Skocz do zawartości

Nowości na platformie CANAL+ - przecieki, info niepotwierdzone


Mr. Orbita
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Markar jak już posługujesz się terminologią sportową to zarzucę inną , lepiej mądrze stać niż głupio biegać .. Mońka biegała po radiach i gazetach i już jej nie ma . Prezes ma plecy francuzów , więc jeśli mieliby go odwoływać to dopiero po całkowitej klęsce. Ta jest oczywiście możliwa , ale to nie sprawa dni , raczej tygodni . Teraz jest jedyna słuszna droga. Majtki w dół .. znaczy się ceny w dół ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje , że ludzi którym nie zależy na sporcie będzie już bardzo ciężko zatrzymać , poziom wściekłości na działania NC+ jest chyba zbyt duży. Pytanie co teraz zrobi NC+ czy dalej będzie trzymało swoją linię czy zmienią ofertę. Coś czuję , że będzie to pierwsza opcja z modyfikacjami- kolejne śmieszne pseudo promocje i kanały za darmo na próbę a to dalej będzie oznaczało odpływ nawet fanów sportu w jakiejś części. Ludzie raczej tak łatwo nie zapominają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki trochę ból, bo patrząc z perspektywy szarego oglądacza to wygląda tak - Masz w domu tuner, masz obecną umowę, dostajesz kanały promocyjnie, w których oglądasz treści które Ci odpowiadają, ale czas leci a umowę wypowiedzieć trzeba... Nagle pod wpływem impulsu (a wiele osób tak ma i dochodzi lenistwo i przyzwyczajenie) decydujesz się na przedłużenie umowy na nowych warunkach, bo jednak chciał byś to oglądać nadal, a tu lada dzień trzeba by się pożegnać...

 

Taka zasada handlu, pokazać Tobie że Ci na czymś zależy. Przypomniałem sobie jak sam na szkoleniu kiedyś byłem - "nie sprzedaje się towaru, sprzedaje się chęć jego posiadania". Dlatego wiele osób reaguje pod wpływem emocji, a nie rozsądnego i przemyślanego działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki trochę ból, bo patrząc z perspektywy szarego oglądacza to wygląda tak - Masz w domu tuner, masz obecną umowę, dostajesz kanały promocyjnie, w których oglądasz treści które Ci odpowiadają, ale czas leci a umowę wypowiedzieć trzeba... Nagle pod wpływem impulsu (a wiele osób tak ma i dochodzi lenistwo i przyzwyczajenie) decydujesz się na przedłużenie umowy, bo jednak chciał byś to oglądać nadal, a tu lada dzień trzeba by się pożegnać...

 

Taka zasada handlu, pokazać Tobie że Ci na czymś zależy. Przypomniałem sobie jak sam na szkoleniu kiedyś byłem - "nie sprzedaje się towaru, sprzedaje się chęć jego posiadania". Dlatego wiele osób reaguje pod wpływem emocji, a nie rozsądnego i przemyślanego działania.

 

 

Wszystko fajnie ale ten efekt raczej mógł działać przy starcie platformy i poniekąd zadziałał patrząc nawet na to forum jak ludzie rzucili się do dzwonienia i migrowania. Tylko , że po oprzytomnieniu i weryfikacji wszystkich opcji chyba efekt "chęci posiadania" opadł i nie będzie tak łatwo utrzymać ludzi i zwłaszcza tych z nki bo dla nich sport nie był ważny i przy przejściu do Polsatu wiele nie stracą jeśli w ogóle coś stracą poza wysokim abonamentem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak jest.. Masz rację , tyle tylko że zapomnieli też o innym czynniku w tym wypadku najważniejszym - o cenie . Bo co innego jakby przeprowadzili rzetelną kampanię reklamową w której by podawali rzeczy które teraz doszły - wtedy na pewno byłby tego inny odbiór . A oni robili wszystko od d... strony , czyli wszystko trzymali w tajemnicy , a raptem każą ludziom płacić o 50 zł więcej . Bo ci co płacili dajmy na to 80 zł to ewentualnie mogliby się zdecydować na dopłatę dajmy na to 20 zł , ale musieliby wiedzieć za co mają dopłacać , a tutaj zero informacji , tylko głupie telefony w których nie potrafią wytłumaczyć ludziom dlaczego mają płacić więcej i za co . Już nie mówiąc o ludziach którzy płacili 50 zł a raptem mają płacić 100 zł , najspokojniejszy człowiek dostałby kur... Nikt nie lubi jak się robi z niego idiotę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KRÓTKA HISTORIA JAK NC+ TRAKTUJE SWOICH OBECNYCH KLIENTÓW:

