asiafan Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 telefon nr 6 konsultant wklepal pakiet ktory mnie interesuje wklepal godzine o ktorej chce by dzownil najwczesniej Co ciekawe mowil o tej samej cenie co poprzednik ALE tym razem poruszyl kwestie w sprawie "przelozonego" kiedy to mowil to sie smial poruszyl kwestie o doborze karty MR bezplatnym potwierdzil unikniecie oplat aktywacyjnych ale ja mu mowilem ze to nie on jest pierwszy ktory mi to zaproponowal wiec juz mam to gwarantowane. @iricios na ile wyceniasz moj pakiet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terminator Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Dostałem ofertę przejścia do nc z Cyfry i przystałem na nią, ale mimo tego, że została mi cała paczka programów Canal+ zablokowali mi dostęp do C+ VOD. Konsultantka nic o tym nie wspominała. Miało być wszystko co do tej pory miałem, z wyjątkiem różnic wynikających z oferty programowej Cyfry i nc. Czy mogę się domagać od nich, aby mi włączyli C+ VOD, czy jestem już na straconej pozycji? Jeśli to drugie, to mam jeszcze czas na wycofanie z nowej oferty w ramach 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Jeżeli zgodziłeś się na uruchomienie oferty od razu to już raczej nie odstąpisz, ale reklamacje powinieneś zgłosić. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Ja jak przechodziłem z cyfry+ to przy odczytywaniu konsultant mnie poinformował o 10 dniach na odstąpienie od umowy, a nową ofertę miałem 15 minut po zakończonej rozmowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 To nie możesz odstąpić od umowy. Pozostaje ci tylko reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzees Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 W poniedziałek dostałem kolejną ofertę Universe+ C+ z HBO i Cinemaxami na 12 miesięcy za 104 zł. Już jest taniej, ponieważ wcześniej było cały czas 109 zł. Oczywiście jest to super specjalna oferta dla mnie Umowa do końca lutego i powiedziałem, że poczekam jeszcze Coraz bliżej 99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jeśli konsultant go tak poinformował to może odstąpić. Jego święte prawo, najwyżej konsultant będzie miał problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jak włączyli od razu to nie ma prawa.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudeusz Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Dajcie spokój tym konsultantom chociaż w święta . To w końcu też ludzie . WESOŁYCH ŚWIĄT . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Święta świętami,a życie swoje :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Non stop wydzwaniacie tam. W Sylwestra o północy też będziecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wesołych Świąt dla wszytkich. W Święta nie wypada dzwonić, i upewniać się, dla tego te informacje podaję dla bardzo niecierpliwych. Wracając do tematu, specjalnie podczas propozycji migracyjnej pytałem o to konsultanta i powiedzial że max .10 dni jest na odstąpienie od uzgodnień, ale tylko w przypadku jeżeli w tych dniach nie będzie włączana nowa nc+ oferta programnowa. Tak dla przykładu aneksuje migracje do nc+ np. 25 danego m-ca z włączeniem oferty od dnia 1 nastepnego m-ca wtedy na odstąpienie będzie tylko 6 dni, lub aneksuje umowę migracyjna np. 15 dnia m-ca z włączeniem oferty też od dnia 1nastepnego m-ca wtedy na odstapienie będzie tylko 10 dni. Takie przepisy obowiązują nawet gdy konsultant o tym zapomi uprzedzić abonenta. Co do migracji to nie jest ona całkowicie podpisaniem nowej umowy na odległość, tak jak np. z nowym klientem (nie będącym w cyfrze+ ani w n-ce), dla tych nie można nawet podpisać umowy na powyżej 12 m-cy Nie pamietam jak jest z terminem odstapienia od umowy z nowym abonentem, niedopytałem ale przypuszczam, ze w takim przypadku zgodnie z obowiazującym prawem zawsze jest 10 dni na odstapienie od umowy zawartej na odległość bez wzgledu na termin włączenia usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 @zibi-s: W przypadku migarcji z Cyfry+ do nc+ to jest nie aneks do umowy, tylko rozwiązanie umowy z Canal+ Cyfrowy i zawarcie nowej z ITI Neovision, więc mają tu zastosowanie przepisy też jak dla nowej umowy, a tutaj właśnie obowiązuje zasada, że w przypadku usług, jeśli Klient wyrazi zgodę na uruchomienie usługi przed upływem terminu 10 dniowego nie ma prawa do jej zerwania (chyba że obie strony umówią się, że przysługuje takie prawo), dokładnie brzmi to tak: Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem." 