Skocz do zawartości

Stanowisko platformy CANAL+ odnośnie abonentów z ważnymi umowami


z123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy komuś nie dali podwyżki w zeszłym roku bo się na nią nie zgodził? Nie, podwyżka była narzucona i przymusowa. Cena starego pakietu obowiązywać będzie tylko do czerwca.

Co to za teorie ???

Miałem zagwarantowaną cenę na cały okresu umowy i nikt nawet nie mruknął żeby ją chciał zmienić. Teraz pod koniec lutego przedłużałem i również mam cenę gwarantowaną na cały okres.

Na mojego nosa mam 18 msc spokoju z pełnym pakietem C+ i do tego HBO, HBO GO i multi za 89 zeta.

Dzwonić będą, ale jak na razie nic ciekawego nie widzę żeby proponowali, więc tylko wywalą kasę na telefon :lol2:

Bzdurą są z twojej popisy. Masz pakiet z Canal+ to dla ciebie migracja jest automatyczna z miesiącem lipiec.

Przymusowo to Oni mogą najwyżej zmienić logo na rachunkach jakie będą przysyłać i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą zmienić warunki umowy i wtedy mozesz odejść, kara jest w umowie tylko dla jednej strony wiec sam widzisz co jest warta gwarancja stalej ceny.

 

Dodam, że w sobotę byłem w salonie i facet powiedzial ze starzy zostja do konca z tym co mają hehe. Wiem wiem facet w punkcie moze nie wiedziec :smile: ale do momentu otrzymania listow nikt z nas nie wie bo oficjalnej wersji brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty miałeś zagwarantowaną cenę, większość nie. Ale teraz to na pewno nie masz bo takich gwarancji nie dawali.

 

To jak to można nazwać :

2. Zgodnie z warunkami Akcji, Abonent nabywa prawo do:

odbioru Zestawy Promocyjnego CANAL+ SUPERPREMIUM na zasadach..... i Cenniku oraz do 57 zł rabatu za opłatę miesięczną Zestawu Promocyjnego przez Okres Minimalny 18 kolejnych miesięcy

 

Umowa zawarta 28 lutego 2013

 

Obowiązujący cennik w dniu zawarcia umowy posiadam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą zmienić warunki umowy i wtedy mozesz odejść, kara jest w umowie tylko dla jednej strony wiec sam widzisz co jest warta gwarancja stalej ceny.

 

Dodam, że w sobotę byłem w salonie i facet powiedzial ze starzy zostja do konca z tym co mają hehe. Wiem wiem facet w punkcie moze nie wiedziec :smile: ale do momentu otrzymania listow nikt z nas nie wie bo oficjalnej wersji brak.

 

To oczywiste, ale zmieniając jakiekolwiek warunki dają mi wolną rękę co do decyzji bez żadnych konsekwencji.

Nawet jeżeli mieli plany, żeby tak postąpić w stosunku do starych abonentów, to przy tej burzy w mediach na temat słabego stosunku jakości do ceny i gremialnemu wyrażaniu niezadowolenia przez abonentów, to musieli by się z **** na głowy zamienić, żeby tak postąpić.

Będą mamić, przekonywać, ale dobrowolnie z rąk abonentów nie wypuszczą.

 

Poza tym jeszcze jest jeden drobny fakt umykający jakoś w ferworze przypuszczeń "co z nami będzie? ". Mianowicie czasowe włączanie nSportu i MGM dla abonentów Cyfry. Jakby mieli robić coś na siłę to, nie informowali by że za 6 miesięcy kanały stracimy uprawnienia do tych kanałów (które w nC+ są już od Universe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet śmiem twierdzić, że nsport będzie do wywalczenia za darmo, bez migracji, do końca umowy. Wyjaśniam dlaczego. Zabiorą nam kilka kanałów- gwarantowanych kanałów. Dzwonisz, że nie jesteś w żadnym stopniu zainteresowany migracją do nc+, a więc albo ci włączą nsport za te kanały, które tracisz, albo wypowiedzenie. Mój kolega za brak premier w Canal+ w marcu, wywalczył 2 miesiące Cinemax za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie może być tak, że sytuacja jest dynamiczna i wydrukowane już pisemka pójdą na przemiał a trzeba będzie napisać nowe! Po takim falstarcie nc+ musie się poważnie zastanowić, czy strategia przymusowego przeniesienia starych abonentów Cyfry+ na nową platformę albo bye, bye nie zakończyłaby się totalną katastrofą. Lepiej mieć dalej starych abonentów, którzy płacą tyle co do tej pory niż nie mieć ich wcale. No ale to by oznaczało niezłą stajnię Augiasza z kanałami i ich emisją jeszcze przez półtora roku...na trzech różnych platformach! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasze informacje z "przymusową" migracją pochodzą tylko i wyłącznie od konsultantów telefonicznych (i to nielicznych), którzy na marginesie twierdzą np, że w nowej nc+ będzie można oglądać Puchar UEFA :D. Ale jak ktoś Wam powie na infolinii to od razu łykacie jak młode czaple i wierzycie jak we własne zmyślone bóstwo :?. Tymczasem wszystkie nazwijmy to oficjalne źródła wskazuje coś na wskroś zupełnie innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale zastanów się:

pozwoliliby rozdawać ciągle prolongaty abonentom na warunkach ~65zł za optimum HD na 18mscy ?

