Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Kibo jak również uważam, ze łaski mi nie robią, i to samo im powiedziałem (może nie tak dosadnie). Mi się nigdzie nie spieszy. Dają za 99 zł. to wezmę, nie to nie. Na pewno nie zapłacę więcej. Czasu jeszcze jest sporo i znając życie i negocjacje z C+ wszystko skończy się optymistycznie. Nie oczekuję, że dostanę to za 69 zł. bo są jakieś granice i pewnej w negocjacjach nie można przekroczyć.Poza tym nie będę się ośmieszał.

 

Nie jedna osoba była takim kozakiem i wiesz jak to się skończyło. Zdali sprzęt albo dzwonili z prośbą o powrót :) Jak dają uczciwą ofertę, to trzeba brać,a nie przeginać pałę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ramzees niestety gwarancji sukcesu nie ma, ale próbować trzeba. Dodatkowo każdy rozsądny abonent jest w stanie wykazać się elastycznością i jeżeli mogę Ci coś doradzić to uważam, że godzenie się na ofertę za 99zł w Twoim przypadku i tym momencie będzie błędem. Może nie 69zł, ale dając 99zł przepłacisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat dziś wziąłem ofertę za 99 zł -Universe, Canal Platinum, HBO,Cinemax,Pace,MR. Miałem Superpremium za 89 ale umowa do końca IX.2014. Może i dostałbym to za 69-89 w sierpniu ale jak dla mnie może być. Do tego umowa na 18 miesięcy. Nie sądzę, by płacąc obecnie 89 zł dostałbym ofertę z zejściem do 59. Zdecydowałem nie czekać i już, zawsze parę kanałów więcej mi świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ponad dwa tygodnie temu wysłałem e-mail z prośbą o kontakt ponieważ chcę zmigrować do NC+ w sumie to bardziej z ciekawości. Napisałem ofertę tzn. 6xC+, Universe za 59zł, lub Universe za 49zł.

Dzisiaj telefon i propozycja C+Silver plus pozostałe kanały C+, Multoroom 0zł, 2XPace PVR 0zł. Umowę miałem do sierpnia 2014 a w niej C+Optimum dekodery Pace PVR jeden 0zł drugi 10zł, multiroom. W sumie płaciłem 75zł teraz będzie 69zł plus 1,99zł za History bo oglądam. O HBO w ogóle nawet nie pytałem bo mnie nie interesuje.

Gość był konkretny i wszystko już działa więc jestem zadowolony bo nie myślałem że dostanę taką ofertę już dzisiaj.

W sumie kilka kanałów doszło a cena mniejsza dla mnie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wypowiedzenia cieżko ci będzie dostac to chcesz.

Rozumowanie operatora jest proste - klentowi zależy więc damy mu po wyższej cenie.

Jak im pokażesz i dasz do zrozumienia że ci nie zależy na tv to będą się bardziej starac. Lepszy klient co płaci mniej niż w ogole.

Liczy się nie tylko wysokosc abonamentu lecz także ilosc klientow w sprawozdaniach.

Lepiej miec 10 klientow co płacą po 50 zł. niż jeden co płaci 500 zł. :) to tak dla przykładu.

 

 

Ja im juz pokazalem ze mnie nieinteresuje HBO ani Cinemax bo to slaby produkt to zjechali z cena tylko 10zl mimo iz obad produkty sa warte 25+10 wg cennika

 

nie ma sensu brac zadnych promocji bo one trwaja gora 6 miesiecy potem wylaczaja a placi sie dalej tyle samo

 

 

jestem tylko ciekaw czy jakis konsul wie ze tyle ofert po 59zl poszlo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dzisiaj otrzymałem od nich taką ofertę: pakiet Universe+Premium+HBO (za 114zł)+mediaBox (5zł)+pakiet Noc (12,5zł)=131,50zł. Wg Was warto? Ile wg Was da się wyciągnąć za taki pakiet???

według mnie za drogo - co miałes wczesniej i za ile ?.

Max za to co ci zaproponowali to 89 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Piszę w imieniu ojca.

Jest stałym abonentem Cyfry+. Od 5, może 8 lat.

Umowa kończy się z końcem roku.

Dokładnie nie pamiętam , ale łatwo się domyślić bo codziennie dzwonią

do niego z NC+ ;) Obecnie płaci jakiś skandaliczny dla mnie abonament,

pakiet odpowiadający aktualnej ofercie pakietu Universe +

(nie liczę kanałów których nikt nie ogląda).

