fahrad Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 @Kibo no Hikari. Dzięki za radę. Chyba rzeczywiście jeszcze poczekam, ponieważ na logikę jeśli teraz znów zgodzę się na droższą ofertę, to z tego wynika, że za rok ponownie dostanę tę droższą ( co wg. mnie jest totalnie porąbane). MR nie brałem bo nie miałem takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal007 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 @torre24 Wysyłałeś może wypowiedzenie czy taką ofertę otrzymałeś bez wypowiedzenia? Ja mam umowę do końca czerwca i też C+ Optimum za 65 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Z wypowiedzeniem. Sam dzwoniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Prośba o radę. Nie będę się długo rozwodził. Na teraz Optimum HD + Pace 500gb (umowa z Playstation 3) za 150,90. Umowa do końca stycznia. Chciałbym: Uni+, 6xC+, 3xHBO, 2XCinemax, Pace (tego nie chcę, ale za jego oddanie nie chcą nic opuścić) za 89 zł. Kilkanaście telefonów z różnymi ofertami, ale od ok.10 dni twardo 99 zł i konsultant twierdzi, że to ostateczna oferta dla mnie ( stwierdził, że inni dostają to co ja chcę za 89, ale dla mnie takiej oferty nie ma i nie będzie). Wierzyć konsulowi ? Brać za 99, czy jeszcze czekać ? Co wy na to ? Przed migracją weź jeszcze Multiroom (jeżeli nie posiadasz), a wtedy ta kwota proponowana będzie bardziej realna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Czy pod nr 801 044 944 i 22 310 47 47 ktoś też ma problemy z połączeniem bo ja słyszę "połączenie nie może być zrealizowane" A może pod inny dzwonić żeby spytać o migracyjna ofertę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zdecydowanie pod inny w tej sprawie. Ten się chyba nada 22 22 00 191. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dokładnie. Pod ten nr Kibo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wielkie dzięki ! Będę atakował.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davids80 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 a tak na szybko: jaka jest różnica pomiędzy pakietem Universe a Silver??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 W Silver "wbudowane" są na stałe C+Family1 i C+Family2, reszta programów jak w Universe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 universe za 59 zł C+ silver za 79 zł do w/w pakietow dobierajac 6xC+ zapłacisz jednakowo 40 zł albo dostaniesz za 0 zł. Więc płacisz 20 zł więcej biorąc C+ Silver + 6xC+ Łatwiej i taniej jest dostac Universe + 6xC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicur Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Takie trochę lamerskie pytanie Jak dobieram MR w ostatnim m-cu umowy, to żeby był ten m-c gratis czy ma jakiekolwiek znaczenie czy dobiorę go 1 czy 2-go lutego? Nie policzą nic, nawet jeśli wezmę na pełny m-c czyli JUŻ 1 lutego (no w sumie niepełny, tylko 99,9% m-ca, ale z drugiej strony od 1-go do ostatniego)? (Abo Cyfry, przed migracją i przedłużeniem - wysłane wypowiedzenie, umowa do końca lutego. Ostatnia propozycja za Universe+ i 6xC+ to 74 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Z czystym sumieniem możesz drugiego camela wziąć 1 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 universe za 59 złC+ silver za 79 zł do w/w pakietow dobierajac 6xC+ zapłacisz jednakowo 40 zł albo dostaniesz za 0 zł. Więc płacisz 20 zł więcej biorąc C+ Silver + 6xC+ Łatwiej i taniej jest dostac Universe + 6xC+. Mam Silver i Canal+ Film & Premiere. Poruszyłem ten temat dzwoniąc i Konsultant powiedział mi, że Canal+ Film & Premiere jako opcja bez promocji kosztuje 40 zł, a opcja 6c x Canal+ bez promocji kosztuje 60 zł. Czyżby się pomylił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jakie to ma znaczenie skoro tego i tak nikt z tu obecnych nie ma zamiaru płacić? Kwoty te Nas "łapią" dopiero kiedy umowa przejdzie na czas nieoznaczony. 6xCanal+ poza promocją kosztuje chyba nawet 70zł. Konsule wolą sprzedać jako promocję główną Silver+, bo ona zawsze będzie droższa niż Universe+ i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 W sumie tak, ale i tak zawsze umowę terminową należy wypowiedzieć i dopiero teoretycznie startować z pełna swobodą wyboru przy przedłużeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coalthar Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Umowa do końca lutego. wypowiedzenie złożone 13 stycznia. Po zarejestrowaniu wypowiedzenia 3 dni telefonów (wszystkie "głuche"). W czwartym dniu zadzwoniłem i poprosiłem że jak coś chcą to niech dzwonią konkretnie. Od tamtego czasu ani jednego telefonu(jakieś dobre 10 dni).Focha strzelili czy jak? Czy zarejestrowali że klient nie chce telefonów?(pytał mi się o coś takiego, ale powiedziałem że nie chce głuchych telefonów tylko). Odezwą się czy wykonać pierwszy ruch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Numer do DUK Cyfry 22 22 00 191, ale chyba stanowczo za wcześnie na panikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coalthar Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Niby tak ale 10 dni i ani jednego telefonu to dziwne co nie:D? Zawsze jak wysyłałem wypowiedzenie to telefony się urywały. A teraz 3 dni głuchych, mała z[beep]a i 10 dni spokoju:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam jak to wyglada w ICA wymiana dekodera??? Bo wczoraj umowe podpisalem i w ica juz wszystko jest caly pakiet, dodatkowe opcje. Czy dopiero sie zmieni jak wymienie dekoder?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 To logiczne, że zmianę zobaczysz po wymianie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Numer do DUK Cyfry 22 22 00 191, ale chyba stanowczo za wcześnie na panikę Ja dzwoniłem na 22 310 45 65. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumi777 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 nc+ (Universe+, 6xCanal+, HBO, Multiroom i Pace za 64 zł). dostales to za 64 dlugo meczyles sie? kiedy dostales cos takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dwie rozmowy po wypowiedzeniu - bez porozumienia (a to 5 zł za dużo albo bez PVR lub HBO). Tydzień przerwy, dzwonię, nie da się, ale po dwóch konsultacjach z przełożonym dostałem to co chciałem. Cisnąłem konsultantkę i uległa Migracja wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 A ja mogę być? Jeżeli chcesz wysłać pismo o rezygnacji z usług to weź poprawkę na czas dotarcia listu. Pismo musi trafić do NC+ najpóźniej na 30 dni przed końcem okresu minimalnego. Jeżeli zmigrowałeś dzisiaj w umowie na rok to obowiązuje ona do końca stycznia 2015r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.