Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie zjkz mówi dokładnie tak jak mam w umowie, tylko o to mi chodzi, że jak dzwoniłem to konsultant powiedział, że oferty na niższe pakiety niekoniecznie muszą być na Familijny HD tylko na te za 60 zł i to jest właśnie wbrew zasadom w umowie, bo nikt nie może mi nakazać ile mam płacić skoro wcześniejsze zobowiązanie bez żadnych uwag zostało wypełnione. A ty Wiking bez obrazy, ale nie wiem jak ty czytasz te umowy? Ja mówię, że jest rozdział, w którym jest napisane, że po wypełnieniu okresu podstawowego można zmniejszyć pakiet, a ty ciągle z tym swoim dodatkowym. Na dodatkowy przechodzi się jak się nie rozwiąże umowy i nie przedłuży na kolejny okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
A ty Wiking bez obrazy, ale nie wiem jak ty czytasz te umowy? Ja mówię, że jest rozdział, w którym jest napisane, że po wypełnieniu okresu podstawowego można zmniejszyć pakiet, a ty ciągle z tym swoim dodatkowym. Na dodatkowy przechodzi się jak się nie rozwiąże umowy i nie przedłuży na kolejny okres.

Kolego, odczytuję litery po kolei, następnie składam je w wyrazy, a na koniec w zdania i tak właśnie czytam umowy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie uważam się za wszechwiedzącego. A o tym zawracaniu głowy nie powinieneś pisać, bo nie uczestniczyłeś w tej rozmowie i niby tobie najbardziej to przeszkadza, a ja na początku zadałem pytania i tylko na jedno z nich uzyskałem odpowiedź. A 2. brzmiało: czy jeżeli np. zadzwonię 6 marca to od kiedy będzie liczyła się umowa na kolejny okres podstawowy, bo tą aktualną mam do 5 kwietnia i do tego powinien obowiązywać Premium? Czy mogą mi wcześniej wyłączyć kanały zostawiając sam Familijny HD?

Wiking właśnie chyba te po kolei ci nie wychodzi, bo nic w rozdziale ,,Zmiany świadczenia usług' nie ma o okresach dodatkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W punkcie regulaminu o którym piszesz jest też info o tym, że o możliwości zmiany (zwiększenia lub zminiejszenia) pakietu możesz się dowiedzieć w COK (TCOK), a z tego co pisałeś to dowiedziałeś się, że takiej możliwości nie ma na dzień dzisiejszy.

 

Generalnie to jest tak, że w czasie okresu podstawowego nie ma możliwości zmiany na niższy pakiet, możliwość MOŻE być po jego upływie, ale nie musi - tak jak w Twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiking właśnie chyba te po kolei ci nie wychodzi, bo nic w rozdziale ,,Zmiany świadczenia usług' nie ma o okresach dodatkowych.

Kolego, umowa to nie tylko regulamin, ale jeszcze parę innych dokumentów.

PS. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie to możesz mi to zakomunikować w kulturalniejszy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking jeśli coś co powiedziałem cię uraziło to wybacz. Może to dlatego, że mam dziś zły dzień i żeby nie było nie z powodu TV SAT.

Dlatego CP mnie z tym wkurza, w C+ można w środku umowy zmniejszyć pakiet, a ta jest na 12 miesięcy. Potrafią zrozumieć, że życie jest niepewne. Raz nawozie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam internet mobilny cyfrowego Polsatu w ramach multioferty 3 w 1 (razem z tv i telefonem).

Konsultantka zapewniła mnie że mojej miejscowości jest zasięg tegoż internetu i tylko dlatego sie na niego zgodziłem.

Do modemu dostałem nawet specjalną anteną poprawiającą zasięg odbieranego internetu, niestety do niczego się nie przydała bo zasięgu i tak nie ma.

 

Przez 3 miesiące place za internet którego nie mam.

