Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jest to jednak tak proste jak się wydaje ....

 

Ja mam analogiczną sytuację w grudniu mineły mi 3 miesiące wypowiedzenia na Echostara...zakupiłam już wcześniej moduł(4 miesiące promocji rownież już mi upłyneły ) i od początku stycznia czekam na przysłanie umowy i nie mogę się doczekać już przez 6 tygodni,chociaż obiecano mi to przysłać do 2 tygodni...Kichaałabym na te 5 złotych różnicy pomiedzy pakietami familinymi ...ale bez umowy nie mogę niestety korzystać z pakietów HD i kółko się zamyka ...Cyfrowy Polsat nie chce zarabiać jak widać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja umowa dobiega konca , tzn.przejdzie na czas nieokreslony korzystam w tej chwili z opcji POLSAT SPORT HD , chcac kontynuowac umowe na czas nieokreslony wyłacznie na pakiet Familijny musze wysłac rowniez wypowiedzenie z tej opcji , czy poprostu na czas nieokreslony bede miał dostepny wyłacznie pakiet Familijny ?( DEKODER SAMSUNG HD-wynajem.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest szansa na podpisanie nowej umowy z CP na 13 miesięcy w pakiecie Familijnym + sport+ pakiet HD? już wiem, że jest, byłem dzisiaj w punkcie.

Ale mam pytanie dotyczące umów. Chcę wypowiedzieć umowę z powody kanału E. Chciałem podpisać nową na inną osobę korzystając z dekodera który posiadam. Nie ma jednak takie możliwości. Ma ktoś pomysł jak to obejść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie umowy

W związku z usunięciem z listy programów kanału E! Entertainment JEST możliwość rozwiązania umowy z CP.

3 dni temu wysłałem do CP meila z iCOK z prośba o rozwiązanie umowy z winy Cyfrowego Polsatu w związku z usunięciem kanału E!

Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant Polsatu i zapytał czy nadal chce rozwiązać umowę? Powiedział, że mam takie prawo, jednak jeżeli bym chciał z nimi nadal pozostać zaproponował mi w ramach "zadośćuczynienia" jeden miesiąc full pakietu za darmo (śmieszna propozycją dla zatrzymania klienta który jest z CP od 8 lat). Oczywiście tą propozycję wyśmiałem i poprosiłem o rozwiązanie umowy.

Kazali mi wysłać pisemną prośbę o rozwiązanie umowy na adres CP.

Konsultant powiedział mi że rozwiążą umowę jak tylko dostaną moje pismo.

Mimo rozwiązania umowy i tak niedługo wezmę słoneczko tylko, że na dużo lepszych warunkach niż teraz.

Nowym klientom są proponowane dużo, dużo lepsze warunki niż klientom którzy są z Polsatem od samego początku, coś tu jest nie tak no ale nie będę się tu rozpisywał gdyż jest to temat rzeka...

 

UWAGA WAŻNE

konsultant powiedział mi że pismo musi wpłynąć nie później niż do 15 marca, gdyż jest to data graniczna rozwiązywanie umów z powodu usunięcia kanału E!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to jednak tak proste jak się wydaje ....

 

Ja mam analogiczną sytuację w grudniu mineły mi 3 miesiące wypowiedzenia na Echostara...zakupiłam już wcześniej moduł(4 miesiące promocji rownież już mi upłyneły ) i od początku stycznia czekam na przysłanie umowy i nie mogę się doczekać już przez 6 tygodni,chociaż obiecano mi to przysłać do 2 tygodni...Kichaałabym na te 5 złotych różnicy pomiedzy pakietami familinymi ...ale bez umowy nie mogę niestety korzystać z pakietów HD i kółko się zamyka ...Cyfrowy Polsat nie chce zarabiać jak widać :(

 

Od Lutego można już podpisywać umowę na "stary" dekoder w punkcie sprzedaży (ja dzisiaj tak zrobiłem) więc i na moduł też chyba można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od Lutego można już podpisywać umowę na "stary" dekoder w punkcie sprzedaży (ja dzisiaj tak zrobiłem) więc i na moduł też chyba można.

Opisz dokładnie Twój przypadek, wypowiedziałeś umowę i podpisałeś nową na stary dekoder? Na siebie czy inna osobę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to jednak tak proste jak się wydaje ....

 

Ja mam analogiczną sytuację w grudniu mineły mi 3 miesiące wypowiedzenia na Echostara...zakupiłam już wcześniej moduł(4 miesiące promocji rownież już mi upłyneły ) i od początku stycznia czekam na przysłanie umowy i nie mogę się doczekać już przez 6 tygodni,chociaż obiecano mi to przysłać do 2 tygodni...Kichaałabym na te 5 złotych różnicy pomiedzy pakietami familinymi ...ale bez umowy nie mogę niestety korzystać z pakietów HD i kółko się zamyka ...Cyfrowy Polsat nie chce zarabiać jak widać :(

 

Od Lutego można już podpisywać umowę na "stary" dekoder w punkcie sprzedaży (ja dzisiaj tak zrobiłem) więc i na moduł też chyba można.

 

 

Tak by było najprościej, tylko ja niestety do punktu sprzedaży mogę dotrzeć najwcześniej w lipcu i muszę czekać aż łaskawie zlitują się nade mną i przyślą umowę (dziś zamierzam wykonać nie wiem, który telefon w tej sprawie) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest szansa na podpisanie nowej umowy z CP na 13 miesięcy w pakiecie Familijnym + sport+ pakiet HD? już wiem, że jest, byłem dzisiaj w punkcie.

