Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

napisał do mnie jeden z forumowiczów, abym mu przysłał dane (imię nazwisko lub nr umowy) - bo konsul nie wierzy i chce przykładów... personaliów nie podaję, ale zastanawiam się nad nr umowy... ale i tu mi się duże obawy wizualizują...

wolałbym podać zanonimizowany print screen, jeśli już...

co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisał do mnie jeden z forumowiczów, abym mu przysłał dane (imię nazwisko lub nr umowy) - bo konsul nie wierzy i chce przykładów... personaliów nie podaję, ale zastanawiam się nad nr umowy... ale i tu mi się duże obawy wizualizują...

wolałbym podać zanonimizowany print screen, jeśli już...

co myślicie?

Jeśli nie wierzy to jego problem nie twój :lol2: ewentualnie dodaj w odpowiedzi do kolegi z forum aby konsul udał się na doszkolenie wyjdzie to nie tylko jemu na zdrowie ale i abonentom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za czasy, żeby to klient musiał udowadniać, że istnieje oferta której oczekuje! Ktoś już ją ma, więc istnieje! Do mnie od tygodnia nie dzwonią. Ostatnia rozmowa konkretna na początku miesiąca. Potem głuche telefony. Nie przyjęta oferta 69zl za Universe, C+ 6 programów na 12 m-cy + HBO na 6. A na prawdę niewiele im zabrakło do sukcesu w negocjacjach. Z tym, że to było wtedy. Teraz absolutne minimum to 59 za to wszystko w opcji 12 m-cy. A wiem dzięki Wam, że takie oferty można dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak wczoraj ktoś jeszcze dzwonił 2x z numeru 22 3104546. Nie odebrałem bo akurat się kąpałem (około 21). Pewnie dziś znów się ktoś odezwie. Co do odsyłania konsultantom umów - mówię zdecydowane NIE. Jaki to ma sens? Po prostu niedouczony i tyle. Mi też na początku mówili że nie ma takiej opcji (Universe +, 6C+), a jak się okazało nagle jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i drogo , ale nie miałem już cierpliwości do tych telefonów . Mam wszystkie Canal+ , HBO , multiroom i Pace w cenie przystępnej ( tak twierdzi żona ) i History bez dodatkowych opłat , więc nie będę walczył o 5 zł.

Nie masz History bez dodatkowych opłat, bo skąd się wzięła końcówka 5,99? :D Silver wg cennika chodzi za 79 złotych i często dają go w rabacie za 64 złote, więc spójrz sobie później w ICA, ale na moje masz Silver za 64, HBO za 20 i History za 1,99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Cyfrze 10lat.W lipcu przeszedłem do nc+,składając wcześniej wypowiedzenie.Otrzymałem pakiet Uniwersal,6xCanal za 59zł.Nagrałem rozmowę z konsultantem i tam nie było wzmianki o braku możliwości odbioru Polsat HD./Mam Sagecom83/.Napisałem reklamację .Dziś telefon z nc+,że w ramach rekompensaty otrzymam na 2 miesiące darmowo Filbox.Zasugerowałem,iż satysfakcjonowała by mnie rekompensata 3xHBO do końca umowy.Poszedł do konsultanta i stwierdził,iż nie ma na to zgody.Powiedziałem,że na taką propozycję się nie zgadzam.To On,że w takim razie wypowiedzenie lipcowe jest aktualne,proszę w terminie 30 dni zdać Sagecoma do punktu .Sygnał zostanie zablokowany.Za abonament 17.10.13 zapłaciłem.Jakie są możliwe scenariusze tej sytuacji,jak się zachować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Cyfrze 10lat.W lipcu przeszedłem do nc+,składając wcześniej wypowiedzenie.Otrzymałem pakiet Uniwersal,6xCanal za 59zł.Nagrałem rozmowę z konsultantem i tam nie było wzmianki o braku możliwości odbioru Polsat HD./Mam Sagecom83/.Napisałem reklamację .Dziś telefon z nc+,że w ramach rekompensaty otrzymam na 2 miesiące darmowo Filbox.Zasugerowałem,iż satysfakcjonowała by mnie rekompensata 3xHBO do końca umowy.Poszedł do konsultanta i stwierdził,iż nie ma na to zgody.Powiedziałem,że na taką propozycję się nie zgadzam.To On,że w takim razie wypowiedzenie lipcowe jest aktualne,proszę w terminie 30 dni zdać Sagecoma do punktu .Sygnał zostanie zablokowany.Za abonament 17.10.13 zapłaciłem.Jakie są możliwe scenariusze tej sytuacji,jak się zachować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem ze ''nc+'' jest taka bezczelna ze próbuje nie dość ze klienta ''wydymać'' bo nie ma POLSAT HD to jeszcze oferuje mu pakiet ''śmieć'' który w promo na infolinii wciskają za 4,90 Super ''nc+'' wasze postępowanie wobec klientów wkrótce wyjedzie w waszych wynikach rocznych finansowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pabip

Najlepszy byłby pakiet Universe+, 3xHBO i multiroom w cenie 49-59zł/m-c oraz dodatkowo dekoder. Jeśli dobrze pogadasz to dadzą Pace.

Idź do APS-u w tym miesiącu i dobierz drugą kartę cameleon.

 

Wypowiedzenie wysłane (umowa z 13.11.2103), czekam na ofertę z DUK :)

 

Wybieram się po drugą kartę cameleon, tylko jeszcze jedno pytanko - czy będę za nią płacił i co z dekoderem bo z samą kartą to nic nie zdziałam...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli umowa do końca miesiąca i nie podpiszesz nowej to będziesz musiał za dzierżawę karty zapłacić 20pln za listopad. Podczas negocjacji nowej umowy MR dostaniesz za 0pln, natomiast co do drugiego dekodera to różnie to bywa ale raczej będą wołać opłatę za wynajem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli umowa do końca miesiąca i nie podpiszesz nowej to będziesz musiał za dzierżawę karty zapłacić 20pln za listopad. Podczas negocjacji nowej umowy MR dostaniesz za 0pln, natomiast co do drugiego dekodera to różnie to bywa ale raczej będą wołać opłatę za wynajem.

 

Wystarczy jak po 2 cameleona pójde na początku listopada czy lepiej już teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert

Przedstawiles w rozmowie stanowisko poprzedniego konsula który wciskal Ci takie informacje że Polsat HD bedzie cykal na sprzetach C+ ? jestem ciekaw jak na to zareagował.

To jest ciemnota nie doszkolona, która wraz z upływem czasu zamiast robic sie bardziej rozumna robi sie coraz to bardziej ciemna.

Mi powiedzial ze jak podpisze na pakiet All to będę mial pełny pakiet wraz z dodatkami i serwisami na Packu juz od dnia zgody na aneks. Tutaj mówic jak do slupa bo slup stoi jak d..a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli umowa do końca miesiąca i nie podpiszesz nowej to będziesz musiał za dzierżawę karty zapłacić 20pln za listopad. Podczas negocjacji nowej umowy MR dostaniesz za 0pln, natomiast co do drugiego dekodera to różnie to bywa ale raczej będą wołać opłatę za wynajem.

 

Wystarczy jak po 2 cameleona pójde na początku listopada czy lepiej już teraz?

Jeśli umowa do listopada to kartę odbierz pod koniec tegoż miesiąca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...