W czasie fuzji z N nic nie było zmieniane, nie było mnie zresztą wtedy w mieście

to nie znam sprawy ale moim zdaniem przy zmianie oferty mógł i powinien

zareagować, czyli zerwać umowę, ewentualnie popisać jeszcze raz.

To już nieistotne zresztą. Z oferty NC+ jest bardzo zadowolony, z wysokości abonamentu

- wręcz przeciwnie. Do tego opłaca bodajże 10zl miesięcznie za multiroom.

Wiadomo, ojciec to non sto sport, matka non stop film. To musi zostać.

Już dawno olałby NC+ gdyby kanał nSport był dostępny w Netii.

Zresztą i tak go na to namawiam, bo tam ma internet który o dziwo jest niezawodny i stacjonarny telefon.

Dzwoniący z NC+ jak i pracownicy punktu NC+ w mieście agresywnie

prześcigają się w 'dobrych radach', czyli żeby bron boże nie podpisywać u kompanów z firmy, ale u nich heh.

Tyle, że jedni i drudzy proponują cały ch.. :lol2: I to samo widzę można sobie zamówić

na stronie NC+. Oczywiście obydwie 'strony' wciskają pakiet Universe + bo jest droższy.

Z "naszego" punktu widzenia bardzo nieopłacalny bo ma tylko Eurosport 2 więcej.

Można przeboleć jego brak. Jakiś czas temu ówczesny pakiet Silver nie miał z paczki sportowej

jedynie C+Sport, co było większą stratą, ale też do przełknięcia, bo były 2 kanały Family.

Zaznaczam, że ojciec posiada 2 dekodery, jeden całkiem nowy, niecały rok temu wykupiony na własność za

dodatkową opłatą. Nie chce to znaczy nie musi instalować nowych, zresztą to tylko niepotrzebne zamieszanie.

Teraz człowiek z punktu stacjonarnego "straszy", że ci dzwoniący będą wciskać nowe- gorsze - dekodery :),

podobno mające sprawić problemy z multiroomem.

Jeśli chodzi o ofertę programową to pakiet Comfort + uważamy za prawie idealny.

Prawie to właśnie przez brak Eurosportu 2, który zapewne dlatego znalazł się wyżej bo ma Bundesligę,

zapomniano że wiele mniej komercyjnych praw również idzie wraz z nią do bardzo drogiego pakietu.

No ale niech im będzie. Brak czarnego C+ i C+Filmów uważamy za minimalną stratę przy tylu innych filmowych opcjach, zwłaszcza 2xFamily bo to to samo. Obecnie w NC+ ojciec rozważa wyłącznie pakiet Comfort plus C+Sport i 2xFamily, oczywiście z multiroomem. W internecie to 39+40. Miła pani dzwoniąca (niejedna) również wymieniała tę kwotę.

Dziś zajechałem do punktu stacjonarnego. To samo. 79 z multiroomem to będzie miesięcznie 89zl.

Moim zdaniem to żadna rewelacja. Dlatego pytam, czy można jakimś sposobem

mieć te kanały taniej niż 79, tudzież mieć lepszą ofertę ? (Chociaż jak się jest głównie sportowym maniakiem to

ciężko o dużo lepszą, to jest naprawdę duży plus NC w stosunku do konkurencji). Nawet się nie powołuje na staż, bo z

doświadczenia wiem, że np operatorzy komórkowi bardziej dbają o nowych niż o swoich klientów.

Ale np. kwestia ciągle nowego dekodera, dla mnie zbędna i wolałbym atrakcyjniejszy abonament lub dodatkowe kanały.

 

...

 

czy w ogóle można mieć w tym kraju u jakiegokolwiek operatora

paczkę: Eurosport 1 i 2, C+Sport, Familyx2, nSport, Orange TVP Sport (ten ostatni nie za wszelką cenę)

za jakąś rozsądną cenę ?

 

Oczywiście, że tak, ale jeżeli nie jesteś w NC+ tylko wciąż w Cyfrze to przenieś swoje pytania do wątku oferta dla migrujących do NC+. Tam może przeczytaj proszę posty z ostatnich kilku dni a w swoim poście opisz w skrócie co masz(pakiet,dekodery,cena,do kiedy umowa) i jaka oferta w NC+ Cię interesuje.

