Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... uwaga na konsultantów, którzy podczas rozmowy telefonicznej wprowadzają w błąd ... ogólnie nie wiele z tej rozmowy się zgadza

 

Tylko pytanie, czy jest to próba oszustwa ze strony konsultanta, czy po prostu tak są szkoleni i taką wiedzę posiadają...

 

A najśmieszniejsze, że jak się chce wziąć niższy pakiet to zasłaniają się trwającą i obowiązującą umową - no to skoro moja umowa trwa i obowiązuje to wypad - zadzwońcie jak się skończy :read::crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ncpluspytania ktoś napisał że można migrować na niższy pakiet. Mam obecnie c+optimum hd z opcją hbo i chcę przejść na universe. Może ktoś potwierdzić że jest to możliwe?

Oczywiście wypowiedzenie wysłałem i jedynie zmiana na niższy pakiet jest w stanie mnie przekonać do migracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobzczcie co leciało dzisiaj na canal plus family 2 hd http://www.canalplus.pl/program

Chodziło o ten film:

Jeden dzień z życia 9-letniego Juliana. Film przedstawia jego zmagania z własnym sobą, szkolnym osiłkiem, niecierpliwym nauczycielem i ukrywającym pewną tajemnicę dyrektorem.

 

Lepiej oddający rzeczywistość film był emitowany w dniu startu platformy bodajże na C+ Film jakoś późno w nocy.

Film miał tytuł "Chciwość" z całą plejadą gwiazd na czele z Kevinem Spacey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż musiałem się zarejestrować i napisać po przeczytaniu tego wszystkiego :)

ja czekam na jakiekolwiek powiadomienie mnie na piśmie i poleconym oczywiście, do tego czasu realizuje umowę którą mam na okres min 18 miesięcy do polowy 2014 roku chyba, tzn wpłacam na ich konto do 18 dnia każdego miesiąca. Nie jest to tak jak ubzdurał sobie jakiś kolega wcześniej ze przyślą mi e-fakture i ja muszę złożyć reklamacje i tym samym się dowiaduje o zmianie regulaminu. Nie czytam e-faktur zresztą często się zdarza ze wpadają w spam i ich nigdy nie widziałem :) O zmianie regulaminu należy mnie poinformaowac pisemnie poleconym. To samo dotyczy likwidacji 3 kanałów z oferty ze niby przyszedł mail i mam termin do końca kwietnia na wypowiedzenie.. NIE!!! dopóki nie dostane na piśmie informacji ze ulega zmianie moja umowa to wypowiedzieć ją mogę nawet w lipcu ze mi kanały zniknęły bo dopiero wtedy zuaważę ze ich nie ma, ja nie mam obowiązku siedzieć przed tv cały czas i śledzić czy sa czy nie ma poza tym bylem na wakacjach 3 miesiace a po powrocie w skrzynce żadnego awizo do poleconego nie było. To wszystko to gierki żuljana by jak najmniej stracić na wysyłce listów, a uda sie duzo zaoszczedzic bo wiekszosc panikuje. Generalnie wszystko sie rozbija o prawidłowe powiadomienie abonenta o zmianach w regulaminie i umowie i dopóki nikt nic nie dostanie to sie cieszyć z tego co jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje co do migracji i ewentualnego wypowiedzenia z tego powodu, odnosnie zmiany programowej i usuniecia kilku kanałów to nie.

W tym przypadku regulamin wyrażnie mówi od daty 1 m-ca od daty wprowadzenia takich zmian i to wszysto, nic natomiast nie mowi ze musisz byc o tym poinformowany indywidualnie.

Dodam że takie zmiany są ogłoszone jedną informacjąa przez C+, ale kanały są wyłaczne w 2 terminach częśc od 1-04-2013r i od 1-07-2013r.

Przypuszczam że nie wyłączyli ich w 1 dacie poniewaz nie przewidywali obrotu sytuacji z abonentami, a co sie wiaze z działanie UOKiK i wszyscy abonenci do 1 lipca mieli byc juz zmigrowani do nc+.

Pożyjemy , zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy jak w kwietniu zmigrowałbym z CANAL+ Kompakt HD z Multiroomem na COMFORT+ z CANAL+ to nową ofertę miałbym włączoną od 1 maja czy od razu w kwietniu? Jakby nie patrzeć, to zmieniłbym ofertę na niższą, więc powinni mi włączyć nową ofertę od maja, ale ktoś miał już taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy jak w kwietniu zmigrowałbym z CANAL+ Kompakt HD z Multiroomem na COMFORT+ z CANAL+ to nową ofertę miałbym włączoną od 1 maja czy od razu w kwietniu? Jakby nie patrzeć, to zmieniłbym ofertę na niższą, więc powinni mi włączyć nową ofertę od maja, ale ktoś miał już taki przypadek?

