Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

12 godzin temu, aster napisał:

Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo?

Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, stan69 napisał:

Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu.

 

No właśnie tego się obawiałem. Czyli raczej nie był to chwilowy brak/błąd w systemie, skoro to trwa od listopada to raczej celowe i przemyślane działanie.

 

Co w takim razie polecacie najlepiej zrobić po 12/3 skoro nie można mieć dwa razy pod rząd 12/3 a 15/3 już nie istnieje?

 

Jeśli płacę 5zł/mies. za Evobox PVR (mimo pakietu Premium Max) to ponoć przy 15/1 można wziąć nowy sprzęt i choćby ten czynsz zlikwidować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz wziąć 15/1 z ponowną wymianą dekodera i pozbędziesz się czynszu. Zapłacisz tylko jednorazową aktywację za dekoder 49 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

Czy jest jakaś szansa na zerwanie umowy z CP która trwa jeszcze 18 miesięcy? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,
oczywiście możesz wypowiedzieć kontrakt i zakończyć go przed okresem podstawowym, ale zostanie wtedy naliczona kara umowna. Jeśli chcesz poznać jej wysokość, to napisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Użyj zakładki "Napisz do nas". Po wysłaniu wiadomości, podaj mi prywatnej konwersacji numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o odpowiedź, czy mogę zamieć Filmbox i Filmowy (AXN, Paramout, Cinemax itd) na Polsat Sport Premium (Liga Mistrzów)?

 

Mam pakiet z Filmbox, Filmowy (Cinemax, Paramout, AXN), Sport HD (Polsaty Sport w HD oraz Eurosport 1 i 2 HD) oraz Eleven. 

Edited by Lukasz2838

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Jeśli korzystasz z oferty elastycznej i podane pakiety są Twoimi zobowiązaniami na czas nieokreślony, to możesz zweryfikować możliwość wyłączenia wspomnianych usług i włączenia Polsat Sport Premium w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce "Usługi". W przypadku gdy nie będzie to możliwe, to sugeruję przedłużenie umowy. W tej kwestii proszę o wiadomość prywatną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

w dniu 21.02 (piątek) zamówiłem poprzez stronę CP pakiet sportowy 164 kanały Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium, do tego Evobox HD + 2 multiroomy oraz zestaw antenowy i usługę montażu. Potwierdzenie na to wszystko otrzymałem mailowo. W poniedziałek, tj. 24.02 zadzwoniono z CP, żeby umówić instalatora wraz ze sprzętem i tylko to - nikt nie potwierdzał zamówionej oferty. W dniu dzisiejszym był instalator, wszystko podłączone, umowa podpisana, a po paru godzinach zonk - w umowie jest wszystko poza pakietem Sport Premium, do których nie ma oczywiście dostępu. Żeby było ciekawiej opłata jest wyższa niż zamawianego pakietu. Wina również moja, bo trzeba było przeczytać przed. Teraz pytanie - dzwoniłem na infolinię (swoją drogą pracownicy CP powinni sie uczyć kultury od tych z NC+, już żałuję, że z nich zrezygnowałem) i okazało się, że potwierdzenie mailowe wybranego pakietu nie ma żadnego znaczenia, a jedyna opcja to odstąpienie od umowy i w międzyczasie zawarcie nowej. To oczywiście wiąże się z odsyłaniem sprzętu na własny koszt, zapłaceniem kurierowi za kolejny sprzęt, czekaniem na zwrot za poprzedni, etc. Czy naprawdę nie ma żadnej innej możliwości? I co z anteną i konwerterem - czy też powinny być odesłane wraz z Evoboxem HD i dwoma Evoboxami Lite?

Pozdrawiam.

Edited by wsh1899

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli zamawiałeś usługę poprzez infolinię, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Rozmowy są nagrywane. Zadzwoń do działu reklamacji, prawdopodobnie będziesz musiał "przejść" główną infolinię, przedstaw swoją sprawę, podaj datę rozmowy, warunki jakie otrzymałeś. Zapytaj czy masz definitywnie zerwać umowę z racji zmienionych warunków umowy czy rozwiążą problem. Musisz być stanowczy, bo mogą Cię zwodzić przez okres odstąpienia umowy i wtedy będziesz musiał przystać na zaproponowane warunki. Termin reklamacji to 30 dni ale ze swojego doświadczenia wiem, że mogą ten termin przeciągnąć i mogą uznać reklamację lub nie.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odp. Zamawiałem przez www CP i jedynym potwierdzeniem tego co zamówiłem jest mail z esklepu. Nikt z CP nie dzwonił, żeby potwierdzić zamówioną ofertę, jedynie, żeby umówić wizytę instalatora. Niby jest te 14 dni, bo umowa na odległość, ale miałem nadzieję, że może nie będę musiał się z tym babrać. Tak to jest jak się nie czyta tego co się podpisuje, ale nie spodziewałem się takiego myku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy mając umowę na 2 lata na pakiet Rodzinny za 20zł/miesiąc jest możliwe włączenie dodatkowego pakietu np. sport HD albo rozrywka HD na jeden miesiąc?

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozrywkę włączysz ale Sport HD nie.

Edited by czerstwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obstawiam że minimalne zobowiązanie musi być na Familijny Max.Kiedyś była opcja przy Rodzinnym gdzie można było zwiększać zobowiązania o Film,Sport itp.Ale tego pakietu  z tego co wiem dawno juz nie ma.Obecnie do Rodzinnego ze sportu to Eleven i PSP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewentualnie Ipla Sport za 10zł dla abonentów CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IPLA mnie nie interesuje, bo chcę mieć kanały w dobrej jakości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.02.2020 o 10:55, tail# napisał:

@czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję.

Chcesz tylko Polsat Sport , Ekstra i News, czy całą paczkę sportową ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ogólnie sport z tym, że wolałbym te 3 kanały i Polsat Sport fight przy jak najtańszej umowie. Jak się nie da to cała paczka sport też by mogła być. Najlepiej jakby to były opcje dodatkowe, które można włączać i wyłączać przy najtańszym pakiecie podstawowym, bo nie zawsze mam czas oglądać, a inne kanały poza sportowymi mnie nie interesują.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polsat Sport Fight masz tylko w pakiecie sportowym, czyli w standardowej cenie 60 zł  miesięcznie za całość (Familijny Max,Sport, Film, Cinemax) w umowie dwu letniej i krótszej. Ewentualnie 50 zł miesięcznie w umowie 24/3. Natomiast Polsat Sport News był dostępny promocyjnie razem z Polsatem Sport i Ekstra od pakietu Familijnego Max. Nie wiem czy jeszcze jest mam niższy pakiet. Promocyjna cena na Familijny Max 30 zł w umowie 24/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy  do  pakietu  Familijny  Max  HD  za  49.90  jest  możliwość  doboru  dekodera  z  nagrywarką? i  czy  cena  przez  to  wzrośnie? Do  tej  pory  mam   dekoder HD  5000 a  chciałbym  przedłużyć  umowę  i  zmienić  sprzet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evobox PVR jest dostepny od abonamentu 40 zł., cena wzrośnie o 5 zł czynszu i jednorazowej aktywacji 49 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam

W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c)

Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania.

Jaką oni mają politykę?

Edited by DamPrz

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, Lukasz1985 napisał:

Mam pakiet rodziny hd jaki muszę mieć pakiet żeby mieć Polsat sport News 


Program ten jest dostępny w pakiecie Familijny Max HD. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w tej sprawie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...