Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przejdzie po 8 marca i co roku jeżeli nic nie zrobisz umowa będzie się automatycznie przedłużała. Umowę oczywiście możesz wypowiedzieć zawsze - zależy czy chcesz opłacać karę czy nie. Jeżeli chcesz np. umowę rozwiązać w trakcie rollowania to kara jest a jeżeli po zakończeniu to kary nie ma.

 

Kiedyś dużo pisałem o rollowaniu. Przejrzyj moje posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie dalej niż tydzień temu otrzymałem na mail potwierdzenie rozwiązania umowy z powodu usunięcia kanałów BBC. Umowa na Familijny+HBO oraz drugi dekoder z Mini Max miała być rozwiązana z dniem 8 marca. Co ciekawe część kanałów nadal świeci, teraz sytuacja wygląda tak, że na obu dekoderach odbieram pakiet Mini Max. Teraz logując się do ICOK widzę, że następna wpłata to 42.90 (rozumiem, że chyba chodzi po prepaid?). Ponad to w rubryce opłacone pakiety mam Pakiet Mini 3 oraz Pakiet Polsat Promo 3 opłacone do 2011-04-08. Dziwna sytuacja, czy ktoś się z czymś takim spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegapiłem okres 3-miesięcznego wypowiedzenia - umowę mam do 25.05.2011 (umowa 12mcy, dekoder SD na własność, Pakiet Familyjny). W związku z tym mam pytanie czy jeżeli teraz wyślę wypowiedzenie to też muszę zachować 3-miesięczny okres tj dojdzie mi jeszcze jeden miesiąc do płacenia czyli umowa zostanie rozwiązana 25.06.2011? Jestem skłonny zapłacić karę bo wg umowy przyznana ulga to 24zł czyli niewielkie pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten cennik zawarty jest w PWU, ktore kazdy klient powinien dostac przy podpisaniu umowy. Nadmienie tylko ze na czas nieokreslony mozna przejsc wylacznie na wyrazne zyczenie klienta, odbywa sie to pisemnie na łubinową najpozniej w przedostatnim okresie rozliczeniowym okresu podstawowego/dodatkowego.

 

6260625_cenniki.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie,zerwałem zrollowaną na 12 miesięcy umowe z CP ,wczoraj wygasła mi karta po 3 miesiecznym wypowiedzeniu i na ICOK jest że dekoder jest FTA i w ogóle ale następna płatność pisze mi ze jest 40,90 zł ?O co chodzi?

Dodam że w Lutym zapłaciłem za marzec normalnie.

A może to kara umowna?bo jeszcze jej nie płaciłem i właśnie się też chce zapytac jak mam ją zapłacić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem pakiet familijmy na familijny hd.Dostałem nową umowe i dekoder hd-5000.Umowe podpisalem i wraz ze starym dekoderem f-300 odeslalem do CP przez kuriera ktory dostarczył umowę i nowy dekoder.Po uruchomieniu nowego dekodera hd-5000 okazało się ze obraz jest rozmyty nie ostry kolory słabo nasycone.Zadzwoniłem do CP i zgłosiłem ten fakt z jakoscią obrazu.Pani kolsuntantka powiedziała ze do 10 dni mogę wypowiedzieć umowę.Zkorzystałem z tej możliwosci i wypowidzałem umowę z zaznaczeniem ze umowę nie wypowiadam jeżeli zostanie mi przywrócony stary dekoder f-300.Pismo z wypowiedzeniem wysłałem dnia 09.03.2011r na drugi dzien po podpisaniu nowej umowy. Cały czas cżekalem na odpowiedz od CP na wiadomość telefoniczną lub listowną.Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.Dnia 22.03.2011 zostam wylączony sygnal teliwizyjny (bład 04) bez żądnego wczesniejszego uprzedzenia. Zaznaczam ze mam opłacony pakiet familijny (jeszcze stary) do 10.04.2011. Zadzwonilem do CP o wyjasnienie sytuacji .Pani kolsuntantka powidziała ze umowa została rozwiazana.Czy tak się rozwiązuje umowe ż klientem.Chcialem przedstawic jak traktuje sie klienta. Co byście mi poradzili w tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli posiadasz dekoder udostępniony i podmieniasz go na inny, to po odstąpieniu od podmiany sprzętu Twoja współpraca z CP się kończy. I nic w tej chwili już nie zrobić. Dekodera F300 Ci nie zwrócą. Pozostałe środki możesz odzyskać. Możesz udać się do APS po nowy dekoder i przeksięgować środki a jeżeli nie chcesz brać ponownie dekodera i umowa to pozostaje kontakt przez iCOK z CP i zwrot nadpłaty.

