Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W kwietniu tez slyszalem, ze HBO już nie ma i to samo 2 maj. Trzeba było tylko poczekać i można :)

 

Ostanie pytanie - miałeś do tej pory HBO? ...ponieważ argumentacja w moim przypadku była taka że HBO nie miałem więc się 6 miesięcy za friko nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos sundance hd to jest program dodatkowo płatny? Bo u mnie świeci a nie zamawiałem.

 

 

Jest w pakiecie

 

A mnie facet wciskał żena dal jest za dopłatą ! Faktycznie był za dopłatą istnienia NC+

 

Mam pytanie czy Fox HD działa na dekoderach Pace 500 od C+ po migracji do NC+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mam to rozumiec..

wysłałem kilka tygodni temu reklamację z powodu braku np: polsatu HD.. dzisiaj dostałem to..

bla bla bla.. mając na uwadze powstałe niegodności i naszą przyszłą dobrą współprace, proponuję zmianę warunków umowy polegającą na udostępnieniu dekodera ADB po platformie N, dzięki któremu omawiana stacja będzie funkcjonować prawidłowo. Jeśli mnie to zainteresuje to masz się skontaktować do 31 maja, wtedy skontaktuje się ze mną doradca i przedstawi nową propozycję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co z tymi kanałami co miały być a nie ma: Polsat HD, ESPN, Blue Hustler, Polsat Sport News mam pakiet ALL INCLUSIVE+ początkowo za 179zł po likwidacji pakietu mam 159zł dwie karty Cameleon na Multirumie, sprzęt własny. Czy z braku tych kanałów można zerwać umowę? Po podpisaniu umowy kiedy powinien dotrzeć anex do domu? Telefon był 26 kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mam to rozumiec..

wysłałem kilka tygodni temu reklamację z powodu braku np: polsatu HD.. dzisiaj dostałem to..

Z tego wynikają dwie rzeczy:

1. Na dekoderze Cyfry oraz własnym Polsatu HD obecnie nie odbierzesz.

2. Dla świętego spokoju proponują Ci alternatywnie sprzęt, na którym Polsat HD zadziała.

To drugie może oznaczać permanentny brak Polsatu HD na sprzęcie innym, niż ADB, ale nie musi. Podejrzewam, że w końcu dogadają się z Solorzem.

Niepoważne jest w tylko to, że zagwarantowali ten kanał, a tak naprawdę dużej części abonentów nie mogą go udostępnić. Mam tylko nadzieję, że z powodu tak "ważnego" kanału nie będą na siłę przyspieszać wymiany na jedynie słuszny sprzęt ADB.

 

Reasumując, tak się kończy chory wyścig na ilość kanałów HD w ofercie.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odpowiedzi co z moim wekslem i ile kasy z kaucje gwarancyjną mi wiszą jeszcze nie dostałem :] ale za to :idea: sms przyszedł, że "mamy dla Ciebie warunki specjalne, zadzwoń pod numer 22 310 47 48..." :> czyżby mieli mnie dość? :twisted:

edit:

a ktoś ten numer kojarzy? warto zawracać sobie głowę czy czekać na DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mialem tel. z cyfry i potwierdzily sie moje przypuszczenia ze z zaniechaniem przymusowej migracji zniknely atrakcyjne oferty migracyjne. Tylko osoba na wypowiedzeniu cos ugra, cala reszta ma oferty jak dla nowego klienta. Szkoda bo myslalem ze bedzie im zalezec na wabieniu abonetow cyfry do nc+... Mam umowe do grudnia a we wrzesniu wylacza mi ten promocyjny nsport i mgm na ktorych mi zalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , przed chwilą dzwoniłem w związku z wyłączeniem mi sygnału na Multiroom-ie. Okazało się , że umowę , którą wypowiedziałem 30.04.2013r. została rozwiązana dlatego sygnał został wyłączony. Po chwili Pani pyta się co było powodem rezygnacji itd. Padają dwie propozycje :

1.Canal+Silver , 6xC+, Multiroom(2 niezależne karty) za 74 zł

2.Universe+ , 6xC+, Multiroom(2 niezależne karty) za 69 zł

Co sądzicie o takich propozycjach . Czy da radę coś jeszcze wytargować(dekodery,cene itd.) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aprilia, spójrz na cennik dla nowych, potem na cennik swojej kablówki w okolicy i policz. A jak czytam o ludziach z wyłączonym sygnałem którzy kręcą nosem przy kolejnych oniżkach specjalnie dla nich to uprzedzam że obudzą się z ręką w nocniku i w czerwcu będą zmuszeni do brania platyny za 99zł jako nowy klient. :)

 

@clf: przecież żadnej przymuswej migracji niema i nie było.

Ale miała być i pewnie przygotowane oferty były dużo lepsze niż dla nowych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aprilia, spójrz na cennik dla nowych, potem na cennik swojej kablówki w okolicy i policz. A jak czytam o ludziach z wyłączonym sygnałem którzy kręcą nosem przy kolejnych oniżkach specjalnie dla nich to uprzedzam że obudzą się z ręką w nocniku i w czerwcu będą zmuszeni do brania platyny za 99zł jako nowy klient. :)

 

U mnie w okolicy nie ma kablówki więc odpada. Pytam czy da radę coś jeszcze utargować albo uzyskać dodatkowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , przed chwilą dzwoniłem w związku z wyłączeniem mi sygnału na Multiroom-ie. Okazało się , że umowę , którą wypowiedziałem 30.04.2013r. została rozwiązana dlatego sygnał został wyłączony. Po chwili Pani pyta się co było powodem rezygnacji itd. Padają dwie propozycje :

1.Canal+Silver , 6xC+, Multiroom(2 niezależne karty) za 74 zł

2.Universe+ , 6xC+, Multiroom(2 niezależne karty) za 69 zł

Co sądzicie o takich propozycjach . Czy da radę coś jeszcze wytargować(dekodery,cene itd.) ?

 

Ja dostalem wczoraj univers+ C+x6, MR, PVR, HBO na 6m-cy za 59.

C+Silver z dodatkami jakis czas temu byl do wyjecia za 64-69

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...