wątpię.

ale jeśli tak będzie to jednak mieli rację Ci co przedłużyli i będą wygrani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zapytam inaczej: umowa z C+ kończyła mi się w maju, w marcu dotarło do nich moje wypowiedzenie. W ciągu dwóch tygodni dogadaliśmy się co do warunków przedłużenia satysfakcjonujących mnie w zupełności. Po co dali mi taką ofertę skoro wiedzieli, że w kwietniu znowu będę mógł ją wypowiedzieć? No chyba, że tylko po to żeby konsultant sobie na mnie zarobił, ale jeżeli takie praktyki były w tym czasie to powinny zostać ukrócone przez szefostwo... Dla mnie to się nie trzyma jednak kupy dlatego jestem zdania, że powinni pozostawić możliwość wyboru abonentom: dobrowolna migracja albo zostajemy do końca na swoich warunkach w C+ (n). Ale to są tylko moje przypuszczenia, zawsze do takich kwestii staram się podchodzić racjonalnie i logicznie, ale może nie wszyscy tak mają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś nie dali podwyżki w zeszłym roku bo się na nią nie zgodził? Nie, podwyżka była narzucona i przymusowa. Cena starego pakietu obowiązywać będzie tylko do czerwca.

Co to za teorie ???

Miałem zagwarantowaną cenę na cały okresu umowy i nikt nawet nie mruknął żeby ją chciał zmienić. Teraz pod koniec lutego przedłużałem i również mam cenę gwarantowaną na cały okres.

Na mojego nosa mam 18 msc spokoju z pełnym pakietem C+ i do tego HBO, HBO GO i multi za 89 zeta.

Dzwonić będą, ale jak na razie nic ciekawego nie widzę żeby proponowali, więc tylko wywalą kasę na telefon :lol2:

Bzdurą są z twojej popisy. Masz pakiet z Canal+ to dla ciebie migracja jest automatyczna z miesiącem lipiec.

Przymusowo to Oni mogą najwyżej zmienić logo na rachunkach jakie będą przysyłać i nic więcej.

 

Nie sprawdzisz, nie wiesz, nie myślisz a potem w kółko opowiadanie bzdur.

W pierwszej sprawie to abonenci którzy mieli stałą cenę to podwyżki nie mieli. Oczywista kwestia i dlatego o tym przypadku się nie wspominało.

W drugiej sprawie to nie masz stałej ceny. Nie czytałeś umowy ale trzeba koniecznie opowiadać bzdury.

W trzeciej sprawie to operator może zmienić warunki umowy i tyle. A abonent nie akceptując zmian może wypowiedzieć umowę i tyle.

Naprawdę warto czytać umowy, pomyśleć a nie pleść swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten dalej swoje...

Raz jeszcze powtarzam, że w tej sytuacji nikt nie jest w stanie mnie zmusić, żebym wydał choć 10 gr więcej na płatną TV bo taką On podjął decyzję.

Może co najwyżej poprosić, a ja mogę, ale nie muszę się na to godzić.

Nie ma zgody - jest rozwiązanie umowy, ale bez żadnych kar regulaminowych.

Jak będą chcieli ryzykować takie rozwiązanie to stracą sporo abonentów - wiadomo na wojnie trup się ściele gęsto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wygląda na to że żadnej przymusowej migracji nie będzie, nawet jak były przymiarki do takiego ruchu to już pewnie zostały odwołane. Negatywne emocje abonentów sięgają zenitu, przymusowa migracja w takim momencie to byłoby samobójstwo, abonenci choćby żeby zrobic na złość władzom NC+ będa masowo słali wypowiedzenia. Ale co byśmy o braku elastyczności władz NC+ nie powiedzieli to samobójcami oni nie są. Żadna z tych osób nie chce utracić pracy z wilczym biletem w CV. Tak NC+ to może być największa klapa biznesowa na rynku mediów roku 2013, myślicie że dostaliby dobre fuchy w innych firmach z takim "osiągnięciem" w życiorysie.

 

Dlatego należy podejśc spokojnie do całej fuzji i oferty NC+, na dzień dzisiejszy to oni mają problem nie my. Dzisiejsza konferencja dla zaprzyjażnionych (czytaj sponsorowanych) mediów jest tego najlepszym potwierdzeniem. Będą odkręcać kota ogonem, ale niestety mleko się rozlało, nawet miliony wydane na promocję nie pomogą. Nowa platforma już na starcie ma wizerunek niezwykle drogiej i nieelastycznej oferty dla wybranych. A przecież żyjemy w kraju gdzie klasa średnia się kurczy, a zwiększająca się liczba osób bardzo bogatych nic tu nie pomoże, żaden bogacz nie będzie wykupował 10 abonamentów.

