Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam uwagę na dyskretny haczyk w umowie z CP w ramach promocji: 3 miesiące pełnej oferty gratis plus dodatkowy dekoder z opłaconym pakietem Minimax. Otóż podpisując tę umowę na okres 13 miesięcy godzimy się, że po upływie umówionego okresu nie przekształci się ona w umowę na czas nieokreślony, ale zostanie ona wydłużona na tzw. 12-miesięczny okres dodatkowy. Oznacza to, że nadal będzie to umowa na czas określony, której nie można wypowiedzieć przez kolejnych 12 miesięcy. Żeby rozwiązać tę umowę, trzeba natomiast, przed upływem umówionego okresu, oświadczyć CP wolę przekształcenia umowy w taką na czas nieokreślony, a następnie, jak się należy domyślać, dopiero po przekształceniu w taką umowę, będzie ją można wypowiedzieć z zachowaniem trzymiesięcznego terminu. W rezutacie, klient wiąże się w takim wypadku z CP na dłużej, niż te 13 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Cyfrowy Polsat karę w wysokości 993.597 zł za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów. Spółka przygotowuje odwołanie od tej decyzji - poinformował Cyfrowy Polsat w komunikacie.

 

Prezes UOKiK wydał tę decyzję 31 grudnia ubiegłego roku.

 

"(...)Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznaje stosowanie w Regulaminie świadczenia usług zapisu `w przypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od Cyfrowego Polsatu, uznawanych za siłę wyższą, w szczególności o charakterze prawnym, technicznym lub ekonomicznym, Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie liczby lub rodzajów programów telewizyjnych lub radiowych dostępnych w ramach Pakietu Podstawowego lub Pakietów Dodatkowych.` za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów i stwierdza zaniechanie jej stosowania z dniem 16 listopada 2009 roku" - podano w komunikacie.

 

"Jednocześnie na podstawie art. 106 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów nakłada na spółkę karę pieniężną w wysokości 993.597 zł (...), co stanowi 0,09 proc. przychodu osiągniętego przez spółkę w 2008 roku" - dodano.

 

Źródło: PAP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam uwagę na dyskretny haczyk w umowie z CP w ramach promocji: 3 miesiące pełnej oferty gratis plus dodatkowy dekoder z opłaconym pakietem Minimax. Otóż podpisując tę umowę na okres 13 miesięcy godzimy się, że po upływie umówionego okresu nie przekształci się ona w umowę na czas nieokreślony, ale zostanie ona wydłużona na tzw. 12-miesięczny okres dodatkowy. Oznacza to, że nadal będzie to umowa na czas określony, której nie można wypowiedzieć przez kolejnych 12 miesięcy. Żeby rozwiązać tę umowę, trzeba natomiast, przed upływem umówionego okresu, oświadczyć CP wolę przekształcenia umowy w taką na czas nieokreślony, a następnie, jak się należy domyślać, dopiero po przekształceniu w taką umowę, będzie ją można wypowiedzieć z zachowaniem trzymiesięcznego terminu. W rezutacie, klient wiąże się w takim wypadku z CP na dłużej, niż te 13 miesięcy.

 

Klient może wypowiedzieć umowę z końcem 13 okresu rozliczeniowego pisząc stosowne wypowiedzenie - uwzględniając 3 miesięczny okres wypowiedzenia - do końca 10 okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak podpisuje umowe to musze WYRAZIĆ ZGODĘ (zaznaczyć "TAK") w sprawach takich jak:

 

- wystąpienie CP o udostępnienie informacji gospodarczych na temat moich zobowiązań

 

- sporządzenie i przechowywanie przez CP kserokopii moich dokumentów

 

 

Czy jak zaznacze że NIE wyrażam na to zgody, to taka umowa mimo że jest podpisana nie może wejść w życie czy wchodzi w życie normalnie i jest prawomocna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klient może wypowiedzieć umowę z końcem 13 okresu rozliczeniowego pisząc stosowne wypowiedzenie - uwzględniając 3 miesięczny okres wypowiedzenia - do końca 10 okresu rozliczeniowego.

 

Masz rację, jaktro. Moja pomyłka :roll: . Widzę teraz, że przepis o wypowiedzeniu zamieszczono tym razem w umowie, a nie w regulaminie. Niemniej jednak, warto pamiętać o tej możliwości wypowiedzenia oraz o automatycznym przekształceniu 13-miesięcznej umowy terminowej na kolejną, 12-miesięczną, umowę na czas określony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do speców w temacie:

abonent z umową na czas nieokreślony w grudniu nie podpisał przesłanego porozumienia (a niedługo potem wysłał wypowiedzenie z 3 miesięcznym terminem LUB najbliższym możliwym). Jaki przebieg umowy do końca. Okres rozliczeniowy 12 dzień m-ca, 9,90 zł. Ile wypowiedzenie 3 czy 1 okres?. Ile abonament 9.90 czy 11,90. Kiedy koniec 12.02. czy 12.04. Chodzi o to by nie zrobić nadpłaty bo potem jak ją odzyskać.

Koszmarny mętlik po przeczytaniu listu przewodniego od CP, 0 konkretnych informacji z CP.

Sprawa dotyczy starszych ludzi, poradźcie proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę,skoro nie było żadnej reakcji abonenta w wyznaczonym terminie zawartym w piśmie od CP,to nadal czas nieokreślony i 3mies.wypowiedzenie.

Z braku podpisanej nowej umowy cena 11,90 zł.od 12 stycznia.Gdyby wypow.dotarło do nich przed upływem terminu to 1mies.wypowiedzenia.

I niestety będzie to 12 kwiet.,obym się mylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak jeśli nie podpisze to stara umowa mnie dotyczy a nie przechodzę na prepide jak ktoś napisał,jeśli stara umowa przy nie podpisaniu jest nie ważna to w niektórych przypadkach można się tylko cieszyc,jeśli trwa na starych zasadach to również oki bo tak powinno byc!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! Podepne się pod temat bo mam bardzo wazne pytanie a mianowicie dostałem nowy regulamin i cennik tak gdzieś w listopadzie ale nie podpisałem i nie odesłałem- czy teraz mogę rozwiązać umowę z powodu niezgadzania się z w/w warunkami czy to juz pobite gary?? Jeżeli tak to na jakich warunkach i jak to zrobić??<>

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pewne pytanie. Otóż Posiadam Pakiet Familijny i do konca umowy pozostalo mi 20 miesiecy. Chcialby podwyzszyc sobie pakiet na Familijny+Relax Mix. Co musze zrobic ? Czy wystarczy, ze zaplace za nastepny miesiac te 59,80 zl za ten pakiet i juz mi go wlaczał i pozniej bede do konca umowy go oplacał, czy musze cos jeszcze zrobic ? Bardzo prosze o napisanie mi krok po kroku co powinnienem zrobic. Bardzo dziekuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa ale jak mu na infolinii powiedzą że włączą w momencie gdy odeśle im podpisane porozumienie to się okaże że zanim ono do niego dotrze ( nie mówiąc o drodze powrotnej ) to @qqq może się umowa skończyć :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

@qqq- Lepiej idź do APS i tam po pierwsze spróbuj :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...