Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co się rusza? Moim zdaniem nic. Lipa dalej. To jest mydlenie oczu żeby Julian mógł się później w mediach i przed prezesami spółki Canal+ tłumaczyć że nasza oferta jest elastyczna ale Polacy Nie zrozumieli oferty po raz drugi i nie biorą NC+ :brawo::brawo::brawo::brawo::brawo::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie. Czy ten nowy dekoder Mediabox moze poprawic jakosc obrazu w HD? Obecnie posiadam sagemcoma.

 

Na Mediaboxie nie widziałem, natomiast Turbodekoder bije na głowę wszystko co do tej pory oglądałem (CP, UPC), nie wiem jak dekodery Cyfry+. Ogólnie sam sprzęt ma duży wpływ na jakość obrazu i złącze przez które dekoder jest podłączony, zwłaszcza w HD - przy czym musi być też odpowiedni wyświetlacz, odbiornik (TV).

Ok dzieki za info. Tak myslalem ze ten moj sagemcom to taka troche prowizorka HD;) telewizor mam 38'' LG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to ja bym został z tym co mam teraz czyli WPT+npremium+Standard multi+ History za 70 zł. Ale jak to mówią chytry traci dwa razy i tak będzie z NC+

 

Też bym został chętnie z moim pakietem w n z nPremium i Ligą Mistrzów w nim. Ale cóż... Mam tv dla sportu, taka prawda. Film jakiś też obejrzę, ale rzadziej...

 

Ja jestem w lepszej sytuacji bo wolę jednak filmy więc za ich zakichaną paczką C+ nie będę płakał a także za tym żabojadem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co można zaobserwować wynika, że obecni abonenci N-ki (w tym i ja) z pakietem premium, robią na dzień dzisiejszy za króliki doświadczalne i najbardziej dostaną po (_I_). Po 19 kwietnia Julek i jego świta szybko oszacują ilu abonentów N-ki złożyło wypowiedzenia i wtedy zacznie się "zabawa". Jeżeli będzie ich sporo, to rura im zmięknie i kolejni abonenci przy migracji będą mogli liczyć na lepsze propozycje. Jeżeli sytuacja będzie odwrotna (mało wypowiedzeń), to wtedy śrubkę przykręcą jeszcze bardziej i będą nieugięci. A wtedy reszta, w tym większość ludzi z byłej Cyfry+ nic nie ugra, że nie wspomnę o abonentach z najniższymi opłatami za pakiety. Prawda jest taka, że w pierwszej kolejności (przy dzwonieniu o migracji) zwracają uwagę nie na pakiety, jakie do tej pory mielismy, ale na kwotę, jaką przelewaliśmy co miesiąc na konto Cyfry+, bądź N-ki. Tak, to wygląda z mojego punktu widzenia i z tego co czytam na tym forum od kilku dni. Tylko masowe wypowiedzenia mogą skruszyć ten francuski beton. Oczywiście nie potępiam tych co migrowali, bo każdy wie ile może przeznaczyć miesięcznie na płatną TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;)

Rozumiem , że ludzie chcą dostać ofertę niższa , bo ta jest mówiąc delikatnie przesadzona, tylko trzeba sobie jasno powiedzieć , że jak nie dostane takie, a takiej oferty cenowej odchodzę , sam analizuję i zastanowię się jak dostanę zawiadomienie , co zrobić na dzień dzisiejszy na bank nie podpiszę nowej umowy i nie będę się płoszył, chcą wyrwać o 30-50% więcej to nie dostaną nic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;)

Rozumiem , że ludzie chcą dostać ofertę niższa , bo ta jest mówiąc delikatnie przesadzona, tylko trzeba sobie jasno powiedzieć , że jak nie dostane takie, a takiej oferty cenowej odchodzę , sam analizuję i zastanowię się jak dostanę zawiadomienie , co zrobić na dzień dzisiejszy na bank nie podpiszę nowej umowy i nie będę się płoszył, chcą wyrwać o 30-50% więcej to nie dostaną nic .

I tak trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

 

No to super a myślałem że chociaż do mnie zadzwonią i się trochę pośmieje a tu lipa.

Do mnie nie dzwonili jeszcze a do niektórych po 4 razy czy tam więcej. Ja rozumiem że umowa jest na starszego Pana ale nie róbmy ze starszych ludzi idiotów że nie wiedzą o fuzji w końcu list dostałem i mogli by coś zaproponować. Zgłoszenie na stronie zostawiłem ze 3 razy.

