Jump to content
Tokić

Problemy z odbiorem i sprzętem w Platformie CANAL+

Recommended Posts

W dniu 2.11.2019 o 23:19, Pawel napisał:

Musiałbyś pewnie dociągnąć sygnał z innego pokoju w którym masz gniazdo z sygnałem sat. Niestety te gotowe instalacje sat w blokach nie przewidują korzystania z dekoderów z wieloma tunerami.

 

Co do braku sygnału na niektórych kanałach to wygląda albo na źle ustawioną antenę albo na uwalony jakiś multiswitch, bo pewnie na nich oparto sieć.

Deweloper doprowadził sygnał tylko do salonu, nie mam go w innych pokojach, aby dociągnąć sygnał.

 

Modem LTE w mieszkaniu odłączony, ale sygnał nie wskoczył.

 

15 godzin temu, kfm877 napisał:

Skoro tylko te 2 kanały nie działają to jak może być źle ustawiona antena? A jak inne kanały z tych częstotliwości jak np Discovery, nsport+, Fox, AXN, History HD?

 

Na żadnym z wymienionych kanałów nie mam też sygnału (wcześniej tego nie zauważyłem). Jest komunikat: "Obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później".  Paski sygnałowe na tvp1/tvp2:  Poziom 58%, Jakość 100% (chwilami spada do 96).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Mam dekoder Ultrabox podłączony do konwertera unicable i od jakiegoś czasu mam problemy z tv4. Dekoder mam już rok i wszystko było ok. Teraz od jakiegoś czasu na tv4 dosłownie na sekundę pojawiają się takie jakby piksele ( na chwilę lekko zniekształcony obraz) i potem jest ok, za jakiś czas znów to samo. Są to odstępy może 20-30min i trwa to jak wspomniałem sekundę, trochę to jest uciążliwe.  Nie wiem czy to jest wina po stronie nadawcy czy coś u mnie. Na innych kanałach jest ok np. tvn hd czy canal+4k nic takiego się nie dzieje. Nigdy z takim czymś się nie spotkałem, nie wydaje mi się by to była wina po stronie anteny, pogoda nie ma też żadnego znaczenia. To nie wygląda jak jakiś zanik sygnału, a raczej jakiś błąd w przekazie... nie wiem. Czy ktoś się z tym spotkał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@joshuaa

 To wina nadawcy, na moich dwóch odbiornikach w domu jak i na telewizorze z modułem CAM też ten problem występuje.

Edited by Ozzy666
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

Czytam tutaj, że jakiś czas temu ludzie pisali o problemach podczas nagrywania na Pace Pvr 500 - obraz i dźwięk się zacina zarówno na kanale oglądanym jak i nagrywanym. Wcześniej tego nie czytałem, myślałem że to problem z moim dekoderem i po kilku miesiącach wnerwiania się zaniosłem wczoraj do serwisu.

Został zdiagnozowany (uszkodzenie dysku) i wymieniony na inny egzemplarz tego samego modelu. 

Podłączyłem w domu i... jest to samo, znów zacina przy nagrywaniu 😞

Stąd pytanie:

czy ktoś PORADZIŁ SOBIE z tym problemem (zacinanie podczas nagrywania i oglądania innego kanału) lub wie gdzie szukać rozwiązania? 

Oczywiście istnieje możliwość, że ten drugi, wymieniony dekoder też może mieć uszkodzony  dysk , ale jak to sprawdzić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te dekodery Pace PVR HD 500 GB to dekodery tak około 10 letnie.

Odnawiane - wymiana dysku na inne.

Więc się nie ma co dziwić że się zacinają.

Zawsze były z nimi problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja używam swojego ponad 6 lat. Nagrywane jest non sto, praktycznie dysk 90-95% na bieżąco usuwane. Aktualnie dzieciaki na nim dużo nagrywają. Nie ma opisanych przez Ciebie problemów.

