Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy tu ktoś kto ma podobną sytuacje jak ja czyli przedłużył umowę jeszcze z cyfrą przed 19 marca, nic nie dzwonił i nie pisał żadnych wypowiedzeń ? Chodzi mi o to że ani listownie, alni mailowo nie otrzymałem żadnego info ani z propozycją migracji ani z informacją że mogę kontynuować dotychczasową umowę z cyfra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zadzwoniłem dziś na infolinię aby dowiedzieć się czy moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i ewentualnie usłyszeć co zaproponują. Umowę mam do końca maja 2013.

 

Powiedziałem, że interesuje mnie UNIVERSE + 6x CANAL+ + MR za kwotę podobną do tej jaką płacę obecnie. Posiadam C+COMPACT + MR za 63zł. Konsultant powiedział mi wprost, że na ten moment nie ma takich ofert ale 1 maja pojawią się nowe oferty i bardzo prawdopodobnie że za taką samą cenę będzie można coś osiągnąć. :smile:

 

Wystarczy więc cierpliwie czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja zakończona 15 minut temu.

 

Canal+gold

6xC+ (przez całą umowę)

HBO (przez całą umowę)

Dekoder PVR box (bo mam stary szmelc SD)

Umowa 18 miesięcy

Cena 79zł

 

Dobra niektórzy powiedzą można było lepiej ale mi to wystarczy :brawo: Wodotryski mam gdzieś była jeszcze oferta uniwers 6xC+ i filmboxy za 59zł ale chciałem HBO. Szału nie ma ale to jest moim zdaniem w miarę uczciwa oferta.

 

Dodam że kanały już świecą (po 10 minutach wszystko było) zobaczymy czy z dekoderem nie będzie problemów.

 

Ale nadal uważam że nc+ to banda buraków żeby nie było :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam trzy dni na odbiór dekodera w punkcie. Niestety po migracji okazało się, że najbliższy punkt jest poza miastem mojego zamieszkania. Konsultant powiedział, że jeżeli nie odbiorę w ciągu trzech dni to dekoder automatycznie zostanie do mnie wysłany kurierem. Proszę mi powiedzieć czy to naprawdę jest prawda?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czytam forum namiętnie od kilku tygodni i chcę się podzielić z Wami informacjami jakie propozycje otrzymałem od NC+

 

Obecnie mam Komfort HD za 38 zł bez ich dekodera, bez MR - tylko Komfort HD

Złożyłem wypowiedzenie na początku kwietnia. Do tej pory miałem 2 telefony plus jeden głuchy. Wszystkie z numeru 223104500.

 

Pierwsza rozmowa:

Oferta I

C+Gold 79zł na 18 miesięcy

4xC+

HBO na 6 miesięcy

PODZIĘKOWAŁEM

 

Oferta II

C+Silver 64zł na 18 miesięcy

2xC+

HBO na 6 miesięcy

PODZIĘKOWAŁEM

 

Oferta III

C+Universe 49zł na 18 miesięcy

0xC+

HBO na 6 miesięcy

PODZIĘKOWAŁEM

 

Oferta IV

C+Comfort 34zł na 18 miesięcy

0xC+

PODZIĘKOWAŁEM

 

Mówiłem, że drogo i chcę HBO + canal+. Konsultant informował mnie, że pełny canal+ czy jakikolwiek w Universe "nie ma takiej oferty".

Po rozmowie z przełożonym dorzucał HBO.

 

Dzisiaj miałem drugą rozmowę. Konsultant pytał się czy znam się na pakietach. Mówię, że czytałem to i owo ;-)

Pyta się czego bym sobie życzył.

 

Odpowiadam:

Universe

6xC+ czyli OPCJA CANAL+ PLATINUM

HBO6ms

Dekoder pace 500gb 0zł

Całość za 59zł.

 

Konsultant proponuje:

Oferta II

C+Silver 69zł na 12 miesięcy

6xC+

Pace 500

 

Mówię, że chcę HBO => konsultacja u przełożonego => "niestety nie ma takiej możliwości"

Powtarzam, że chcę Universe i to co powyżej => konsultant "niestety nie ma takiej oferty" może być universe za 49zł goły xD

PODZIĘKOWAŁEM

Zastanawiam się czy jutro nie zadzwonić do DUK na 222200191 może zaproponują lepszą ofertę.

