Rigidigi Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Czy usunięcie Cartoon Network otworzy furtkę do zerwania umowy?tak, można wypowiedzieć umowę. Oprócz CN znika TCM, zone romantica, 13sth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Dokładnie, do tej pory miałem superpremium hd za 108 zł, wbiłem na ICA i wyskoczyła cena 146 zł, na taką podwyżkę nie ma mowy w moim przypadku. To jest cena za pakiet bez rabatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Z tego co pamiętam to cały czas miałem tam kwotę 108 zł. Może się mylę, czekam aż przyjdzie wspomniane już tu na forum pismo z Cyfry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 https://satkurier.pl/news/83970/nowa ... la-nc.html Tu macie listę kanałów, History SD na 267 pozycji, więc nie [beep] mi tu, że go nie ma. Jak ktoś nie może odnaleźć kanału, to wchodzi na ww. stronę, ctrl+F i wpisuje nazwę kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ile mamy czasu na rozwiązanie umowy po dokonaniu zmian np. usunięciu Zone Romantica od 31.03?? Dostaniemy jakieś aneksy do umów czy nowe umowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwenho Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jak masz e-fakturę to może być takie pismo w e-fakturze nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brooklyn Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Może ktoś już wie coś na następujące tamaty: 1. Abonenci mający umowy w C+ (ja np. mam Optimum HD) mogą wypowiedzieć umowy bo np. znika TCM. Zgadza się? 2. Do kiedy można pociągnąć na tym pakiecie, który mam bez migracji. Wie ktoś kiedy wyłączają te kanały, które mają zniknąć z oferty? Gdzieś było że od 1 kwietnia. Prawda? 3. Na rozwiązanie umowy mamy 14 dni. Ale od kiedy liczone? Jedni mówią, że od 14 marca (chyba bzdura), drudzy, że od 21 marca (zaprezentowanie pakietów nowych), trzecia opcja - od dnia kiedy wyłączą kanały np. TCM, Zone Romantica, itd, a czwarta opcja od dnia otrzymania pisma z Cyfry (lub N) informującym o zmianie warunków umowy. A więc jak to jest? Może już ktoś rozmawiał z konsultantem na ten temat? Wcześniej płaciłem 57 zł, a teraz po zalogowaniu do ICA wygląda, że koszt takiego pakietu to 88 zł, aż 29 zł różnicy!! Sprawa jest chyba zatem jasna. Interesuje mnie tylko do kiedy mam czas na wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wcześniej płaciłem 57 zł, a teraz po zalogowaniu do ICA wygląda, że koszt takiego pakietu to 88 zł, aż 29 zł różnicy!! Sprawa jest chyba zatem jasna. Interesuje mnie tylko do kiedy mam czas na wypowiedzenie. ICA pokazuje bez rabatów. Ja płace 65 a w ICA mam 138.... Też czekam na jakieś oficjalne info dotyczące aktualnych abonentów, bo póki co to jedynie mamy cytat: Przede wszystkim każdy z dotychczasowych klientów będzie mógł pozostać przy swojej aktualnej ofercie na obecnych warunkach. Ale jak to może być wykonalne skoro wyłączają np.Cartoon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalat Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Może ktoś już wie coś na następujące tamaty:1. Abonenci mający umowy w C+ (ja np. mam Optimum HD) mogą wypowiedzieć umowy bo np. znika TCM. Zgadza się? 2. Do kiedy można pociągnąć na tym pakiecie, który mam bez migracji. Wie ktoś kiedy wyłączają te kanały, które mają zniknąć z oferty? Gdzieś było że od 1 kwietnia. Prawda? 