Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli:

1. wysyłam przed świętami

2. godzę się z rachunkiem po standardowych 135 zl za styczeń

3. pewnie w styczniu dzwoni do mnie DUK lub BOK z ofert

4. jeśli nie zadzwonią to w styczniu wysyłam wycofanie wypowiedzenia (można inaczej ?) i mogę przedłużyć umowę

po cenach aktualnie obowiązujących nie wpadając w stawki w które bym wpadł w razie całkowitego zaniechania

 

dobrze zrozumiałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij przed świętami, pewnie ze względu na okres nie zadzwonią przed 31.12 toteż zadzwoń do DUK 30 czy 31.12, dopiero po rozmowie zadecyduj czy godzisz się na rachunek 135zł i negocjujesz dalej w styczniu jak będą co Ciebie dzwonić czy przedstawione warunki w rozmowie z DUK Ci pasują i migrujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli:

1. wysyłam przed świętami

2. godzę się z rachunkiem po standardowych 135 zl za styczeń

3. pewnie w styczniu dzwoni do mnie DUK lub BOK z ofert

4. jeśli nie zadzwonią to w styczniu wysyłam wycofanie wypowiedzenia (można inaczej ?) i mogę przedłużyć umowę

po cenach aktualnie obowiązujących nie wpadając w stawki w które bym wpadł w razie całkowitego zaniechania

 

dobrze zrozumiałem ?

1. Tak

2. Tak

3. Tak

4. Wypowiedzenie możesz wycofac telefonicznie 31 stycznia dzwoniąc z zapytaniem jaką mają ofertę żeby przedłużyc umowę. Na 99 procent do tego czasu będziesz już po migracji na lepszych warunkach.

 

Wypowiedzenie wyslij za potwierdzeniem odbioru listem polecnoym. W połowie stycznia zadzwon do DUK z pytaniem czy dotarło i jest zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj NC+ zaczęła mnie bardzo doceniać,albowiem,napisałem e-meila w sprawie ewentualnej migracji,bo umowę,ma z cyfrą do końca maja,a obecnie posiadaM c+ optimum hd+HBO,bez z własnym sprzętem i płacę 80 zł.Dziś na odpowiedz dotyczącą migracjii otrzymałem nst.odpowiedz;

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że możemy Panu zaproponować następujące warunki promocyjne dotyczące przedłużenia Umowy w ramach platformy nc+:

 

- pakiet Universe+ w cenie 44 zł miesięcznie

- opcja Canal+ Platinum (6 programów Canal+) cenie 40 zł miesięcznie

- opcja HBO w cenie 20 zł miesięcznie

- opcja Cinemax za 5 zł miesięcznie

- najem dekodera Mediabox+ za 10 zł miesięcznie lub za 0 zł w przypadku uiszczenia jednorazowej opłaty aktywacyjnej w wysokości 199 zł

- 18- miesięczny czas oznaczony Umowy.

 

Wyjaśniam, że możemy Panu również zaproponować najem dekodera Box+ Sagemcom HD z rabatem 100%.

Natomiast nie prowadzimy aktualnie dzierżawy sprzętu Ultrabox+ PVR HD.

 

Wszelkie informacje na ten temat ofert promocyjnych dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

Warunki są żenujące,nawet gorsze,jak dla nowych klientów NC+!Przy warunkach NC+ musiałbym płacic 25zł więcej i to na własnym sprzęcie,bez multirumu,PARANOJA :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też uczynię jutro z rana. mam nadzieję, że oprócz kosztów 'priorytetu' nie ma żadnych ukrytych u operatora

za samą czynność :)

Jeszcze raz dziękuję za pilotowanie. Wesołych Świąt

 

tylko informuj na biezaco bo tez chce sie dowiedziec jakie dostaniesz warunki po wypowiedzeniu i tez Ci zycze wesolych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Natomiast nie prowadzimy aktualnie dzierżawy sprzętu Ultrabox+ PVR HD.

...:

 

 

Widać Pace i Philips im się skończył :lol2:

 

 

Pace i philips tylko z zasobów lokalnych dystrybutorów, konsul w systemie zaznacza jaki się chce a samemu trzeba dzwonić i pytać gdzie mają, u mnie np mają sporo pace-ów i taki nabyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prosiłem się na siłę,tylko zależało mi na deku z twardym dyskiem,bo nie mama jak nagrywać filmów,a do tego znajomy,przy umowie do końca czerwca 2014 dostał umowę migracyjną z U+6+ hbo na 18 m z Pece 500g za 79zł,bez wypowiedzenia,a płacił 89!!!,więc sporo ugrał.W mym przypadku,jest jednak odwrotnie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prosiłem się na siłę,tylko zależało mi na deku z twardym dyskiem,bo nie mama jak nagrywać filmów,a do tego znajomy,przy umowie do końca czerwca 2014 dostał umowę migracyjną z U+6+ hbo na 18 m z Pece 500g za 79zł,bez wypowiedzenia,a płacił 89!!!,więc sporo ugrał.W mym przypadku,jest jednak odwrotnie.....

