Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Dziwna sytauacja mnie spotkała, zadzwoniłem do nc + ze chce chciałbym wziac multi (umowa konczy mi sie w sierpniu b.r.) a Pani mi mowi ze musze wymienic dekodery ;/ kurcze ja chciałbym na starych zasadach działać a tutaj takie kwiatki, ktoś coś moze doradzić? bo chce standardowo wysłac wypowiedzenie, dobrac teraz multi (albo juz w miesiacu w którym konczy mi sie umowa zeby nie płacic wiecej)i pozniej negocjowac dobra cene?

 

Co mam robić doświadczeni w boju z nc+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spieszyć się z wysyłaniem wypowiedzenia. Wysłać na miesiąc przed końcem umowy. Ja miałem cztery telefony jeszcze przed wysłaniem wypowiedzenia i na razie jeden po wypowiedzeniu. W tym roku wysłałem trochę wcześniej wypowiedzenie bo często wyjeżdżam i żeby nie przegapić terminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! Nie zamierzam im lizać 4 liter, chcą klienta niech dzwonią. Poza tym, to prawda że jak teraz mam umowę do dziś to dzwonią jeszcze w czerwcu po wyłączeniu sygnału?

Ha Ha Ha. 4 liter lizać nie będziesz, ale boisz się, że nie dzwonią... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Jestem pewnie jeszcze jednym z niewielu, którzy do tej pory nie zmigrowali do nc+ z ówczesnej Cyfry+. Po tym całym boomie, tych wszystkich akcjach-migracjach całkowicie odpuściłem sobie wałkowanie tego tematu, dociekanie, sprawdzanie, etc. Po prostu nie jestem na bieżąco, ponieważ doszedłem do wniosku, że nie będę na siłę migrował do nc+ skoro mam wiążącą umowę na starych warunkach. Jednak do rzeczy.

 

Umowę z Cyfrą+ posiadam od stycznia 2013 roku, wg umowy (nie pisze do którego dnia konkretnie ona trwa, sic!) 18 m-cy, ostatnia płatność 18/07/2014 (umowa podpisana dokładnie 14 stycznia 2013 roku). Teraz pierwsze pytanie, który dzień lipca to ostatni dzień obowiązywania umowy? 14 lipca? Czy może termin płatności 18 lipca?

 

W skład umowy wchodzi: zestaw promocyjny: Canal+ Optimum HD (w tym miałem HBO HD, Cinemax HD, Filmbox HD przez kilka m-cy gratis), oraz HD Optimum Promo i Multiroom. Za całość płacę dokładnie 92,- (w tym 15,- opcja multiroomu). Pytanie brzmi: do kiedy najpóźniej muszę wysłać wypowiedzenie by zyskać szanse na w miarę satysfakcjonujące mnie warunki przedłużenia? Wydaje mi się, że musiałbym wysłać najpóźniej 13-14 czerwca? Równy miesiąc przed upływem terminu umowy.

 

Cena pakietu nie była dobra wiem o tym doskonale, nie miałem jednak absolutnie żadnych szans jako, że byłem wtedy nowym klientem, mogłem wziąć jako nowy tylko to co dawali. Teraz jednak zastanawiam się czy jest szansa wyrwać podobny pakiet za niższą cenę? Oczywiście interesuje mnie cała paczka C+, oba Eurosporty, ogólnie rzecz biorąc nie chcę tracić kanałów, które mam, a szczerze mówiąc HBO, Cinemaxy, Filmboxy mnie nie interesują. No i multiroom musi być ;)

 

Nie siedziałem tutaj, nie wiem jakie są obecne realia, jakie haczyki, na co można liczyć, a na co nie - dlatego liczę, że Wy mi pomożecie :) Byłbym wdzięczny za dobre rady, przekopywanie kilkudziesięciu stron niespecjalnie mi się widzi ;) Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację miałem C+ ale aż tak dokładnie nie pamiętam myślałem że zasada taka sama jak w NC+ i CP tutaj stemple decydują podczas wycofania kanałów.Podczas normalnego wypowiadania decyduje data wpływu może w C+ było inaczej.Ale ja i tak jestem za wcześniejszym wysyłaniem wypowiedzeń w razie czego pozostaje czas na ewentualne wysłanie drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie z soboty.

 

Do tej pory miałem:

Canal+ Optimum HD

HBO HD

Pace PVR 500 GB

płacę 90,90 zł

 

Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie zarejestrowane, drugi telefon od nc+, propozycja:

- wszystkie kanały podstawowe

- paczka 45 dodatkowych kanałów

- 6x Canal+

- paczka HBO HD

- History HD

- dekoder Pace PVR pozostaje za 0 zł

- umowa na 15 miesięcy, 85 zł przez cały okres umowy

 

Jak oceniacie, co tutaj da się ugrać? O jaką cenę można powalczyć przy umowie na 15 lub 24 miesiące? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@malpo1 - co masz robić? Czytaj forum: o dekach, dzwonieniu do nich i wysyłaniu wypowiedzeń.