 

To jest dobry sposób dla którzy chcą się rozstać szybko i bezboleśnie z CP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pucis Dziekuje za odpowiedz i podpowiedz jak dzialac w obecnej sytuacji.Prawddopodobnie udam sie do APS po nowy dekoder F-300.Dekoder F-300 mimo wad jest w/g mnie najlepszy do telewizora sd.Jestem natomiast zalamany traktowaniem klienta.To jest kpina z klienta.Jak podpisać umowe to sa mili i zachwalania jak mogą.Pozdrawiam Teddy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że po wejściu nowego regulaminu umowy nie przechodzą na czas nieokreślony. A te wyświetlające się 11,90 zł oznacza, że w systemie CP nie zostało jeszcze wprowadzone Twoje rolowanie umowy. Nie zapomną o tym ;)

 

Wszystkie umowy zawarte po 1.11.2009r. oraz wszystkie umowy będące w okresie podstawowym podczas wejścia nowego regulaminu (tutaj jest to indywidualna data dla każdej umowy) rolują się na 12 miesięcy. Jeżeli chce, żeby umowa przeszła na czas nieokreślony to stosowne pisemne oświadczenie musi dojść do CP ostatniego dnia, przedostatniego okresu rozliczeniowego.

 

PS. Te posty powyżej to tylko sianie mętliku w głowach osób, które kompletnie nie ogarniają tematu umów z CP. Więc radzę 2 razy sprawdzić niż pisać bzdury.

Ja miałem podpisaną umowę 30.06.2009 r na 12 miesięcy. W umowie nie ma śladu o tzw. "okresach dodatkowych". Jak skończył się okres 12 miesięcy to zadzwoniłem do CP i powiedziano mi, że umowa przechodzi na czas nieokreślony i dobrze, płaciłem sobie dalej. NIe dostałem w między czasie żadnej informacji, że wchodzą jakieś "okresy dodatkowe" co swoją drogą jest niczym innym jak oszukiwaniem abonentów i powinno być karane. We wrześniu 2010 wysłałem pismo z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, bo co najśmieszniejsze dalej jestem abonentem CP, bo jak wszyscy wiedzą CP ma lepsze oferty dla nowych niż dla stałych klientów i po to rozwiązywałem umowę, żeby podpisać z nimi nową :twisted: . Dziś dostałem Notę obciążeniową, że "ze względu na zakończenie umowy przed upływem Okresu Podstawowego/Dodatkowego Umowy ... jest Pan zobowiązany do zapłaty kary umownej ...". Jak CP informował o zmianie regulaminu? Nie przypominam sobie o podpisywaniu jakiegoś aneksu do umowy czy coś podobnego. Mogą zmienić regulamin umowy w czasie jej trwania bez powiadomienia abenenta i być pewnym, że abonent na pewno otrzymał informacje? Rozsyłali to zwykłymi listami? Przcież to nie droga służbowa? Rozumiem, że nowy regulamin wszedł 1.11.2009r i wszystkie umowy zawarte po tej dacie obowiązuje już nowy, ale jak nowy regulamin może obowiązywać już trwające umowy. Podpisywałem umowę ze starym regulaminem i nic innego. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marioosz1 - Skoro podpisałeś umowę w czerwcu 2009 roku to kiedy wchodził w życie nowy regulamin miałeś umowę na czas określony i stąd nastąpiła kontynuacja umowy na kolejny rok. Twoje milczenie (zgodnie z obowiązującym prawem telekomunikacyjnym) oznaczało zgodę na zmiany zapisów regulaminu, który jest integralną częścią umowy. Kiedy w listopadzie 2009 roku wchodził nowy regulamin w życie tylko klienci mający na ten dzień umowę na czas nieokreślony pozostali z umową na czas nieokreślony. Pozostali (tak jak i Ty "załapali" się na rolowanie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązać umowę bez żadnej kary z końcem okresu rozliczeniowego w którym złożone zostało wypowiedzenie. Brak zgody na zmiany musi zostać złożony nie później niż 30 dni od dokonanych zmian. Ostatnio dotyczyło to wyłączenia z oferty kanałów BBC. Regulamin CP jest dostępny na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrezygnowałem i niby umowa mi się kończy 28 maja .

Za familijny płaciłem 37.90 a tu nagle dzisiaj dostaje sms ze muszę dopłacić 2 pln, jak im powiedziałem że rezygnuje w trybie natychmiastowym ze względu na niezapowiedzianą podwyżkę z 37.90 na 39.90 to mi odpowiedzieli w infolinii po okresie dwóch lat 10.2007-9.2009 nie rezygnując z umowy dobrotliwy cp dodał mi 1 rok w super promocyjnej cenie 37.90 i nagle teraz ten okres mi się skończył wg mnie to nie 1 rok tylko prawie 1,5 roku :-) ze niby w umowie tak jest a później zgodnie z cennikiem który niby dostałem przy podpisaniu umowy że będę płacił 39,90. Akurat te 2 płatności.:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma abonament w Nowym Cyfrowym Polsacie, to wiadomo ile płaci za Familijny HD, Extra HD i Sport HD. Ilee będzie płacił za te pakiety w wypadku gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony? Wiadomo, że powinno być drożej, ale nie ma tego faktu umieszczonego w żadnym cenniku. A może po przejściu na czas nieokreślony zaczną znowu obowiązywać stare pakiety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...