Powinieneś mieć ofertę włączoną od razu, zaś opłata dopiero od maja. Kwiecień stara taryfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znane przez kogo? Ile za pakiet gold z multiroomem z katami cameleon? ile za silver ? ile za platinium?..Nie mam zamiaru czytać 1000 stron żeby dowiedzieć się kto jaką ofertę otrzymał i ile jeszcze z tego urwał. A jak chcą sobie pisać bzdury to założyć wątek np. hydepark nc+ i droga wolna.Po to wątki mają tematy aby ich się trzymać!Niektórzy mają życie nie tylko wirtualne i nie spędzają tu całego dnia.Potem człowiek wraca,czyta 30 stron przez godzine i znajduje 10 postów na temat....Skończyłem .Post do wykasowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś już próbował wysyłać wypowiedzenie umowy z powodu braku kanału Polsat HD, który w ofercie jest gwarantowany ?

Jestem pełen obaw co do oferty tej platformy i chciałbym zrezygnować - migrowałem z Cyfry 2 kwietnia. Druga sprawa że konsultant w trakcie rozmowy zapewnił iż wszystko będzie działać jak należy łącznie z kanałem Polsat HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda , że nc+ wstrzymało wysyłanie listów migracyjnych do abonentów Cyfry+ posiadających pakiety premium? Jak w takim razie wygląda ich sytuacja? Czy formalnie dalej mogą korzystać ze starej oferty do jej wygaśnięcia?

Listy leżą ponoć w worach na poczcie. Nikt jeszcze nie dostał.

Jedziemy na tym co mamy do tej pory, oby jak najdłużej. Ja po cichu liczę że UOkiK im zabroni migrować na siłę przed końcem okresu minimalnego. I te listy pojdą na przemiał.

A jak rozwiążą sprawę z Nkowcami co już je dostali? Nie wiem. Nawarzyli piwa to niech je wypiją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie to już gdzieś było, ale wertowanie tysięcy stron jest niezwykle czasochłonne, więc spytam się tutaj: czy ktoś dostał do COMFORT+ z CANAL+ opcję MULTI+ za 0 zł? I czy wymieniając dekoder CYFRY+ na ten biały lub inny z nc+ biorąc pakiet COMFORT+ z opcją CANAL+ płaci się aktywację czy jest to zależne od indywidualnego przypadku i negocjacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah z tego co widziałem przez ostatni tydzień w APSach i na forach, zaczynam wierzyć że ta notka o bardzo złej sytuacji nc+ może być prawdziwa - przedobrzyli, zakupili za dużo praw za zbyt duże pieniądze, liczyli że odbiją to sobie wysokimi cenami bo w końcu to Premium a tu d... Będzie ciekawie jeśli za kilka miesięcy naprawdę się okaże że ta fuzja to gwóźdź do trumny obu platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda , że nc+ wstrzymało wysyłanie listów migracyjnych do abonentów Cyfry+ posiadających pakiety premium? Jak w takim razie wygląda ich sytuacja? Czy formalnie dalej mogą korzystać ze starej oferty do jej wygaśnięcia?

 

PRAWDA. Przestraszyli i odłożyli w czasie migrację abonentów C+. W n niestety migracja jest już przesądzona

 

Pewnie to już gdzieś było, ale wertowanie tysięcy stron jest niezwykle czasochłonne, więc spytam się tutaj: czy ktoś dostał do COMFORT+ z CANAL+ opcję MULTI+ za 0 zł? I czy wymieniając dekoder CYFRY+ na ten biały lub inny z nc+ biorąc pakiet COMFORT+ z opcją CANAL+ płaci się aktywację czy jest to zależne od indywidualnego przypadku i negocjacji?

 

Nie ma takiego pakietu CANAL+COMFORT w sprzedaży (przynajmniej tej oficjalnej)

Jeśli mam umowę w Cyfrze na czas nieokreślony to w zasadzie mogę sobie ją wypowiedzień np z dniem 30 czerwca 2013 r., tak?

 

Okres wypowiedzenia to chyba 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...