 

@Marrr wymień kartę na caymana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wymiana na caymana oznacza to tzw sparowanie, i podłączenie kablami multiroomu, czy to dalej niezależne karty?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na infolinii powiedzieli że jak nic mam problem z konwerterem :)

Pewnie trzeba wezwać technika żeby to sprawdził. 

Ale z drugiej strony problem objawiałby się tylko przy nagrywaniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że możesz mieć problem z konwerterem.

 

8 minut temu, Marrr napisał:

Ale z drugiej strony problem objawiałby się tylko przy nagrywaniu?

 

Tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lepiej sprawdzić sprzęt u znajomego? Bo możesz kase wyrzucić w błoto. Z opisywanych takich samych przypadków u posiadaczy Pejsów, właśnie pomogła wymiana karty na Caymana.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Ma ktoś nową antenę satelitarną od CANAL+, jaki ma rozmiar? Pytam się bo ten talerz od NC+ (80 cm) jest u mnie wrażliwy na warunki atmosferyczne, jak pada deszcz lub wieje lekki wiatr to mi przerywa lub zacina się obraz. Strasznie mnie to denerwuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na tej 80 to przy halnym dopiero zdarzają się piksele. W kierunku satelity niebo czyste.

 

Antena nie uszkodzona? Dobrze ustawiona? Kąt skręcenia konwertera prawidłowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest uszkodzona. Monter mi ustawiał talerz. Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składaj reklamację.Albo instalacja uszkodzona albo antena niezbyt precyzyjnie ustawiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, SZNYCEL napisał:

....Monter mi ustawiał talerz....Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. 

Jaki monter taki odbiór😁

Pseudo fachowców nie brakuje.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy pytanie, 

Czy ta tajemnicza aktualizacja, która w listopadzie miała rozwiązać problemy ze zmianą jasności na dekoderach 4k to już weszła? Wczoraj, nieświadomy problemów, wymieniłem mojego staruszka z 2014 i niby obraz żyleta ale to migotanie mnie dobija. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby była jakaś aktualizacja związana z tym problemem to dekoder by ją pobrał, a jak nie to mógłbyś to sam ręcznie zrobić. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.11.2019 o 14:14, SZNYCEL napisał:

Nie jest uszkodzona. Monter mi ustawiał talerz. Wszystko jest dobrze jak jest słońce, ale jak deszcz lub zachmurzenie to piksele itp, itd. 

Zamontuj sobie talerz przynajmniej 100cm i problemy znikną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez przesady, oczywiście im większa antena tym lepsza ale spokojnie na 80-90 działa wszystko ok pod warunkiem, że nie ma przeszkód terenowych i antena jak i konwerter jest bez usterki i dobrze ustawiony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, spido napisał:

Zamontuj sobie talerz przynajmniej 100cm i problemy znikną.

Zamontuje nawet 2m.i nie będzie odbierać. Trzeba ustawić.  Tak samo jak i 80. Prawidłowy montaż i ustawienie i wtedy problem znika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Od tygodnia mam problem z dekoderem PEACE PVR. Mam go długo, ale problem pojawia się przy nagrywaniu.

Otóż nagrany materiał skacze, pikseluje się co jakiś czas. 

 

Przy normalnym oglądaniu problem nie istnieje, tylko nagrany materiał.

 

Nigdy takiego problemu nie miałem.

Dysk zapełniony w okolicach 80%.

Sygnał wyświetla na zielono jakieś 3,5 w skali 5.

 

Bardzo Was proszę o pomoc.

Dziękuję ślicznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem pewien czy o to chodzi, ale operator bodajże zablokował na cameleonach dekodowanie więcej niż jednego serwisu w czasie rzeczywistym. Dlatego gdy oglądasz i zapisujesz w jednym czasie to na zapisie masz przerwy w dekodowaniu czyli błędy obrazu. Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle pisze.
Spróbuj zaplanować krótkie nagranie i niech się nagra bez włączonego dekodera do oglądania np w nocy i wtedy sprawdź zapis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. jak tam u Was z odbiorem tego nowego kanału Museum 4k? u nie brak dzwięku

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...