Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, to Cyfrowy Polsat chciałby, żeby tak było. Jeżeli jednak przyślą mi list, w którym informują o nowym regulaminie, a w tymże regulaminie jest informacja, że wchodzi w życie od 1.11.2009, to ONI ZMIENIAJĄ REGULAMIN, a zgodnie z prawem mogę taką umowę rozwiązać, choćby była to umowa terminowa. UOKiK powinien się za nich wziąć, bo to nie jest normalna sytuacja. Co mnie obchodzi, że wysłali mi nowy regulamin „przez pomyłkę”?

Chyba że w liście jest informacja, że „Pana ten regulamin będzie dotyczył od dnia x.xx.”, ale to też wątpliwe prawnie. W ogóle nie rozumiem, jak można świadczyć jedną usługę według dwóch różnych regulaminów? Poza tym poprzedni regulamin zawiera sporo zapisów będących niedozwolonymi (i to chyba było przyczyną jego zmiany). Co oni sobie wyobrażają: wiemy, że stary regulamin jest niezgodny z prawem, ale i tak świadczymy według niego usługi, bo umowa jest terminowa i by nam klienci pouciekali? Jakoś operatorzy komórkowi musieli przełknąć takie ciężkie piguły i pozwalali rozwiązywać umowy terminowe ze względu na zmianę regulaminu.

 

Zgadzam się z Panem w całkowicie, chyba nie wszyscy rozumieją mój problem, dopiero Pan trafił w sedno sprawy. Nie może być tak, że jedni są traktowani wg. jednego regulaminu, a pozostali wg innego. Co mnie obchodzi, że podpisałem kolejną umowę w lipcu, skoro regulamin jest z listopada, czyli później niż podpisana umowa przeze mnie. Zgodziłbym się z tym co mówią konsultanci z CP, gdybym podpisał umowę po 1 listopada, wtedy jest to logiczne, że nie mam prawa rościć wcześniejszego rozwiązania umowy. Pragnę ponownie powtórzyć to co napisałem, nie jest to pierwsza umowa, która rozwiązuje ze względu na zmiany w regulaminie i do tej pory nie było żadnych problemów, dopiero w CP spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka. Nadal upieram się przy swoim, że to ja mam rację a nie CP i ich konsultanci, którzy mówią to co powinni mówić, a czego ich wyuczyli na różnych szkoleniach. Za bardzo boją się odpływu ludzi w CP, co wyrazili sami w podsumowaniu za III kwartał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to,że nie wypowiedziałeś umowy.Czy brak akceptacji nowego regulaminu,to wypowiedzenie umowy? Pisze się...wypowiadam umowę z braku akceptacji nowego regulaminu i cennika.....zobacz też do poprzedniego wątku.

 

Moje zdanie jest takie, że nowy regulamin obowiązuje każdego, bez względu na to kiedy podpisał poprzednią umowę i kiedy wygasa ta umowa, czy jest w okresie podstawowym, czy też nie.

CP podszedł do tego dość cfanie, przysłali nowy regulamin wraz z nową umową, jeśli podpisałbym nową umowę nie miałbym prawa wcześniej zrezygnować ponieważ zawiera ona już zapisy z 1 listopada, tym razem nie dałem się nabrać. Podobnie jest z regulaminem i cennikiem, gdybym listownie nie powiadomił ich o braku akceptacji, nie mógłbym rozwiązać wcześniej umowy.

Głowię się nad jednym, dlaczego konsultanci tak bardzo upierają się przy swoim i wmawiają mi nieprawdę?

Cały czas zastanawiam się do kogo zwrócić w tej sprawie. Ktoś kto by potwierdził i utwierdził mnie w przekonaniu, że to ja mam rację a nie CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin z 1.11.2009 nie wprowadza żadnych zmian jeśli chodzi o okres podstawowy umowy w stosunku do poprzedniego regulaminu. Zmiany zawarte w nowym regulaminie odnoszą się tylko do sytuacji kiedy klient jest po okresie podstawowym. Masz umowę cały czas w okresie podstawowym, więc nie możesz wypowiedzieć umowy z uwagi na zmiany regulaminu, bo Ciebie te zmiany nie dotyczą - nie masz podstawy prawnej rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin z 1.11.2009 nie wprowadza żadnych zmian jeśli chodzi o okres podstawowy umowy w stosunku do poprzedniego regulaminu. Zmiany zawarte w nowym regulaminie odnoszą się tylko do sytuacji kiedy klient jest po okresie podstawowym. Masz umowę cały czas w okresie podstawowym, więc nie możesz wypowiedzieć umowy z uwagi na zmiany regulaminu, bo Ciebie te zmiany nie dotyczą - nie masz podstawy prawnej rozwiązania umowy.

