Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otrzymałem dzisiaj pierwszy telefon z propozycją migracji. Konsultant był kompletnie nieprzygotowany, a w dodatku chyba mu system wolno się ładował, ponieważ sam nie był w stanie w zasadzie zdania sklecić. No i przez 5 minut słuchałem, że już właśnie szuka dla mnie oferty. W końcu znalazł - C+Platinum (z dotychczasowym multi) za 129 zł. Wtedy rozmowa się już bardzo szybko zakończyła.

 

Do tej pory tylko z komentarzy czytałem o tym jak ta fuzja jest kompletnie nieprzygotowana i przeprowadzona w beznadziejny sposób. Dzisiaj na własnej skórze przekonałem się, że jest to większe dziadostwo niż cp - a uwierzcie mi - o wszystkim co związane z polsatem mam jak najgorsze zdanie. I wcale nie chodzi mi abstrakcyjną cenę - po wysłaniu wypowiedzenia pewnie z niej zejdą. Ale głównie o fakt, że gościu dzwoni i jest kompletnie nieprzygotowany na rozmowę ze mną, w której to z założenia miał przekonać do migracji. Już w pierwszym bezpośrednim kontakcie nowa platforma traci kilka punktów u bardzo potencjalnego klienta, który lubi sport i wyjścia ma niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdeczne!

 

Nowe info dla abonentów CYFRY PLUS!

 

UWAGA! Abonenci cyfry plus niech wstrzymają się z tymi wypowiedzeniami!!!, bo można sobie zaszkodzić.....płacąc kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

 

Czytam ten wątek od samego początku, jestem abonentem Cyfry+, dzisiaj właśnie zakupiłem magazyn To i Owo, otóż tam na str 102, jest napisane:

 

"Klienci Cyfry+ nie mogą skorzystać z wypowiedzenia, gdyż w ich przypadku następuje tzw. relanuch oferty, czyli jedne kanały są zastępowane innymi o tej samej tematyce, a nawet atrakcyjniejszej treści." dalej Takiego problemu nie będą mieli klienci Cyfry plus, bo zawartość ich pakietów się nie zmieni.

 

wiadomo tyle, że nic nie wiadomo :jupi: , poczekajmy na listy, i wtedy podejmijmy odpowiednie działania.

 

Pisałem w innym wątku:

Dzień dobry wszystkim

 

Właśnie jestem po rozmowie z całkiem kompetentnym konsultantem. Mam Canal+ Optimum HD z multiroomem - oba dekodery hd własne.

Odnośnie listów to okazuje się, ze wcale nie muszą przyjść. zapis o utrzymanej ofercie, nic nie znaczy można powołać się na regulamin cyfry:

Artykuł 7. PROGRAMY

§ 1.

Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych

lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących

w skład poszczególnych Pakietów wymienionych w Cenniku. Wyżej wymienione zmiany

– wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza kontrolą Operatora

CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem

o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską

oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn obciążających jego

nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu władzy państwowej,

orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu – uprawniają Abonenta

do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca

kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec

miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+,

o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy w trybie

art. 15 § 8 Regulaminu.

art. 15 § 8.

Zmiany Regulaminu, Umowy oraz Cennika będą doręczane Abonentowi na piśmie

z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian

w życie. Zmiany Regulaminu, Umowy lub Cennika wydane w czasie trwania Umowy

będą wiązały Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie

Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi. W wypadku

wypowiedzenia Umowy w powyższym trybie Umowa ulega rozwiązaniu

z ostatnim dniem obowiązywania Regulaminu w brzmieniu przed dokonanymi

zmianami. Niezależnie od doręczenia Regulaminu Abonentowi, Regulamin

oraz wszelkie zmiany do Regulaminu dostępne będą w siedzibie Operatora CYFRY+,

u Autoryzowanych Dystrybutorów oraz na stronie internetowej http://www.cyfraplus.pl.

 

5 kwietnia znika Canal + Gol oraz co ważniejsze Canal + 3D (brak alternatywy) - nie mamy listów więc mamy wyczerpany Artykuł 7. PROGRAMY § 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na temat nieprzygotowania konsultantów ......za tydzień pierwsze pierwsze pytanie konsultanta będzie następujące "czy czyta Pan forum, satkurier" .... TAK .... drugie " i nie jest Pan łosiem, jeleniem, [beep]em" ... NIE .... no to nie mam dla Pana oferty ..... beep beep koniec połączenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobię tak, że po otrzymaniu za tydzień pisemka od nc+ natychmiast wyślę wypowiedzenie poleconym z potwierdzeniem odbioru na adres zwrotny i do końca kwietnia będę czekał na konkretną ofertę od nc+ z obniżonymi w stosunku do obecnych cenami:

 

- Canal+ Platinium z MR za 90-100 zł

- All Inclusive+ za 150-160 zł

 

Oczywiście własny sprzęt zachowuję dalej przez cały okres trwania umowy, który najlepiej, aby wynosił 12 m-cy a nie 18 m-cy, jak to proponują obecnie. Mogą też darować sobie te wszystkie internetowe opcje, które podbijają ceny pakietów. Jeśli do końca kwietnia nie zaproponują mi ofert jak powyżej do wyboru to żegnam nc+ i przechodzę do CP na full-pakiet za 89 zł lub do kablówki, jeśli będzie w niej sensowny cenowo pakiet z paczką Canal+ (ale raczej w to wątpię).