Widocznie im nie zależy. :lol2:

Panowie nie panikujcie bo właśnie teraz zadzwoniłem do enki sprawdzić co z moim wypowiedzeniem i bardzo miła pani potwerdzila że wplynęło do końca kwietnia jeszcze jestem ich abonentem zapytała co mnie interesuje powiedziałem ze tylko sport i odrazu zaproponowała mi platinium za 99 zł. na 12 miesięcy. Więc poprosiłem żeby zadzwoniła po niedzieli to zdecyduje. ale trzeba poczekać bo myślę że będzie tylko taniej pod koniec kwietnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co można zaobserwować wynika, że obecni abonenci N-ki (w tym i ja) z pakietem premium, robią na dzień dzisiejszy za króliki doświadczalne i najbardziej dostaną po (_I_). Po 19 kwietnia Julek i jego świta szybko oszacują ilu abonentów N-ki złożyło wypowiedzenia i wtedy zacznie się "zabawa". Jeżeli będzie ich sporo, to rura im zmięknie i kolejni abonenci przy migracji będą mogli liczyć na lepsze propozycje. Jeżeli sytuacja będzie odwrotna (mało wypowiedzeń), to wtedy śrubkę przykręcą jeszcze bardziej i będą nieugięci. A wtedy reszta, w tym większość ludzi z byłej Cyfry+ nic nie ugra, że nie wspomnę o abonentach z najniższymi opłatami za pakiety. Prawda jest taka, że w pierwszej kolejności (przy dzwonieniu o migracji) zwracają uwagę nie na pakiety, jakie do tej pory mielismy, ale na kwotę, jaką przelewaliśmy co miesiąc na konto Cyfry+, bądź N-ki. Tak, to wygląda z mojego punktu widzenia i z tego co czytam na tym forum od kilku dni. Tylko masowe wypowiedzenia mogą skruszyć ten francuski beton. Oczywiście nie potępiam tych co migrowali, bo każdy wie ile może przeznaczyć miesięcznie na płatną TV.

 

Dobrze godo daj mu vódki.

 

A tak na poważnie ja też nie potępiam tych co chcieli zejść na niższy pakiet i tych co mieli 2 umowy n i C+. Ci co zmigrowali z C+ i N na pewno nie dostali lepszych warunków tylko gorsze to dali D..Y :brawo::lol2::lol2::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w lepszej sytuacji bo wolę jednak filmy więc za ich zakichaną paczką C+ nie będę płakał a także za tym żabojadem

 

A który pakiet byś polecił, jeśli bym się zdecydował: Filmbox czy Cinemax? Cena podobna, może mi zamieni na Cinemax (jeśli nie na HBO). Nie znam tych kanałów, więc nie wiem. Oczywiście innych też proszę o opinię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;)

dokładnie jak piszesz.

ludzie ogarnijcie się

jeśli wysyłacie wypowiedzenie to chyba w oczywistym celu WYPOWIEDZENIA umowy i najprawdopodobniej przejścia do CP. jeśli faktycznie nc+ zaoferuje coś KONKRETNEGO, to biorę, jeśli nie, to muszę się liczyć z tym, że idę do CP, a nie panika na forum, że nie chcą mi nic zaproponować.

ja po wysłaniu wypowiedzenia czuję się już poniekąd klientem CP.

to właśnie w zadaniu nc+ jest aby mi to wybić z głowy.

 

ja od początku staram się to wszystko kontrolować. obecnie jadę na prestiżu za 130 zł i nie mam zamiaru tego zmieniać. nie wypowiem umowy przez wyłączenie jakichś dwóch kanałów, bo oni dobrze wiedzą, że do końca kwietnia zbiorą największych napaleńców.

jeszcze będę miał czas, żeby zrezygnować, jak mnie przymuszą. teraz mam możliwość rezygnacji w związku z wyłączeniem dwóch kanałów, w maju lub czerwcu będę miał możliwość rezygnacji z powodu nie przyjęcia od nich "super oferty"

 

nie wiem dlaczego wam się tak pali

miałeś paczkę c+ to masz ją dalej i w czym problem

 

nkowcy tak samo - chyba po to byli w n, bo ich nie interesował sport, a teraz nagle wszyscy pragną patrzeć na PL czy PD

 

tak ciężko niektórym jest poczekać kilka tygodni ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w lepszej sytuacji bo wolę jednak filmy więc za ich zakichaną paczką C+ nie będę płakał a także za tym żabojadem

 

A który pakiet byś polecił, jeśli bym się zdecydował: Filmbox czy Cinemax? Cena podobna, może mi zamieni na Cinemax (jeśli nie na HBO). Nie znam tych kanałów, więc nie wiem. Oczywiście innych też proszę o opinię :)

NIe wiem nie jestem Tobą przejrzyj ramówkę tych programów i zadecyduj ja bym wziął n premium bo ich ramówka mi odpowiadała nawet (trochę powtórek ale zawsze coś można było obejrzeć jak nie film to mecz) a jak nuda w telewizorni to zawsze mam jakieś filmy na dysku więc zawsze było co oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...