Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na które będę musiał im odpowiedzieć własnym wypowiedzeniem?

Tak. I wysyłaj wypowiedzenie od razu jak dostaniesz pismo, bo za tydzień poczta będzie dostarczała listy do nc+ taczkami, które będą pełne wypowiedzeń...

 

 

No i :censored: ! Solidarnie wyślę rezygnację.

Jeżeli nie mają szacunku dla stałego klienta również na niego nie zasługują.

 

Wiesz może, dlaczego zablokowali mi konto w ICA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie była taka promocja:

Mam n za 68 zł posiadam WPT plus npremium i hbo - promocja dla mnie to c+gold z hbo za 109 zł, czyli 40 zł więcej w zasadzie prawie za to samo, bo dochodzą tylko kanały tematyczne C+ i wytwórnie z Canal+ (za cenę 69 zaproponować mi mogli c+ silver czyli kanały tematyczne z C+ family, to ja mówię czy te kanały są na tyle wartościowe ze dostanę je w zamian za wszystkie npremium i hbo - mam umowę do maja a w kwietniu wszyscy dostaną dostęp do Pakietu C+ gratis więc dla mnie nie ma sensu migrować bo straciłbym dostęp do HBO, więc konsultant powiedzał że myślę logicznie :)),

drugi abonament to C+ Platinum w Cyfrze+ za 143 zł mam full pakiet C+ z kanałem Hustler i multiroomem - a oferta promocyjna nc+ dla mnie to abonament za 199 zł, po sugestii że nie mam zamiaru wymieniać dekodera bo mam własny i karta w Conax nie wchodzi w grę więc nie będę mógł korzystać z większości wodotrysków dostępnych za pomocą ich dekodera to konsultant powiedział że po konsultacji z przełożonym może mi zaproponować All Inclusive za 179zł. Czyli za 36 zł więcej. TO ja mu na to że myślę że ten kontent któy mi oferują nie jest wart aż tyle więcej Pan się tylko uśmiechnął i przytaknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info z antyncplus:

"Kontaktowała się ze mną osoba, która zajmuje się łamaniem praw konsumentów i dała mi i Wam dwie ważne wskazówki:

- wypowiedzenie wysyłajcie za potwierdzeniem odbioru!;

- w wypowiedzeniu proście o wskazanie miejsca gdzie macie zdawać dekodery"

 

ja mam dekoder na własność zakupiony za 49zł.

 

a dopisać gdzie oddać karte? czy karte oddać w najbliższym punkcie cyfry plus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam pakiet max w Cyfrze + multiroom. Dzisiaj dostałem telefon z propozycją migracji. Na wstępie od razu poinformowałem przemiła Panią, że z powodu zmiany w usłudze multiromm, tj. sparowane karty z dekoderem, plus zależność jednego sprzętu od drugiego rezygnuję w czerwcu ze współpracy i przenoszę się do Polsatu. Chwila ciszy i pierwsza niespodzianka. Dostaję propozycję pozostania przy multiroomie na starych zasadach! Po chwili dostaję ofertę drugiego dekodera HD za darmo na okres 18 miesięcy. Dochodzimy do ceny za pakiet all. Pani na wstępie proponuje mi 230 złotych za całość. Informuję więc, że cena jak dla mnie jest nie do przyjęcia i proszę o telefon jak ceny zdecydowanie spadną. Pani prosi o nie rozłączanie się, przy czym pyta mnie jaka kwota jest do zaakceptowania dla mnie. Rzucam więc cenę w granicach 170 złotych. Prośba o chwilę cierpliwości, zawieszenie połączenia i jest oferta. Abonament na 18 miesięcy, multiroom na starych zasadach za cenę 179 złotych na miesiąc. Podziękowałem za ofertę i poprosiłem o kontakt za kilka dni jak przeanalizuję sytuację. Pani posmutniała, zadzwoni w innym terminie. Robi się coraz ciekawiej, powoli miękną im nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czytam Was od pamietnego 21 marca, a teraz postanowilem sie zarejestrowac:)

nie nagrzewajcie sie tak z tymi wypowiedzeniami ... to oglnie dobra opcja jesli nie pasuje wam nowa oferta, ale nie przesadzalbym z tym BLAGANIEM ze strony nc+ o pozostanie.

