Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ Xav7 nie mam dostępu do ICA Cyfry,ale z tego co pamiętam z wypowiedzi użytkowników forum saldo jest wiążące i powinno pokazywać kwotę do zapłaty uwzględniającą wszelkie rabaty, natomiast w polu moja oferta widnieje kwota abonamentu kiedy umowa przechodzi na czas nieoznaczony,czyli bez rabatów. Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko - jestem w trakcie negocjacji z nc+. Obecnie posiadam pakiet Canal+ Start HD za 48zł/msc. Umowa do końca października, wypowiedzenie zarejestrowane. Uparcie oferuję mi pakiet Comfort+6xC i podobno nic innego nie dostanę... Niby Universe+6xC może dostać tylko osoba, która miała pakiet Optimum i wzwyż... prawda to ? czy ściema ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna jest polityka NC+...

to jakbym poszedł do salonu samochodowego i jeździł wcześniej powiedzmy focusem - a oni nie pozwoliliby mi kupić fiest albo Mondeo... bo skoro mam focusa to opwinienem nim jeździć nadal? :shock:

albo jakbym miał wcześniej auto z klimą to kolejne też musiałoby je mieć choćby był to cabrio...

od kiedy firma lepiej wie, co jest mi potrzebne, skoro jej przedstawiciele nie znają się (albo kazali im głupów udawać?)?

rozumiałbym, że chcieliby mi wciskać wszystko co najlepsze i najwięcej dodatków do jakiegoś pakiet - podnosząc cenę, ale ograniczać ludziom pakiety? to jakieś kuriozum... :?

 

aż chce mi się sparafrazować klasyka: Żulian! łaj? For many? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@llmario obawiam się, że należysz do tego grona klientów którzy po prostu nie rozumieją oferty ;-) a powszechnie wiadomo, że jest ona przygotowana tak aby wypełnić wszelkie potrzeby klienta :D w szczególności te o których sam klient nie zdaje sobie sprawy :mrgreen:

 

 

ooo...wydało się, że zaczynam pracę w NC+ :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibo - już od jakiegoś czasu posądzam się o [beep]izm (stricte - od nowej oferty NC+) - ciągle jej nie rozumiem - przyznaję bez bicia... ciąży to więc na mojej psychice wywołując głęboka frustrację...

bo jeśli firma ma jakąś ofertę, to jakim zbójeckim prawem ogranicza się ją dla wszystkich klientów (bez sensu - czy bez wyraźnych podziałów oficjalnych)? to jest nierówne traktowanie... pomijam negocjacje...

ale tu wyraźnie się nam mówi, że czegoś w ogóle nie ma, kiedy inni to mają... jak mam się czuć, inaczej jak oszukany... ?

no nie rozumiem tej oferty... normalnie zdurniałem...

 

Kibo - w NC+? ech... będą Cię tam NLP uczuli do wykorzystania na klientach... bądź kosmicznym pracownikiem - daj zrozumieć ofertę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam, że oferty "produkuje" automat (jakiś dziwny algorytm, który dba o odpowiednie ARPU w zależności od stanu umów...)

a potem konsule muszą grać (mniej lub bardziej) przed Klientami, tyle że z części nie da się zrobić [beep]ów, jak prawdopodobnie jest zakładane...

 

apropos - czy można robić cesję umów? ktoś próbował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... Przecież nc+ wie lepiej, czego klient potrzebuje... u mnie do samego końca w ogóle nie docierały argumenty, że 50% kanałów i tak nie oglądam... konsul wiedział lepiej, czego potrzebuję. Chociaż jeszcze upór w moim przypadku rozumiem, bo w c+ miałam jeden z wyższych pakietów, a chciałam zmigrować do nc+ na co najwyżej silver. Natomiast zupełnie nie rozumiem, jak można klientowi zabronić migracji na wyższy pakiet... gdzie tu logika?

A już o kłamstwach na temat tego, że nie ma czegoś takiego, jak Universe + 6xC+, to nie wspomnę ;) ludzi z tego forum nazywają oszustami i twierdzą, że 99% z nas kłamie i że w necie można napisać wszystko... więc przestałam powoływać się na forum... jak zapewniałam, że kolega dostał taką ofertę, to konsul zaczął się tłumaczyć, że owszem było coś takiego, ale w okresie letnim. Jak posunęłam się do podstępu i skłamałam, że kolega dostał taką ofertę wczoraj, to usłyszałam "yyyyyy.... ale dla pani nie ma takiej oferty". Cóż widocznie są lepsi i gorsi... ot i cała polityka nc+

 

apropos - czy można robić cesję umów? ktoś próbował?

sama nie robiłam, ale konsul mi proponował, żeby po zawarciu umowy zrobić - z racji tego, że umowa jest na mało uchwytnego ojca, a generalnie i tak ja wybieram pakiet - więc jeśli mu wierzyć, to można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@angie151 bardzo wiele zależy też od tego kto tak naprawdę do Ciebie dzwoni, i nie chodzi mi o to czy jest "kumaty" czy nie a raczej skąd dzwoni ;-)

 

@llmario Na drugą i każdą kolejną aktywacje potrzebna jest zgoda NC+...a czy jest się szczególnie wtedy pieszczonym? Oczywiście :D w końcu na jednym łosiu można dwie pieczenie upiec :mrgreen: ale chyba nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem świadomym (m.in. dzięki Wam), ale ciągle nierozumiejącym oferty...

może ktoś niepotrzebnie zaszczepił mi jakiś rodzaj uczciwości (mam nadzieję, że przy tym nie za dużo hipokryzji) i stąd moje oburzanie się po kontaktach z żulianowcami?

 

jestem świadomy, że muszę wydać, by oglądać, ale do [beep] nie lubię być oszukiwany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...