II Artur II Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Dzięki wielkie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A jeśli kolega raczej chce zmigrować to niech się po prostu nie śpieszy z podwyższonym rachunkiem za czerwiec. Może dostanie dobrą ofertę na początku czerwca to rachunek będzie strawniejszy. A wypowiedzenie najlepiej poleconym bo w APS teraz to podobno dziwne rzeczy się czasem dzieją. I podpis odręczny na wypowiedzeniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Powiem tak. Kanały które ogląda (a jest ich garstka) są wszystkie w pakiecie Polsatu za 49,90 zł i stąd jego złość i rozczarowanie bo nie może przejść na Universe tylko odrazu mu się proponuje Silver. Dlatego chce całkowicie rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No to niestety zapłaci "gapowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Tak, to prawda, przegapił moment wypowiedzenia. Ale jeden miesiąc to jeszcze nie tragedia. Mi się umowa skończyła z dniem ostatnim marca i umowa przeszła na czas nieokreślony a bez promocji cena mojego pakietu to 198 zł miesięcznie, okres wypowiedzenia to 3 miesiące, dlatego w kwietniu migrowałem na siłę na All Inclusive za 179 zł. Tak że on nie ma jeszcze tragedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson13 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam, dziś zmigrowałem do nc+. Wypowiedzenie wysłałem 8.04. w związku z kończącą się umową 31.05. Do tej pory od dłuższego czasu miałem canal+optimum HD i HD optimum w cenie 80pln-żadnych gadżetów od platformy , swój tuner i staż od 98 a nawet 96. Dziś ktoś zadzwonił spod nieznanego numeru i proponowano mi comfort+ + 6xcanal za 79pln, moja odpowiedź zastanowię się. Chwilę później kontakt z NC+ i oferta ze strony ekstraordynaryjnie uprzejmego Pana Artura otrzymałem Platinum w cenie 79,- szczęka mi opadła i nic mi nie pozostało jak przyjąć. Dodam, ta oferta występuje jako Gold Canal+ w promocji (chyba dla takich jak ja) z Platinum. Przed chwilą zaświeciły MGM i BBC KnowledgeHD pewnie coś tam jeszcze jest , ale to mnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REBUS82 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Czy obecnie mozna bezkarnie wypowiedziec umowe z cyfa wiem ze do konca kwietnia byla taka mozliwosc z powodu wylaczenia kanalow czy teraz tez moze jest jakas mozliwosc by wynegocjowac cos lepszego w nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów wysłałem 30.04, wczoraj ojciec mówi, że zniknął sygnał. No to dzwonię na numer, który znalazłem gdzieś tu na forum (222200191), ze 20 sekund poczekałem, zgłosił się konsultant. Spytałem czy brak sygnału oznacza, że wypowiedzenie jest zarejestrowane, powiedział, że faktycznie, 13.05 umowa została rozwiązana i zapytał co by mógł dla mnie zrobić, żebym został. Odpowiedziałem, że zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 117 zł po okresie promocyjnym (miałem 9x 63,50 i 3x117) i że gdybym mógł mieć coś podobnego to mógłbym zostać. Konsultant od razu dał za 69 zł Silver z paczką C+ Platinum, MR i Pace. Pytałem o jakieś darmowe HBO czy też dekoder, odpowiedział, że nie może mi dać nic za darmo, jeśli chodzi o dekoder to najwyżej drugi Pace za 20 zł albo mogę popytać w salonach czy nie sprzedają na własną rękę Sagemów (szczerze mówiąc nie słyszałem o tym). Zgodziłem się więc na jego opcję, cała rozmowa trwała niecałe 7 minut. Konsultant powiedział, że od czerwca płacę 69 zł, spytałem więc ile mam zapłacić za maj, po czym powiedział, że maj mam za darmo. Sygnał wrócił po paru minutach, jest już pakiet nc+ (są te wszystkie kanały dziecięce, których nie było a nie ma TCM czy Cartoon Network). Do ICA dalej nie mogę się zalogować (już dobre 3 tygodnie, pojawia się "nieznany kod błędu") a TV Rachunek dalej pokazuje mi 137 za maj i starą opcję C+ Optimum. Po jakim czasie Wam się skorygowało? Wiem, że mogłem pewnie wynegocjować więcej, ale sygnał już wyłączyli, więc szczerze mówiąc mi się nie chciało - dobra taktyka z ich strony. Założyłem sobie, że mogę płacić maksymalnie 80 zł, więc