Jump to content

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze


Recommended Posts

Proszę o odpowiedź, czy mogę zamieć Filmbox i Filmowy (AXN, Paramout, Cinemax itd) na Polsat Sport Premium (Liga Mistrzów)?

 

Mam pakiet z Filmbox, Filmowy (Cinemax, Paramout, AXN), Sport HD (Polsaty Sport w HD oraz Eurosport 1 i 2 HD) oraz Eleven. 

Edited by Lukasz2838
Link to post
Share on other sites

Witaj. Jeśli korzystasz z oferty elastycznej i podane pakiety są Twoimi zobowiązaniami na czas nieokreślony, to możesz zweryfikować możliwość wyłączenia wspomnianych usług i włączenia Polsat Sport Premium w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce "Usługi". W przypadku gdy nie będzie to możliwe, to sugeruję przedłużenie umowy. W tej kwestii proszę o wiadomość prywatną. 

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

w dniu 21.02 (piątek) zamówiłem poprzez stronę CP pakiet sportowy 164 kanały Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD+Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium, do tego Evobox HD + 2 multiroomy oraz zestaw antenowy i usługę montażu. Potwierdzenie na to wszystko otrzymałem mailowo. W poniedziałek, tj. 24.02 zadzwoniono z CP, żeby umówić instalatora wraz ze sprzętem i tylko to - nikt nie potwierdzał zamówionej oferty. W dniu dzisiejszym był instalator, wszystko podłączone, umowa podpisana, a po paru godzinach zonk - w umowie jest wszystko poza pakietem Sport Premium, do których nie ma oczywiście dostępu. Żeby było ciekawiej opłata jest wyższa niż zamawianego pakietu. Wina również moja, bo trzeba było przeczytać przed. Teraz pytanie - dzwoniłem na infolinię (swoją drogą pracownicy CP powinni sie uczyć kultury od tych z NC+, już żałuję, że z nich zrezygnowałem) i okazało się, że potwierdzenie mailowe wybranego pakietu nie ma żadnego znaczenia, a jedyna opcja to odstąpienie od umowy i w międzyczasie zawarcie nowej. To oczywiście wiąże się z odsyłaniem sprzętu na własny koszt, zapłaceniem kurierowi za kolejny sprzęt, czekaniem na zwrot za poprzedni, etc. Czy naprawdę nie ma żadnej innej możliwości? I co z anteną i konwerterem - czy też powinny być odesłane wraz z Evoboxem HD i dwoma Evoboxami Lite?

Pozdrawiam.

Edited by wsh1899
Link to post
Share on other sites

Jeżeli zamawiałeś usługę poprzez infolinię, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Rozmowy są nagrywane. Zadzwoń do działu reklamacji, prawdopodobnie będziesz musiał "przejść" główną infolinię, przedstaw swoją sprawę, podaj datę rozmowy, warunki jakie otrzymałeś. Zapytaj czy masz definitywnie zerwać umowę z racji zmienionych warunków umowy czy rozwiążą problem. Musisz być stanowczy, bo mogą Cię zwodzić przez okres odstąpienia umowy i wtedy będziesz musiał przystać na zaproponowane warunki. Termin reklamacji to 30 dni ale ze swojego doświadczenia wiem, że mogą ten termin przeciągnąć i mogą uznać reklamację lub nie.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odp. Zamawiałem przez www CP i jedynym potwierdzeniem tego co zamówiłem jest mail z esklepu. Nikt z CP nie dzwonił, żeby potwierdzić zamówioną ofertę, jedynie, żeby umówić wizytę instalatora. Niby jest te 14 dni, bo umowa na odległość, ale miałem nadzieję, że może nie będę musiał się z tym babrać. Tak to jest jak się nie czyta tego co się podpisuje, ale nie spodziewałem się takiego myku.

Link to post
Share on other sites

Czy mając umowę na 2 lata na pakiet Rodzinny za 20zł/miesiąc jest możliwe włączenie dodatkowego pakietu np. sport HD albo rozrywka HD na jeden miesiąc?

Edited by tail#
Link to post
Share on other sites

@czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję.

Edited by tail#
Link to post
Share on other sites

Obstawiam że minimalne zobowiązanie musi być na Familijny Max.Kiedyś była opcja przy Rodzinnym gdzie można było zwiększać zobowiązania o Film,Sport itp.Ale tego pakietu  z tego co wiem dawno juz nie ma.Obecnie do Rodzinnego ze sportu to Eleven i PSP.

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.02.2020 o 10:55, tail# napisał:

@czerstwy a orientujesz się od którego pakietu można włączać i wyłączać pakiet w którym są wszystkie Polsat Sport bez premium? Zależy mi tylko na tych kanałach żeby było jak najtaniej w ofercie na umowę z możliwym włączeniem i wyłączeniem opcji w danym miesiącu - wtedy kiedy potrzebuję.

Chcesz tylko Polsat Sport , Ekstra i News, czy całą paczkę sportową ?

Link to post
Share on other sites

Ogólnie sport z tym, że wolałbym te 3 kanały i Polsat Sport fight przy jak najtańszej umowie. Jak się nie da to cała paczka sport też by mogła być. Najlepiej jakby to były opcje dodatkowe, które można włączać i wyłączać przy najtańszym pakiecie podstawowym, bo nie zawsze mam czas oglądać, a inne kanały poza sportowymi mnie nie interesują.

Edited by tail#
Link to post
Share on other sites

Polsat Sport Fight masz tylko w pakiecie sportowym, czyli w standardowej cenie 60 zł  miesięcznie za całość (Familijny Max,Sport, Film, Cinemax) w umowie dwu letniej i krótszej. Ewentualnie 50 zł miesięcznie w umowie 24/3. Natomiast Polsat Sport News był dostępny promocyjnie razem z Polsatem Sport i Ekstra od pakietu Familijnego Max. Nie wiem czy jeszcze jest mam niższy pakiet. Promocyjna cena na Familijny Max 30 zł w umowie 24/3.

Link to post
Share on other sites

Czy  do  pakietu  Familijny  Max  HD  za  49.90  jest  możliwość  doboru  dekodera  z  nagrywarką? i  czy  cena  przez  to  wzrośnie? Do  tej  pory  mam   dekoder HD  5000 a  chciałbym  przedłużyć  umowę  i  zmienić  sprzet. 

Link to post
Share on other sites

Witam

W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c)

Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania.

Jaką oni mają politykę?

Edited by DamPrz
Link to post
Share on other sites
W dniu 7.03.2020 o 12:29, DamPrz napisał:

Witam

W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c)

Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania.

Jaką oni mają politykę?

 

Niestety dzisiaj już za późno 

Brak sygnału, brak dostępu do ICOK

Dekoder do oddania i można tylko umowę nową podpisać 

A oferta nowa jest kiepska 

Mnie interesowałoby np Rodzinny HD + sport HD za maks 30 zł a tego nie ma

Resztę mam od C+

Więc CP niech się zastanowi nad ofertą uzupełniającą dla abonentów C+

Edited by DamPrz
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...