 

Wszystko zależy od konsultanta

 

a jeszcze z ciekawości zapytam, czy jak bierze się mediaboxa w apsie to trzeba uiścić wybraną kwotę aktywacji od razu czy można zrobić przelew na własny rachunek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Umowa mi się kończy z końcem stycznia,wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem ale zrobię to dziś bądz najpóżniej w poniedziałek.Natomiast mam już telefony odnośnie przedłużenia.Do tej pory miałem,tzn mam C+Optimum za 71zł i dekoder Pace PVR za 5 zł to daje 76zł na miecha.A ich najaktualniejsza propozycja to Uniwerse+ z całą paczką C+ na cały okres umowy,do tego dekoder jaki mam teraz za 0zł i HBO na cały okres umowy,i to wszystko za 74zł...Logiczne że wypowiedzenie wyślę ale co sądzicie o tej obecnej ofercie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chudeusz nie ma sensu pisać, że złożyłeś wypowiedzenie a i tak dostałeś propozycję 79zł, bo z tego co pamiętam pierwsze oferty były wyższe a do końca umowy masz ponad dwa miesiące. Nie ma gwarancji, ale w Waszej sytuacji można dostać to za mniej-tylko trzeba cierpliwości.

 

@wiciu1911 aktualna oferta zła nie jest, ale Kolega ircios ma rację-można taniej i dodatkowo rozważ czy początkiem stycznia nie dobrać karty do MR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibo, może Twoim zdaniem nie ma sensu ale według mnie sens jest. Choćby dlatego że byli już tacy którzy mieli podobnie jak ja umowę do końca lutego a dostali już teraz lepszą ofertę. To tylko potwierdza fakt że żadnych reguł w tym temacie nie ma. Jeśli każdy napisze to co mu zaoferowano to inni czytający to forum mają szerszy pogląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz nam taki kawałek papieru działa na nich motywująco. Nie samym priorytetem tylko Poleconym priorytetem :!:

 

Przesadzacie z tymi poleconymi. Już któryś raz wysłałem najzwyklejszym listem. Po kilkunastu dniach dostałem maila, że wypowiedzenie zostało zaresjestrowane w systemie.

Więc nie ma co silić się na polecone i podejrzewać Cyfre o aż tak niskie zagrania jak wyrzucanie listow do smieci. Jednak, co by nie mowic to jest powazna korporacja, a nie firma wujka staszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chudeusz odnosiłem się do Twojego wcześniejszego postu z którego wnioskować można, że nie ma sensu składać wypowiedzeń. Co do reguł również się mylisz, bo złożenie wypowiedzenia, cierpliwość, asertywność i im bliżej końca umowy zdecydowanie zwiększa szanse otrzymania lepszej oferty. A że gwarancji nie ma to każdy na forum wie, ale w większości przypadków tutaj daje to satysfakcjonujące efekty.

 

Dopóki nie sprawdzisz i wymiękniesz w pół gwizdka to się nie przekonasz co Ci było pisane.

 

 

@lukaszlukasz jak tak wysyłasz też pisma urzędowe to tylko wyglądaj tych "przyjemności" które Cię kiedyś mogą spotkać, bo list nie dotarł a Ty nie masz dowodu, że cokolwiek wysyłałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz nam taki kawałek papieru działa na nich motywująco. Nie samym priorytetem tylko Poleconym priorytetem :!:

 

Przesadzacie z tymi poleconymi. Już któryś raz wysłałem najzwyklejszym listem. Po kilkunastu dniach dostałem maila, że wypowiedzenie zostało zaresjestrowane w systemie.

Więc nie ma co silić się na polecone i podejrzewać Cyfre o aż tak niskie zagrania jak wyrzucanie listow do smieci. Jednak, co by nie mowic to jest powazna korporacja, a nie firma wujka staszka.

To operator bardziej się zabezpiecza wpisując w Regulaminie (Cyfry+) że wypowiedzenie powinno być wysłane listem poleconym.

Należy pamiętać ile abonentów tyle ludzi i tyle różnych charakterów, i aby nie było problemów jak nad tym zapanować - tylko list polecony.

Nikt nie wątpi w dobre intencje operatora, ale różne sytuacje się zdarzają, a wtedy i abonent ma (ty masz) potwierdzenie że spełnił warunku Regulaminu przy rezygnacji czy wypowiedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...