 

PS. Znowu nie przesadzajcie z trudnościami z wypowiedzeniem umowy. Dla abonentów Cyfry+ z paczką Canal+ istnieją dwie możliwości:

 

- nc+ udostępnia im nową paczkę Canal+ i mogą zostać ze starymi umowami do końca okresu minimalnego (pomijam tu kwestie zmian w ofercie kanałów non-premium, które mogą stanowić podstawę złożenia wypowiedzenia) - jednak taki manewr nc+ się ewidentnie nie opłaca, bo ich strategia zakłada podwyżki przy migracji. Tutaj zaś na przykład posiadaczom pakietu Superpremium HD nc+ musiałaby fundować pakiet HBO za 30 zł/m-c do końca trwania starej umowy, co jest dla nich nie do pomyślenia!

 

- nc+ robi przymusową migrację na pakiety ze swojej oferty a klient, jeśli się nie zgadza, może zerwać starą umowę z Cyfrą+

 

Nie ma natomiast takiej możliwości, że nc+ od 1 maja czy tam od 1 lipca podmieni klientom Cyfry+ pakiety na nowe w wyższych cenach a oni nie będą mogli z tego powodu rozwiązać starej umowy!

 

Mogę jeszcze dodać, że ten cyrk z wysyłaniem wypowiedzeń listem poleconym. liczenie dni jakie upłynęły do nadania i odebrania korespondencji to jakieś totalne nieporozumienie. Umowę powinno się móc wypowiedzieć w najbliższym APS poprzez wypełnienie na miejscu formularza rezygnacyjnego i zdanie posiadanego sprzętu. Fakt ten byłby od razu wprowadzany do systemu komputerowego operatora i bye, bye. Tak samo z umowami zawieranymi przez telefon powinno się coś zrobić a najlepiej zlikwidować taką możliwość ich zawierania. Przez telefon można by co najwyżej wynegocjować warunki takiej umowy ale jej zatwierdzenie powinno mieć miejsc w APS poprzez złożenie podpisu na już wydrukowanej umowie po jej uprzednim przeczytaniu. Ale u nas zawsze musi być wszystko postawione na głowie... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro mija 10 lat jak jestem z c+. Nie mogę znaleźć ostatniej umowy jaką mam na posiadany w c+ Kompakt z paczką HD. W punkcie gdzie brałem Pejsa też nie mogli nic się dowiedzieć... ani z sieci, ani telefonicznie. W ogóle nie mogli dla mnie znaleźć żadnej oferty. Coś mi chodzi po głowie, że umowa kończy mi się w lipcu. Jak wieczorem zadzwoniłem, to po obiecanych 10 minutach oczekiwania dałem se siana. :(

 

Jakie okresy umowy były dostępne rok temu? Też tylko 12 i 18 miesięcy?

 

Z tego co widzę, wypowiedzenie będzie jak nic... :D

Na naziemnej oglądnę sobie wiadomości, potem sport i pogodę i będę miał czas na dobrą książkę i stare płyty winylowe. Za zaoszczędzoną kasę kupi się jakiegoś "blureja", żeby tivi za 5 klocków się nie kurzył... Jeszcze zostanie na okazjonalne kino, teatr, filharmonię... albo w co drugą niedzielę bilet na żużel :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem stos makulatury z n, no szkoda mi bardzo tych drzew które ucierpiały, podobnie jak szkoda mi Jenifer Lawrence i Robercika Lewandowskiego promujących swoimi twarzami nową platformę...

No ale do rzeczy... Do tej pory miałem pakiet sport i motoryzacja ( obiecane wszystkie mecze Ligi mistrzów ) + w lutym po kolejnych kiwkach enki z dawaniem meczy LM na npremium wykupiony pakiet npremium w promocji za 10/msc czyli razem około 65 zł abo.

"Propozycja" : canal + silver za 79zł, czyli naplucie w twarz tak moge to streścić, zabranie LM i zabranie "filmów" które był na npremium.