3. Na rozwiązanie umowy mamy 14 dni. Ale od kiedy liczone? Jedni mówią, że od 14 marca (chyba bzdura), drudzy, że od 21 marca (zaprezentowanie pakietów nowych), trzecia opcja - od dnia kiedy wyłączą kanały np. TCM, Zone Romantica, itd, a czwarta opcja od dnia otrzymania pisma z Cyfry (lub N) informującym o zmianie warunków umowy. A więc jak to jest? Może już ktoś rozmawiał z konsultantem na ten temat? Wcześniej płaciłem 57 zł, a teraz po zalogowaniu do ICA wygląda, że koszt takiego pakietu to 88 zł, aż 29 zł różnicy!! Sprawa jest chyba zatem jasna. Interesuje mnie tylko do kiedy mam czas na wypowiedzenie. Na wypowiedzenie masz 14 dni od dnia wyłączenia kanału ze skutkiem na koniec miesiąca. Zakładając, że kanał wyłączą 1 kwietnia to do 14 kwietnia masz czas na wypowiedzenie umowy lecz zostanie ona rozwiązana 30 kwietnia. Za okres ten musisz opłacić normalnie abonament + 14 dni (czyli do 14 maja) zwrot dekodera o ile miałeś wypożyczony. Jeśli się mylę niech ktoś mnie sprostuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Słuchajcie, to jak z tym rozwiązaniem umowy? Czy to jest pewne że będzie można ją rozwiązać bo odejmą jakieś tam kanały? Sorry za pytanie które zapewne się powtarza po raz setny ale to jest tylko i wyłącznie wina tych [beep]ów, którzy zajmują się PR-em! Na stronie nc+ jest FAQ dla totalnych bałwanów, a gdy masz jakieś inteligentniejsze pytanie to na infolinię. [beep] jakich mało! Jestem abonentem C+ i n, co oznacza ta fuzja dla mnie? Przecież nie zamierzam płacić dwóch abonamentów, jeśli mogę mieć wszystko w jednym... Po prosty czeski film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwakii Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jeżeli te kanały były gwarantowane w umowie - to można będzie umowę rozwiązać. Gdzieś słyszałem, że podobno można zostać przy swojej umowie do końca, a oni będą w międzyczasie namawiać na migrację do nc+. A jak z tym zone romantica? Czy będzie można zerwać umowę, kiedy ten kanał zniknie? Nie wiem, czy on akurat jest gwarantowany w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 A jak z tym zone romantica? Czy będzie można zerwać umowę, kiedy ten kanał zniknie? Nie wiem, czy on akurat jest gwarantowany w umowie. Jeśli podpisywaleś/przedłużałeś umowę przed 22 października 2012 roku to w przypadku zniknięcia tego kanału, możesz rozwiązać umowę. Kanał przestał być gwarantowany 22.10.2012 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwakii Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 To mnie obejmuje. Dzięki za odpowiedź. A nie wie ktoś może, czy kanały typu CBS Drama, TCM, będą znikać wcześniej czy będą już do końca trwania umowy? Ja mam umowę do końca czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mef81 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 mam umowę do maja ale mam też paczkę Filmbox którą brałem w sierpniu zeszłego roku, coś mi się kojarzy że był warunek że nie można zrezygnować z tych kanałów przez 15 miesięcy i teraz się zastanawiam czy ma to jakiś wpływ na wypowiedzenie umowy? nie chce przechodzić do nc+ a nie wydaje mi się że umowa przejdzie mi na czas nieokreślony i będę musiał poczekać do listopada aż minie to 15 miesięcy na filmboxy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Grabar: Chyba masz dziwną umowę. Ja przedłużałem 14 stycznia 2013 r. i mam na piśmie gwarantowany TCM i Universal. O ile skończą nadawanie 5 kwietnia mam pełne prawo do złożenia wypowiedzenia. Trzeba czytać umowę a nie sugerować się jakimiś datami - szkoda, że nie urodzenia. Wymóg złożenia wypowiedzenia w związku z wypadnięciem kanałów jest zagwarantowany ustawą i jako taki musi być przestrzegany przez wszystkich dostawców. To tyle. W niektórych umowach z tego roku nie ma TCM ale jest przynajmniej UC jako gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Mówię o Zone Romantica. Jeszcze nie jest za późno na przewinięcie strony wyżej i sprawdzenie na jaki cytat odpowiadałem. Mówisz o czytaniu umów i datach urodzenia [a zresztą co ujawniać swoje życie prywatne, ciach! ] - po co zaczepka? Ja tu chcę tylko pomóc ludziom żeby w razie czego wiedzieli co robić. W kwestię TCM i Universal się nie zagłębiałem, bo nie mam takiej potrzeby, wystarczy wypadnięcie ZR. Umowę przedłużałem we wrześniu 2012, a więc pod reżimem Regulaminu 2.02.2012 - 22.10.2012, który ZR gwarantował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Generalnie kanału ZR nie było w tym roku w umowach jako gwarantowany. Jak ktoś ma to w umowie - jego szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Może prościej: Tu Zone Romantica, TCM, Universal jeszcze były: (do 22.10.2012) http://cyfraplus.pl/upload/regulamin/20 ... ty2012.pdf Tu zostało samo Universal: (od 22.10.2012) http://cyfraplus.pl/upload/2012/12/Regu ... 