Skocz do zawartości

Dekodery platformy CANAL+


andrzejgratis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj mam dekoder pvr pace 500gb, czytałem instrukcję, ale tam o nagrywaniu nic nie ma. Chciałbym się dowiedzieć, jak mogę nagrywać (w tym ustawiać konkretny program, który chcę nagrać), jak przewijać, oglądając na żywo, itp. Gdzie mogę o tym znaleźć?

Taj jak napisał regenwalde. A wszystko znajdziesz tutaj viewtopic.php?f=6&t=12279

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :-)

 

Z dedykowanych ofert nc+ mix, mogą skorzystać również aktualni Użytkownicy ofert: telewizja na kartę HD, telewizja n na kartę a także osoby, które zakupiły zestawy n ,,Świat HD” z dekoderem na własność :D

 

Po prostu sklep ma na stanie moduły n-cam z oferty na kartę a potem można na nich przejść na ofertę nc+ mix (w APS, przez infolinię itd) i wybrać dowolny pakiet z tej oferty :D

W dalszym ciągu nie rozumiem oferty nc+ mix. Posiadam aktualnie nCama na którym odbieram ofertę n na kartę. Czy mogę przejść na ofertę nc+ mix?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios zmiana softu a zmiana listy kanałów to dla operatora dwie zupełnie różne operacje. Aktualizacja softu dotyczy sprzętu i jego funkcji (lub poprawek działania czy poprawek zabezpieczeń). Lista aktualizuje się niejako samoczynnie (choć można i ją wywołać ręcznie z menu), po wysłaniu jej przez operatora (zupełnie nie mając wpływu na aktualizację oprogramowania sprzętowego) przy odbiorniku ustawionym w czuwaniu (faktycznie nie ułożysz sobie na tym oprogramowaniu nowej listy ani nie dodasz własnych kanałów). I o to chodziło @andrzejgratis.

W każdym razie aktualizacja softu to jedno, a aktualizacja listy to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim Turbobox + pojawila sie aktualizacja. Wiecie moze cos o tym ???

U mnie aktualizacja pojawiła się po północy. Miałem nadzieję, że zmienią ten beznadziejny róż na poprzednią kolorystykę. Niestety nie :( Sam jestem ciekaw, co ta aktualizacja zmieniła, bo nigdzie nie ma żadnej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli będziesz migrował w ramach obecnej umowy i z obecnym sprzętem (czyli nie podpisywał nowej umowy, tak jak napisałeś) do nc+ na obecnym sprzęcie to tylko Philips PVR HD 7201 250 GB (nie wiem czy je jeszcze wydają) lub Pace PVR HD 7241 500 GB.

 

Na pewno w żadnym wypadku nie bierz Sagemcoma HD DSI83 ani DSI87, bo nie działają poprawnie z żadnym splitterem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to jest dekoder po N marki ADB o którym napisał wyżej kolega ircios. Nie ma szans na działanie splittera z takim sprzętem.

 

Chyba, że chcieli Ci dać inny PVR BOX+ HD? Bo nazwa jest dość podobna dla kilku innych dekoderów:

http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... gb-philips

http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... ox-hd-pace

Dopytaj się czy chodzi o ADB czy o Philipsa lub Pace. Jeśli o Philipsa/Pace to jak najbardziej zadziała.

ADB (ten z Twojego linku) w żadnym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,

 

oddałem dzisiaj ponownie dekoder do sprawdzenia, Sagemcom DSI83 za pierwszym razem nic nie zdiagnozowali, a mój sprzęt dość często się resetuje i np. gaśnie w pewnym momencie wyświetlacz i jedynym lekarstwem jest wyjęcie wtyczki z gniazdka lub z tunerka!

 

co to może być, bo jutro mają go włączyć i potestować, automatyczne wyłączanie ustawiłem na wyłączone, a tunerek nadal się wyłącza! żeby sprawdzić czy nagrał się film na dysk zewnętrzy musiałem zostawić go aby dokończył uruchamianie i straciłem dzięki temu swoją listę programów (ale to nie problem zrobi się w wolnej chwili jak już będzie działał bez problemów)!

 

Czy ktoś miał podobne problemy z tym tunerkiem, czy np. przerwa w głowicy do podłączenia kabelka od konwertera może objawiać się takimi resetami tunerka i potem nie ma mośliwości aby załapał sygnał o właściwej sile?

 

Mam jeszcze 1 zapytanie: włączono mi 2 kanały do pakietu gold, tj canal + hd i canal+ sport hd. Powiedziano mi, że jeśli wyłączę je pod koniec października to nie będą nic za NIE płacił (jednak w cyfrze było tak, że tylko pierwszy miesiąc był za darmo, a drugi już za 100%). Czy konsultat mówił prawdę, że wyłączenie przed końcem października nie będzie się wiązało z kosztami. Zaoperował mi przy okazji taką "promocję" że włączy mi na stałe te 2 kanały czyli premium za 99 zł, ale nie będę wówczas płacił 10 zł za mulitiroom na miesiąc, ale się nie zgodziłem, bo tak na prawdę chciałem obejrzeć parę filmów, które na razie są tylko na canal+...

 

Jak to jest w nc+ z takim włączeniem 2 kanałów na 2 miesiące? Proszę o możliwie klarowne odpowiedzi!

 

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich tutaj zaglądających ;):brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem następującą odpowiedź:

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż zaistniały problem

może być spowodowany przepełnieniem pamięci podręcznej.

W celu jej oczyszczenia proszę o wykonanie fabrycznego restartu.

Aby tego dokonać proszę o wejście w menu, bocznymi strzałkami na

pilocie podświetlamy ikonkę [ustawienia] i wciskamy [ OK] , następnie

pojawi się okno z możliwością wyboru odpowiedniej funkcji, wybieramy

[ Ustawienia Fabryczne] , następnie [ Przywróć Ustawienia Fabryczne],

pisujemy pin kod [ jeżeli nie był nigdy wpisywany własny, wybieramy

standardowy 0000 bądź 1234] i potwierdzamy komunikat z informacja, i

czekamy na ponowne uruchomienie terminala.

Jeśli powyższe rozwiązanie nie przyniesie rezultatu, zalecam

sprawdzenie terminalu u autoryzowanego dystrybutora.

 

Lista przedstawicieli dostępna jest na stronie www.ncplus.pl, w

zakładce JAK KUPIĆ.

 

Placówki, w których można sprawdzić działanie sprzętu, oznaczone

zostały dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

 

Jeśli pracownik stwierdzi usterkę odbiornika, zostanie on bezpłatnie

wymieniony na egzemplarz wolny od wad.

 

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

 

Z poważaniem,

 

imię i nazwisko

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

 

Telefoniczne Centrum Abonenta

 

z tel. stacjonarnych 801 044 944

z tel. komórkowych 22 310 47 47

(opłaty według cenników operatorów)

Internetowe Centrum Abonenta

ica.ncplus.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...