Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj do mnie dzownili i Platyna za 119 zł na 18 miesiecy bez HBO - pytam gdzie tu promocja ??? odp. trudno mi powiedziec bo sami tego nie rozumieja...

albo Platyna + HBO za 129 zł na 18 miesiecy ????

 

To ja mowie ze nowi klienci maja PLATYNE za 119 zł na 12 miesiecy - konsultant lepiej Panu bedzie chyba zrezygnowac... to sa istne jaja

 

Po tym telefonie pobieglem na poczte i z dniem dzisiejszym zlozylem wypowiedzenie bo i tak nic juz chyba nie strace, jak dla mnie gorzej chyba byc nie moze...

 

Pozdrawiam wytrwalych bo z dniem dzisiejszym moje przygody koncza sie z ta firma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz CANAL+ OPTIMUM HD 94pln.

Rano dzwonię do C+ i oferta platyna 119pln na 18 miechów

Po południu sms że mają dla mnie wspaniałą ofertę no to oddzwaniam na podany numer i już platyna 99pln na 18 miechów, ble ble ble z konsultantem i mówię żeby zadzwonił w piątek bo się muszę zastanowić. Zaznaczam ze wypowiedzenie wysłane w lutym umowa sie kończy za pięć dni z końcem miesiąca. Jeśli w piątek dostanę platynę za 99pln na 12 miechów lub na 18 miechów z np. hbo to biorę, ale tylko ze starą kartą CAMELEON-a. Mam własny tunek i nie interesi mnie żaden dodatkowy szrot na półce i parowanie kart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę o swoich doświadczeniach, może komuś pomoże.

 

Mam obecnie pakiet OPTIMUM HD, za 54 zł. Dziś konsultant zaproponował mi migrację - Platinum za 99 zł, albo Gold za 79 zł. Nie potrzebuję aż tak rozbudowanego pakietu, bo i tak nie mam czasu oglądać tego co mam, więc odmówiłem. Swoją drogą obecny Opitmum HD to jakoś słabo podobny jest do Platinum, a konsultant stwierdził, że ten będzie najbardziej odpowiedni do moich potrzeb :)

Aha, stwierdził też, że klienci najchętniej biorą Platinum za 99 zł właśnie.

 

Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy i inne sprawy to:

1. Abonentom Cyfry wyłączą kanały od 1 kwietnia, i od tego dnia mamy 14 dni na wypowiedzenie umowy. Jeśli zdążymy to umowa zostanie rozwiązana z dniem 30 kwietnia.

2. Nie był w stanie zapewnić, że od sierpnia nie wylecą kanały typu Eurosport, Eurosport 2, czyli te niegwarantowane. W sumie oczywiste nikt nie zapewni, że będą.

3. Migracja przymusowa - tak tego nie określił, ale abonenci Cyfry do będą mieli czas na decyzję do końca lipca bodajże, nie wnikałem bo zamierzam wypowiedzieć umowę.

 

Wypowiadam dlatego, bo wkurzyli mnie tymi kanałami, których nie gwarantują. Będę płacił te 79 zł, a potem nagle okaże się, że Eurosportu nawet nie będę miał. No i druga sprawa to jednak za drogo. Więcej niż 50-60 zł nie zamierzam płacić za telewizję.

Mam możliwość przejścia do UPC i tak też zrobię. Z tego co mi wiadomo jakość mają świetną, sprzęt też, a za kwotę 170 zł będę miał Internet 60Mb, telefon (160 min free) i TV (151 kanałów w tym 28 HD + paczka Canal+). Dla porównania NC+ za 199 zł daje samą TV ze 130 kanałami (tyle, że aż 50 HD). Wybór zatem jest dosyć prosty.

 

A w ogóle to wyluzujcie co niektórzy, to tylko telewizja, a niektórzy przeżywają jakby świat się kończył. Lato się zbliża, zamiast oglądać TV lepiej pograć w piłkę z dzieciakami, albo poczytać książkę w parku :jupi:

Powodzenia w negocjacjach tym, którzy zamierzają jednak migrować. Zalecam jednak spokojne przeczekanie i nie podejmowanie pochopnych decyzji. Moim zdaniem ceny spadną za 1-3 miesiące. Bez negocjacji i próśb zaproponował mi ceny niższe o 20 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś już negocjował ceny pakietów " Universe +" i "Silver"?

Jeżeli tak to podajcie ceny bo jestem ciekaw:)

 

Aktualny abonament: 48 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(21): 64 zł

Aktualny abonament: 54 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(22): 69 zł

Aktualny abonament: 69 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(23): 79 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz CANAL+ OPTIMUM HD 94pln.

