Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak ty ale ja za zadne skarby bym nie wrócił do CP dopiero co się od nich uwolniłem ze względu na wyrzucenie kanałów BBC co do 1 kanały jak kanały duzych róznic nie ma według mnie ale n ma więcej kanałów HD i lepsze dekodery ŁĄCZNIE Z OPROGRAMOWANIEM JEST ŁADNIEJSZE.2.tego bardo nie przerabiałem ale to zalezy od umowy jaką sie podpisało.3.nowosci to wszystkie hbo w HD ale to wszystkie platformy mają dodac a co do reszty nic nie wiadomo.4.promocje 36 miesięcy umowa a w tym 6 miesięcy za darmo ale ta długosc umowy to kpina.5.zalezy od dekodera z twardym dyskiem to chyba co miesiąc sie cos płaci najlepiej zadzwonic do nich lub isc do APSu ale ja bym jeszcze się grubo zastanowił nad tą zmianą zebys ty ze swoją rodziną nie byli nie miło rozczarowani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hagaren odnośnie ostatniego, możesz zadzwonić i zapisać numer zgłoszenia, twoje oświadczenie zostanie przyjęte i wprowadzone do systemu, nie musisz pisać.

 

Że niby nie musi nic pisać jeżeli chce, żeby umowa przeszła na czas nieokreślony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
1. Jaka jest jakość kanałów HD i SD? Czy jest tak fatalnie bo czytałem w różnych komentarzach że w CP jest samo pseudo HD?

Zależy pod jakim kątem na to spojrzysz. Takie kanały jak FOX HD, AXN HD, NAT GEO WILD HD, Animal Planet HD, Discovery HD Showcase są takiej samej jakości i w n'ce i w CP. Jeśli chodzi o kanały TVN i Polsatu to TVN HD jest lepszy pod względem jakości obrazu od Polsatu HD, ale np. Polsat Sport HD ma lepszą jakość od nSportu HD. Podobnie ma się rzecz z kanałami SD. TVN, Polsat, Polsat News, TVN 24 mają podobną jakość, ale kanały lifestylowe TVN mają lepszą jakość od kanałów Polsatu.

2. Czy można wyłączać pakiety jak mi się chcę np. po 2 miesiącach i zrobić "downgrade" z pakietu Familijnego HD do Mini HD

Jeśli podpiszesz umowę na sam pakiet Familijny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD to możesz swobodnie zmieniać pakiety co miesiąc w obrębie tych dwóch wspomnianych wcześniej pakietów, ale nie możesz dobrać dodatkowych pakietów, jak np. Sport HD czy Extra HD. Umowa na 29 miesięcy.

3. Nadchodzące nowości, jakie będą?

Zapowiadanych jest 9 nowych kanałów: HBO 2 HD, HBO Comedy HD, Cinemax HD, TVP Historia, TVP Sport, TVP HD, MTV Rocks, Nick Junior, Nick HD.

4. Jakie promocje?

Wystarczy poczytać.

Umowy nie są tylko na 36 miesięcy, ale także na 29 oraz 15 czyli krócej niż obecnie w n'ce czy Cyfrze+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam również pytanie o przejście na umowę na czas nieokreślony - chodzi mi głównie jak to wygląda z Waszej praktyki. Umowę podpisałem na rok na pakiet mini - dostałem w tym 3 miesiące na początku pakietu familijnego. w ICOK mam Pakiet Mini opłacony do 2011-03-08. Kolejna płatność jest już nie 9,9 tylko 11,9. Czy w związku z tym:

1. Mogę opłacać na czas nieokreślony i wszystko będzie z automatu - w sumie by mi to pasowało

2. Czekać aż urwie sygnał, bo i tak będzie trzeba podpisać umowę i sie do nich fatygować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna zadzwonić i podpisac umowe na 9,90 na czas jakiś określony (przynajmniej w promocji wytargujesz pakiet familijny lub coś podobnego na jakis okres) lub płacić po 11,90 i mieć umowe na czas nieokreślony z mozliwościa wypowiedzenia chyba 3 miesięcznym. decyzja należy do ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa na czas określony z automatu przechodzi na czas nieokreslony, nie ma nigdy takiej opcji że wygasa. cały czas musisz płacić, póki nie wyslesz do nich pisma w temacie wypowiedzenia. Można to było zrobić miesiąc przed końcem umowy na czas okreslony, lub teraz jak bedziesz na umowie na casz nieokreslony to wypowiedzenie 3 miesięczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że po wejściu nowego regulaminu umowy nie przechodzą na czas nieokreślony. A te wyświetlające się 11,90 zł oznacza, że w systemie CP nie zostało jeszcze wprowadzone Twoje rolowanie umowy. Nie zapomną o tym ;)

