Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy migracji pewnie dadzą Ci multiroom od nc ale możesz spróbować musisz zdecydować na czym Ci zależy.

Teraz jesteś jeszcze w c+ to raczej na 100% powinieneś dostać dwie niezależne karty ale Ty decydujesz co bardziej Ci odpowiada

 

ale chyba nie mogą mi dać wtedy MR z NC ponieważ zostaje na sprzęcie tym który mam, wiec dekoder z cyfry, karta z cyfry.. wiec i druga by musiała być z cyfry... czy ktoś mi to potwierdzi?

zależy mi na dwóch NIEZALEŻNYCH kartach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że na tym forum niektórzy dobierali MR 2 karty cameleon ale przed migracją nie wiem jak jest przy przedłużaniu umowy musisz tu popytać i mieć nadzieje że nie zaproponują Ci wymiany sprzętu na ten od nc+ bo np. stwierdzą że nie maja takiej możliwość żeby dać dwie karty cameleon.

Popytaj może ktoś miał taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikolaj.krot

Jeśli chodzi o karty cameleon to najlepiej dobrać kartę i MR w czasie migracji bo można wynegocjować za 0 zł/m-c.

Potem też można dobrać, ale trzeba doliczyć opłatę aktywacyjną 99 zł i miesięczną opłatę za kartę 15 zł.

 

 

ale kilka osób pisze tutaj że trzeba PRZED migracja isc do salonu zabrać druga kartę i wtedy migrować...

a ja właśnie pytam czy trzeba to robić, czy po prostu w trakcie migracji wynegocjować MR za 0 zł i wtedy oni przysyłają drugą kartę ale cameleon, tak żebym miał dwie niezależne karty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałem wypowiedzenie trzy miesiące temu i koniec umowy miałem 30.09.2013. Dostawałem telefonu z ofertami standardowymi, powtarzali że nie mają tej za 59zł. Aż w końcu dziś udało się przedłużyć umowę, zadzwonili sami i wynegocjowałem universe+ +cała paczka canal+ +mulitroom + Pace PVR 500gb + drugi dekoder - wszystko to za 59zł, umowa na 12 miesięcy.

Rozumiem że muszę kupić sam "Konwerter satelitarny twin"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikolaj.krot

Jeśli chodzi o karty cameleon to najlepiej dobrać kartę i MR w czasie migracji bo można wynegocjować za 0 zł/m-c.

Potem też można dobrać, ale trzeba doliczyć opłatę aktywacyjną 99 zł i miesięczną opłatę za kartę 15 zł.

 

 

ale kilka osób pisze tutaj że trzeba PRZED migracja isc do salonu zabrać druga kartę i wtedy migrować...

a ja właśnie pytam czy trzeba to robić, czy po prostu w trakcie migracji wynegocjować MR za 0 zł i wtedy oni przysyłają drugą kartę ale cameleon, tak żebym miał dwie niezależne karty...

 

 

I tak będziesz musiał sie pofatygowac do salonu po kartę więc zrób to teraz i po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I tak będziesz musiał sie pofatygowac do salonu po kartę więc zrób to teraz i po kłopocie.

 

no ok, wiec jeśli pojde do salonu przed migracja i poproszę o drugą kartę canelon, to co oni wtedy zrobią? włączą mi MR z cyfry? jaka dolicza opłatę?

czy po prostu dostanę kartę nieaktywną i dopiero po migracji będzie aktywna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kilka osób pisze tutaj że trzeba PRZED migracja isc do salonu zabrać druga kartę i wtedy migrować...

a ja właśnie pytam czy trzeba to robić, czy po prostu w trakcie migracji wynegocjować MR za 0 zł i wtedy oni przysyłają drugą kartę ale cameleon, tak żebym miał dwie niezależne karty...

Ja akurat w trakcie migracji (umowa z C+ do 31.08) wynegocjowałem MR i dogadałem się z konsulem, że jeszcze tego samego dnia odbiorę cameleona w APS (było to 30.08).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikolaj.krot. Zrozum i nie zadawaj w koło podobnych pytań. Aby mieć MR po migracji za free,to musisz dźwignąć 4 litery do APS przed migracją i dobrać drugą kartę. Chyba,że chcesz później płacić 15 miesięcznie. Nie musisz nigdzie dzwonić,aby czegoś się dowiedzieć,tak jak tu piszą co niektórzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałem wypowiedzenie trzy miesiące temu i koniec umowy miałem 30.09.2013. Dostawałem telefonu z ofertami standardowymi, powtarzali że nie mają tej za 59zł. Aż w końcu dziś udało się przedłużyć umowę, zadzwonili sami i wynegocjowałem universe+ +cała paczka canal+ +mulitroom + Pace PVR 500gb + drugi dekoder - wszystko to za 59zł, umowa na 12 miesięcy.

Rozumiem że muszę kupić sam "Konwerter satelitarny twin"?

 

Żeby w pełni wykorzystać tą konfiguracje 2 dekoderów, doradzał bym Ci konwerter quad (4 wyjścia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed migracją dostaniesz kartę cameleon a po multiroom od nc

multiroom od cyfry jest o tyle lepszy że możesz niezależnie oglądać programy np. w dwóch miejscowościach a od nc tylko w jednym domu

Jak ktoś jest w temacie to wie,że MR od iti też działa w dwóch różnych miejscach w Polsce :mrgreen: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysłałem wypowiedzenie trzy miesiące temu i koniec umowy miałem 30.09.2013. Dostawałem telefonu z ofertami standardowymi, powtarzali że nie mają tej za 59zł. Aż w końcu dziś udało się przedłużyć umowę, zadzwonili sami i wynegocjowałem universe+ +cała paczka canal+ +mulitroom + Pace PVR 500gb + drugi dekoder - wszystko to za 59zł, umowa na 12 miesięcy.

Rozumiem że muszę kupić sam "Konwerter satelitarny twin"?

Nie "twin" a "quad"- 4 wyjścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że można podać przykłady gdzie coś takiego przyniosło jakiś skutek, ale generalnie skoro zależy im na tym aby klient płacił jak najwięcej to czymś takim dajesz jednoznaczny sygnał, że tak czy inaczej z nimi zostaniesz bez względu na to co Ci zaproponują a Twoje wypowiedzenie to tylko pic na wodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem następującą odpowiedź:

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że korzysta Pan z opcji

dodatkowej CANAL+ Premiere (CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD).

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż odłączenie ww. opcji możliwe jest końcem

przynajmniej jednego pełnopłatnego miesiąca.

 

Podkreślam, iż zmiana oferty programowej może nastąpić poprzez

wiadomość e-mail, kontakt z Telefonicznym Centrum Abonentów pod

numerem 801 044 944 lub 22 310 47 47, bądź faksem (22 310 45 44).

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z wyrazami szacunku,

nazwisko i imię

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...