bartek181823 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 No właśnie zjkz mówi dokładnie tak jak mam w umowie, tylko o to mi chodzi, że jak dzwoniłem to konsultant powiedział, że oferty na niższe pakiety niekoniecznie muszą być na Familijny HD tylko na te za 60 zł i to jest właśnie wbrew zasadom w umowie, bo nikt nie może mi nakazać ile mam płacić skoro wcześniejsze zobowiązanie bez żadnych uwag zostało wypełnione. A ty Wiking bez obrazy, ale nie wiem jak ty czytasz te umowy? Ja mówię, że jest rozdział, w którym jest napisane, że po wypełnieniu okresu podstawowego można zmniejszyć pakiet, a ty ciągle z tym swoim dodatkowym. Na dodatkowy przechodzi się jak się nie rozwiąże umowy i nie przedłuży na kolejny okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Skoro wszystko lepiej wiecie, to po co w ogóle zawracacie ludziom głowy na tym forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 A ty Wiking bez obrazy, ale nie wiem jak ty czytasz te umowy? Ja mówię, że jest rozdział, w którym jest napisane, że po wypełnieniu okresu podstawowego można zmniejszyć pakiet, a ty ciągle z tym swoim dodatkowym. Na dodatkowy przechodzi się jak się nie rozwiąże umowy i nie przedłuży na kolejny okres. Kolego, odczytuję litery po kolei, następnie składam je w wyrazy, a na koniec w zdania i tak właśnie czytam umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Sorry, ale nie uważam się za wszechwiedzącego. A o tym zawracaniu głowy nie powinieneś pisać, bo nie uczestniczyłeś w tej rozmowie i niby tobie najbardziej to przeszkadza, a ja na początku zadałem pytania i tylko na jedno z nich uzyskałem odpowiedź. A 2. brzmiało: czy jeżeli np. zadzwonię 6 marca to od kiedy będzie liczyła się umowa na kolejny okres podstawowy, bo tą aktualną mam do 5 kwietnia i do tego powinien obowiązywać Premium? Czy mogą mi wcześniej wyłączyć kanały zostawiając sam Familijny HD? Wiking właśnie chyba te po kolei ci nie wychodzi, bo nic w rozdziale ,,Zmiany świadczenia usług' nie ma o okresach dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 W punkcie regulaminu o którym piszesz jest też info o tym, że o możliwości zmiany (zwiększenia lub zminiejszenia) pakietu możesz się dowiedzieć w COK (TCOK), a z tego co pisałeś to dowiedziałeś się, że takiej możliwości nie ma na dzień dzisiejszy. Generalnie to jest tak, że w czasie okresu podstawowego nie ma możliwości zmiany na niższy pakiet, możliwość MOŻE być po jego upływie, ale nie musi - tak jak w Twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Wiking właśnie chyba te po kolei ci nie wychodzi, bo nic w rozdziale ,,Zmiany świadczenia usług' nie ma o okresach dodatkowych. Kolego, umowa to nie tylko regulamin, ale jeszcze parę innych dokumentów. PS. Jeżeli uważasz, że jestem w błędzie to możesz mi to zakomunikować w kulturalniejszy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Wiking jeśli coś co powiedziałem cię uraziło to wybacz. Może to dlatego, że mam dziś zły dzień i żeby nie było nie z powodu TV SAT. Dlatego CP mnie z tym wkurza, w C+ można w środku umowy zmniejszyć pakiet, a ta jest na 12 miesięcy. Potrafią zrozumieć, że życie jest niepewne. Raz nawozie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Mam umowę na Mini HD na 12 miesięcy, czy ona się automatycznie przedłuża na okresy dodatkowe? Ile tych okresów może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Do momentu złożenia pisemnego oświadczenia zmiany woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leq Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam, mam internet mobilny cyfrowego Polsatu w ramach multioferty 3 w 1 (razem z tv i telefonem). Konsultantka zapewniła mnie że mojej miejscowości jest zasięg tegoż internetu i tylko dlatego sie na niego zgodziłem. Do modemu dostałem nawet specjalną anteną poprawiającą zasięg odbieranego internetu, niestety do niczego się nie przydała bo zasięgu i tak nie ma. Przez 3 miesiące place za internet którego nie mam. Czuje się naciągnięty przez cp i chce z nimi rozwiązać umowę. Jakie mam możliwości manewru, co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Do 7 dni od podpisania umowy jest prawo do bezkarnego rozwiązania umowy (tzw. internet na próbę). Potem już niestety nie bez opłacanie kary umownej. Zakupiłeś dostęp do internetu mobilnego i brak zasięgu w konkretnej lokalizacji nie zwalnia Cię z obowiązku opłat abonamentowych przewidzianych umową, chyba że udowodnisz zapewnienia sprzedawcy. Więcej na ten temat masz na stronie Federacji Konsumentów pod adresem: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=848 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 zmieniło się coś w kwestii dokupywania pakietów dodatkowych? włączają od momentu złożenia deklaracji czy trzeba czekać do nowego czasu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 To zależy od ciebie. Jeżeli się zgodzisz na natychmiastowe włączanie pakietów, to włączają w ciągu kilku godzin, lub szybciej, ale nie masz wtedy prawa do rozwiązania umowy w ciągu dziesięciu dni. Jeżeli chcesz mieć takie prawo, to włączają zgodnie z czasem rozliczeniowym. Oczywiście dotyczy to umów