jeszcze mi trochę i tak zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Rozdawanie za półdarmo - to się źle dla was skończy abonenci - zobaczycie nc+ ogłosi upadłość i nowy produkt wprowadzą i od nowa zacznie się zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 za ile można wyrawć universe + multiroom cyfry da rade za 49zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bemol Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam!mam pytanie!umowa skończyła mi się w kwietniu ale ani nie migrowałem ani nie zrezygnowałem zostałem w cyfrze i pan w punkcie powiedział że mam umowę na czas nieokreślony i w każdej chwili mogę zrezygnować!mam canal+kompakt hd i multiroom płace 102 zł!mam pytanie -próbować migracji czy pozostać na starych warunkach!i czy jeśli się do nich nie odezwę oni będą próbowali się ze mną skontaktować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Rozdawanie za półdarmo - to się źle dla was skończy abonenci - zobaczycienc+ ogłosi upadłość i nowy produkt wprowadzą i od nowa zacznie się zabawa Nie martwiłbym się tak o kondycję nc+ z tego powodu, ponieważ tych ofert "wymuszonych" wypowiedzeniem wcale nie jest tak dużo. Wystarczy popatrzeć tutaj. Od jakiegoś czasu temat migracji właściwie zamarł. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No to rzeczywiście problem Ja wypowiadam za każdym razem kiedy można i zawsze jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip.pisarski Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Aktualnie mam - CANAL+ OPTIMUM HD, HD OPTIMUM, PACE 500GB - 95 zł/m.; złożone wypowiedzenie. Dzisiaj zaproponowano mi Universe + 6xC+ za 79 zł/m. (12 m.) i wynajem dekodera (tego, który mam) za free. Zapytałem o inny dekoder - "nie ma możliwości przy migracji z Cyfry". a HBO? - "25 zł" a nc+GO? - "nie oferujemy "migrującym" nc+GO przez telefon" Czy ktoś miał podobną sytuację "wyjściową" przy migracji i co ewentualnie otrzymał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piastol Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Universe + 6xC+ + MR ugrałem za 59 zł. Jutro ma być ostateczny telefon. W punkcie sprzedaży udało mi się wywalczyć drugą kartę Cameleona i 2 dekodery PVR Pace 500 GB, tylko dziwiło mnie to, że pani pracująca w APS kazała mi odebrać dekodery przed telefonem z Cyfry ( jutro, godz 15 )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senor_Siarra Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 "nie ma możliwości przy migracji z Cyfry". Widzę ciężki bój czeka, by pozbyć się Philipsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasm Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Universe + 6xC+ + MR ugrałem za 59 zł. Jutro ma być ostateczny telefon. W punkcie sprzedaży udało mi się wywalczyć drugą kartę Cameleona i 2 dekodery PVR Pace 500 GB, tylko dziwiło mnie to, że pani pracująca w APS kazała mi odebrać dekodery przed telefonem z Cyfry ( jutro, godz 15 )... Ale za drugi tuner będziesz płacił 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan314 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82. Dekoder pace za free.) Sygnał zniknął 13.05. Dzwonię na numer na 3104545 z pytaniem "maskującym" jaki bedzie w takiej sytuacji rachunek za niepełny miesiąc - maj, a pani konsultant przeprasza że wyłączyli i zaraz włączą sygnał bo do końca maja dają czas do namysłu...... i pyta czy może jednak chce zmigrować do nc to przedstawią ofertę migracyjną. Przełączyła do miłego pana konsultanta (chyba z duka). Pan po kilku minut zachwalania nowej oferty zaproponował (ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu) Platinum za 59 zł na 12 m-c. od czerwca, maj darmowy. Potem 10 minut czytał nową uwowe i regulamin..............Konkluzja..........z niską średniomiesięczną można uzyskać bardzo dobrą ofertę migracyjną do nc............