Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecna oferta WPT+ npremium + HBO+FILMBOX+HHD +NPreminu VOD +1multi standard 100.99PLN wypowiedzenie zarejestrowane oferta z DUK(Kraków) Npremium zamienione na Canal+6 bez VOD za 100,99PLN reszta niby bez zmian (kwestia kanałów nie gwarantowanych)

Niby tyle samo jednak nie mogę ogarnąć że ktoś inny za to wszystko bez filmbox ma płacić 70PLN wychodzi z tego że syfny filmbox to jakieś 30zł :brawo:

Pani się jeszcze na koniec raczyła spytać że jak nie chcę podpisać to po co dzwonię (telefon wykonałem tylko w celu upewnienia się czy wypowiedzenie dotarło)

Dostaje się ofertę cenowo podobną do tej, którą się posiadało.

Dokładnie tak. Ja przedłużyłem te same programy, które miałem, za taką samą cenę. Może to jest dobry punkt wyjścia do negocjacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak skończy si e umowa w cyfrze to po jakim czasie wyłanczają sygnał? od razu czy po miesiącu dopiero

 

ile dni jest na zdanie dekoderów i kart?

 

ktoś odpowie

tak jak slyszalem, wylaczaja w dniu kiedy Ci sie konczy umowa, a zdanie dekoderow i kart. ja bym zadzwonil na infolinie zeby podali Ci adres gdzie zdac, jak dobrze pamietam 2 tygodnie na to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dzwonił do mnie konsultant z infolinii z zapytaniem czy chce pozostać w nc+ ????????????????????????????bo mam możliwość powrotu do C+ na starych zasadach........k.u.r.n.a co oni kombinują przecież to przeczy zdrowemu rozsądkowi...... coś mi tu nie gra....czy ktoś miał taki pogięty telefon z info...???? :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Czy ktoś kumaty wytłumaczy mi o co chodzi a mianowicie: jestem abonentem N-ki i wysłałem wypowiedzenie w związku ze zmianą oferty i wycofaniu kanałów i zawarłem tam formułkę, aby usunęli moje dane ze swojej bazy (nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, ale na pewno wiecie o co chodzi), po czym dowiedziałem się że dają darmowe kanały C+ w zamian za N-premium, więc zadzwoniłem i wycofałem wypowiedzenie i dali mi do końca umowy C+, umowa moja wygasa w czerwcu, więc dzisiaj z czystej ciekawości napisałem maila do NC+ w celu poznania jaką ciekawą ofertę są w stanie mi zaproponować na dzień dzisiejszy, w mailu zwrotnym dostałem odpowiedź: "Witam,

w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że w razie chęci kontaktu naszego przedstawiciela i przedstawienia oferty konieczne jest wyrażenie zgody przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu w sprawie oferty. Obecnie na Pana koncie widnieje sprzeciw na taki kontakt w związku z czym takie kontakt nie jest możliwy".

I tu moje pytanie, czy mają taki bałagan że to moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze usunięte z systemu? a może ta formułka którą zawarłem w wypowiedzeniu jest ważna przez cały okres umowy? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dzwonił do mnie konsultant z infolinii z zapytaniem czy chce pozostać w nc+ ????????????????????????????bo mam możliwość powrotu do C+ na starych zasadach........k.u.r.n.a co oni kombinują przecież to przeczy zdrowemu rozsądkowi...... coś mi tu nie gra....czy ktoś miał taki pogięty telefon z info...???? :crazy:

Ja miałem maile żeby nie zrezygnował Cyfry+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

.... "Witam,

w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że w razie chęci kontaktu naszego przedstawiciela i przedstawienia oferty konieczne jest wyrażenie zgody przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu w sprawie oferty. Obecnie na Pana koncie widnieje sprzeciw na taki kontakt w związku z czym takie kontakt nie jest możliwy".

I tu moje pytanie, czy mają taki bałagan że to moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze usunięte z systemu? a może ta formułka którą zawarłem w wypowiedzeniu jest ważna przez cały okres umowy? Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, najlepiej zadzwoń i ustal na infolini jak to zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja superpremium hd+hbo za 99zl+multiroom za 20zl i pace pvr za 10zl razem daje 129zl. to troche za duzo. czekam na oferte za maks 89 do 99zl. jak cos wytraguje to napisze.

 

i zapomnialem dopisac ze mam zlozone wymowienie a umowa konczy sie 30.04.2013r.

 

chyba coś słabo się targowałeś , ja miałem superpremium hd + hbo+ MR ( 2 x pace pvr 500 GB) wszystko za 99 zł - 6 miechów a następne 6 za 109 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie posiadam WPT + Npremium + HBO + MR Premium za 88zł/m-c umowa do kwietnia 2014, wypowiedzenie nie zostało wysłane jeszcze. Teraz chciałbym zamienić MR Premium na Standard (2 białe dodatkowe dekodery), w punkcie poinformowano, że nie ma takiej możliwości i mogę zmigrować na C+Platyna za 99zł + 20zł za MR Standard i koszt 2x49złza dekodery. Czy mogę wysłać do 19 kwietnia wypowiedzenie powołując się na wyłączenie Wojna i Pokój? Bo widzę, że bez wypowiedzenia się nie obędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojego doświadczenia: miałem tzw miniFul(z nPremium) +hbo+filmbox+nseriale+MR premium za 98,90 wczoraj dostałem c+gold + hbo + cinemax + seriale+ netVOD+ +MR premium za 109 zł z gwarancją nie zmienności ceny na 12 miesięcy w tym MR bezterminowo. Oczywiście wypowiedzenie zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tylko powołać się na Npremium, ponieważ czas na złożenie wypowiedzenia z powodu wyłączenia kanału Wojna i Pokój minął 14 kwietnia. Radze udać się do APS NC+ w celu złożenia wypowiedzenia, ponieważ według regulaminu N, liczy się data wpływu wypowiedzenia do nich, a nie data stępla pocztowego. Powodzenia. Bez wypowiedzenia nie ma negocjacji z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzac po ofertach to albo tu mamy 50% troli albo nc+ leci w [beep].

Może i są tutaj trolle, ja do nich nie należę.

Rozmawiałem z 22 22 00 191 (ten numer dostałem od nich mailem i SMSem) dwukrotnie i za każdym razem ta sama oferta: COMFORT+ + 6XC+ + MR za 79zł lun Platinium + MR za 109zł, czyli nic atrakcyjnego. W mailu zachęcali do pozostania i skorzystania z nowych ofert. Jak widać, są lepsi i gorsi klienci, o czym raczyłem wspomnieć konsultantce.

Jeżeli nie zadzwonią z niczym lepszym, to jeden klient mniej :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pakiet N za 39 zł.Pierwszy tel Comfort za 39 zł lub Universe za 49, odmówiłem i złozyłem wypowiedzenie.

Dzisiaj po dwóch tygodniach drugi tel Comfort za 29 zł na 12 miesięcy,miłej pani powiedziałem że

przechodzę do Polsatu bo tam mają pakiet za 14,90 i to mi w zupełności wystarczy,kazała chwilke poczekać bo coś musi sprawdzić i

paru minutach mówi że ma dla mnie bonus 6C+ na okres całej umowy,poprosiłem o ptwierdzenie

Comfort za 29 zł cała paczka 6xCanal+ na 12 miesięcy konsultantka potwierdziła.

Oczywiście się zgodziłem jak dla mnie bomba.Nie wiem co tam jest grane ,ale chyba dostali masę wypowiedzeń.

A już prawie bo za parę dni miałem iść do Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...