ernet Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Obecna oferta WPT+ npremium + HBO+FILMBOX+HHD +NPreminu VOD +1multi standard 100.99PLN wypowiedzenie zarejestrowane oferta z DUK(Kraków) Npremium zamienione na Canal+6 bez VOD za 100,99PLN reszta niby bez zmian (kwestia kanałów nie gwarantowanych)Niby tyle samo jednak nie mogę ogarnąć że ktoś inny za to wszystko bez filmbox ma płacić 70PLN wychodzi z tego że syfny filmbox to jakieś 30zł Pani się jeszcze na koniec raczyła spytać że jak nie chcę podpisać to po co dzwonię (telefon wykonałem tylko w celu upewnienia się czy wypowiedzenie dotarło) Dostaje się ofertę cenowo podobną do tej, którą się posiadało. Dokładnie tak. Ja przedłużyłem te same programy, które miałem, za taką samą cenę. Może to jest dobry punkt wyjścia do negocjacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łyli28 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Tak ale jeśli ktoś nie miał wcześniej pakietu npremium to nie dostaje nic ciekawego, tylko ciagle te same oferty co w zeszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATID Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Panowie. Taki OT. Jak myślicie, co ich skłoniło do - nie wacham się użyć - tak desperckich kroków ? Wypowiedzenie umowy przez prawie połowę klientów n - prawie 500tyś na 1mln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawrot Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Bo to są oferty utrzymaniowe, oferują mniej więcej to co się miało, jak ktoś nie miał npremium albo płacił rachunki na 100 zł, to raczej nie ma co liczyć że dostanie universe + cały canal + za 50-60 zł, przynajmniej na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 jak skończy si e umowa w cyfrze to po jakim czasie wyłanczają sygnał? od razu czy po miesiącu dopiero ile dni jest na zdanie dekoderów i kart? ktoś odpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 jak skończy si e umowa w cyfrze to po jakim czasie wyłanczają sygnał? od razu czy po miesiącu dopiero ile dni jest na zdanie dekoderów i kart? ktoś odpowie tak jak slyszalem, wylaczaja w dniu kiedy Ci sie konczy umowa, a zdanie dekoderow i kart. ja bym zadzwonil na infolinie zeby podali Ci adres gdzie zdac, jak dobrze pamietam 2 tygodnie na to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 jak skończy si e umowa w cyfrze to po jakim czasie wyłanczają sygnał? od razu czy po miesiącu dopiero ile dni jest na zdanie dekoderów i kart? ktoś odpowie wyłączają ci sygnał kiedy kończy się umowa wtedy masz czas do miesiąca na oddanie dekodera/ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 właśnie dzwonił do mnie konsultant z infolinii z zapytaniem czy chce pozostać w nc+ ????????????????????????????bo mam możliwość powrotu do C+ na starych zasadach........k.u.r.n.a co oni kombinują przecież to przeczy zdrowemu rozsądkowi...... coś mi tu nie gra....czy ktoś miał taki pogięty telefon z info...???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Mnie dziś odcięli od nc+ i wróciłem do Cyfry - bez telefonu i mejla. Ale konkretna rozmowa i znowu w nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku83 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witajcie Czy ktoś kumaty wytłumaczy mi o co chodzi a mianowicie: jestem abonentem N-ki i wysłałem wypowiedzenie w związku ze zmianą oferty i wycofaniu kanałów i zawarłem tam formułkę, aby usunęli moje dane ze swojej bazy (nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, ale na pewno wiecie o co chodzi), po czym dowiedziałem się że dają darmowe kanały C+ w zamian za N-premium, więc zadzwoniłem i wycofałem wypowiedzenie i dali mi do końca umowy C+, umowa moja wygasa w czerwcu, więc dzisiaj z czystej ciekawości napisałem maila do NC+ w celu poznania jaką ciekawą ofertę są w stanie mi zaproponować na dzień dzisiejszy, w mailu zwrotnym dostałem odpowiedź: "Witam, w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że w razie chęci kontaktu naszego przedstawiciela i przedstawienia oferty konieczne jest wyrażenie zgody przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu w sprawie oferty. Obecnie na Pana koncie widnieje sprzeciw na taki kontakt w związku z czym takie kontakt nie jest możliwy". I tu moje pytanie, czy mają taki bałagan że to moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze usunięte z systemu? a może ta formułka którą zawarłem w wypowiedzeniu jest ważna przez cały okres umowy? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 właśnie dzwonił do mnie konsultant z infolinii z zapytaniem czy chce pozostać w nc+ ????????????????????????????bo mam możliwość powrotu do C+ na starych zasadach........k.u.r.n.a co oni kombinują przecież to przeczy zdrowemu rozsądkowi...... coś mi tu nie gra....czy ktoś miał taki pogięty telefon z info...???? Ja miałem maile żeby nie zrezygnował Cyfry+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo133 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja superpremium hd+hbo za 99zl+multiroom za 20zl i pace pvr za 10zl razem daje 129zl. to troche za duzo. czekam na oferte za maks 89 do 99zl. jak cos wytraguje to napisze. i zapomnialem dopisac ze mam zlozone wymowienie a umowa konczy sie 30.04.2013r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witajcie.... "Witam, w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że w razie chęci kontaktu naszego przedstawiciela i przedstawienia oferty konieczne jest wyrażenie zgody przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu w sprawie oferty. Obecnie na Pana koncie widnieje sprzeciw na taki kontakt w związku z czym takie kontakt nie jest możliwy". I tu moje pytanie, czy mają taki bałagan że to moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze usunięte z systemu? a może ta formułka którą zawarłem w wypowiedzeniu jest ważna przez cały okres umowy? