Skocz do zawartości

Stanowisko platformy CANAL+ odnośnie abonentów z ważnymi umowami


z123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poczytajcie sobie FAQ to umrzecie ze śmiechu :lol:

Czy sprzęt nc+ będzie działał ze spliterem?

Karta abonencka winna być umieszczona bezpośrednio w dekoderze i Abonent nie powinien jej umieszczać w innych urządzeniach.

Czy do usługi multiroom nadal otrzymam dwie niezależne karty?

W zależności od wybranej opcji programowej oraz dekodera istnieją dwa warianty dla usługi multiroom. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce multiroom.

 

Robią sobie JAJA. Przecież to nie są odpowiedzi na pytania! Zamiast TAK, NIE - jakieś pierdu pierdu. I tak wygląda cała polityka nc+ - te bajery rodem z TVN i ITI, a w rzeczywistości twardo robienie swojego. To samo jest z kierownictwem i PR (widać to po odpowiedziach na fb) - mają ludzi za głupków. A przynajmniej ja to tak odbieram czytając stronę, fanpage na fb i wypowiedzi kierownictwa o tych cenach, elastyczności itd. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplikujesz niepotrzebnie. Będzie tak, jak mówi prezes albo tak jak piszą Rigidigi i Hugo (pracownicy C+). Pierwszy mówi, że każdy dociągnie na starej umowie, drudzy twierdzą, że tak, ale tylko ci bez Canal+. Ci z Canal+ automatyczna migracja bodajże od lipca (ci z npremium od maja). A prezes nie kłamie, tylko nie mówi całej prawdy :lol2:

 

Z duża łatwością rozdawali Canal+ Optimum za 62 i 65zł (i niższe pakiety) wiedząc że te umowy nie dojdą do końca. Czas dany na przejście do nC+ abonentom posiadającym opcję Canal+ zakończy się z końcem czerwca (lub około tej daty ale to nieistotne). Natomiast abonenci pakietów bez Canal+ dojadą do końca okresu minimalnego. Z tym że jak ktoś będzie chciał odejść to i tak będzie mógł to zrobić bo odpadnie parę kanałów do tego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem te show tvn-u (start nc+) i przejrzałem ich oferty oraz propozycje przedłużenia umów. Czy oni nas mają za skończonych d.e.bili? Wywiad pani Mońki to już szczyt arogancji. Gdzie ta elastyczność? No ale spece od marketingu czyli spece od robienia wody z mózgu ludziom próbują wmówić że nieelastyczność jest elastycznością.

Kilka dni temu przedłużyłem umowę na Superpremium z MR za 89 zł i tego będę się trzymał. Jeżeli teraz chcą wcisnąć nam inną ofertę to po jakiego grzyba proponowali poprzednie oferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA wiem jak bedzie bo mi konsultantka wszystko wyjaśniła. Wyjaśnię na swoim przykładzie. A więc mam C+optimum Hd do wrzesnia 2014. Pani mi powiedziała że jeśli nic nie zrobię to to najpóźniej do lipca utrzymam swój pakiet z cyfry a kanały C+ wszystkie czyli cała paczka i w tej samej cenie co płacę obecnie czyli 81zł. Pozniej natomiast przymusowa migracja ale z mozliwoscią zachowania swojego sprzętu. Także nieprawdą jest że jak ktoś miał niski pakiet ale całą oferte C+ to mu rozdzielą je. Do lipca zostają obecne pakiety w cenach jakie placicie!!. Powiedziala mi tez ze zostala wyslana do mnie listowna oferta na pakiet platinum za 99zł i jesli nic nie zrobie do lipca to automatycznie przejde na platinum tylko ze za 119zl. I ta oferta bez mutliroomu a obecnie mam multiroom w cenie. Co do mutliroomu to kazdy kto ma obecnie na 2 karty i na swoim sprzecie bedzie mogł taki zachowac nawet po przejściu do NC+!!!! Noowy multiroom w stylu N dostaną Ci co chcą dekodery adb lub Ci co nie mają żadnego Multiroomu a zechcą go mieć. Oczywiscie obecne pakiety zostaną pomniejszone o kanały które wyłączą typu: Cartoon Network, CBSy, TCM. I nie zostaną odkodowane kanały z Nki czyli takie jak Discovery HD, Historia, TVP Historia itp. Ale za to do lipca zostaje History SD, Discovery SD których nie ma w NC+ bo są tam zbędne. Zatem moja rada: jesli ktoś chce mieć całą paczke C+ (mając ja obecnie) jak najdłużej w niskiej cenie to broń boże nie przechodzić do NC+ do lipca!!! JA tak właśnie zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsyłam do linku:

viewtopic.php?f=174&t=30774

 

jaco:

"Powiedziala mi tez ze zostala wyslana do mnie listowna oferta na pakiet platinum za 99zł i jesli nic nie zrobie do lipca to automatycznie przejde na platinum tylko ze za 119zl."

