Lukasz2838 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 (edytowane) Proszę o odpowiedź, czy mogę zamieć Filmbox i Filmowy (AXN, Paramout, Cinemax itd) na Polsat Sport Premium (Liga Mistrzów)? Mam pakiet z Filmbox, Filmowy (Cinemax, Paramout, AXN), Sport HD (Polsaty Sport w HD oraz Eurosport 1 i 2 HD) oraz Eleven. Edytowane 25 Lutego 2020 przez Lukasz2838 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Witaj. Jeśli korzystasz z oferty elastycznej i podane pakiety są Twoimi zobowiązaniami na czas nieokreślony, to możesz zweryfikować możliwość wyłączenia wspomnianych usług i włączenia Polsat Sport Premium w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce "Usługi". W przypadku gdy nie będzie to możliwe, to sugeruję przedłużenie umowy. W tej kwestii proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsh1899 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) Witam, w dniu 21.02 (piątek) zamówiłem poprzez stronę CP pakiet sportowy 164 kanały Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium, do tego Evobox HD + 2 multiroomy oraz zestaw antenowy i usługę montażu. Potwierdzenie na to wszystko otrzymałem mailowo. W poniedziałek, tj. 24.02 zadzwoniono z CP, żeby umówić instalatora wraz ze sprzętem i tylko to - nikt nie potwierdzał zamówionej oferty. W dniu dzisiejszym był instalator, wszystko podłączone, umowa podpisana, a po paru godzinach zonk - w umowie jest wszystko poza pakietem Sport Premium, do których nie ma oczywiście dostępu. Żeby było ciekawiej opłata jest wyższa niż zamawianego pakietu. Wina również moja, bo trzeba było przeczytać przed. Teraz pytanie - dzwoniłem na infolinię (swoją drogą pracownicy CP powinni sie uczyć kultury od tych z NC+, już żałuję, że z nich zrezygnowałem) i okazało się, że potwierdzenie mailowe wybranego pakietu nie ma żadnego znaczenia, a jedyna opcja to odstąpienie od umowy i w międzyczasie zawarcie nowej. To oczywiście wiąże się z odsyłaniem sprzętu na własny koszt, zapłaceniem kurierowi za kolejny sprzęt, czekaniem na zwrot za poprzedni, etc. Czy naprawdę nie ma żadnej innej możliwości? I co z anteną i konwerterem - czy też powinny być odesłane wraz z Evoboxem HD i dwoma Evoboxami Lite? Pozdrawiam. Edytowane 26 Lutego 2020 przez wsh1899 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Jeżeli zamawiałeś usługę poprzez infolinię, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Rozmowy są nagrywane. Zadzwoń do działu reklamacji, prawdopodobnie będziesz musiał "przejść" główną infolinię, przedstaw swoją sprawę, podaj datę rozmowy, warunki jakie otrzymałeś. Zapytaj czy masz definitywnie zerwać umowę z racji zmienionych warunków umowy czy rozwiążą problem. Musisz być stanowczy, bo mogą Cię zwodzić przez okres odstąpienia umowy i wtedy będziesz musiał przystać na zaproponowane warunki. Termin reklamacji to 30 dni ale ze swojego doświadczenia wiem, że mogą ten termin przeciągnąć i mogą uznać reklamację lub nie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsh1899 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Dzięki za odp. Zamawiałem przez www CP i jedynym potwierdzeniem tego co zamówiłem jest mail z esklepu. Nikt z CP nie dzwonił, żeby potwierdzić zamówioną ofertę, jedynie, żeby umówić wizytę instalatora. Niby jest te 14 dni, bo umowa na odległość, ale miałem nadzieję, że może nie będę musiał się z tym babrać. Tak to jest jak się nie czyta tego co się podpisuje, ale nie spodziewałem się takiego myku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) Czy mając umowę na 2 lata na pakiet Rodzinny za 20zł/miesiąc jest możliwe włączenie dodatkowego pakietu np. sport HD albo rozrywka HD na jeden miesiąc? Edytowane 29 Lutego 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) Rozrywkę włączysz ale Sport HD nie. Edytowane 29 Lutego 2020 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) @czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję. Edytowane 29 Lutego 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Obstawiam że minimalne