zawieranych przez telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 tylko, że ja nie mam na myśli przedłużania umowy, tylko dokupienie do Pakietu FHD dodatkowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nie zdarzało się, aby nie włączali zaraz po wykupieniu pakietu, chyba że trafisz na jakiegoś upiornego konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 @lukasz149 - jeśli masz umowę w wersji elastycznej i w ramach tej umowy chcesz włączyć pakiet Extra HD lub Sport HD (we wcześniejszych wersjach było jeszcze VOD i Cinemax) to uruchomienie lub zmiana pakietów dodatkowych następuje tylko i wyłącznie z cyklami rozliczeniowymi. Jeśli masz umowę starszą bez elastyczności lub Familijny HD z minimalnym obowiązkiem na Mini HD to uruchomienie dodatkowego pakietu może nastąpić tylko poprzez aneks do umowy (przedłużenie umowy ze zmianą minimalnego pakietu) i tutaj możesz poprosić o natychmiastowe świadczenie usługi bez prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 10-ciu dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamarcus Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam.Umowę z CP podpisałem w 2006r.Chciałbym skorzystac z oferty http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... -polsat.cp Pani przez telefon powiedziała mi że jest to oferta dla nowych klientów..Wydaje mi się że jeżeli skorzystałbym z oferty dla stałych klientów którą proponuje mi CP też podpisuję umowe na 29 lub 36 miesięcy,ale nie moge skorzystać z oferty dla nowych abonentów,więc żeby otrzymac oferę która mnie interesuje powinienem rozwiązac umowe i podpisać nową?Nie widze w tym sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Takie są niestety realia. Żeby skorzystać z oferty dla nowych klientów musisz być tym nowym klientem. Inaczej sie nie da. Albo wypowiedz starą umowę i podpisz nową, albo po prostu podpisz drugą jako nową. Będziesz wtedy miał dwie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karabinier Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam.Umowę z CP podpisałem w 2006r.Chciałbym skorzystac z oferty http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... -polsat.cp Pani przez telefon powiedziała mi że jest to oferta dla nowych klientów..Wydaje mi się że jeżeli skorzystałbym z oferty dla stałych klientów którą proponuje mi CP też podpisuję umowe na 29 lub 36 miesięcy,ale nie moge skorzystać z oferty dla nowych abonentów,więc żeby otrzymac oferę która mnie interesuje powinienem rozwiązac umowe i podpisać nową?Nie widze w tym sensu. No to weź im wypowiedz umowę, bo zmieniła się oferta i możesz do 15marca im pięknie podziekować za współpracę bo nie zgadasz się na podwyżkę abonamentu. a pozniej sie bedziesz zastanawial co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Co Ty kolego opowiadasz? Jaka podwyżka? Nie wprowadzaj w błąd! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Powiedzcie mi czy można się wycofać z umowy i w jakim terminie. Umowę otrzymałem pocztą, uprzednio zamawiając ją przez ICOK. Podpisałem i odesłałem, wszystko to było przed wejściem "nowych" pakietów: Ta umowa którą podpisałem jest na takich warunkach: Szanowny Panie Poniżej przedstawiam warunki oferty: Umowa na Pakiet Familijny HD na okres 36 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 7 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informuję, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym). Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniam, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu. A wczoraj dostałem taką propozycję: Szanowny Panie W odpowiedzi na poniższe zgłoszenie proponujemy podpisanie umowy na Pakiet Familijny HD na okres 18 miesięcy. W ramach promocji zawarcia umowy otrzyma Pan dostęp do odbioru Pakietu Familijnego HD przez okres 5 miesięcy w cenie 24,90 zł. Ponadto informujemy, że minimalny obowiązek to Pakiet Rodzinny HD (24,90 zł/mies.). Zmiana na ww. pakiet będzie możliwa w dowolnym momencie umowy (ze skutkiem najwcześniej po okresie promocyjnym). Jeżeli jest Pan zainteresowany otrzymaniem ww. oferty prosimy o maila zwrotnego z aktualnym adresem do korespondencji. Nadmieniamy, że otrzymaną umowę należy podpisać i odesłać na adres Cyfrowego Polsatu. Na prosty rozum umowa 2 jest korzystniejsza bo na 18 miesięcy i 5 miesięcy pakietu Familijnego HD w cenie 24,90 zł a przy tamten 7 miesięcy. Tylko mnie te 36 miesięcy przeraża. Mogę od niej odstąpić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Spróbuj zadzwonić do nich na infolinię, masz 10 dni na wycofanie się ale dla pewności zadzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Liczy się te 10 dni od daty wpływu umowy do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Raczej, 10 dni od podpisania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.plonsk Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Ile będzie kosztował pakiet promocja komfortowa+multiroom + hbo hd ? czy istnieje cos na wzór opcji premium i jesli mam juz internet z polsatu dostane jakies dodatkowe gb? czy mozna umowę krótszą niż 29 miesiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.