 

Wszystkie umowy zawarte po 1.11.2009r. oraz wszystkie umowy będące w okresie podstawowym podczas wejścia nowego regulaminu (tutaj jest to indywidualna data dla każdej umowy) rolują się na 12 miesięcy. Jeżeli chce, żeby umowa przeszła na czas nieokreślony to stosowne pisemne oświadczenie musi dojść do CP ostatniego dnia, przedostatniego okresu rozliczeniowego.

 

PS. Te posty powyżej to tylko sianie mętliku w głowach osób, które kompletnie nie ogarniają tematu umów z CP. Więc radzę 2 razy sprawdzić niż pisać bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te posty powyzej to nie jet sianie mętliku, tylko wiedza na której opierałem swoje wypowiedzi, jezeli sa błędne to dziękuje za skorygowanie. a z drugiej strony jakbym był w takiej sytuacji to i tak sam bym dzwonił do CP i pytał co robic dalej, a na pewno bym nie opierał swojego postepowania o forum, gdzie stale toczy się dyskusja, czasem na fakcie a czasem bujajaca wysoko w obłokach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wczoraj podpisałem umowę z CP i skorzystałem z promocji z dodatkowym dekoderem (6 miesięcy bez opłat kończy się ok. 20.08.2011r.), na umowie są takie informacje:

 

Pakiet Podstawowy: Pakiet Familijny HD.

Pakiety Dodatkowe: VOD, Pakiet Extra HD, Pakiet Sport HD.

Usługi Dodatkowe: Pakiet Rozrywka na czas nieokreślony, Pakiet HBO Cinemax HD na czas nieokreślony.

 

Usługi świadczone przy użyciu Dekodera Dodatkowego: Pakiet Mini Extra HD.

 

Mam teraz kila pytań:

1. Czym się różnią owe Pakiety Dodatkowe od Usług Dodatkowych (w sklepie polecono mi wypowiedzieć je tzn. pakiet Rozrywka oraz pakiet HBO Cinemax HD przed końcem okresu rozliczeniowego tj. do ok 23 marca br.)?

2. Zadeklarowałem, że będę korzystał z Pakietu Sport HD, chce natomiast zrezygnować z VOD oraz Pakietu Extra HD. Kiedy najpóźniej mogę to zrobić bez konsekwencji? Czy przed samym końcem tych 6 miesięcy bez opłat?

3. Czy i kiedy (bez konsekwencji i dodatkowych opłat) mogę zmienić pakiet na dekoderze dodatkowym z Mini Extra HD na pakiet Familijny?

4. Czy wyżej wymieniona zmiana w okresie promocji (6 m-cy bez opłat) spowoduje utratę promocji i od razu musiałbym płacić całą kwotę?

 

Proszę jeśli możecie wyjaśnijcie mi łopatologicznie o co w tym wszystkim chodzi :/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Pakiety dodatkowe to te pakiety które możesz wybierać w ramach abonamentu, usługi dodatkowe już niestety nie, trzeba je dobierać osobno i osobno za nie płacić

2. W przypadku pakietów możesz z nich rezygnować kiedy chcesz, kiedy chcesz je zmieniać (oczywiście na dany okres rozliczeniowy) warunek jeden w twoim przypadku to że musisz mieć choć jeden wybrany, w twoim przypadku będzie to Sport HD. Przed końcem okresu promocyjnego możesz zrezygnować ale jak tego nie zrobisz to zapłacisz więcej za maks. 1 miesiąc dodatkowych pakietów.