 

ja zlozylem wypowiedzenie w lutym, skuteczne za 6 dni. dzwonili juz 3 razy, ale na all inc nizej niz za 179 nie chca zejsc.

proponuje 159 z dekoderami cyfry, albo 169 z mediaboxem. mam mr.

teraz mam pakiet za 130 zl.

kolega dostal identyczna oferte przy pierwszym podejsciu z infolinii -> 179 zl, ma umowe na czas nieokreslony juz od ponad roku.

 

reasumujac ... wypowiadac tak, ale liczyc sie raczej z przejsciem do innego uslugodawcy niz z elastycznoscia i blaganiem ze strony nc+.

dam jeszcze info czy cos sie zmieni w ciagu 6 dni, ktore mi pozostaly do zaprzestania swiadczenia uslugi.

 

pzdr

 

EDIT ... dodam ze platyny nie chca nawet negocjowac ... 119 zl ... trudno wystawiac sobie laurki, ale raczej slabym negocjatorem nie jestem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Czy przypadkiem C+ po wypowiedzeniu umowy nie wysyłała listu z informacją o konieczności zdania sprzetu i karty? Po co wysyłać za potwierdzeniem odbioru, chyba tylko dla własnego dobrego samopoczucia.
Tak się składa, że już różne cuda wianki widziałam z poleconymi. Dużo więcej to nie kosztuje, a zwrotkę masz. Zanim wyjaśnią gdzie "zawieruszyło" się pismo to może to potrwać. O 1,90 zł więcej mogę zapłacić. Nie zabije mnie to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z ICA.

Odkąd powstało NC+ zablokowali mi konto w Internetowym Centrum Abonenta.

Spotkał sie ktos z podobnym przypadkiem?

 

Pomoże ktoś?

 

Spotkał, radzę prześledzić inne wątki, wałkowane dużo na ten temat. Załóż jeszcze raz konto w ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jak pisałem wcześniej około południa miałem od nich oferte za All 179 moja to MR+Platinum 99 Pani podziękowała

 

W ciągu dnia miałem od nich jeszcze 3 telefony niestety nie mogłem odebrać więc nie wiem czy przemyśleli moje 99 :)

 

Dziś po rozmowie - Platyna + MR za 99 zł - jutro mają dzwonić sfinalizować wszystko bo mają jakąś awarię z MR - muszę tylko wytargować żeby nie płacić za aktywację MR (obecnie posiadam N bez MR wszystkie pakiety + Npremium 1-4 + HBO za 79 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam pakiet max w Cyfrze + multiroom. Dzisiaj dostałem telefon z propozycją migracji. Na wstępie od razu poinformowałem przemiła Panią, że z powodu zmiany w usłudze multiromm, tj. sparowane karty z dekoderem, plus zależność jednego sprzętu od drugiego rezygnuję w czerwcu ze współpracy i przenoszę się do Polsatu. Chwila ciszy i pierwsza niespodzianka. Dostaję propozycję pozostania przy multiroomie na starych zasadach! Po chwili dostaję ofertę drugiego dekodera HD za darmo na okres 18 miesięcy. Dochodzimy do ceny za pakiet all. Pani na wstępie proponuje mi 230 złotych za całość. Informuję więc, że cena jak dla mnie jest nie do przyjęcia i proszę o telefon jak ceny zdecydowanie spadną. Pani prosi o nie rozłączanie się, przy czym pyta mnie jaka kwota jest do zaakceptowania dla mnie. Rzucam więc cenę w granicach 170 złotych. Prośba o chwilę cierpliwości, zawieszenie połączenia i jest oferta. Abonament na 18 miesięcy, multiroom na starych zasadach za cenę 179 złotych na miesiąc. Podziękowałem za ofertę i poprosiłem o kontakt za kilka dni jak przeanalizuję sytuację. Pani posmutniała, zadzwoni w innym terminie. Robi się coraz ciekawiej, powoli miękną im nogi.

 

 

No, no ALL za 179zł.

Jesteś wielki :brawo::brawo:

Zauważ, że na każdym pakiecie schodzą maksymalnie 20 zł.

A skąd ona wzięła wszystko za 230zł. to ja nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostalem informacje od konsultantki ze wypowiedzenie mozna skladac w APSie, to prawda? Bo gdzies widzialem posta ze tylko poczta. Mam nadzieje zeby przejsc do nc+ nie bede musial czekac do 450 oferty:D w sumie martwi mnie tylko pytanie- co jesli zloze wypowiedzenie a oni nie beda dzwonic?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z ICA.