 

Przesłankami do moich przemyśleń są pewne fakty, dostałem NSport i MGM na 6 miesięcy z zastrzeżeniem że nie mogę wykupić potem. Dlaczego tak się zabezpieczyli skoro i tak mają mnie niby przymusowo zmigrować do końca czerwca ? Jeszcze lepszy przykład dlaczego zmienili listę kanałów ale jednocześnie nie dodali całej połaczonej oferty promocyjnie tak jak zrobili to przy ostatniej fuzji Cyfry i Wizji ? Przecież to by była najlepsza zachęta do przejścia do nowej platformy w przypadku przymusowej migracji. Nie zamiast tego zmienili listę kanałów tak że jeśli chcę nowe kanały z listy to muszę dobrowolnie zmigrować. I kolejna sprawa po co przenieśli mecze polskiej kopanej z C+ do NSport, jedyne racjonalne wytłumaczenie to po to żeby obecni abonenci C+ którzy nie mają dostępu do NSport dobrowolnie zmigrowali jak najszybciej do nowej platformy.

 

Konsultani opowiadają różne bajeczki, ale niestety bajeczkę o przymusowej migracji, zapewne dostali od swoich przełożonych w celu zachęcenia do jak najszybszego przejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment wiemy tyle, że nic nie wiemy w sprawie starych ważnych umów. Jak będzie oficjalne stanowisko nC+ to się okaże. Sam przedłużyłem umowę kilka dni przed wejściem nC+, na bardzo korzystnych warunkach na 18 m-cy. Po oficjalnym komunikacie będę albo wygranym albo przegranym, ze starą umową lub z ewentualną nową (niekoniecznie z nC+). Wiadomo, że nie będzie czegoś takiego jak automatyczna migracja na inny/droższy/okrojony pakiet bez mojej zgody, coś takiego jest chyba prawnie niedopuszczalne. Zawsze w takiej sytuacji przysługiwało prawo wypowiedzenia umowy i to się chyba nie zmieniło. Mówię oczywiście o pakiecie podstawowym, bo wszystkie bonusy w postaci HBO, Cinemax'ów czy Filmbox'ów mogą zabrać w dowolnym momencie bez konsekwencji. Ale C+ jest już integralną częścią pakietu i tu już, przy zmianie ceny lub ilości kanałów powinna być możliwość wypowiedzenia umowy. Jedyna automatyczna migracja jaka może wchodzić w grę, to zmiana nazwy operatora na nC+, bez zmiany pakietu głównego i ceny, wtedy mogą mnie migrować bez problemu.

 

Dziwi mnie też założenie, że jak obecnie mam C+OptimumHD, to przy migracji automatycznie wezmę pakiet prawie 2 razy droższy. Nie, nic z tych rzeczy. Tym bardziej, że kanałów C+ praktycznie nie oglądam, wziąłem tylko dlatego, że cena była atrakcyjna. Gdybym miał płacić za C+ 20 czy 30 zł dodatkowo, to bym nie brał. Różnica przy przedłużeniu umowy między pakietem bez a tym z C+ była tylko 13 zł więc się skusiłem.

 

Jeśli mi skrócą obecną umowę i jednocześnie zachęcą ceną za Universe+ to się zastanowię. Na szczęście mam alternatywę w postaci CP, na mojej umowie mogę dowolnie skakać między MiniHD a FamilijnymHD. Tylko córka będzie niepocieszona jeśli straci MiniMini, no ale cóż, takie życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę z C+ do lipca 2013 r.

Opcja Superpremium HD, MR i dekoder Ariva.

I jak zobaczyłem ceny nowych pakietów w NC+ i warunki MR i kart to spokojnie czekam i rozwiązuję umowę.

Te nowe warunki są nie do przyjęcia.

Sorki ale wolę inaczej wydawać kasę niż na ślęczenie przed TV i np. oglądanie jak 22 gości gania bez ładu i składu za piłką.

A dzieci lepiej zabrać na spacer niż serwować im pseudo bajki, gdzie przemoc jest na porządku dziennym.

Będzie mi żal kina na HBO i C+ ale jakoś to przeżyję :)

Pa, pa C+, już wkrótce.

Dodatkowo nie zapomnę ci podwyżki, którą mi zasunęliście w pierwszym miesiącu po podpisaniu umowy. Jeszcze raz dziękuję :)

 

Z drugiej strony nie rozumiem waszego rozgoryczenia tą ofertą: tu naprawdę nie ma przymusu.

Można rozwiązać umowę i tyle.

Życie naprawdę jest łatwiejsze i przyjemniejsze bez TV :)

 

Poza tym jak sporo osób się wk...wi i rozwiąże umowy to NC+ będzie miało problem i to duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...