3. Nie rozumiem tego pytania

4. Tak źle nie jest ;) poza tym i tak Ci nie zmienią w okresie promocji, dostałeś kanały w prezencie i masz to w umowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Z pakietem na dodatkowym dekoderze nie mozesz nic zrobic, ani powiekszyc ani obnizyc pakietu. Musisz przy podpisaniu umowy zdecydowac sie na jeden z dwoch (mini HD lub mini extra HD) i tylko to bedziesz mial na dodatkowynm dekoderze przez z caly okres umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CSA i Vinyl_ dziękuję Wam bardzo za odpowiedź rozjaśniliście mi sytuację.

 

Miła Pani w APS powiedziała mi, że po okresie promocji będę mógł zmienić w dekoderze dodatkowym pakiet z mini extra HD na familijny, ale sprawiała wrażenie jakby sama nie do końca wiedziała i stąd moje "głupie" pytania.

 

Kurcze jednak szkoda, że nie można zwiększyć pakietu na dodatkowym dekoderze :(

 

Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Z pakietem na dodatkowym dekoderze nie mozesz nic zrobic, ani powiekszyc ani obnizyc pakietu. Musisz przy podpisaniu umowy zdecydowac sie na jeden z dwoch (mini HD lub mini extra HD) i tylko to bedziesz mial na dodatkowynm dekoderze przez z caly okres umowy

 

Mogę prosić o pkt z umowy lub PWU, który to potwierdza. Tak tylko się zastanawiam co się zmieniło bo w styczniu pisałem znajomemu wniosek o rozszerzenie świadczenia usług na dekoder dodatkowy i już 2 miechy ma familijny. W sumie o ile dobrze pamiętam to jedynym ograniczeniem był czas promocyjny dekodera podstawowego po którym można było złożyć taki wniosek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo, cytat z PWU:

"§ 6 Opis Promocji – postanowienia dotyczące Dekodera Dodatkowego

1. W przypadku, gdy na podstawie Umowy Abonenckiej Cyfrowy Polsat udostępnia Abonentowi Dekoder Dodatkowy w okresie udostępnienia tego Dekodera wskazanym w Części A Umowy - Części Szczegółowej PWU liczonym od dnia zawarcia Umowy, Abonent nie będzie miał możliwości korzystania za pośrednictwem Dodatkowego Dekodera z innych Usług Cyfrowego Polsatu niż wymienione w Części A Umowy Abonenckiej - Części Szczegółowej PWU ani jako Abonent, ani jako Użytkownik."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo to samo, mam pod reka tylko zapis z umowy z kwietnia zeszlego roku wiec chyba pasuje jako wiosenna umowa :) W tej umowie na drugiej stronie byly drukowane promocyjne warunki umowy i byl tam miedzy innymi tai zapis:

(przytaczam caly zapis dotyczacy dodatkowego dekodera)

 

6112858_dvr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że po wejściu nowego regulaminu umowy nie przechodzą na czas nieokreślony. A te wyświetlające się 11,90 zł oznacza, że w systemie CP nie zostało jeszcze wprowadzone Twoje rolowanie umowy. Nie zapomną o tym ;)

 

Wszystkie umowy zawarte po 1.11.2009r. oraz wszystkie umowy będące w okresie podstawowym podczas wejścia nowego regulaminu (tutaj jest to indywidualna data dla każdej umowy) rolują się na 12 miesięcy. Jeżeli chce, żeby umowa przeszła na czas nieokreślony to stosowne pisemne oświadczenie musi dojść do CP ostatniego dnia, przedostatniego okresu rozliczeniowego.

 

PS. Te posty powyżej to tylko sianie mętliku w głowach osób, które kompletnie nie ogarniają tematu umów z CP. Więc radzę 2 razy sprawdzić niż pisać bzdury.

 

Ok. Wygląda na to że faktycznie tak właśnie jest - z powrotem zakoczyło mi w systemie do płacenia 9,9zł. Byłem w APS i dostałem odpowiedź że umowa przeszła na kolejny rok, ale jako że miałem juz roczną to obowiązuje mnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Czy ktoś może to potwierdzić, bo nie wiem na ile zorientowany był ten koleś. W sumie by mi to pasowało bo za 9,9 i tak niczego lepsze nie znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...