 

Jestem w "Platformie N" już 4. rok, moja umowa kończy się za pół roku, regularnie opłacane rachunki (przed terminem). Płacę obecnie 89 zł miesięcznie: pakiet podstawowy + 4 kanały nPremium + 3 kanały HBO + 5 kanałów FilmBox

 

Tuż przed powstaniem NC+ miałem razem ok. 120 kanałów polskojęzycznych, w tym 32 HD

 

Mój cel -> posiadać zbliżony pakiet w zbliżonej cenie, nie przenosić się do innej platformy

 

*Na początku wspomnę, że w moim przypadku pakiet podstawowy NC+ ma mniej kanałów polskojęzycznych niż likwidowana "Platforma N" (93/108)*

 

22.03 - telefon do NC+, oferta dla mnie to 119 zł (pakiet podstawowy, 4 kanały Canal+, 3 kanały HBO), po pertraktacjach cena spada do 109 zł, a Pani dodaje 5 kanałów FilmBox i VOD TVP-Prapremiery; słyszę od niej, że to najlepsza oferta na rynku, że tylko dzisiaj otrzymam taką promocję; PODZIĘKOWAŁEM

 

24.03 - II telefon do NC+, oferta dla mnie to 109 zł (pakiet podstawowy, 4 kanały Canal+, 3 kanały HBO); PODZIĘKOWAŁEM

 

25.03 - wizyta na stoisku NC+ w galerii handlowej, oferta dla mnie to 119 zł (pakiet podstawowy, 4 kanały Canal+, 3 kanały HBO); na zapytanie o dekoder usłyszałem, że jeżeli oddam do serwisu mój "hdtv nbox recorder 250 GB" (na własność) to otrzymam za 0 zł nowy "mediaBOX+ 500 GB" (już NIE na własność); PODZIĘKOWAŁEM

 

26.03 - wysłałem mailowo oraz listem poleconym wypowiedzenie umowy o abonament ze względu na likwidację na początku kwietnia kanałów, które dotąd odbierałem (Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, ESPN America, Religia.tv, nPremium HD, nPremium2 HD, nPremium3 HD, nPremium4 HD) oraz ze względu na skandaliczną ofertę migracyjną dla mnie; po 2 dniach otrzymałem odpowiedź mailem, że wypowiedzenie nie uznano, gdyż jest ono niezgodne z regulaminem (trzeba je napisać / wydrukować, podpisać i wysłać listem poleconym do Krakowa)

 

26.03 - w południe znajduję w skrzynce pocztowej list od NC+ z ofertą przymusowej migracji, oferta dla mnie to 99 zł (pakiet podstawowy, 6 kanałów Canal+, netVOD+), do tego dołączony nowy regulamin i ulotka promocyjna; informacje o możliwości

wypowiedzenia umowy i o chwili automatycznego wejścia nowej umowy są napisane tak aby ich nie zauważyć (słownie, bez cyfr, nie pogrubioną czcionką, w środku dłuższych zdań)

 

