Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam pytanie,z jaka data złożyć wypowiedzenie do cyfry plus i co napisać żeby zostać do tego lipca przy swojej ofercie?Chodzi mi o to czy napisać,ze ze względu na zmiany które weszły w życie o 1 kwietnia i niezadowalająca propozycje migracyjna wypowiadam umowę z dniem ????? czy jak to ując żeby było dobrze i żebym miał duzo czasu na negocjacje będę wdzięczny za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam tam polsat hd świeci na sprzęcie cyfry.? :). przecież miał być od dziś.....

Nie świeci i nie wiadomo kiedy zaświeci. W sobotę dzwoniłem na infolinię w tej sprawie, ale oczywiście konsultant nic nie wiedział. Powiedział tylko, że pracują nad tym, żeby świecił, ale jak widać dodanie systemu kodowania Seca Mediaguard to tak skomplikowana czynność, że technicy nc+ nie są w stanie jej sprostać. Na razie, to postępowanie nc+ wobec nas klientów jest jednym wielkim żartem primaaprilisowym zrobionym z pewnym wyprzedzeniem czasowym. Postawa platformy nc+ jest po prostu żenująca. Niekompetencja, ignorancja, arogancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że problem dotyczy ponadto i History HD, który jest nadawany z częstotliwości Cyfrowego Polsatu. Czy zatem ktoś odpowiedzialny za te sprawy w platformie nc+ nie może się skontaktować z odpowiednikami w Cyfrowym Polsacie? Problem jest znany od 10 dni i wydaje mi się, że nikt nie raczył kiwnąć palcem, bo gdyby było inaczej, to te kanały już by zaświeciły osobom mającym sprzęt z systemem dostępu warunkowego CAID (100/1813).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kontaktem nie ma problemów - do FOX HD (na tej samej częstotliwości, gdzie Histrory HD) Nagrę MA dodano. Wygląda na to, że to nie o sam kontakt chodzi... Jeszcze ESPN America, ale to akurat inna bajka - leci od Orange - to powinno się dać załatwić. Chyba tyle z różnić w kierunku dekoderów CYFRY+. W temacie o Sagemcomie wspominałem, że też gnębimy o to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie tam systemu kodowania (jak i do Polsatu Sport News) leży w gestii techników Cyfrowego Polsatu, gdyż oni zapewniają uplink obydwu (i chyba jeszcze czegoś brakowało, ale już nie pamiętam).

 

wiadomo,że do cp należy dołączenie systemu kodowania.pytanie,czemu tak zwlekają?propblemy techniczne(raczej nie),a może zwykłe olanie nc z ich strony,aby tylko zaognić cała tą sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to nie jest problem komunikacji a raczej kwestie pozatechniczne, to po co anonsują kanały Polsat HD, Polsat Sport News i History HD jako część swojej oferty. W taki razie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd. To takie mało poważne, nie mieć dopiętych szczegółów obecności pewnych kanałów w swojej ofercie a podawać, że są jej częścią. Chyba, że chodzi o jakieś inne względy. Ale, nam abonentom należy się chyba jakieś wyjaśnienie, informacja a nie bezradne wzruszanie ramionami. To taki problem wydać komunikat, że z takich a takich względów tych a tych kanałów nie będzie w ofercie lub będą w terminie późniejszym, za co bardzo przepraszamy. Takim zachowaniem platforma nc+ wystawia sobie nienajlepsze świadectwo. Źle zaczęli i nadal w tym brną. Ręce opadają po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzicie kanały ktore mieli wyłaczyc wyłaczyli od razu natomiast tych co mieli właczyc wszystkiech nie ma im wolno wszystko wypowiadac,zmuszac do drozszych pakietów klientowii w tym kraju nie wolno nic ,zaraz pewnie jakis mondrala napisze ze mzona wypowiedziec umowe eh,ale sens tego jest taki ze robia sobie z nas jaja mzoe ze to prima aprilis hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...