Rano dzwonię do C+ i oferta platyna 119pln na 18 miechów

Po południu sms że mają dla mnie wspaniałą ofertę no to oddzwaniam na podany numer i już platyna 99pln na 18 miechów, ble ble ble z konsultantem i mówię żeby zadzwonił w piątek bo się muszę zastanowić. Zaznaczam ze wypowiedzenie wysłane w lutym umowa sie kończy za pięć dni z końcem miesiąca. Jeśli w piątek dostanę platynę za 99pln na 12 miechów lub na 18 miechów z np. hbo to biorę, ale tylko ze starą kartą CAMELEON-a. Mam własny tunek i nie interesi mnie żaden dodatkowy szrot na półce i parowanie kart.

 

Twój przypadek będzie najlepszym sprawdzianem elastyczności nowej platformy. Za kilka dni kończy Ci się umowa, więc zobaczymy czy zaproponują coś lepszego w ostatniej chwili, czy też ich obecne propozycje to już max który można będzie wyciągnąć, a wtedy osoby liczące na jakieś znaczące obniżki się niemiło rozczarują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś już negocjował ceny pakietów " Universe +" i "Silver"?

Jeżeli tak to podajcie ceny bo jestem ciekaw:)

 

Aktualny abonament: 48 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(21): 64 zł

Aktualny abonament: 54 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(22): 69 zł

Aktualny abonament: 69 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(23): 79 zł

 

A jak wygląda ta sama tabela w przypadku Platinum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś już negocjował ceny pakietów " Universe +" i "Silver"?

Jeżeli tak to podajcie ceny bo jestem ciekaw:)

 

Aktualny abonament: 48 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(21): 64 zł

Aktualny abonament: 54 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(22): 69 zł

Aktualny abonament: 69 zł / Oferta migracyjna Canal+Silver(23): 79 zł

 

A orientujesz się może o ceny dla pakietu universe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotr77sat
Piszę o swoich doświadczeniach, może komuś pomoże.

 

Mam obecnie pakiet OPTIMUM HD, za 54 zł. Dziś konsultant zaproponował mi migrację - Platinum za 99 zł, albo Gold za 79 zł. Nie potrzebuję aż tak rozbudowanego pakietu, bo i tak nie mam czasu oglądać tego co mam, więc odmówiłem. Swoją drogą obecny Opitmum HD to jakoś słabo podobny jest do Platinum, a konsultant stwierdził, że ten będzie najbardziej odpowiedni do moich potrzeb :)

Aha, stwierdził też, że klienci najchętniej biorą Platinum za 99 zł właśnie.

 

Jeśli chodzi o rozwiązanie umowy i inne sprawy to:

1. Abonentom Cyfry wyłączą kanały od 1 kwietnia, i od tego dnia mamy 14 dni na wypowiedzenie umowy. Jeśli zdążymy to umowa zostanie rozwiązana z dniem 30 kwietnia.

2. Nie był w stanie zapewnić, że od sierpnia nie wylecą kanały typu Eurosport, Eurosport 2, czyli te niegwarantowane. W sumie oczywiste nikt nie zapewni, że będą.

3. Migracja przymusowa - tak tego nie określił, ale abonenci Cyfry do będą mieli czas na decyzję do końca lipca bodajże, nie wnikałem bo zamierzam wypowiedzieć umowę.

 

Wypowiadam dlatego, bo wkurzyli mnie tymi kanałami, których nie gwarantują. Będę płacił te 79 zł, a potem nagle okaże się, że Eurosportu nawet nie będę miał. No i druga sprawa to jednak za drogo. Więcej niż 50-60 zł nie zamierzam płacić za telewizję.

Mam możliwość przejścia do UPC i tak też zrobię. Z tego co mi wiadomo jakość mają świetną, sprzęt też, a za kwotę 170 zł będę miał Internet 60Mb, telefon (160 min free) i TV (151 kanałów w tym 28 HD + paczka Canal+). Dla porównania NC+ za 199 zł daje samą TV ze 130 kanałami (tyle, że aż 50 HD). Wybór zatem jest dosyć prosty.

 

A w ogóle to wyluzujcie co niektórzy, to tylko telewizja, a niektórzy przeżywają jakby świat się kończył. Lato się zbliża, zamiast oglądać TV lepiej pograć w piłkę z dzieciakami, albo poczytać książkę w parku :jupi:

Powodzenia w negocjacjach tym, którzy zamierzają jednak migrować. Zalecam jednak spokojne przeczekanie i nie podejmowanie pochopnych decyzji. Moim zdaniem ceny spadną za 1-3 miesiące. Bez negocjacji i próśb zaproponował mi ceny niższe o 20 zł.

 

 

 

 

Witam. A może coś wiesz na temat czy wysyłają do abonentów Cyfry+ nowe regulaminy odnośnie migracji,???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a co wydarzy się z abonentami C+? Bo w n wiemy, że w kwietniu dostaniemy paczkę Canal+ za [beep] i kto wypowie to 30 kwietnia kończy z nimi zabawę. A co z C+? Oni tam 5 kwietnia wyłączą wszystkie kanały Canal+ i jeśli nie migrujesz i chcesz wypowiedzieć to przez cały kwiecień ich nie będziesz miał? Bardzo proszę o odpowiedz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...