Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jeśli kolega raczej chce zmigrować to niech się po prostu nie śpieszy z podwyższonym rachunkiem za czerwiec. Może dostanie dobrą ofertę na początku czerwca to rachunek będzie strawniejszy. A wypowiedzenie najlepiej poleconym bo w APS teraz to podobno dziwne rzeczy się czasem dzieją. I podpis odręczny na wypowiedzeniu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to prawda, przegapił moment wypowiedzenia. Ale jeden miesiąc to jeszcze nie tragedia.

Mi się umowa skończyła z dniem ostatnim marca i umowa przeszła na czas nieokreślony a bez promocji

cena mojego pakietu to 198 zł miesięcznie, okres wypowiedzenia to 3 miesiące, dlatego w kwietniu

migrowałem na siłę na All Inclusive za 179 zł. Tak że on nie ma jeszcze tragedi :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś zmigrowałem do nc+. Wypowiedzenie wysłałem 8.04. w związku z kończącą się umową 31.05. Do tej pory od dłuższego czasu miałem canal+optimum HD i HD optimum w cenie 80pln-żadnych gadżetów od platformy , swój tuner i staż od 98 a nawet 96. Dziś ktoś zadzwonił spod nieznanego numeru i proponowano mi comfort+ + 6xcanal za 79pln, moja odpowiedź zastanowię się.

Chwilę później kontakt z NC+ i oferta ze strony ekstraordynaryjnie uprzejmego Pana Artura otrzymałem Platinum w cenie 79,- szczęka mi opadła i nic mi nie pozostało jak przyjąć. Dodam, ta oferta występuje jako Gold Canal+ w promocji (chyba dla takich jak ja) z Platinum. Przed chwilą zaświeciły MGM i BBC KnowledgeHD pewnie coś tam jeszcze jest , ale to mnie nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów wysłałem 30.04, wczoraj ojciec mówi, że zniknął sygnał. No to dzwonię na numer, który znalazłem gdzieś tu na forum (222200191), ze 20 sekund poczekałem, zgłosił się konsultant. Spytałem czy brak sygnału oznacza, że wypowiedzenie jest zarejestrowane, powiedział, że faktycznie, 13.05 umowa została rozwiązana i zapytał co by mógł dla mnie zrobić, żebym został. Odpowiedziałem, że zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 117 zł po okresie promocyjnym (miałem 9x 63,50 i 3x117) i że gdybym mógł mieć coś podobnego to mógłbym zostać. Konsultant od razu dał za 69 zł Silver z paczką C+ Platinum, MR i Pace. Pytałem o jakieś darmowe HBO czy też dekoder, odpowiedział, że nie może mi dać nic za darmo, jeśli chodzi o dekoder to najwyżej drugi Pace za 20 zł albo mogę popytać w salonach czy nie sprzedają na własną rękę Sagemów (szczerze mówiąc nie słyszałem o tym). Zgodziłem się więc na jego opcję, cała rozmowa trwała niecałe 7 minut. Konsultant powiedział, że od czerwca płacę 69 zł, spytałem więc ile mam zapłacić za maj, po czym powiedział, że maj mam za darmo. Sygnał wrócił po paru minutach, jest już pakiet nc+ (są te wszystkie kanały dziecięce, których nie było a nie ma TCM czy Cartoon Network). Do ICA dalej nie mogę się zalogować (już dobre 3 tygodnie, pojawia się "nieznany kod błędu") a TV Rachunek dalej pokazuje mi 137 za maj i starą opcję C+ Optimum. Po jakim czasie Wam się skorygowało?

 

Wiem, że mogłem pewnie wynegocjować więcej, ale sygnał już wyłączyli, więc szczerze mówiąc mi się nie chciało - dobra taktyka z ich strony. Założyłem sobie, że mogę płacić maksymalnie 80 zł, więc jeszcze mi trochę i tak zostało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!mam pytanie!umowa skończyła mi się w kwietniu ale ani nie migrowałem ani nie zrezygnowałem zostałem w cyfrze i pan w punkcie powiedział że mam umowę na czas nieokreślony i w każdej chwili mogę zrezygnować!mam canal+kompakt hd i multiroom płace 102 zł!mam pytanie -próbować migracji czy pozostać na starych warunkach!i czy jeśli się do nich nie odezwę oni będą próbowali się ze mną skontaktować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdawanie za półdarmo - to się źle dla was skończy abonenci - zobaczycie

nc+ ogłosi upadłość i nowy produkt wprowadzą i od nowa zacznie się zabawa

Nie martwiłbym się tak o kondycję nc+ z tego powodu, ponieważ tych ofert "wymuszonych" wypowiedzeniem wcale nie jest tak dużo. Wystarczy popatrzeć tutaj. Od jakiegoś czasu temat migracji właściwie zamarł.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam - CANAL+ OPTIMUM HD, HD OPTIMUM, PACE 500GB - 95 zł/m.; złożone wypowiedzenie.

Dzisiaj zaproponowano mi Universe + 6xC+ za 79 zł/m. (12 m.) i wynajem dekodera (tego, który mam) za free.

Zapytałem o inny dekoder - "nie ma możliwości przy migracji z Cyfry".

a HBO? - "25 zł"

a nc+GO? - "nie oferujemy "migrującym" nc+GO przez telefon"

Czy ktoś miał podobną sytuację "wyjściową" przy migracji i co ewentualnie otrzymał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Universe + 6xC+ + MR ugrałem za 59 zł. Jutro ma być ostateczny telefon. W punkcie sprzedaży udało mi się wywalczyć drugą kartę Cameleona i 2 dekodery PVR Pace 500 GB, tylko dziwiło mnie to, że pani pracująca w APS kazała mi odebrać dekodery przed telefonem z Cyfry ( jutro, godz 15 )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Universe + 6xC+ + MR ugrałem za 59 zł. Jutro ma być ostateczny telefon. W punkcie sprzedaży udało mi się wywalczyć drugą kartę Cameleona i 2 dekodery PVR Pace 500 GB, tylko dziwiło mnie to, że pani pracująca w APS kazała mi odebrać dekodery przed telefonem z Cyfry ( jutro, godz 15 )...

