Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem wczoraj o godzinie 16:30 do nc+ z nadzieją na migrację z N do nc+. Miła pani konsultantka zapytała się mnie jaki chciałbym pakiet zamówić. Wybrałem pakiet Canal+ Gold w promocyjnej cenie 79 zł + History HD w opcji dodatkowej w kwocie 1,99zł, który w rzeczywistości kosztuje 99 zł. Zawarłem umowę słowną na kwotę 80,99 zł na 18 miesięcy. Pani przyjęła ode mnie zgłoszenie i poinformowała, że pakiet zostanie uruchomiony w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia oraz, że umowa przjdzie listownie wciągu 2ch miesięcy. Po 24 godzinach zdecydowałem się ponownie zadzwonić do centrum abonenta nc+, zszokował mnie czas jaki musiałem czekać i pieniądze, które zerzarło czekanie z miłą melodyjką. Po 25 minutach pani konsultantka raczyła odebrać telefon, zdziwiłem się bo po zweryfikowaniu moich danych okazało się, że takiej rozmowy jaką przebyłem 24 godziny temu z nadzieją na migrację nie było, w ogóle nie została odnotowana tak jakbym wgl nie zadzwonił. Bardzo się zdziwiła kwotą zaproponowaną wczoraj (79 zł) i na chwilę obecną zaproponowała mi pakiet Canal+ Gold za kwotę 89 zł oraz przełączyła mnie na linie reklamacyjną nc+. Po kolejnych 20 minutach przy przyjemnej melodyjce i w oczekiwaniu na panią z reklamacji, okazało się, że jednak to prawda i pani powiedziała, iż przy obecnej ofercie N mogę najniższą cenę zapłacić 89 zł. Co najlepsze mogli oni to wszystko zweryfikować odtwarzając wczorajszą rozmowę telefoniczną, czego na chwilę obecną nie zrobiono. I pani zapowiedziała, iż aktywacja odbędzie się natychmiastowo po ponownej słownej zgodzie na pakiet Canal + Gold w cenię 89 zł.

 

Ta cała historia mnie wkurzyła niesamowicie. Po pierwsze powinni zatrudniać m.in. 10 razy więcej konsultantów z tego powodu, że za pewnie nie tylko ja siedziałem tylko dziś na linki ponad 40 minut z muzyczką, od której o mało co się nie po[beep]łem. Straciłem kilkadziesiąt złotych tylko dziś na telefonie a wczoraj kilkanaście. Po drugie niekompetencja wczorajszej pani konsultantki wprowadziła mnie w osłupienie. Gdzie okazało się, że tak naprawdę, że nie dzwoniłem gdy jednak rozmawiałem z nią bardzo miło przez 30 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę kogoś kto będzie dzwonił o weryfikację poniższej informacji:

Na moje stwierdzenie, że w obecnym Canal+ Superpremium HD i tak mam 6 Canal+ to konsultant KATEGORYCZNIE STWIERDZIŁ iż nowe Canal+ Family i Canal+ Film 2 nie będą dostępne dla abo Cyfry+ !!! Na co zauważyłem, że w związku z tym będę miał możliwość rozwiązania umowy - konsultant powiedział, że mam rację i że rozwiązać umowę będę mógł ze względu na uszczuplenie oferty Canal+ i wyłączenie chociażby 13 Street Universal.

Coś musi być na rzeczy. Ja "koresponduję" sobie z cyfrą w różnych sprawach i między innymi w każdym mailu pytam się jak to będzie z C+ dla starych abonentów. Efekt jest taki że na każde inne pytanie odpowiadają a na to nie - udają że tego pytania nie widzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem, przyjrzałem się i teraz wiem dokładnie o co chodzi. Ten zapis też przeczytałem. W sumie żadne kanały nie są gwarantowane bo nadawca może zakończyć ich nadawanie i tyle z tego będzie... nc+ nie usunie raczej nigdy tych kanałów a już z pewnością takich jak Eurosport bo zrujnowało by sobie opinie i tyle. Nikt by już z nimi nie chciał podpisać umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to bedzie jak wylacza nPremium? dadza za to kanaly canal plus? Czy po prostu wylacza bez zadnej rekompensaty tak aby przekonac mnie do migracji?