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Ta sama sytuacja napisał dan314 »Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82. Czekam na tel z jakąś ofertą, co to za numer który podałeś ? jaki to dział ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów wysłałem 30.04, wczoraj ojciec mówi, że zniknął sygnał. No to dzwonię na numer, który znalazłem gdzieś tu na forum (222200191), ze 20 sekund poczekałem, zgłosił się konsultant. Spytałem czy brak sygnału oznacza, że wypowiedzenie jest zarejestrowane, powiedział, że faktycznie, 13.05 umowa została rozwiązana i zapytał co by mógł dla mnie zrobić, żebym został. Odpowiedziałem, że zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 117 zł po okresie promocyjnym (miałem 9x 63,50 i 3x117) i że gdybym mógł mieć coś podobnego to mógłbym zostać. Konsultant od razu dał za 69 zł Silver z paczką C+ Platinum, MR i Pace. Pytałem o jakieś darmowe HBO czy też dekoder, odpowiedział, że nie może mi dać nic za darmo, jeśli chodzi o dekoder to najwyżej drugi Pace za 20 zł albo mogę popytać w salonach czy nie sprzedają na własną rękę Sagemów (szczerze mówiąc nie słyszałem o tym). Zgodziłem się więc na jego opcję, cała rozmowa trwała niecałe 7 minut. Konsultant powiedział, że od czerwca płacę 69 zł, spytałem więc ile mam zapłacić za maj, po czym powiedział, że maj mam za darmo. Sygnał wrócił po paru minutach, jest już pakiet nc+ (są te wszystkie kanały dziecięce, których nie było a nie ma TCM czy Cartoon Network). Do ICA dalej nie mogę się zalogować (już dobre 3 tygodnie, pojawia się "nieznany kod błędu") a TV Rachunek dalej pokazuje mi 137 za maj i starą opcję C+ Optimum. Po jakim czasie Wam się skorygowało? Wiem, że mogłem pewnie wynegocjować więcej, ale sygnał już wyłączyli, więc szczerze mówiąc mi się nie chciało - dobra taktyka z ich strony. Założyłem sobie, że mogę płacić maksymalnie 80 zł, więc jeszcze mi trochę i tak zostało Ja migrowałem 09.05, korekta platnosci za maj została zrobiona wczoraj i mam teraz 0 zl a wcześniej było -70 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan314 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Ta sama sytuacja napisał dan314 »Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82. Czekam na tel z jakąś ofertą, co to za numer który podałeś ? jaki to dział ? to nr ogólny na infolinie............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wroj Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Migrowalem w piatek. Wynegocjowalem Universe+ 6*canal plus (12 miesiecy) +3*HBO (6 miesiecy) = 59 PLN. Wczesniej mialem WPT bez npremium. Jakim cudem? Wysłałem wypowiedzenie, które zostało zarejestrowane. Od tej pory już 2 telefony z nc+ w sprawie wypowiedzenia. Obecnie mam to samo co Ty kiedyś tj. WPT bez npremium. Chciałem Universe+ i 6 Canal Plus na 12 miesięcy bez HBO. Obydwaj konsultanci powiedzieli, że nie ma takiej możliwości i że gdybym wcześniej miał npremium to nie byłoby problemu. Jedyne co zaproponowali to goły Universe+ za 49 zł albo Silver+ za 64 zł/m-c czyli dokładnie takie same oferty jak przedstawiali przed złożeniem wypowiedzenia. Do lipca mam czas więc kazałem im dzwonić jak będzie możliwość ugrania Universe+ i 6C+ za 59 zł/m-c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa007 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Z forum wnoszę, że nie jestem jedyny któremu zaoferowano takie warunki, więc próbuj. Moim zdaniem wiele zalezy od tego na jakiego konsultanta sie trafi i oczywiscie im blizej konca umowy tym oferta lepsza. Oferte, ktorą zaakceptowalem, otrzymalem w trakcie rozmowy kiedy to ja do nich zadzwonilem a nie odwrotnie, wiec mozna do nich dzwonic az trafi sie sie na dobra oferte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek.78 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Wczoraj zmigrowałem z Cyfry+ (Kompakt HD, Canal+ HD, HBO HD, Filmbox) za który musiałbym od czerwca płacić 92 zł do Universe+ z Canal+ Platinum OP + wymiana dekodera na Pace PVR 500GB w stałej cenie: 49 zł / mc. Umowa na 12 mc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 od paru dni mam włączone filmbox-y i cinemax-y.......a ich nie zamawiałem, ma ktoś podobnie ?? płacić za nie nie mam zamiaru:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.