Czuje się naciągnięty przez cp i chce z nimi rozwiązać umowę. Jakie mam możliwości manewru, co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 7 dni od podpisania umowy jest prawo do bezkarnego rozwiązania umowy (tzw. internet na próbę). Potem już niestety nie bez opłacanie kary umownej. Zakupiłeś dostęp do internetu mobilnego i brak zasięgu w konkretnej lokalizacji nie zwalnia Cię z obowiązku opłat abonamentowych przewidzianych umową, chyba że udowodnisz zapewnienia sprzedawcy.

Więcej na ten temat masz na stronie Federacji Konsumentów pod adresem: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=848

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od ciebie. Jeżeli się zgodzisz na natychmiastowe włączanie pakietów, to włączają w ciągu kilku godzin, lub szybciej, ale nie masz wtedy prawa do rozwiązania umowy w ciągu dziesięciu dni. Jeżeli chcesz mieć takie prawo, to włączają zgodnie z czasem rozliczeniowym. Oczywiście dotyczy to umów zawieranych przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz149 - jeśli masz umowę w wersji elastycznej i w ramach tej umowy chcesz włączyć pakiet Extra HD lub Sport HD (we wcześniejszych wersjach było jeszcze VOD i Cinemax) to uruchomienie lub zmiana pakietów dodatkowych następuje tylko i wyłącznie z cyklami rozliczeniowymi. Jeśli masz umowę starszą bez elastyczności lub Familijny HD z minimalnym obowiązkiem na Mini HD to uruchomienie dodatkowego pakietu może nastąpić tylko poprzez aneks do umowy (przedłużenie umowy ze zmianą minimalnego pakietu) i tutaj możesz poprosić o natychmiastowe świadczenie usługi bez prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 10-ciu dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Umowę z CP podpisałem w 2006r.Chciałbym skorzystac z oferty

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... -polsat.cp

Pani przez telefon powiedziała mi że jest to oferta dla nowych klientów..Wydaje mi się że jeżeli skorzystałbym z oferty dla stałych klientów którą proponuje mi CP też podpisuję umowe na 29 lub 36 miesięcy,ale nie moge skorzystać z oferty dla nowych abonentów,więc żeby otrzymac oferę która mnie interesuje powinienem rozwiązac umowe i podpisać nową?Nie widze w tym sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Umowę z CP podpisałem w 2006r.Chciałbym skorzystac z oferty

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... -polsat.cp

Pani przez telefon powiedziała mi że jest to oferta dla nowych klientów..Wydaje mi się że jeżeli skorzystałbym z oferty dla stałych klientów którą proponuje mi CP też podpisuję umowe na 29 lub 36 miesięcy,ale nie moge skorzystać z oferty dla nowych abonentów,więc żeby otrzymac oferę która mnie interesuje powinienem rozwiązac umowe i podpisać nową?Nie widze w tym sensu.

No to weź im wypowiedz umowę, bo zmieniła się oferta i możesz do 15marca im pięknie podziekować za współpracę bo nie zgadasz się na podwyżkę abonamentu. a pozniej sie bedziesz zastanawial co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy można się wycofać z umowy i w jakim terminie. Umowę otrzymałem pocztą, uprzednio zamawiając ją przez ICOK. Podpisałem i odesłałem, wszystko to było przed wejściem "nowych" pakietów: Ta umowa którą podpisałem jest na takich warunkach:

 

Szanowny Panie

 

Poniżej przedstawiam warunki oferty:

Umowa na Pakiet Familijny HD na okres 36 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 7 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informuję, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym).

Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniam, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu.

 

 

A wczoraj dostałem taką propozycję:

 

Szanowny Panie

 

W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie proponujemy podpisanie umowy na Pakiet Familijny HD na okres 18 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 5 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informujemy, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym).

Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniamy, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu.

 

Na prosty rozum umowa 2 jest korzystniejsza bo na 18 miesięcy i 5 miesięcy pakietu Familijnego HD w cenie 24,90 zł a przy tamten 7 miesięcy. Tylko mnie te 36 miesięcy przeraża.

 

Mogę od niej odstąpić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...