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, najlepiej zadzwoń i ustal na infolini jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja superpremium hd+hbo za 99zl+multiroom za 20zl i pace pvr za 10zl razem daje 129zl. to troche za duzo. czekam na oferte za maks 89 do 99zl. jak cos wytraguje to napisze. i zapomnialem dopisac ze mam zlozone wymowienie a umowa konczy sie 30.04.2013r. chyba coś słabo się targowałeś , ja miałem superpremium hd + hbo+ MR ( 2 x pace pvr 500 GB) wszystko za 99 zł - 6 miechów a następne 6 za 109 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ... że to moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze usunięte z systemu? Zapewne zostało wycofane ale pewnie: ta formułka którą zawarłem w wypowiedzeniu już nie została wycofana, bo tego im nie powiedziałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Patrzac po ofertach to albo tu mamy 50% troli albo nc+ leci w [beep]a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Tak czy tak ale ten numer 12/ 2947879 przejdzie do historii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 cif: Raczej to drugie. Tylko Nkowcy którzy mieli Npremium (oraz wysłane wypowiedzenie) dostają teraz w miarę rozsądne propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domhud Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam, obecnie posiadam WPT + Npremium + HBO + MR Premium za 88zł/m-c umowa do kwietnia 2014, wypowiedzenie nie zostało wysłane jeszcze. Teraz chciałbym zamienić MR Premium na Standard (2 białe dodatkowe dekodery), w punkcie poinformowano, że nie ma takiej możliwości i mogę zmigrować na C+Platyna za 99zł + 20zł za MR Standard i koszt 2x49złza dekodery. Czy mogę wysłać do 19 kwietnia wypowiedzenie powołując się na wyłączenie Wojna i Pokój? Bo widzę, że bez wypowiedzenia się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 domhud: Możesz wysłać. U Nkowiczów wycofanie kanałów lub zmiany warunków umowy /ponieważ oficjalnie pisma nie zostały anulowane/ Pospiesz się. Dziś sąsiadowi bez wypowiedzenia w tym pakiecie też nie dali tego co mającym wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ze swojego doświadczenia: miałem tzw miniFul(z nPremium) +hbo+filmbox+nseriale+MR premium za 98,90 wczoraj dostałem c+gold + hbo + cinemax + seriale+ netVOD+ +MR premium za 109 zł z gwarancją nie zmienności ceny na 12 miesięcy w tym MR bezterminowo. Oczywiście wypowiedzenie zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Możesz tylko powołać się na Npremium, ponieważ czas na złożenie wypowiedzenia z powodu wyłączenia kanału Wojna i Pokój minął 14 kwietnia. Radze udać się do APS NC+ w celu złożenia wypowiedzenia, ponieważ według regulaminu N, liczy się data wpływu wypowiedzenia do nich, a nie data stępla pocztowego. Powodzenia. Bez wypowiedzenia nie ma negocjacji z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzadam Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Patrzac po ofertach to albo tu mamy 50% troli albo nc+ leci w [beep]. Może i są tutaj trolle, ja do nich nie należę. Rozmawiałem z 22 22 00 191 (ten numer dostałem od nich mailem i SMSem) dwukrotnie i za każdym razem ta sama oferta: COMFORT+ + 6XC+ + MR za 79zł lun Platinium + MR za 109zł, czyli nic atrakcyjnego. W mailu zachęcali do pozostania i skorzystania z nowych ofert. Jak widać, są lepsi i gorsi klienci, o czym raczyłem wspomnieć konsultantce. Jeżeli nie zadzwonią z niczym lepszym, to jeden klient mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ja tez nie trolle i kolejny raz powtarzam 64 zl hbo canal + 6x + normalne kanaly.. rozmowa z DUK / posiadalem npremium i hbo za 70.99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
upc Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Miałem pakiet N za 39 zł.Pierwszy tel Comfort za 39 zł lub Universe za 49, odmówiłem i złozyłem wypowiedzenie. Dzisiaj po dwóch tygodniach drugi tel Comfort za 29 zł na 12 miesięcy,miłej pani powiedziałem że przechodzę do Polsatu bo tam mają pakiet za 14,90 i to mi w zupełności wystarczy,kazała chwilke poczekać bo coś musi sprawdzić i paru minutach mówi że ma dla mnie bonus 6C+ na okres całej umowy,poprosiłem o ptwierdzenie Comfort za 29 zł cała paczka 6xCanal+ na 12 miesięcy konsultantka potwierdziła. Oczywiście się zgodziłem jak dla mnie bomba.Nie wiem co tam jest grane ,ale chyba dostali masę wypowiedzeń. A już prawie bo za parę dni miałem iść do Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.