zobowiązanie musi być na Familijny Max.Kiedyś była opcja przy Rodzinnym gdzie można było zwiększać zobowiązania o Film,Sport itp.Ale tego pakietu z tego co wiem dawno juz nie ma.Obecnie do Rodzinnego ze sportu to Eleven i PSP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glaca Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Ewentualnie Ipla Sport za 10zł dla abonentów CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 IPLA mnie nie interesuje, bo chcę mieć kanały w dobrej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 W dniu 29.02.2020 o 10:55, tail# napisał: @czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję. Chcesz tylko Polsat Sport , Ekstra i News, czy całą paczkę sportową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Ogólnie sport z tym, że wolałbym te 3 kanały i Polsat Sport fight przy jak najtańszej umowie. Jak się nie da to cała paczka sport też by mogła być. Najlepiej jakby to były opcje dodatkowe, które można włączać i wyłączać przy najtańszym pakiecie podstawowym, bo nie zawsze mam czas oglądać, a inne kanały poza sportowymi mnie nie interesują. Edytowane 4 Marca 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Polsat Sport Fight masz tylko w pakiecie sportowym, czyli w standardowej cenie 60 zł miesięcznie za całość (Familijny Max,Sport, Film, Cinemax) w umowie dwu letniej i krótszej. Ewentualnie 50 zł miesięcznie w umowie 24/3. Natomiast Polsat Sport News był dostępny promocyjnie razem z Polsatem Sport i Ekstra od pakietu Familijnego Max. Nie wiem czy jeszcze jest mam niższy pakiet. Promocyjna cena na Familijny Max 30 zł w umowie 24/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Czy do pakietu Familijny Max HD za 49.90 jest możliwość doboru dekodera z nagrywarką? i czy cena przez to wzrośnie? Do tej pory mam dekoder HD 5000 a chciałbym przedłużyć umowę i zmienić sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Evobox PVR jest dostepny od abonamentu 40 zł., cena wzrośnie o 5 zł czynszu i jednorazowej aktywacji 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 (edytowane) Witam W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c) Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania. Jaką oni mają politykę? Edytowane 7 Marca 2020 przez DamPrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Witaj. Jeśli byłbyś zainteresowany przygotowanymi propozycjami, to proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1985 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Mam pakiet rodziny hd jaki muszę mieć pakiet żeby mieć Polsat sport News Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 50 minut temu, Lukasz1985 napisał: Mam pakiet rodziny hd jaki muszę mieć pakiet żeby mieć Polsat sport News Program ten jest dostępny w pakiecie Familijny Max HD. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Polsat Sport News jest tylko w pakiecie Sport HD z Fam.Max HD, trudno uwierzyć ale taka jest prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1985 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 A w jakiej cenie jest teraz familijny Max hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 50 zł+ Sport hd 10 zł (z Polsat Sport News). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) W dniu 7.03.2020 o 12:29, DamPrz napisał: Witam W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c) Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania. Jaką oni mają politykę? Niestety dzisiaj już za późno Brak sygnału, brak dostępu do ICOK Dekoder do oddania i można tylko umowę nową podpisać A oferta nowa jest kiepska Mnie interesowałoby np Rodzinny HD + sport HD za maks 30 zł a tego nie ma Resztę mam od C+ Więc CP niech się zastanowi nad ofertą uzupełniającą dla abonentów C+ Edytowane 10 Marca 2020 przez DamPrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 @DamPrz ktoś pisał, że to da się odkręcić do 30 -tu dni, tel. do DUK 222 127 128. Szkoda nabytych praw, możesz mieć Rodzinny za 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.