 

Obawiam się czy nie jest za późno, umowa dokładnie kończy się 20 grudnia (nie jestem w stanie jej odszukać, ale z różnych zapisanych papierów wynika tak na 90%).

pakiet: bodajże premium canal + (później nazywał się chyba silver, zamotane jest to, generalnie zawsze mieliśmy "wszystko" oprócz paczki cinemaxów i paczki hbo, filmbox był.

dekodery: 1.) cyfra+ sagemcom DSI 83CPL 2.) DSX 6010/91A

cena: 99zl (razem z multiroom)

umowa: do 20 grudnia 2013 (nie wiem jak to się liczy, czy się zaokrągla do końca roku, nie pamiętam poprzednich przedłuzeń)

interesuje nas oferta: pakiet comfort+ oraz dodatek premium sport + , + multiroom, najchętniej bez zmiany dekoderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada to dziś napisać wypowiedzenie, którego wzór znajdziesz kilka stron wstecz, i jeszcze dziś je wysłać, adres również tam znajdziesz, ewentualnie jak nie będziesz mógł znaleźć to na PW podeślę gotowca. To o czym piszesz mniej więcej można mieć ok 40zł mniej ale bez wypowiedzenia tego nie ugrasz, jak byś wysłał a by nie oddzwaniali do końca roku, to ostatniego dnia dzwonisz do działu utrzymania klienta z zapytaniem czy twoje wypowiedzenie dotarło i wtedy pan ci się pyta dlaczego rezygnujesz i zapewne przedstawi korzystną ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowy obowiązują do końca miesiąca i w pierwszej kolejności należy skontaktować się z BOK i sprawdzić do kiedy mieliśmy czy mamy umowę w czasie oznaczonym(promocyjnym) i ile będzie wynosić abonament kiedy umowa przejdzie na czas nieoznaczony. Jeżeli umowa promocyjna rzeczywiście kończy się z grudniem to należy jak najszybciej wysłać listem poleconym rezygnację z usług i w takim przypadku umowa obowiązywać będzie do końca stycznia(styczeń w cenach standardowych). Jeżeli umowa już jest w czasie nieoznaczonym to wypowiedzenie skutecznie rozwiążę umowę na koniec marca. Dopiero po wypowiedzeniu a tuż przed definitywnym końcem umowy będzie można najpewniej wynegocjować dobre warunki migracji.

 

Jeżeli interesuje Was film i sport celowałbym w Universe+/6xCanal+/MR oraz ew.wymiana dzierżawionego dekodera na Pace PVR-+-69zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zaraz zadzwonię do BOK i się dowiem szczegółów.

 

Skoro umowy obowiązują do końca miesiąca to rozumiem nie muszę wysyłać wypowiedzenia koniecznie dzisiaj.

Zresztą nie mam na to czasu, muszę się skontaktować z ojcem (mam nadzieję że niczego nie przedłużył w punkcie stacjonarnym, lubi czasem po cichu podpisać niekorzystną umowę), na domiar bałaganu

umowa jest na matkę).

Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć że mogę dostać comfort + z paczką canalów sportowych i multiroom

za aż tyle taniej niż 89, ale jeśli tak

to czy to jest kwestia pewna czy zależy od szczęścia/umiejętności w negocjacjach ?

ostatniego dnia dzwonisz do działu utrzymania klienta

nawet nie wiedziałem że istnieją takie działy :)

można prosić numer telefonu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne mało atrakcyjne oferty migracyjne otrzymywałeś z nr zastrzeżonego, tak jak ja, a gdy zadzwonił DUK z nr 223104545, od razu oferty miał 20zł mniejsze, może to śmieszne ale 4x przedłużałem umowę z C+ i zawsze wynegocjowałem satysfakcjonującą ofertę w rozmowie z facetem, jak dzwoniła laska już wiedziałem że nie przedłużę umowy :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do BOK.

Powiedzieli, że do końca roku można przedłużyć lub wypowiedzieć.

Przy wypowiedzeniu jeden rachunek - za styczeń - będzie na 135 (a właściwie 145 z multi) zamiast obecnego 99.

Zaproponował przedłużenie tego co jest (99zl) za ... 99zl :D:lol2:

Czasem w różnych sytuacjach trudno powstrzymać się od śmiechu.

Argumentacja: wypowiadając będziecie traktowani jako nowy klient czyli będzie "dużo drożej" :lol2:

 

Niestety przy wypowiedzeniu nie można zostać przy swoich dekoderach, dlatego nie będzie wypowiedzenia.

Nowe dekodery które teraz oferują muszą być łączone kablem (żeby była gwarancja działania) - tragedia żeby w XXI ciągnąć kabel z pokoju do pokoju :crazy:

ale multi chcielibyśmy zatrzymać.

Nie pozostaje nic innego jak podpisać za 79+10multi i zostać przy swoich sprawdzonych dekoderach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...