28.03 - wiedząc, że drogą pocztową powinno już dotrzeć do Krakowa moje wypowiedzenie, dzwonię III raz do konsultanta NC+, przedstawiam moją sytuację i

pytam o ofertę dla mnie (myślałem, że przygotują jakiś promocyjny pakiet, którym skłonili by mnie do pozostania w NC+); oferta dla mnie to 129 zł (pakiet podstawowy, 6 kanałów Canal+, 3 kanały HBO), druga oferta konsultanta dla mnie to AllInclusive (wszystkie kanały, pełen VOD, multiroom) za 169zł; nie było dla mnie tańszej oferty filmowej, PODZIĘKOWAŁEM; Pan powiedział, że mam czekać na tel. z NC+ bo na pewno będą walczyć o mnie ale mają teraz zamieszanie i co za tym idzie - bałagan, więc może to trochę potrwać, mam czekać cierpliwie

 

I JAK TU NIE PRZEJŚĆ DO KONKURENCJI? :-((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz - w moim przypadku jest jeszcze weselej. 21.03 zostawiam numer - nikt nie dzwoni. 22.03 ponawiam, to samo 23.03. Brak kontaktu więc piszę maila. Otrzymuję po dwóch dniach odpowiedź, że nie mają mojego zgłoszenia. Proszę o zapisanie, kolejnego dnia odpowiedź, że dostanę wkrótce telefon. Dziś jest dzień numer 9 - kontaktu brak. W APS oferta z cyklu "żenująca" - 109 zł za platinum, bez niczego więcej.

 

2.04 wysyłam rezygnację do ncplus ze względu na zmiany programowe w Cyfrze Plus :) Nie odpowiada mi ani ich oferta, ani tym bardziej podejście do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz - w moim przypadku jest jeszcze weselej. 21.03 zostawiam numer - nikt nie dzwoni. 22.03 ponawiam, to samo 23.03. Brak kontaktu więc piszę maila. Otrzymuję po dwóch dniach odpowiedź, że nie mają mojego zgłoszenia. Proszę o zapisanie, kolejnego dnia odpowiedź, że dostanę wkrótce telefon. Dziś jest dzień numer 9 - kontaktu brak. W APS oferta z cyklu "żenująca" - 109 zł za platinum, bez niczego więcej.

 

2.04 wysyłam rezygnację do ncplus ze względu na zmiany programowe w Cyfrze Plus :) Nie odpowiada mi ani ich oferta, ani tym bardziej podejście do klienta.

 

To ja Was przebije. Oferta Platyna bez dodatków za 119zł ani zeta taniej, lub 129zł z HBO też ani zeta taniej. Panienka mówiła, że to super oferty :crazy: O wyższych ofertach nawet nie chciałem z nimi rozmawiać. 2 kwietnia leci wypowiedzenie. Aha, raz chciali mi dać że niby w promocji Canal+Gol, Weekend od zaraz, żem prawie parsknął śmiechem jak to usłyszałem :brawo:

 

W związku z tą ofertą co dostałem, mogę powiedzieć, że Julian KŁAMIE!!! Dostałem dokładnie to co jest dla NOWYCH klientów (platyna 119zł), z tym, że oni mają na 12m, a mi dają na 18m. To jest dobre???

 

"Firma próbuje wyjaśnić zamieszanie z cenami. - Oferta z cennika jest tylko dla naszych nowych klientów. Spośród 2,5 mln obecnych abonentów NC+ mamy ludzi, którzy mają ważne umowy zawarte w ponad 600 wariantach promocyjnych. Zatrzymanie ich jest dla nas kluczowe i dla każdego z nich mamy ofertę szytą na miarę. Płacisz abonament za 59 zł? OK, powiedz nam, co cię interesuje, a my przedstawimy ci ofertę za zbliżoną lub minimalnie wyższą cenę. Chcesz płacić tyle samo - dostaniesz taką ofertę - zapewnia prezes NC+."

Więcej: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,136 ... z2P0HJBBfP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...