 

Dodam,że od początku całą tą telewizje n wziąłem tylko w celu oglądania tam LM co było obiecywane, że będzie zagwarantowane dla tych co mają nsport, no a potem każdy wie jak to było, najpierw zawracanie [beep] z ręcznym odblokowywaniem w npremum aż w ostatecznie dopłata za coś co było niby GWARANTOWANE, juz samo to nie wiem czy nie podchodzi pod pretekst do wypowiedzenia umowy, ale niech im będzie... teraz już jest pretekst ostateczny, wypowiedzenie leci na pysk i czekam z niecierpliwością na telefon konsultanta tylko po to żeby powiedzieć co sądzę o ich firmie, gratulacje dla Pani Mońki która żyje w swoim własnym Świecie , szkoda tylko, że przy okazji dokonuje zniszczenia Cyfry+...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro mija 10 lat jak jestem z c+. Nie mogę znaleźć ostatniej umowy jaką mam na posiadany w c+ Kompakt z paczką HD. W punkcie gdzie brałem Pejsa też nie mogli nic się dowiedzieć... ani z sieci, ani telefonicznie. W ogóle nie mogli dla mnie znaleźć żadnej oferty. Coś mi chodzi po głowie, że umowa kończy mi się w lipcu. Jak wieczorem zadzwoniłem, to po obiecanych 10 minutach oczekiwania dałem se siana. :(

 

Jakie okresy umowy były dostępne rok temu? Też tylko 12 i 18 miesięcy?

 

Z tego co widzę, wypowiedzenie będzie jak nic... :D

Na naziemnej oglądnę sobie wiadomości, potem sport i pogodę i będę miał czas na dobrą książkę i stare płyty winylowe. Za zaoszczędzoną kasę kupi się jakiegoś "blureja", żeby tivi za 5 klocków się nie kurzył... Jeszcze zostanie na okazjonalne kino, teatr, filharmonię... albo w co drugą niedzielę bilet na żużel :)))

 

 

 

Tacy jak Ty burzą strategię NC+ , która zakłada konkurencyjność wobec meczów ,kina i wszystkiego co dzieję się w żywym świecie :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zaniosłem wypowiedzenie ( z winy nadawcy) z korzystania z platformy N - termin 14 dni. Musiałem w APS trochę odczekać w kolejce składających wymówienia:)

Na reakcję nc+ specjalnie nie czekam - przechodzę na DVB-T oraz weebTV (poprzez Mini PC). Chyba że ktoś się obudzie , ale t wąpię.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam sobie od pewnego czasu większość postów i mam małą dygresję odnośnie wypowiedzeń. Jeśli ktoś je chce wysłać to wysyłajcie poleconym priorytetem bo macie dowód nadania z data. Nie wysyłajcie za potwierdzeniem odbioru bo nikt wam nie pokwituje odbioru. Dlaczego? Bo warszawski adres do korespondencji to skrytka pocztowa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że za goły pakiet Premium nie opłaca się płacić więcej niż 90 zł. Za All Inclusive+ można dać góra 160 zł. Zobaczymy jak nc+ rozegra sprawę cen po Świętach. W każdym razie nie ma opcji płacenia kilkudziesięciu procent więcej za nowy pakiet przy migracji, jeśli jego zawartość nie jest zdecydowanie bogatsza (np. Platinium vs All Inclusive).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam sobie od pewnego czasu większość postów i mam małą dygresję odnośnie wypowiedzeń. Jeśli ktoś je chce wysłać to wysyłajcie poleconym priorytetem bo macie dowód nadania z data. Nie wysyłajcie za potwierdzeniem odbioru bo nikt wam nie pokwituje odbioru. Dlaczego? Bo warszawski adres do korespondencji to skrytka pocztowa:)

 

 

jak wysyłasz za potwierdzeniem odbioru to i tak dostajesz pokwitowanie że nadałeś list polecony więc to nic nie zmienia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam sobie od pewnego czasu większość postów i mam małą dygresję odnośnie wypowiedzeń. Jeśli ktoś je chce wysłać to wysyłajcie poleconym priorytetem bo macie dowód nadania z data. Nie wysyłajcie za potwierdzeniem odbioru bo nikt wam nie pokwituje odbioru. Dlaczego? Bo warszawski adres do korespondencji to skrytka pocztowa:)

 

Ja dla pewności odniosłem do APS - wypowiedzenie w egzemplarzach - na drugim przybili pieczęć potwierdzająca przyjęcie rezygnacji i dadatkowo wystawili własny dokument.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dla pewności odniosłem do APS - wypowiedzenie w egzemplarzach - na drugim przybili pieczęć potwierdzająca przyjęcie rezygnacji i dadatkowo wystawili własny dokument.

Chyba też spróbuję zadziałać tak jak seandillon sugeruje. Klapa zapadnie i nie będę się łudził na jakieś "superpromocje" za 50% drożej z pakietem nikomu niepotrzebnych HBO itepe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Czytam sobie od pewnego czasu większość postów i mam małą dygresję odnośnie wypowiedzeń. Jeśli ktoś je chce wysłać to wysyłajcie poleconym priorytetem bo macie dowód nadania z data. Nie wysyłajcie za potwierdzeniem odbioru bo nikt wam nie pokwituje odbioru. Dlaczego? Bo warszawski adres do korespondencji to skrytka pocztowa:)

 

Mylisz sie wysylalem juz tak wypowiedzenie i wracalo z pieczatka zdaje sie. W poniedzialek znow tak wyslalem i widze na stronie sledzenia przesylek ze jest w trakcie dostarczania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...