Odkąd powstało NC+ zablokowali mi konto w Internetowym Centrum Abonenta.

Spotkał sie ktos z podobnym przypadkiem?

 

Pomoże ktoś?

 

Spotkał, radzę prześledzić inne wątki, wałkowane dużo na ten temat. Załóż jeszcze raz konto w ICA.

 

 

Błagam, pokaż mi te wątki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czytam Was od pamietnego 21 marca, a teraz postanowilem sie zarejestrowac:)

nie nagrzewajcie sie tak z tymi wypowiedzeniami ... to oglnie dobra opcja jesli nie pasuje wam nowa oferta, ale nie przesadzalbym z tym BLAGANIEM ze strony nc+ o pozostanie.

 

Pamiętaj że w grupie siła. Duża ilość wypowiedzeń momentalnie ich wyprostuje. Mogą cwaniakować, pokazywać butę na necie i świecić oczami, ale matematyka mówi swoje - oni sporo kasy w to włożyli i NIE MOGĄ SOBIE POZWOLIĆ na to, by Ci, którzy mieli to spłacić /czyli my/ po prostu sobie poszli i płacić przestali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam pakiet max w Cyfrze + multiroom. Dzisiaj dostałem telefon z propozycją migracji. Na wstępie od razu poinformowałem przemiła Panią, że z powodu zmiany w usłudze multiromm, tj. sparowane karty z dekoderem, plus zależność jednego sprzętu od drugiego rezygnuję w czerwcu ze współpracy i przenoszę się do Polsatu. Chwila ciszy i pierwsza niespodzianka. Dostaję propozycję pozostania przy multiroomie na starych zasadach! Po chwili dostaję ofertę drugiego dekodera HD za darmo na okres 18 miesięcy. Dochodzimy do ceny za pakiet all. Pani na wstępie proponuje mi 230 złotych za całość. Informuję więc, że cena jak dla mnie jest nie do przyjęcia i proszę o telefon jak ceny zdecydowanie spadną. Pani prosi o nie rozłączanie się, przy czym pyta mnie jaka kwota jest do zaakceptowania dla mnie. Rzucam więc cenę w granicach 170 złotych. Prośba o chwilę cierpliwości, zawieszenie połączenia i jest oferta. Abonament na 18 miesięcy, multiroom na starych zasadach za cenę 179 złotych na miesiąc. Podziękowałem za ofertę i poprosiłem o kontakt za kilka dni jak przeanalizuję sytuację. Pani posmutniała, zadzwoni w innym terminie. Robi się coraz ciekawiej, powoli miękną im nogi.

 

Takie oferty juz padaly na forum wiec warto powalczyc o lepsza oferte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czytam Was od pamietnego 21 marca, a teraz postanowilem sie zarejestrowac:)

nie nagrzewajcie sie tak z tymi wypowiedzeniami ... to oglnie dobra opcja jesli nie pasuje wam nowa oferta, ale nie przesadzalbym z tym BLAGANIEM ze strony nc+ o pozostanie.

 

Pamiętaj że w grupie siła. Duża ilość wypowiedzeń momentalnie ich wyprostuje. Mogą cwaniakować, pokazywać butę na necie i świecić oczami, ale matematyka mówi swoje - oni sporo kasy w to włożyli i NIE MOGĄ SOBIE POZWOLIĆ na to, by Ci, którzy mieli to spłacić /czyli my/ po prostu sobie poszli i płacić przestali.

nic dodać nic ująć! popieram w 100% :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze my ludzie ne zdziałamy gdyby nas było może 20 osob ale na 2.5 mln klientów niech wypowie milion i nie ma takiej sily finansowej by nie zeszli z ceny, bo by upadli. nawet 1.5 mln klientów im nie zbilansuje konta ;)

Nie macie pojęcia jaka akcja będzie, gdy ludzie których nie ma tu na forum, którzy w ogóle nic nie wiedzą o fuzji, dostaną listy, poczytają, zorientują się w temacie i rzucą się na infolinie i na pocztę z wypowiedzeniami.

Za parę dni infolinia im padnie od zdezorientowanych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...