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1; 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 6) dostarczania prasy; 7) usług w zakresie gier hazardowych. Natomiast w przypadku migracji z n do nc+ jest to tylko aneks do istniejącej umowy między Klientem a ITI Neovision, Klient nie zmienia operatora a tylko ofertę przez niego oferowaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Dziękuję za sprostowanie i szczegółowe wyjaśnienie tematu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jak włączyli od razu to nie ma prawa.......... Zawierasz przez telefon umowę i warunki muszą być takie, jak te, które powie przedstawiciel. Jeśli przedstawiciel popełni błąd i powie np. 59 zamiast 69 złotych i się nie poprawi to masz prawo domagać się płacenia 59 złotych. Jeżeli popełni błąd i powie, że przysługuje Ci 10 dni na odstąpienie to wtedy Ci przysługuje te 10 dni (bo w przepisach podanych przez cyfra.tv masz "jeżeli strony nie umówiły się inaczej"). Tak więc kolega wyżej, który mówił, że powiedzieli mu o 10 dniach a włączyli ofertę od razu mógł odstąpić, bo konsultantowi się coś pomyliło, proste. Jeśli by oczywiście zachciał to wtedy problem ma nc+ (i pewnie głównie konsultant) a nie klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zawsze musi powiedzieć, że obowiązuje 10 dni bo jeśli nie powie to ten okres wydłuża się do 90 dni (tak mówi ustawa), i to jest formułka obowiązkowa, natomiast jeśli zapyta się potem czy Klient wyraża zgodę na uruchomienie usługi i klient powie, że tak to już automatycznie nie obowiązuje te 10 dni i nie musi tego mówić. Więc jeśli Konsultant zapytał się podczas rozmowy czy może od razu włączyć usługę/pakiet a kolega powiedział TAK to już nie ma 10 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 @cyfra.tv chciałbym się tylko upewnić...czyli każdy abonent Cyfry który migrował do NC+, poprzez konsultanta telefonicznego, a któremu owa nowa umowa przejdzie na czas nieoznaczony może ją wypowiedzieć z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Koniec roku więc w moim przypadku czas na wysłanie wypowiedzenia. Jestem nadal abonentem cyfry. Coś się zmieniło czy pismo słać na adres: CANAL+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Prosił bym również o podanie linku do regulaminu w którym znajduje się pkt. z wykazem kanałów gwarantowanych dla pakietu universe+ (szukam i zonk). Zakładam, że będę mógł pozostać przy starych kartach i dekoderach (pace 500) i tutaj 2 pytania. Jakich kanałów nie odbiorę na tym pvr? Jaką nazwę nosi ten dekoder w nc+ (nie orientuję się w nazwach typu nbox, mediabox...) Na koniec pytanie techniczne. Jeżeli pozostane przy niezależnych kartach a zmuszony bym był do wymiany sprzętu to jakie dekodery są w ofercie, które będą działać z tymi kartami? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Adres się zgadza. Kanały w promocji Universe+ znajdziesz na samym końcu tego dokumentu https://ncplus.pl/sklep/Content/pdf/reg ... hbo12m.pdf (kanały świadczone promocyjnie są niegwarantowane, strony 1-4 pisma Cię nie dotyczą). Dodatkowo 06.12 dołączono niegwarantowane kanały http://ncplus.pl/oferta/nowe-kanaly Na dekoderach innych niż dedykowane ADB np. Twoim http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... ox-hd-pace aktualnie brak tylko kanałów Blue Hustler oraz History HD(dostępna wersja SD) a także aplikacji nc+GO i wypożyczalni VOD(działa Canal+ oraz Premiery). Nie ma przymusu wymiany dekoderów na parowane z kartami czyli ADB a sprzęt który posiadasz jest chyba najlepszym dedykowanym oferowanym abo byłej Cyfry. Pozostałe to: http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... gb-philips http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... agemcom-hd http://ncplus.pl/oferta/pozostale-dekod ... hd-philips Chyba nikt mi nie zarzuci brak obiektywizmu jeżeli jesteś zadowolony ze swojego Pace i spełnia on Twoje oczekiwania to nie ma sensu wymieniać go na inny dedykowany model, nawet ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek85 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam, jestem abonentem Cyfry+ od 15 lat pod koniec lutego konczy