 

Na infolinii dowiedziałem się że żadnej rekompensaty za nPremium nie będzie, poprostu zabiorą i tyle. :evil:

 

Nawet z fakturą przychodzi informacja, że włączą 6 kanałów premium.

Bonus w tym że umowę można będzie rozwiązać, wczoraj jeszcze chciałem silver za 79zł (chciałem zobaczyć co innego mi zaproponują) bez negocjacji i innych takich (tyle obecnie płacę za N) ale pani powiedziała że jedyną ofertą dla mnie jest gold za 89zł... nie zgodziłem się oczywiście, więc miła pani poinformowałam mnie żebym z dniem 01.04 napisał rezygnację i wtedy będę miał wolną ręka co do wyboru pakietu :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał jakaś sensowną propozycję migracji do nc+ z C+ superpremium? Obecnie płacę za cały pakiet (canal+ i hbo, bez cinemax i filmbox) i MR z dwoma kartami 128 złotych. W odróżnieniu od większości userów mało mnie interesuje piłka nożna - a raczej żużel. GP będzie tak jak dotychczas w C+Sport, a ekstraliga żużlowa w nSport, do którego, jako obecny abonent dostęp nie mam. Czyli, jeżeli chcę oglądać żużel w pełnym wydaniu muszę migrować.

Czy ktoś wie, czy można do dotychczasowego pakietu w C+ dobrac tylko nSport?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpis nc+ na Facebook'u:

 

Nasi Abonenci są dla nas najważniejsi, dlatego dla każdego z nich przygotowaliśmy specjalną ofertę. Przyjdźcie do najbliższego punktu sprzedaży, zadzwońcie do Call Center lub zostawcie swoje namiary na stronie nc+, a skontaktujemy się z Wami. Pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Nasi konsultanci pomogą Wam wybrać ofertę najbardziej dopasowaną do Waszych potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem wczoraj .............. Zawarłem umowę słowną ................. Po 24 godzinach zdecydowałem się ponownie zadzwonić do centrum abonenta nc+, zszokował mnie czas jaki musiałem czekać i pieniądze, które zerzarło czekanie z miłą melodyjką.

 

 

W sumie po co dzwoniłeś drugi raz? Żeby się wkurzyć, że usłyszysz taniej? Żeby wydać na telefon? Żeby w ich bałaganie mieć dwie umowy?

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpis nc+ na Facebook'u:

Pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Nasi konsultanci pomogą Wam wybrać ofertę najbardziej dopasowaną do Waszych potrzeb.

Co zrobiło "przerosło nasze oczekiwania" ????... ciekawe co palił ten co to pisał 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pytanie czy mogę migrować z cyfry+ do nc+, pani konsultantka odpowiedziała, że dopiero w listopadzie, bo mam ofertę z tv lg ważną do grudnia, a ja jej odparłem że w takim wypadku już napewno nie przedłużę umowy (nie zmigruje do nc+) w listopadzie tylko wybiorę sobie innego operatora, na tym rozmowa sie skończyła, więc co to za brednie ktoś z nc+ odpowiada że nie pozwolą odejść żadnemu abonentowi jak tutaj jawnie pozwalają na to że abonent z pakietem premium C+ i HBO sobie odejdzie, co innego klepie jakiś przygłup z nc+ , a co innego robią

 

Ahh, kolejny już konsultant zabłysnął niewiedzą

 

http://ncplus.pl/migracja

 

"KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z OFERTY nc+?

 

KAŻDY ABONENT platformy n LUB CYFRY+,

BEZ WZGLĘDU NA TERMIN ZAKOŃCZENIA UMOWY"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpis nc+ na Facebook'u:

 

[...]Pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. [...]

 

Ale piepszenie i ch[beep]e! Zainteresowani są ludzie napaleni, którzy zamiast poczekać na lepszą cenę poszli już migrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mako kiedy kończyła Ci się umowa?

dla mnie warunki totalnie nie do zaakceptowania :)

 

umowa kończył mi sie za......17 i pół miesiąca:) , podpisałem aneks w lutym - pod koniec:)

 

a ja sie cieszę mam to co chciałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...