neo_patryk Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wystarczy podpisać porozumienie na ten pakiet. Możesz to zrobić w APS. Wówczas umowa zostanie przedłużona o 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 żaden problem wystarczy albo zadzwonić do biura obsługi klienta albo pójść do punktu CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 No z tym dzwonieniem do Biura obsługi to bym nie raził. Moja umowa idzie już od grudnia i jeszcze nie doszła. Lepiej iść do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Mam pytanie czy podpisując nową Umowę Abonentową idzie rozwiązać umowę bez naliczania kar umownych? Po przeczytaniu treści umowy wnioskuję, że rozwiązując umowę za wypowiedzeniem zarówno w Okresie Podstawowym i Okresie Dodatkowym zostaną naliczone kary umowne zgodznie z punktem 13 i 14 części B umowy. Okres Dodatkowy praktycznie będzie się odnawiał co kolejne 12 miesięcy zgodnie z punktem 7 części B umowy. CP sprytnie przygotował treść Umowy w myśl zasady jesteś z nami masz ulgę pragniesz odejść płacisz karę umowną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Gdyby to było możliwe, to wiele osób rozwiązywałoby umowę tuż po okresie promocyjnym, tylko po to, aby mieć więcej darmowych miesięcy. Dlatego nie możesz obecnie rozwiązać umowy bez kary umownej. Ewentualnie poszukaj informacji tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Obecnie jestem na umowie na czas nieokreślony i nie obejmuje mnie żadna promocja. Pytanie zadałem gdyż chodzi mi o samą konstrukcję nowej Umowy Abonantowej i traktowanie stałych klientów. Umowa jest tak zformułowana, żeby za wszelką cenę utrzymać dotyczasowych klientów i zniechęcić ich do zerwania umowy. Widać z tego że CP na wielki strach przed bezpłatną telewizją cyfrową stąd te działania z nowymi umowami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wego Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam! W grudniu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Niedawno zepsuł mi się dekoder więc w APS aby otrzymać nowy dekoder przedłużyłem umowę na 12 miesięcy. Mam pytanie: 1. czy jeśli będę chciał wypowiedzieć umowę przed upływem 12 miesięcy to będę musiał płacić jakąś karę skoro nie otrzymałem teraz żadnej ulgi na abonament ani darmowych miesięcy? 2. Jaki jest okres wypowiedzenia 1 czy 3 miesiące? 3. I czy jeśli nie wypowiem umowy to ona przechodzi po zakończeniu na czas nieokreślony czy na kolejne 12 miesięcy? Pytam bo w grudniu są przeważnie najlepsze promocje i chciałbym się ewentualnie na nie załapać. A i jeszcze mam pytanie czy w innych platformach też są te cyrki z umowami tzn. czy też trzeba pisać wypowiedzenia czy wystarczy po prostu przestać płacić i umowa się kończy po okresie na który została zawarta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 1, Tak zapłacisz kare,Bo Twój okres minimalny umowy którą podpisałeś to 12 misiesięcy. 3. Pewnie przechodzi na czas nieokreślony,przeczytaj co podpisałeś. Żeby zakończyć umowe musisz ja wypowiedziec,jeżeli tego nie zrobisz to umowa przekształca się w umowe na czas nieokreślony. Czytaj to co podpisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wego Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Przeczytałem i w punkcie 14 jest napisane: "W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy, zawartej na czas określony Okresu podstawowego przez Abonenta lub Cyfrowy Polsat z winy Abonenta przed upływem Okresu Podstawowego, Abonent będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości nieprzekraczającej ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy na Okres Podstawowy pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Wartość ulgi wskazana w części A umowy" Skoro ulga przyznana w okresie podstawowym to 0zł a kara nie może jej przekraczać no to chyba nie płaciłbym kary? Ale może się mylę to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soq Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Mam moduł CAM, na którym pakiet familijny kończy się w piątek. Zastanawiam się nad wycieczką do APS w celu podpisania nowej/przedłużenia? umowy i w związku z tym mam kilka pytań: 1. Jako użytkownikowi modułu CAM, czy przysługują mi jakieś warunki promocyjne (np. 1 miesiąc za darmo)? 