 

Mówić to ona może. Migracja auto w tej samej cenie - to tak. Ale w wyższej? - ciekawe w jakim sądzie chcą wygrać sprawę.

W piśmie muszą o tym obowiązkowo poinformować! I o możliwości zerwania umowy bez skutków.

Jeżeli ktoś to zaakceptuje - jego sprawa. O ile nie - UOKiK i zbiorowy pozew. Jeżeli umowa jest do 2014 r. to ich sprawa jak z tego wybrną.

Innej drogi nie mają - chyba, że trafią na [beep]ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsyłam do linku:

viewtopic.php?f=174&t=30774

 

 

 

Mówić to ona może. Migracja auto w tej samej cenie - to tak. Ale w wyższej? - ciekawe w jakim sądzie chcą wygrać sprawę.

W piśmie muszą o tym obowiązkowo poinformować! I o możliwości zerwania umowy bez skutków.

Jeżeli ktoś to zaakceptuje - jego sprawa. O ile nie - UOKiK i zbiorowy pozew. Jeżeli umowa jest do 2014 r. to ich sprawa jak z tego wybrną.

Innej drogi nie mają - chyba, że trafią na [beep]ów.

 

Ale żadnego problemu nie bedzie. Umowe można wypowiedzieć w każdej chwili (powiedziała mi to i tak bedzie w tym liscie) ze względu na zmiany kanałowe. A nikt nie zabrania podpisać nowej umowy na platinum przed koncem czerwca za 99zł a może i taniej (do tego czasu mogą byc nowe oferty, promocje). To jest taka sama sytuacja jak do tej pory w cyfrze : jak nic nie zrobiles do konca okresu promocyjnego to przechodziles automatycznie na ten sam pakiet tylko w cenie bez promocji. Tylko kto tak robił????

 

edit: Zapomniałem dodać że bedzie obowiazywał 14 dniowy okres wypowiedzenia tylko nie pamietam od kiedy liczony (wszstko będzie w liście od nich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jak mam umowę do 2014 r. to ją mam. Jak im się teraz ona nie podoba - to ich sprawa. Zakładając, że nie mam ochoty migrować ani brać innej rzekomo promocyjnej umowy to nie przyślą policji aby minie do tego przymusić. Ich pisma reklamowe i informacyjne wrzucam do kosza. Jedynym ważnym dla mnie ich pismem będzie wypowiedzenie umowy w myśl postanowień KC. Musi być dokonane w formie pisemnej. Przeniesienie mnie na wyżej płatne świadczenie bez formy pisemnej, wypowiedzeniowej jest przestępstwem. A potem sprawa w sądzie lub jak będzie więcej niezadowolonych - pozew zbiorowy pod nadzorem UOKiK. Niech wam nie mieszają w głowach.

 

Do wszystkich - a szczególnie tych z NC+

 

Pacta sunt servanda - umów należy dotrzymywać. Do jasnej cho....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma Pakiet Canal + Start HD w promocyjnej cenie 39zł jeszcze przez ponad rok. Dzwoniłem do przedstawicela u mnie w mieście i zapytałem ile mam czasu na wypowiedzenie umowy w związku z fuzją. On powiedział że póki co w cyfrze sie nic nie zmieniło i nie mam podstaw do rozwiązania umowy, a od 5 kwietnia programy GOL i WEEKEND zmienią swoją nazwę. Co będzie po 1 lipca on jeszcze sam nie wie (nie ma takich informacji). Mówi że jesli zadzwonią i przedstawią warunki na niekorzyść klienta to wtedy możemy rozwiążać umowę. Obecnie tylko klienci "N-ki" mogą rozwiążać umowę.