mi sie 2 letnia umowa. Teraz place 168zl miesiecznie (Pakiet Canal+ optimium-99zl, HD-opitum-11zl, Multi-58zl, dekoder Pace 500Gb 0zl) Umowa byla z telewizorem LG. Dzwonia do mnie konsultanci codziennie z "super" oferta by zmigrowac do pakietu Universe plus wszystkie Canaly+, wszystkie HBO i cinemax plus Red light i Filmboxy za 170zl..All inclusive) Po kilku odrzuceniach oferty i mowieniu ze nie interesuja mnie te dwa ostatnie Pani zeszla do 159zl dalej za to samo. I teraz pytanie na jaka cene mniej wiecej moge liczyc po wyslaniu wypowiedzenia? Interesuje mnie tylko Universe+ plus pakiet Premium sport & film+ (czyli wszystkie hbo, c+ i cinemaxy) Widze ze niektorzy maja takie oferty po 99zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Po przeanalizowaniu przedstawionych info za które oczywiście dziekuję, zdałem sobie sprawę , że pakiet universe+ to mizerota. Wypada się zastanowić co zrobi cyfra jak "spacyfikuje" posiadaczy pakietów typu optimum gdzie aktualnie są gwarantowane programy CC, Eurosporty, Disneyx2, Nickelodeon (u mnie wszystkie znajdują się w czołówce oglądalności). Boję się znając cyfrę, że pewnego dnia można będzie się obudzić z ręką w tzw. nocniku. Dla mnie wniosek jest tylko jeden. Umowa max rok i minimum jeden pakiet premium dodatkowo do 59zł (oczywiście z MR). Oczywiście ilu abonentów tyle priorytetów, dla mnie universe+ na papierze nie jest wart nawet 30zł. Wysyłam wypowiedzenie i poczekam na rozwój sytuacji. Będą mieli ciężko, gdyż pierwszy raz na 100% podejdę do negocjacji z założeniem zmiany operatora. Oczywiście poinformuję o efektach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 @leszek85. Z wypowiedzeniem oczywiście masz szanse na taką ofertę za 99. Musisz jednak wziąć pod uwagę fakt,że teraz dużo płacisz i łatwo nie będzie zjechać do takiej ceny,ale bardzo realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam, jestem abonentem Cyfry+ od 15 lat pod koniec lutego konczy mi sie 2 letnia umowa. Teraz place 168zl miesiecznie (Pakiet Canal+ optimium-99zl, HD-opitum-11zl, Multi-58zl, dekoder Pace 500Gb 0zl) Umowa byla z telewizorem LG.Dzwonia do mnie konsultanci codziennie z "super" oferta by zmigrowac do pakietu Universe plus wszystkie Canaly+, wszystkie HBO i cinemax plus Red light i Filmboxy za 170zl..All inclusive) Po kilku odrzuceniach oferty i mowieniu ze nie interesuja mnie te dwa ostatnie Pani zeszla do 159zl dalej za to samo. I teraz pytanie na jaka cene mniej wiecej moge liczyc po wyslaniu wypowiedzenia? Interesuje mnie tylko Universe+ plus pakiet Premium sport & film+ (czyli wszystkie hbo, c+ i cinemaxy) Widze ze niektorzy maja takie oferty po 99zl Po pierwszym m-cu po złozeniu wypowiedzenia (umowa do k. stycznia 2014r.) za Universe+ plus pakiet Premium sport & film+ z hbo i cinemax 129 zł, umowa tez z TV w cyfrze+ 157 zł z MR dekoder HD. Taka tez kwota była przed złożeniem wypowiedzenia w Xi-2013r. Czekam Cierpliwie do stycznia zobaczymy na ile zejdą, w rozmowach poinformowałem ich że maksymalnie mogę zapłacić 100 zł. bez HBO. Najbardziej jest denerwujące to że konsultanci nie rozumieją że tak duży abonament to spłata ratalna TV. W zapytaniach dlaczego składane było wypowiedzenie jednoznacznie tłumacze min. że: " brak możliwości dostosowania oferty do własnych obecnych potrzeb" . Na bardzo szybkie przejście do nc+ po złożeniu wypowiedzenia nie masz co liczyć, zapewne dopiero ostatni tydzień obowiązywania okresu minimalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karmis Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam, Za 4 dni odłączają mi sygnał, wydzwaniali od miesięcy z nowa ofertą, teraz cisza, czekać spokojnie do ostatniego dnia, czy mogą nie zadzwonić ? Dziś dostałem sms ze dziękują za współprace i jeśli chce nadal oglądać, proszą o telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Masz jeszcze 30 dni na zdanie sprzętu jeśli jesteś abonentem cyfry więc spokojnie. Proponuję napisać do nich dzisiaj maila przez ten formularz: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas grzecznie acz stanowczo z zapytaniem gdzie masz zdać sprzęt oraz co jest powodem że nie chcą z tobą przedłużyć umowy i żeby ci to wyjaśnili w rozmowie telefonicznej. Oczywiście w rozmowie z konsultantem z działu utrzymania klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.