 

Trochę długi opis historii ale chcę pokazać innym, że dobra oferta jest możliwa.

Jak ktoś chce pogadać zapraszam na shredshred małpa gmail.com. Zyczę wszystkim powodzenia, nie dawajcie się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. W sobotę zmigrowałem do ncplus. Za 69 zł silver plus pełna paczka C+ i pace 500 gb za 0zł. (wcześniej pakiet c+superpremium i mr z hbo za 119). Dzisiaj odebrałem pace z APS. Starego sagecoma oddałem. Jako, że nowa umowa ma obowiązywać od 1 maja podłączyłem pace nie licząc na wszystkie kanały gwarantowane. Kanały nie działają co nie jest zaskoczeniem. Ale najlepsze na koniec. Mój pace nie ma aktualizacji. Pomimo, że wszystko jest z logo nc+ (łącznie z pilotem, dekoderem i pudełkiem) mam kanały sd. Dwa razy aktualizowałem listę kanałów i nic. Na 1 zwykły tvn, nie ma nic w hd. Dzwonię do ncplus. 15 minut czekania na łączenie z działem technicznym. Miła pani potwierdziła, że dekoder nie ma aktualnego oprogramowania (normalnie jakbym nie wiedział). Okazuje się, że muszę czekać do piątku do godziny 2 w nocy bo tylko przez weekend jest aktualizacja oprogramowania. Sagecom oddany więc półfinały LM będę oglądał w oszałamiającej jakości SD. Powiedziałem pani, że co to za nowa definicja rozrywki na co odpowiedziała mi, że to tylko kilka dni. Całe życie z wariatami... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bigbaks

 

Wypowiedzenie złożone i zarejestrowane zadzwoniłem sam bo w domu zagrożono mi że będę spał pod mostem jak 1 maja będzie czarny ekran w telewizorze :lol2: I faktycznie w domu bym nie spał bo moje wypowiedzenie było napisane tak że od maja widziałbym ciemność (słowa konsultanta) :lol2:

 

ircios

 

Dzięki no mi pasuje od początku chciałem platyne i HBO za 99zł i bym migrował nie chcieli dać za 99zł dali za 79zł (oczywiście nie ma wodotrysków ale to akurat olewam) :lol2:

 

Jeszcze raz powtórzę że nadal polityka nc+ jest dla mnie psychozą bo wszyscy którzy chcieliby dostać taką ofertę powinni ją dostać.

Życzę wszystkim powodzenia i nie dawać się tam :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas8887:

Ja dla przykładu kończę zabawę w C+ a migrowałem po wypowiedzeniu z N z pakietu za 48 zł. Miałem gwarantowane Nfilm 3 i 4 a na 3 mies NFilm 1-2.

Uzyskałem chyba trochę lepsze rezultaty:

 

umowa 12 mies. silver +6 C+ jako "platynka" - 69 zł.

HBO - 0 zł na cały okres umowy.

Cinemaxy - 6 mies. 0 zł.

MR Turbobox plus biały 10 zł - zdałem kurierowi starego białasa.

Najem - 0 zł na cały okres umowy - tu długo trwała dyskusja - ale powiedziałem pa pa i po konsultacji zostało na 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza rozmowa - zadzwoniłam do DUK cyfry, bo nikt mi nie chciał odpisać czy zatwierdzono moje "programowe" wypowiedzenie i czy należy mi się ekstra sygnał w maju, bo do mnie personalnie ten komunikat jakoś nie dotarł.

Na dziś udało się tyle:

89zł za:

gold z całą paczką c+, hbo

cinemax na 9 msc. za 0

pejsaty (zgapiłam od kogoś - fajne) za 0

Umowa 12msc.

Za [beep]ę nie chciał zejść z tego golda. No to ja wolę się potargować o platinum w tej cenie, przynajmniej będę mieć premiery VOD, z których czasem coś pożyczam. Mam zamiar poczekać, bo potwierdzono mi w końcu mejlem, że mam sygnał jeszcze w maju. Pan, który zadzwonił już drugi raz dzisiaj (no jednak co znaczy duk cyfry) troszkę postękał, że gardzę taaaaką ofertą, po czym przyznał, że co mi szkodzi zaczekać. Umówiliśmy się za tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas8887:

Ja dla przykładu kończę zabawę w C+ a migrowałem po wypowiedzeniu z N z pakietu za 48 zł. Miałem gwarantowane Nfilm 3 i 4 a na 3 mies NFilm 1-2.