 

P.S mam dekoder sagemcom DSI83 i nie moge odbierac nadal tvn24, dawałem wyszukaj programy i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@user 19

Zapewne masz rację od strony prawnej jednak wiele osób nie chce się bawić w pozwy dla kilku złotych. Prawdą jest że będzie drożej ale i oferta bedzie lepsza stąd różnica w cenie. Można się wypisac a można walczyć w sądzie a można też zaakceptować NC+. Ja zamierzam skorzystać z 3 opcji ale nie teraz tylko ok pod koniec czerwca no chyba że zadzwonią wcześniej z super ofertą. To że mi przyślą ofertę lada dzień za 99zł to nie znaczy że do lipca nie bedzie lepszych. Konsultantka powiedziała mi że tak naprawde ofert migracyjnych dla abonentów Cyfry z długimi umowami (jak ja czy Ty) nie ma jeszcze ale jakbym bardzo chciał to dostane za 99zł. Powiedziała że najrozsadniej jesli bym chciał przejsc do NC+ to zaczekać do kwietnia i dać im znać i napewno coś ciekawego zaproponują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem po rozmowie z konsultantem nc+ i z tej rozmowy wynikają dość budujące rzeczy.

jako klient cyfry - mam pakiet canal+ start (czyli ten najniższy co był - ja mam go za 43 zł do maja) - po 5 kwietnia będę miał dostęp do wszystkich 6 canal+, po zakończeniu umowy w maju sprawa jest śliska, teoretycznie umowa przechodzi na czas nieokreślony z wyższą kwotą (czyli bodajże 51 zł) - ale sam konsultant nie był pewien czy nie nastąpi jakieś wypowiedzenie umowy przez Cyfrę.

jako klient n z pakietem npremium (za 9.90 zł he,he) - po 5 kwietnia powinny się pojawić wszystkie canal+

ale uwaga - pada magiczny termin czerwiec, po którym nie wiadomo co będzie.

Ja w każdym razie umówiłem się na rozmowę w przyszłym tygodniu w sprawie scalenia tych 2 umów, w każdym razie z mojej strony nie ma napinki, bo wychodzi na to że na razie mam dostęp do pełnej oferty bez przechodzenia na siłę do nowej platformy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tego do [beep]y nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili :D Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@user 19

Zapewne masz rację od strony prawnej jednak wiele osób nie chce się bawić w pozwy dla kilku złotych. Prawdą jest że będzie drożej ale i oferta bedzie lepsza stąd różnica w cenie. Można się wypisac a można walczyć w sądzie a można też zaakceptować NC+. Ja zamierzam skorzystać z 3 opcji ale nie teraz tylko ok pod koniec czerwca no chyba że zadzwonią wcześniej z super ofertą. To że mi przyślą ofertę lada dzień za 99zł to nie znaczy że do lipca nie bedzie lepszych. Konsultantka powiedziała mi że tak naprawde ofert migracyjnych dla abonentów Cyfry z długimi umowami (jak ja czy Ty) nie ma jeszcze ale jakbym bardzo chciał to dostane za 99zł. Powiedziała że najrozsadniej jesli bym chciał przejsc do NC+ to zaczekać do kwietnia i dać im znać i napewno coś ciekawego zaproponują.

 

Brzmi rozsądnie, pomijając jednak fakt,ze z umów należy się wywiązywać.

 

Tylko jedna rzecz teraz. Dajmy na to czekam do czerwca na bieżącej umowie i potem nie akceptuje migracji. To wychodzi na to,ze za lipiec i tak będę musiał zapłacić pełna sumę bo przecież nie cofnę się w czasie i rozwiązania umowy nie prześle.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tego do [beep] nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili :D Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę :o

Też słyszalem o 14 dniach ( choc nie pamietam od kiedy liczone) ale jak to się ma do tego że jak nic nie zrobie to do konca czerwca utrzymam mój pakiet? Jak chcą to moge im wysłać w kwietniu wypowiedzenie ale obowiązujące od 1 lipca. Wtedy to ma sens. A od 1 lipca niech mi dają NC+ w rozsądnej cenie lub do widzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tego do [beep] nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili :D Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę :o

Też słyszalem o 14 dniach ( choc nie pamietam od kiedy liczone) ale jak to się do tego że jak nic nie zrobie to do konca czerwca utrzymam mój pakiet? Jak chcą to moge im wysłać w kwietniu wypowiedzenie ale obowiązujące od 1 lipca. Wtedy to ma sens. A od 1 lipca niech mi dają NC+ w rozsądnej cenie lub do widzenia.

 

Dzisiaj na infolini dowiedziałem się to samo co kolega napisał że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy.Niestety to jest Prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tego do [beep] nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili :D Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę :o

Jesteś abonentem dawnej CYFRY+, czy n'ki? Masz dodatkowo opcję CANAL+ albo nPremium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...