0_2012.pdf http://cyfraplus.pl/upload/2012/12/REGU ... pitalu.pdf Czyli kto podpisywał/przedłużał umowę według Regulaminu z cennikiem obowiązującym przed 22.10.2012 r. może powoływać się na zniknięcie ZR (czy tam TCM, Universal). Za to zawsze można powołać się na zniknięcie Universal Channel, bo jest w obu wersjach. (jeśli zniknie z C+) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szemi Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Czy to oznacza, że osoby przedłużające umowę z playstation, też mogą wypowiadać umowę, ze względu na brak wyżej wymienionych kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cameleon69 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Hej, to moj pierwszy post na tym forum, wiec witam serdecznie Moja sytuacja wyglada tak, ze mam umowe z Cyfra na chwile obecna na czas nieokreslony. Jak w tym przypadku wyglada kwestia rozwiazania umowy ? Bo z tego co wyczytalem w regulaminie, obowiazuje mnie 3 miesieczny okres wypowiedzenia Z gory dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jeśli podpisywaleś/przedłużałeś umowę przed 22 października 2012 roku to w przypadku zniknięcia tego kanału, możesz rozwiązać umowę. Kanał przestał być gwarantowany 22.10.2012 r. A jak z osobami, które przedłużyły umowę w tym roku? Maja jakąś furtkę do rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMicek Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Przedłużyłem umowę w lutym 2013. Czy mogę zerwać umowę? Jestem z cyfrą 10 lat, ale z tym nowym tworem nie chcę mieć nic wspólnego... Nie toleruję takiego cwaniactwa z ich strony we wszystkich zakresach działalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra116 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 A ja mam kilka pytań odnośnie zerwania umowy z N: Umowę podpisywałem 08.12.12 r. na pakiet "Świat HD 6m 01/11/12". 1) Gdzie znajdę jakie kanały mam gwarantowane, bo w "warunkach promocji" mam tylko podane pakiety a nie wiem np. czy sportklub był gwarantowany ?? 2) Mam NPremium 4 miesiące za darmo + 2 miesiące za 10 zł. Czy z racji tego że 5 kwietnia te kanały znikają mogę się na to powołać na wypowiedzeniu ?? Czy np. dlatego że nie płacę za niego aktualnie to nie mogę ?? 3) Wypowiedzenia muszę wysłać dopiero jak kanały np. sportklub mi znikną czy mogę już teraz wysłać i napisać że w związku z usunięciem tych kanałów ?? Jeżeli w złym wątku zadałem to pytanie to przepraszam i proszę o przeniesienie w odp. miejsce Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 I co ? Nadal żadnej oficjalnej informacji na temat mozliwosci rozwiązania umowy przez abonentów Cyfry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 1. Rozwiązać można umowę w każdym czasie, inny problem czy się to opłaca przed upływem terminu na który została zawarta. W C+ było to chyba dotychczas 200 zł kary - tyle co nic. 2. Najlepiej nie czekać na oficjalne info, przeczytać ze zrozumieniem umowę. Wypowiedzeniem bez skutków finansowych będzie zmiana gwarantowanych kanałów lub ich cena - 14 dni od zmiany. Po okresie wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca umowa zostanie wtedy rozwiązana. 3. Czy kanał jest gwarantowany, każdy sobie przeczyta w umowie i będzie wiedział. Teraz wystarczy tylko sprawdzenie czy kanał zniknął czy zepsuł się tuner. 4. NC+ nie może jak inni sugerują zmieniać pakietów, cen i kanałów bez tzw. skutków, są to działania zabronione, skutkujące karą pieniężną lub utratą koncesji - nawet. Dlaczego mało kto czyta swoją umowę? Tam jest wszystko napisane - wystarczy tylko porównać oferowane kanały z aktualnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.