2. Czy jak podpiszę umowę na pakiet familijny i np. po 4 miesiącach zechcę wykupić sobie pakiet HD na pozostałe miesiące obowiązywania umowy, to czy będę miał taką możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Soq pójdziesz do APS i... - może okazać się że nie mają dla Ciebie żadnej oferty, bo nie ma Cię w systemie, wtedy zadzwonisz na infolinię i po 20 minutach dowiesz się że możesz podpisać na 13msc i miesiąc gratis, wyślą Ci umowę pocztą dojdzie za miesiąc - może okazać się że możesz podpisać na familijny 18 miesięcy bez żadnego gratisu - jak już będziesz miał familijny to polsat nie będzie robił Ci problemów z podwyższeniem abonamentu, tego możesz być pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soq Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Skoro przy rejestracji modułu podawałem dane kontaktowe + pesel, to myślę, że mają mnie w bazie danych No chyba, że mają tam taki kosmos, że użytkownik modułu nie jest traktowany jak osoba płacąca co miesiąc abonament A tej umowy na 13 miesięcy nie da rady podpisać w APS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 podałeś pesel, adres, imię i nazwisko a żeby podpisać umowę w APS trzeba jeszcze dowód podać, w APS zdaża się taki kosmos że użytkownicy CAM nie mają żadnych dostępnych ofert, oczywiście umowę na 13msc można podpisać w APS ale nie zawsze obsługujący będzie w systemie widział taką możliwość, COK widzi więcej i na pewno będzie miał dla Ciebie 13msc lub 29msc, mimo że pracują tam studenci dorabiający sobie na studia zaoczne z politologi czy jakiejś informatyki i biznesu (na raz) - chociaż to tylko moje wrażenie, możliwe że faktycznie pracują tam profesjonalni monterzy i technicy SAT oraz doktorzy elektrotechniki lub telekomunikacji i dlatego mają więcej opcji niż pracownicy APSów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam! W grudniu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Niedawno zepsuł mi się dekoder więc w APS aby otrzymać nowy dekoder przedłużyłem umowę na 12 miesięcy. Mam pytanie: 1. czy jeśli będę chciał wypowiedzieć umowę przed upływem 12 miesięcy to będę musiał płacić jakąś karę skoro nie otrzymałem teraz żadnej ulgi na abonament ani darmowych miesięcy? 2. Jaki jest okres wypowiedzenia 1 czy 3 miesiące? 3. I czy jeśli nie wypowiem umowy to ona przechodzi po zakończeniu na czas nieokreślony czy na kolejne 12 miesięcy? Pytam bo w grudniu są przeważnie najlepsze promocje i chciałbym się ewentualnie na nie załapać. A i jeszcze mam pytanie czy w innych platformach też są te cyrki z umowami tzn. czy też trzeba pisać wypowiedzenia czy wystarczy po prostu przestać płacić i umowa się kończy po okresie na który została zawarta ? 2. Przeczytaj dokładnie część A Umowy okres wypowiedzenia powiniem być tam wyszczególniony. 3. W Części B Umowy mówi o tym punkt 7: Umowa po Okresie Podstawowym ulega przedłużeniu na KOLEJNE 12 miesięczne Okresy Dodatkowe. Wobec czego w Okresie Podstawowym należy umowę wypowiedzieć zgodnie z okresem wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wego Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 3. Zgadza się. Jest napisane że przechodzi na kolejne 12 Dodatkowych. 2. Niestety okres wypowiedzenia nie jest wyszczególniony. Podany jest tylko okres podstawowy: 12 oraz ulga przyznana w okresie podstawowym: 0zł. Trzy miesięczny okres wypowiedzenia jest podany w pkt.12 części B Natomiast w punkcie 14 jest napisane: "W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy, zawartej na czas określony Okresu podstawowego przez Abonenta lub Cyfrowy Polsat z winy Abonenta przed upływem Okresu Podstawowego, Abonent będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości nieprzekraczającej ulgi przyznanej Abonentowi w związku z zawarciem Umowy na Okres Podstawowy pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Wartość ulgi wskazana w części A umowy" Więc jeśli chciałbym chciałbym zakończyć umowę wcześniej niż 12 miesięcy a ulga przyznana w okresie podstawowym to 0zł a kara nie może jej przekraczać no to chyba nie płaciłbym kary? Ale może się mylę to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowawola Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 |Witam. Jestem zielony w sprawach rozwiązywania umowy bo nigdy tego nie robiłem więc proszę o pomoc 1. Czy numer PESEL musi być podany? jeżeli podam numer klienta to wystarczy i na penwo nie zarzucą mi braku numeru PESEL? (podałem pełny adres numer dekodera i numer dow tożsamości i ten indywidualny numer klienta) 2. jeżeli w dacie zerwania umowy wpisałem datę dzisiejszą takie pismo jest prawidłowe? okres rozliczeniowy zaczyna mi się 1-ego każdego miesiąca więc pismo polecone powinno im dojść jeszcze w lutym więc płacić będe musiał jeszcze za marzec kwiecień i maj ale czy z powodu wpisania tej daty oni mogą nieuwzględnić mi mojej rezygnacji? 