Ale mam pytanie dotyczące umów. Chcę wypowiedzieć umowę z powody kanału E. Chciałem podpisać nową na inną osobę korzystając z dekodera który posiadam. Nie ma jednak takie możliwości. Ma ktoś pomysł jak to obejść?

 

Umowę może podpisać tylko właściciel dekodera. Jak chcesz możesz zrobić cesję prawa własności na inną osobą, ale jest to proces czasochłonny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Bylo pieknie az za bardzo z wymiana dekodera az do dzisiaj jak kurier przyjechal okazalo sie ze na umowie jest podany stary numer dowodu a podawalem konsultantowi nowy jak dzwonil z propozycja i kurier nie mogl mi wydac dekodera, myslalem ze ich roz :censored: le w CP :evil: . Dzisiaj wykonalem do nich z 5 telefonow w sprawie dekodera i nic konkretnego nie uslyszalem tylko ze mam przeslac meilem ksero dowodu i czekac aby dekoder wrocil do CP i bedzie przygotowywana nowa oferta, w nerwach powiedzialem ze tym razem chce echostara 7400 facet powiedzial ze nie ma sprawy mam dzwonic na koniec tygodnia. Kurier mi powiedzial ze pelno jest problemow z CP, czy ktos przerabial taka sytuacje. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się za miesiąc umowa z CP i mam pytanie odnośnie tego czy jeśli nie wypowiem to mi się automatycznie przedłuży o 24 miesiące czy przejdzie na czas nieokreślony (2zł droższy abonament) ? Czy będzie ze mną ktoś od CP się kontaktował czy ja mam tam zadzwonić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od Lutego można już podpisywać umowę na "stary" dekoder w punkcie sprzedaży (ja dzisiaj tak zrobiłem) więc i na moduł też chyba można.

Opisz dokładnie Twój przypadek, wypowiedziałeś umowę i podpisałeś nową na stary dekoder? Na siebie czy inna osobę?

 

Dokładnie to załatwiałem to dla ojca. Wypowiedziałem umowę pod koniec grudnia w związku ze zmianą regulaminu. Myślałem że wyłączą mi dopiero 16 lutego, więc zapłaciłem normalnie 37,90 za okres 16/01/2010-15/02/2010. O dziwo kanały zgasły mi około 20 stycznia. Telefon do CP i dowiaduję się że umowa została rozwiązana 16 stycznia a zapłaciłem o 4,90 za mało aby mieć pakiet familijny w systemie pre-paid. Dopłaciłem więc te 4,90 i mam pakiet familijny opłacony do 25 lutego. Wczoraj poszedłem do punktu sprzedaży i podpisałem umowę na 12 miesięcy na familijny (dwa pierwsze miesiące po 9,90). Umowa będzie obowiązywała od 25 lutego. (pytałem wcześniej na infolini co bedzie w przypadku gdyby mi się zepsuł dekoder. Dostałem odpowiedź, że wtedy będę mógł kupić nowy do mojej umowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

niestety nie znalazłam żadnej informacji na forum na interesujący mnie temat, więc piszę w tym wątku. Może ktoś z Was miał podobny problem i może mi coś poradzić. Mianowicie chodzi o nie dotrzymanie przez cp 30 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Reklamację płatności ( a w zasadzie kilka) wysłałam ponad miesiąc temu na wskazany w regulaminie adres mailowy i nie dostałam żadnej odpowiedzi zwrotnej (co, jak czytam Wasze posty, nie jest odosobnionym przypadkiem). Pytanie jest takie: jak się ma to niedotrzymanie terminu do zapisów w regulaminie dotyczących postępowania reklamacyjnego, chodzi mi w szczególności o zapis mówiący, że nierozpatrzona we wskazanym terminie reklamacja musi zostać uwzględniona? A co się dzieje w sytuacji, gdy przeterminowana reklamacja była bezzasadna? Jak waszym zdaniem powinnam dalej postąpić? Bo wysyłanie kolejnych @ do cp w tej sprawie jest chyba bez sensu. Nie wiem czy mam płacić sporną kwotę abonamentu. Dodam jeszcze, że moja reklamacja na pewno zawierała wszystkie niezbędne dane i informacje, wymagane przy jej składaniu.

 

Jeśli ktoś będzie w stanie mi coś poradzić z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dostałem w piatek od CP pisemko, ze pakiet, ktory posiadam (Fam+RM) drozeje do 61,80.

Jednoczesnie wysłali propozycje podpisania i odesłania rocznego przedluzenia umowy- w starej cenie.

 

Przeczytałem ten aneks i wszystko wydaje się byc ok, ale to aż dziwne, jak na CP. Żadnych haczykow?:)

Dostał ktos moze podobne pismo i moze potwierdzic ze wszystko ok?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze przeczytałeś, masz umowę na czas nieoznaczony a to znaczy że w każdym momencie możesz ją zerwać z 3 miesięcznym wypowiedzeniem, CP proponuje Ci umowę na 13 albo 29 miesięcy w starej cenie której nie możesz zerwać w dowolnym momencie inaczej zapłacisz karę umowną,

 

biorąc umowę w APS możesz liczyć na jakieś bonusy a zauważ że w tej umowie co ją dostałeś nie masz żadnego miesiąca za darmo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...