Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Majzel masz rację a dodam od siebie,że jeżeli pierwotna umowa zawierana była na odległość to po przejściu na czas nieokreślony również okres wypowiedzenia wynosi miesiąc.

 

Cyfra+ honoruje datę stempla czy dostarczenia?

 

@ramzi7 faktem fullowi extra do all trochę brakuje,ale realnie rzecz biorąc więcej jak 139zł bym nie dał a chodzi pewnie z 40zł. drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób, które uzyskały Universe+ z 6xCanal+ i 3xHBO, Pace'em itp. za mniej niż 70 zł: ile lat jesteście w Cyfrze, albo która to Wasza umowa? To moja pierwsza umowa, podpisana na 23 miesiące, Superpremium Canal+HBO, miało być 4 miesiące gratis, potem 99zł, ale szybko dostałem list o podwyżce i cały czas płaciłem 108zł, kończy się 30 listopada, ale dzwonili do mnie już 4 razy, pierwszy telefon ponad 3 tygodnie temu. Proponowali mi platynę z HBO za 129zł, podziękowałem i powiedziałem, że poczekam do promocji świątecznych i najwyżej podpiszę nową umowę, ale nie wiedziałem że można wyrwać takie ceny, jak tu podajecie. Pytam, ponieważ zastanawiam się czy u mnie też dałoby radę po dwuletniej umowie z nimi.

 

Witam. Z tego co pamiętam to moja czwarta umowa pod rząd, czyli jestem od około 5 lat (były po drodze jakieś umowy po 18 mieś.). Ostatni rok płaciłem 68 zł za C+Optimum z Exxxtra i Pace pvr, ale wcześniej było i ponad 80 złotych, więc nie ma zasady, że Ci co płacili ponad 70 złotych nie mogą zbić niższej ceny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj przedłużyłem umowę. Universe+, Canal+Platinum OP (6x canal+), Multiroom (dwie karty), Pace PVR 500 GB na 12 miesięcy za 59 zł. Sam zadzwoniłem, (gdyż oni zawsze dzwonili gdy nie mogłem odebrać) i powiedziałem że jestem zainteresowany przedłużeniem umowy na takich właśnie warunkach i że coś takiego proponował Mi wcześniej konsultant (blef) i się jeszcze zastanawiałem. Gościu po chwilowej "konsultacji z przełożonym" stwierdził że ze względu na mój długi staż może Mi to zaproponować ,pod warunkiem że przedłużę umowę natychmiast. Zgodziłem się :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeśli umowa kończy mi się 31.10.2013, kartę dodatkową odbiorę np. 10.10.2013 roku to pierwsza opłata za MR będzie już za październik? czy Październik będę miał gratis?

2. Czy dobierając drugą kartę w salonie wtedy jest opcja negocjacji opłaty za MR (np. nie 20 zł, a 10 zł) żeby później mieć jeszcze lepszą pozycje wyjściowa przy migracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeśli umowa kończy mi się 31.10.2013, kartę dodatkową odbiorę np. 10.10.2013 roku to pierwsza opłata za MR będzie już za październik? czy Październik będę miał gratis?

2. Czy dobierając drugą kartę w salonie wtedy jest opcja negocjacji opłaty za MR (np. nie 20 zł, a 10 zł) żeby później mieć jeszcze lepszą pozycje wyjściowa przy migracji?

1.Skoro nie możesz wziąć 1 pażdziernika to 10 też może być. Nic nie zapłacisz.

2. Będziesz negocjował za 0 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bea

Nic nie poradzisz taka polityka tej firmy do innych dzwonią po 10 razy na dzień do innych wcale. Jestem w takiej samej sytuacji jak ty umowa na dnich wygasa i po tym jak dwa tygodnie temu dzwonilem sam nikt od tamtej pory nie telefonowal do mnie z ich strony. Jak sam zadzwonisz to dostaniesz grzczna odp. gdzie zwrócić sprzęt ewentulanie "fajna" propozycje nie do przyjecia.

Jak czytam posty użytkowników którzy pisza ze dzwonia do nich po 10 razy na dzień to nie do końca w to wierze juz teraz bo albo jest to radosna twór poczość użytkownika albo faktycznie taka polityka firmy.

Ja dokładnie jak ty czekam do ostatniego dnia po czym oddeleguje graty do punktu z ładną wiazanką dla dystrybutora. Szkoda mi bedzie jedynie tych cameleonow bo wiem ze powrotu juz nie bedzie pozostaje CP a paczkę C+ niech sobie wsadza w ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w takiej samej sytuacji jak ty umowa na dniach wygasa i po tym jak dwa tygodnie temu dzwonilem sam nikt od tamtej pory nie telefonowal do mnie z ich strony.

Umowa moja dziś wygasa? I co to nie zmienia? Dopóki nie zdasz sprzęt żyjesz.

 

Czwarty telefon! Właśnie dostałem to, co chciałem. Powiedzmy - celowałem 35 PLN bez HBO.

Universe+ opcja Platinum (6xC+) + HBO 0 zł i dekoder ten, co mam Sagemcom, umowa na 12 miesięcy. Razem 39 PLN.

 

I sprawa się skomplikowała. Ale o tym później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

Zależy mi na camelach ale nie bede ich przecież blagal o rozsądną propozycje bo to w końcu ja im place a nie oni mnie, fochow tez nie strzelam bo już nie te lata :-). Dystrybutora mam juz wybranego złośliwy nie jestem na pewno ale pamietliwy bardzo :-) jesczce w maju bedac przy okazji w punkcie czlowiek zbyl mnie szybko także teraz bedzie okazja odwdzieczyc :-):-). Faktura ostatnia zostanie oplacona z lekkim poślizgiem bo zazwyczaj jest tak ze jak brak wplywu na konto to zaraz telefony graja od rana do nocy, też bedzie okazja powiedzieć kilka słów- no cóż zycie uczy. To ze placi sie im kilkanascie lat zawsze faktury przed czasem nie zawsze ma dobry efekt końcowy i ma się to ni jak przy koncu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...