 

A tak po krótce tutaj? bo ja jestem totalnym laikiem i zanim cos znajde to wiesz :)

 

Z góry dzieki za pomoc :)

Przeszedłeś już do nc+ czy jesteś jeszcze w Cyfrze? Jeśli jeszcze w Cyfrze to idziesz do punktu i dopierasz multi, do końca umowy z Cyfrą płacisz za niego 20 zł miesięcznie oprócz pierwszego miesiąca, czyli jeśli pójdziesz w ostatnim miesiącu to masz za 0, przy migracji negocjujesz cenę, zazwyczaj dają za free. Jeśli jesteś już w nc+ to nie dobierzesz już sobie tej karty. Pozostaje wymiana dekoderów albo zakup splittera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysyłam na ten adres - ITI Neovision S.A. skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa? Korzystając przykładowo z tego wzoru:

 

 

Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy numer XXXXXXX-XX

   Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania. Rozwiązuję umowę nr XXXXXXX-XX zgodnie z rozdziałem 3, pkt 9 Regulaminu Świadczenia Usług. 
Jednocześnie informuję, iż nie wyrażam zgody do dysponowania moimi danymi osobowymi przez Canal+ Cyfrowy S.A. i na podstawie art. 32, ust. 1, pkt. 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie Danych Osobowych, proszę o niezwłoczne ich wykasowanie z baz danych Canal+ Cyfrowy S.A., spółek powiązanych i podmiotów współpracujących z dniem zakończenia rozwiązywanej umowy.
   Żądam natychmiastowego pisemnego potwierdzenia rozwiązania umowy na mój adres korespondencyjny listem poleconym lub przesyłką kurierską, potwierdzenia wykasowania moich danych osobowych z bazy danych wraz z rozliczeniem mojego wirtualnego konta abonenckiego zgodnego z umową.

Z poważaniem, XYZ

 

 

 

I jeszcze jedno, czy pakiet - Comfort+extra, 6x c+ z MR za taką cenę to takie same kanały jak ówczesne Canal+ Optimum HD? Bo patrząc na stronę nc+ ten pakiet charakteryzuje to, że 45 kanałów w tym Eurosport2 i BBC Knowledge są tylko na 5 m-cy za darmo. Czy tutaj będę miał na całą umowę czy to kolejny haczyk i trzeba bd dopłacać? ;x Bo rozumiem, że paczka 6x C+ jest na cały okres trwania umowy, a płacąc za MR do tej pory przy przedłużeniu bd miał za darmo? Poza tym na jaki okres czasu taka umowa jest zawierana w takiej cenie i z takimi opcjami? 24 m-ce czy może 18?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie. Konczy mi sie umowa z koncem czerwca. W kwietniu wyslalem wypowiedzenie umowy, telefony sie urywały. W tej chwili mam C+ optimum hd + MR cameleon. Teraz proponuja mi 6xC+, HBO, AXN, i podstawowe kanały za 109 zł i MR za 20 zł dodatkowo. Wydaje mi sie ze to strasznie duzo. Odmawialem chyba przez 10 telefonów bo zawsze jedno i to samo oferowali. Teraz od 3 tygodni nie dzwonia w ogole. Powiedzcie jak z nimi rozmawiac i co z nich wyciagnac, bo juz nie wiem. A nigdy nie zawieralem umowy przez tel czy internet.

Z góry dzieki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że pytam w tym miejscu, ale nie wiem który dział będzie dobry. Właśnie zmigrowałem z Cyfry+ do nc+, uprawnienia do odbioru tych kanałów, których w Cyfrze+ nie miałem, dostanę już teraz, czy dopiero po zakończeniu poprzedniej umowy? Zapomniałem zapytać konsultanta...

 

Umowa była do końca czerwca, właśnie godzinę temu przedłużyłem ją na 24 mc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, właśnie włączyli więc nie muszę dzwonić. :)

 

Zostawiam info:

Comfort+, Extra+, 6x Canal+, HBO HD, wszystko przez cały okres trwania umowy

History HD 0 zł na całą umowę

Pace PVR 500 0 zł na całą umowę

 

za wszystko 79,90 zł miesięcznie

 

Była też opcja bez HBO i bez gratisowego History HD za 74,90 zł.

 

Pewnie można było więcej wyciągnąć ale już mi się nie chce z nimi gadać, obniżyłem już rachunek w porównaniu z dotychczasowym więc jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy majac 2 sagecomy, w tym 1 na wlasnosc, moge starac sie o pace przy migracji? Czy tez widza w systemie, ze mam dwa dekodery i nie dadza?

 

Piszecie, ze aby byla szansa na darmowe hbo lepiej je miec juz w pakiecie. Jesli ja nigdy nie mialem, czy moge to dobrac w ostatnim miesiacu umowy i czy wtedy ten miesiac bedzie gratis?

Co jesli jednak nie przedluze umowy, czy wtedy hbo automatycznie tez wygasa? Jesli tak jest, to kazdemu kto np. nie ma hbo, a chce skonczyc umowe z ncplus, oplaca sie wziac darmowe hbo w ostatnim miesiacu, czy tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...