Uzyskałem chyba trochę lepsze rezultaty:

 

umowa 12 mies. silver +6 C+ jako "platynka" - 69 zł.

HBO - 0 zł na cały okres umowy.

Cinemaxy - 6 mies. 0 zł.

MR Turbobox plus biały 10 zł - zdałem kurierowi starego białasa.

Najem - 0 zł na cały okres umowy - tu długo trwała dyskusja - ale powiedziałem pa pa i po konsultacji zostało na 0 zł.

 

Gratuluje dobrej oferty :brawo: Mi wystarczy moja :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.. mam jedno pytanie, bo przyznam, ze juz sie troche gubie.

 

zlozylem wypowiedzenie w zwiazku z wylaczeniem kanalow. dzis telefon do DUK - wypowiedzenie przyjete, ale jedyna oferta dla mnie to platinum za 99 zl

(mialem komfort+). zadnych universow czy silverow z canal+ za 59/69 nie maja dla mnie.

 

I tu moje pytanie - konsultant poinformowal mnie, ze moja umowa zostanie rozwiazana z koncem kwietnia (bo wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca, w ktorym zostalo przyjete).

 

Czy to sie zgadza? Bo w tej dzisiejszej decyzji uokik pisza: "co do abonentów, którzy wypowiedzieli umowy: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą anulować swoje wypowiedzenie." To w koncu mam czas do konca maja cofnac wypowiedzenie jesli nic nie zejda z cena czy musze to zrobic jutro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego do końca nie wiem ja w wypowiedzeniu napisałem że definitywnie chcę rozwiązać umowę 30 kwietnia i coś tam jeszcze (dokładnie nie pamiętam co tam nasmarowałem) i konsultant powiedział że wyłączyliby sygnał 1 maja w moim przypadku. Słowa konsultanta nie wiem na ile był dobrze poinformowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.. mam jedno pytanie, bo przyznam, ze juz sie troche gubie.

 

zlozylem wypowiedzenie w zwiazku z wylaczeniem kanalow. dzis telefon do DUK - wypowiedzenie przyjete, ale jedyna oferta dla mnie to platinum za 99 zl

(mialem komfort+). zadnych universow czy silverow z canal+ za 59/69 nie maja dla mnie.

 

I tu moje pytanie - konsultant poinformowal mnie, ze moja umowa zostanie rozwiazana z koncem kwietnia (bo wypowiedzenie skutkuje na koniec miesiaca, w ktorym zostalo przyjete).

 

Czy to sie zgadza? Bo w tej dzisiejszej decyzji uokik pisza: "co do abonentów, którzy wypowiedzieli umowy: spółka ma poinformować, że do 31 maja mogą anulować swoje wypowiedzenie." To w koncu mam czas do konca maja cofnac wypowiedzenie jesli nic nie zejda z cena czy musze to zrobic jutro?

 

Pisałam o tym kilka postów wyżej :evil: Konsultanci "nic nie wiedzą" - dzwoniłam. A tu na forum poszło info,że ludzie dostają mejle z takim "przedłużeniem" wypowiedzenia. Po całym dniu czekania na odpowiedź z ica cyfry czy mnie też to dotyczy, bo wypowiedzenie ma ważne od 1.05., w końcu mi odpisali:

 

"Szanowna Pani,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na podstawie przesłanego wniosku, rozwiązanie Umowy zostało zaplanowane na 30 kwietnia 2013 roku.

Jednocześnie wyjaśniam, iż sygnał zostanie Pani udostępniony do 31 maja 2013 roku bez dodatkowych opłat. Niezbędne jest posiadanie karty abonenckiej oraz dekodera. W związku z tym, Operator przedłużył zwrot sprzętu do 14 czerwca 2013 roku."

 

Uważam, że muszą ci to pisemnie potwierdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są jego ku..a słowa a nie moje kolego ,czytaj ze zrozumieniem.

Po pierwsze gdy się kogoś cytuje to używa się czegoś takiego jak cudzysłów - z Twojego posta nie wynika, kto wypowiedział te słowa. Pisz jasno i przejrzyście, to nie będzie problemów ze zrozumieniem. Po drugie nie spinaj się tak bo Ci żyłką pęknie.

Kolego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...