3. czy wymagana jest data zawarcia umowy bo jej też nie wpisałem? List wysłałem polecony z potwierdzeniem odbioru jednak zrobiłem powyższe błędy jaka jest szansa że mi tą rezygnacje przyjmą? umowa przeszla mi na czas nieokreślony pare misięcy temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 1.Po danych osobowych nr karty i pesel,to wystarczy. 2.Tak jak piszesz,a data bez znaczenia. 3.Nie jest konieczne. Powinni przyjąć,nie zamartwiaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowawola Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 1.Po danych osobowych nr karty i pesel,to wystarczy. No właśnie nie podałem numeru PESEL napisałem tak: w rogu adres miejscowosc data imie nazwisko itp Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy zawartej na Czas Nieokreślony w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu familijnego z dniem 23.02.2010r. Umowa zawarta była pomiędzy mną tj. Janem Nowakiem zam.XXXX, nr Dowodu osobistego XXXXXXX, nr dekodera: XXXXX, nr identyfikacyjny klienta: XXXXXX, nr karty:XXXXX a Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa. No i podpis na koncu Prawidlowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzik936 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Skończyła mi się umowa z CP i nie wiem teraz czy jak się umowa skończy to jest jakis okres wypowiedzenia czy coś w tym stylu. Po 2 latach powiedzcie mi co mam zrobić, aby się z nimi jak najszybciej pożegnać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 W CP jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia, po prostu jeśli wyślesz list polecony do CP z wypowiedzeniem umowy oni mają czas na rozpatrzenie 3 miesiące. Aktualnie jeśli umowa się skończyła to umowa przechodzi na czas nieokreślony, wyślij wypowiedzenie, czekaj na odpowiedz od CP i tyle, jeśli dekoder brałeś na własność zachowujesz go dla siebie już na zawsze, dekoder będzie funkcjonował jako pre-paid czyli na kartę, wpłacasz na konto określoną kasę i oni włączają ci na miesiąc wybrany przez Ciebie pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Jak umowa jest na nieokreślonym zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa (czy. przez telefon zamawiana lub przez internet) to wtedy miesiąc wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budzik936 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 3 miesiące . W rzeczywistości ile to trwa, też tak długo ? Jeśli nie zapłaciłbym teraz abonamentu to coś groźnego się stanie ? Jak umowa jest na nieokreślonym zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa (czy. przez telefon zamawiana lub przez internet) to wtedy miesiąc wypowiedzenia Podpisywałem w salonie CP, więc chyba 3 miechy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jeśli umowa była podpisywana w salonie, to masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Jeśli nie zapłacisz abonamentu będziesz miał kasę umowną, umowa jest nadal kontynuowana więc musisz płacić. Oczywiście to umowny 3 miesięczny okres wypowiedzenia z reguły wyrabiają się w 2 tygodnie, no może w ekstremalych warunkach miesiąc. Wyslij wypowiedzenie (wzór wypowiedzenia masz na forum dostępne), czekaj na odpowiedź listowną z datą zakończenia umowy, dekoder zostanie przełącznoy na tzw pre paid, bez wpłacania na konto będziesz miał możliwość oglądania kanałów FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 3 miesiące . W rzeczywistości ile to trwa, też tak długo ? Jeśli nie zapłaciłbym teraz abonamentu to coś groźnego się stanie ?Jeśli nie zapłacisz to zablokuja Ci tuner i wtedy ani w pre-paid,ani FTA nie obejrzysz. A wypowiedzenie z okresem 3 mies. Numer karty napisałeś,więc b.dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 @Kojak trochę chyba niebardz sie na tym znasz bo zle mówisz. Okres wypowiedzenia to okres juz po rozpatrzeniu pisma przez CP i on przeważnie wynosi 3 miesiące, licząc od początku najbliższego okresu rozliczeniowego po zaksięgowaniu wypowiedzenia. CP po otrzymaniu od nas takiego pisma ma na to (rozpatrzenie i zaksięgowanie) 7 dni. załóżmy umowa podpisana 20go jakiegoś miesiąca i do 20 płacimy rachunki - wysyłamy wypowiedzenie teraz (polecony, potwierdzenie odbioru), wpływa do CP 27 lutego, od tej daty maja 7 dni zeby wprowadzić w system, czyli 3 miesiace bedą nam sie liczyć od 20 marca - umowa skończy sie 20 czerwca (ostatnia płatnośc do 20 maja) - wysyłamy 15 marca, wpływa 17 marca i tu różnie może być, jak zaksięgują przed 20 marca od od 20 marca liczą się 3 miesiące jeżeli po to od 20 kwietnia liczymy 3 miesiace wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.