Ale za drugi tuner będziesz płacił 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82. Dekoder pace za free.) Sygnał zniknął 13.05. Dzwonię na numer na 3104545 z pytaniem "maskującym" jaki bedzie w takiej sytuacji rachunek za niepełny miesiąc - maj, a pani konsultant przeprasza że wyłączyli i zaraz włączą sygnał bo do końca maja dają czas do namysłu...... i pyta czy może jednak chce zmigrować do nc to przedstawią ofertę migracyjną. Przełączyła do miłego pana konsultanta (chyba z duka). Pan po kilku minut zachwalania nowej oferty zaproponował (ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu) Platinum za 59 zł na 12 m-c. od czerwca, maj darmowy. Potem 10 minut czytał nową uwowe i regulamin..............Konkluzja..........z niską średniomiesięczną można uzyskać bardzo dobrą ofertę migracyjną do nc.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama sytuacja

napisał dan314 »

Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82.

Czekam na tel z jakąś ofertą, co to za numer który podałeś ? jaki to dział ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie z powodu usunięcia kanałów wysłałem 30.04, wczoraj ojciec mówi, że zniknął sygnał. No to dzwonię na numer, który znalazłem gdzieś tu na forum (222200191), ze 20 sekund poczekałem, zgłosił się konsultant. Spytałem czy brak sygnału oznacza, że wypowiedzenie jest zarejestrowane, powiedział, że faktycznie, 13.05 umowa została rozwiązana i zapytał co by mógł dla mnie zrobić, żebym został. Odpowiedziałem, że zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 117 zł po okresie promocyjnym (miałem 9x 63,50 i 3x117) i że gdybym mógł mieć coś podobnego to mógłbym zostać. Konsultant od razu dał za 69 zł Silver z paczką C+ Platinum, MR i Pace. Pytałem o jakieś darmowe HBO czy też dekoder, odpowiedział, że nie może mi dać nic za darmo, jeśli chodzi o dekoder to najwyżej drugi Pace za 20 zł albo mogę popytać w salonach czy nie sprzedają na własną rękę Sagemów (szczerze mówiąc nie słyszałem o tym). Zgodziłem się więc na jego opcję, cała rozmowa trwała niecałe 7 minut. Konsultant powiedział, że od czerwca płacę 69 zł, spytałem więc ile mam zapłacić za maj, po czym powiedział, że maj mam za darmo. Sygnał wrócił po paru minutach, jest już pakiet nc+ (są te wszystkie kanały dziecięce, których nie było a nie ma TCM czy Cartoon Network). Do ICA dalej nie mogę się zalogować (już dobre 3 tygodnie, pojawia się "nieznany kod błędu") a TV Rachunek dalej pokazuje mi 137 za maj i starą opcję C+ Optimum. Po jakim czasie Wam się skorygowało?

 

Wiem, że mogłem pewnie wynegocjować więcej, ale sygnał już wyłączyli, więc szczerze mówiąc mi się nie chciało - dobra taktyka z ich strony. Założyłem sobie, że mogę płacić maksymalnie 80 zł, więc jeszcze mi trochę i tak zostało ;)

 

Ja migrowałem 09.05, korekta platnosci za maj została zrobiona wczoraj i mam teraz 0 zl :) a wcześniej było -70 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama sytuacja
napisał dan314 »

Wypowiedzenie wysłane do cyfry z powodu usunięcia kanałów 30.04. (Zrezygnowałem po to, żeby nie płacić 82 zł po okresie promocyjnym, miałem Canal+ Kompakt hd, 9x 41 i 3x82.

Czekam na tel z jakąś ofertą, co to za numer który podałeś ? jaki to dział ?

 

to nr ogólny na infolinie............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migrowalem w piatek. Wynegocjowalem Universe+ 6*canal plus (12 miesiecy) +3*HBO (6 miesiecy) = 59 PLN. Wczesniej mialem WPT bez npremium.

 

Jakim cudem? Wysłałem wypowiedzenie, które zostało zarejestrowane. Od tej pory już 2 telefony z nc+ w sprawie wypowiedzenia. Obecnie mam to samo co Ty kiedyś tj. WPT bez npremium. Chciałem Universe+ i 6 Canal Plus na 12 miesięcy bez HBO. Obydwaj konsultanci powiedzieli, że nie ma takiej możliwości i że gdybym wcześniej miał npremium to nie byłoby problemu. Jedyne co zaproponowali to goły Universe+ za 49 zł albo Silver+ za 64 zł/m-c czyli dokładnie takie same oferty jak przedstawiali przed złożeniem wypowiedzenia.

 

Do lipca mam czas więc kazałem im dzwonić jak będzie możliwość ugrania Universe+ i 6C+ za 59 zł/m-c.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z forum wnoszę, że nie jestem jedyny któremu zaoferowano takie warunki, więc próbuj. Moim zdaniem wiele zalezy od tego na jakiego konsultanta sie trafi i oczywiscie im blizej konca umowy tym oferta lepsza. Oferte, ktorą zaakceptowalem, otrzymalem w trakcie rozmowy kiedy to ja do nich zadzwonilem a nie odwrotnie, wiec mozna do nich dzwonic az trafi sie sie na dobra oferte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...