Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem do BOA. Pierwsze zaskoczenie - Dział Techniczny przekierowuje mnie do Działu Płatności (WTF?!). W Dziale Płatności sympatyczna Pani chyba byłą bardzo podłamana tym problemem, bo co chwilę wzdychała :P

I tak:

* Opcja Canal+ Platinum pojawi się gdy wyśle się uprawnienia na kartę (no way! wciąż odbiera mi HBO, Cinemaxy i Filmboxy xD)

* Najem dekodera Ultrabox+ za 0 zł pojawi się po odebraniu go w punkcie (o dziwo można go zamówić w punkcie nC+, o czym nie zostałem poinformowany przez konsultantkę, a w APSach także nie wspominali o takiej możliwości)

* Jeden z MR zniknie po odbiorze dekodera i będzie płatny za 0 zł na cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FazaFm, i to co czytasz na swoim koncie w ICA jest dla Ciebie jasne? :shock:

Pierwsza tabelka jest niepelna w zasadzie nie sa wymienione opcje ktore powinienem miec. Cena sie tylko zgadza.

Druga tabelka jak rozumiem to te opcje bez rabatow zeby abonent wiedzial jak go doceniaja i ile mu znizki dali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@FazaFm, w realnym życiu i w księgowości, liczy się tylko to, co jest literalnie zapisane, więc jeśli masz na koncie pakiet Gold, to nie spodziewaj się niczego ponadto, co do niego jest przypisane.

 

Jak mówimy o jakichś rabatach, to znacznie praktyczniej jest kupować konkret, czyli dla przykładu pakiet Platinum za niższą cenę, do którego przypisane są z urzędu wszystkie dodatki, a szczególnie ten najbardziej pożądany, czyli 6xC+, który w Goldzie może występować w formie 4xC+ i wcale bym się nie zdziwił, gdyby właśnie tak to miało wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FazaFm, w realnym życiu i w księgowości, liczy się tylko to, co jest literalnie zapisane, więc jeśli masz na koncie pakiet Gold, to nie spodziewaj się niczego ponadto, co do niego jest przypisane.

 

Jak mówimy o jakichś rabatach, to znacznie praktyczniej jest kupować konkret, czyli dla przykładu pakiet Platinum za niższą cenę, do którego przypisane są z urzędu wszystkie dodatki, a szczególnie ten najbardziej pożądany, czyli 6xC+, który w Goldzie może występować w formie 4xC+ i wcale bym się nie zdziwił, gdyby właśnie tak to miało wyglądać.

 

 

No to wtedy rezygnacja w czym widzisz problem człowieku??? przeciez rozmowa jest nagrana. Tez mam gold+opcja platinum na caly okres czyli 12 miesiecy! I ide z Tobą o zakład ze tak bedzie(wszystkie c+ do konca umowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem o co chodzi ale wczoraj dobiegła końca moja współpraca z cyfra + dziś chciałem wszystko odłączyć a tu dalej jest sygnał,konto w ica mam już zablokowane chyba zasapali z wyłączeniem sygnału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem o co chodzi ale wczoraj dobiegła końca moja współpraca z cyfra + dziś chciałem wszystko odłączyć a tu dalej jest sygnał,konto w ica mam już zablokowane chyba zasapali z wyłączeniem sygnału

 

Do 18:00 poczekaj zgasną może szybciej

 

 

 

 

@FrazaFm Ja już reklamacje złożyłem 23 kwietnia 2013 roku i czekam na odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Banan79, po co ja mam się z Tobą o cokolwiek zakładać, czy ja Ci czegokolwiek żałuję?

 

Według mnie to wynegocjuj sobie w cenie, którą obecnie płacisz i cały pakiet All Inclusive.

 

Niemniej nie o to tu chodzi, tylko o zasadę, by umowy nie były palcem na wodzie pisane, tylko konkretne, żebyś Ty wiedział za co płacisz, a ITI wiedziała za co bierze pieniądze, bo inaczej to jesteś na jakiejś łasce, a jak wiadomo łaska Pańska na pstrym koniu jeździ.

 

Widzisz, dla przykładu, jak chcę kupić masło, to idąc do sklepu nie proszę o margarynę JAK masło, tylko o masło i wtedy mam zwykle to, po co do tego sklepu przyszedłem, a nie jakieś nie wiadomo co.

 

Dlatego jeśli ja będę kupował w ITI, to kupię bez wątpienia pakiet Platinum, a nie Gold JAK Platinum. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez macie maj za free ale nikomu sie nie chce czytac forum.

W ica zawsze wyswietlaly sie ceny standardowe bez znizek wiec o co te krzyki?

 

Na infolinii rozmawiałem z babką i jest tak, że dziś o godzinie 7:41 zostały mi przesłane uprawnienia do HBO i 6 x Canal, ale jest tak, że umowę mam nie na 12 miesięcy, jak to było mówione przy przedłużeniu, ale na 18 miesięcy! I rzeczywiście mam pakiet Canal+ Silver + HBO+ 6 x razy Canal+ i ten [beep]ny PVR za 0zł, ale 6x Canal+ jest na 12 miesięcy!. Co do dostępności w maju do Canal+, to jest tak, że abonenci "n" taką opcje mają. Reklamacja złożona 22 kwietnia i zobaczymy jak to wszystko się dalej potoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj miałem miec już ofertę nc+ ale noc nie świeci zrobiłem reaktywację karty jak na ica i program na tvp hd 1 i nic z tego...

Pod jaki numer dzwonić żeby zaczęło mi wszystko świecić???

 

Ja dzwonie tak:

22 310 4545

Wybieram opcje 1 czyli automatyczne biuro obsługi

Nastepnie opcja 3 czyli przesylanie uprawnien do karty

podaje 12 pierwszych cyfr z karty abonenckiej zatwierdzam 1 i po minucie uprawnienia sa.

Opcja na stronie Reaktywacja kart jakos nigdy nie dziala u mnie. Byc moze przez MR. Przez telefon wybieram konkretna karte jakiej chce przeslac uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szunaj - to tylko moje przypuszczenie przez strone juz mi od bardzo dawna nie dziala reaktywacja. Kiedy bylo tak ze uprawnienia mozna bylo wyslac przez ica raz na 24 godziny i blokowalo w ogole mozliwosc klikniecia. Teraz moge co minute klikac wyslij uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem mieć włączony pakiet z nc+ a tu dalej jest C+ Optimum. Zrobiłem przed chwilą reaktywację przez ICA, zobaczymy co z tego będzie. Ale to jest najmniejszym problemem. Gorzej, że nie dostałem jeszcze tego aneksu. Dostał go w ogóle ktoś przy migracji z Cyfry??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pakiet AllInclusive czyli opcje canal+ są w pakiecie a właśnie na tych kanałach pokazuje mi brak uprawnień i karzą dzwonić na biuro obsługi. Czy to jest normalne? Mam mediaboxa, który bez problemu przeszedł aktywację. A tak w ogóle to pracuje ktoś tam dzisiaj na infolini?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...