 

Ahhhh, sam już nie wiem co o tym wszystkim myśleć, może i faktycznie ma Pan rację.

Wezmę jutro ostatnią umowę jaką podpisałem i regulamin, ponownie przeczytam co obie zawierają i może faktycznie się mylę w tej kwestii, strasznie to wszystko skomplikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin z 1.11.2009 nie wprowadza żadnych zmian jeśli chodzi o okres podstawowy umowy w stosunku do poprzedniego regulaminu. Zmiany zawarte w nowym regulaminie odnoszą się tylko do sytuacji kiedy klient jest po okresie podstawowym. Masz umowę cały czas w okresie podstawowym, więc nie możesz wypowiedzieć umowy z uwagi na zmiany regulaminu, bo Ciebie te zmiany nie dotyczą - nie masz podstawy prawnej rozwiązania umowy.

Zgadzam się,może i tak jest,tu chodzi o inną sprawę.Gdyby regulamin,tylko sam regulamin wysyłali do poczytania,nawet i do podpisania,to proszę bardzo.

Ale w czasie umowy terminowej niech mi nie podsuwają następnej terminowej !!! I tu trzeba reagować wypowiedzeniem,albo płacić więcej.Miej na uwadze wszystkie papiery co są w kopercie od CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się za 4 miesiące umowa, do 18.03 musiałbym ewentualnie wysłać jakieś wypowiedzenie.

Teraz pytanie odnośnie downgrade z pakietu Familijnego i Relax Mix HBO do Mini, jak się za to zabrać?

O ile nie ma problemu z zejściem do Familijnego to już z Mini/MiniMax zaczynają się schody.

Infolinia twierdzi, że mogę się kontaktować w tej sprawie dopiero po zakończeniu okresu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu z zejściem do Mini. Podstawa to wysłać wypowiedzenie umowy. Po otrzymaniu zadzwonią do Ciebie z Polsatu i zaproponują Ci oferte specjalnie dla Ciebie ;) Mnie zaproponowali do wyboru (umowa kończyła się w grudniu) Mini, MiniMax, Familijny przez 5 miesięcy gratis, umowa na 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja teraz zadam pytanie i proszę o pomoc forumowiczów.

 

W październiku 2009 umowa na czas określony, którą miałem zawartą, przeszła w umowę na czas nieokreślony.

W trakcie tejże umowy na czas określony kupiłem sobie za 400 zł dekoder Samsung HD i z niego korzystam – również z Polsatem nie chcę się rozstawać.

Jednak teraz przyszła do mnie nowa umowa i zmiana regulaminu.

I mam pytanie czy dobrze rozumuję treść nowej umowy, mianowicie:

1. Mam możliwość podpisania umowy na rok (na Okres Podstawowy) i wtedy cena abonamentu się nie zmieni – czyli dalej będzie przy pakiecie podstawowym 37,90 – jednak gdybym chciał ją zerwać wcześniej np. z przyczyn losowych – to karę bym zapłacił za to max 24 zł :?:

2. Z tego co dalej zrozumiałem – mam możliwość na miesiąc przed końcem tego okresu podstawowego przejść w umowę na czas nieokreślony, gdybym do nich nic nie napisał to z automatu umowa trwa dalej jednak już jako Okres Dodatkowy, gdzie cena abonamentu będzie wynosiła 39,90 przy familijnym – i gdybym chciał ten okres dodatkowy zerwać to kary za to nie ponoszę, ponieważ nie dostaję żadnej ulgi :?: Czy ja to dobrze rozumiem :?:

I teraz mam pytanie – dla ciekawości poszedłem sobie do punktu sprzedaży – z pytaniem aby mi tę nową umowę rozjaśnili – powiedzieli że nie rozjaśnią, ale że jej podpisywać nie muszę (wiadomo), jednak w ramach tej umowy którą mam na czas nieokreślony i dekodera Samsung HD, którego mam, mogę u nich skorzystać z jakiejś oferty promocyjnej – np. jakieś dodatkowe kanały mieć za darmo przez jakiś czas – czy to jest prawda :?:, czy może pani w punkcie wprowadza mnie w błąd :?:

 

--------------------------------------

 

ps: Mam również podpisaną umowę na kanał MTV HD - tylko że gdzieś im to zniknęło w komputerze i kanał mi zablokowali. Raz mówią że przez to muszę nową umowę na kanał HD podpisać a innym razem że nie ponieważ zgodnie z prawdą jej nie rozwiązywałem - a kanał mam dalej wyłączony i nie chcą za niego pobierać opłat - jak z nimi walczyć aby go przywrócili :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściowo odpowiem:

pkt 1-po podpisaniu umowy,przez rok nie możesz jej zerwać (o przyczynie losowej nie wspomnę),musisz wypłacić 12 okresy rozliczeniowe,te 24 zł to różnica w abo.-12x2 żł

pkt 2-tak,po wcześniejszym wypowiedzeniu.

Dalej,mozesz nowej umowy nie podpisać,nie akceptować n.regulaminu,a napisać wypowiedzenie na poprzednią umowę (na czas nieokreślony),wysłać to w wymaganym terminie.Po ok.1mies.byłbyś wolny od CP,wtedy możesz podpisać nową umowę z Samsungiem i będą promocje.

Po wysłaniu wypowiedzenia mogą dzwonić,wtedy trzeba się z nimi targować o promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zaznaczam, że jestem tutaj nowy, więc na wstępie przepraszam za ewentualne wpadki.

 

Nurtuje mnie jedna sprawa.

 

Jestem aktualnie abonentem CP z umową na 24 miesiące, która upływa 29.03.2010.

Płacę 37,9 za pakiet familijny + 15 dzierżawa dekodera HD Samsung + 6 pakiet Polsat Sport HD.

 

Orientuje się ktoś, czy po przejściu umowy na czas nieokreślony zmieniają się w jakiś sposób jej warunki?

Tzn, czy zmieniają się ceny, czy nadal trzeba płacić za dzierżawę dekodera ?

 

Ewentualnie do kiedy mam czas na wypowiedzenie umowy 24 miesięcznej - w jej treści jest to napisane

bardzo niejednoznacznie - czy okres wypowiedzenia wynosi 1 czy 3 miesiące. Zresztą jest coś wspomniane

o konieczności wypowiedzenia przed 21 okresem rozliczeniowym.

 

Dodam, że chciałbym zostać z CP licząc oczywiście na lepsze warunki - np brak opłaty za dzierżawę dekodera.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że Polsat "złowionych" Klientów traktuje po macoszemu.

 

Przerabiał ktoś podobny temat?

 

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane i za które serdecznie dziękuję.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy zaprzestanie nadawania programu E! w Cyfrowym Polsacie może stanowić podstawę do wypowiedzenia umowy która kończy mi się w 15 października 2010 a okres wypowiedzenia zacząłby obowiązywać od 15 lipca 2010? Czy istnieje taka możliwość i jakie są szanse powodzenia w tej sprawie wie ktoś? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mainstage,warunki nie zmieniają się poza jednym,a mianowicie mogłeś wypowiedzieć umowę już przed 29 grudnia,koniec byłby 29.03.2010.

Możesz to uczynić w każdym pózniejszym miesiącu,by rezygnacja dotarła do nich na kilka dni przed 29 dnia mies.

Okres wypow.trwa 3mies.Spodziewaj się od CP listu z nowym regulaminem i umową,wypowiedzenie byłoby możliwe w ciągu 1 mies.

Cena za abo.bez zmian,dzierżawa też. W trakcie wypowiadania,lub umowy przedłużeniowej możesz coś z nimi "ugrać w postaci gratisowych miesięcy pakietów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie ... Mam do was male pytanko... Posiadam dekoder echostar 717 oplacam abonament familijny . dekoder mam na własnosc umowa konczy mi sie w lipcu ... Nie podoba mi sie ten dekoder i nie chce go dalej miec , chcialbym miec dekoder z funkcja nagrywania typu pvr itd. Czy taki dekoder mozna kupic w pakiecie familijnym ? i czy musze czekac do konca umowy i zarazem zerwac ta umowe i podpisac nowa ? w internetowym sklepie polsatu tylko dostepne echostary hd i jakies marne ich produkcje typu mini i cp2 itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, jestem tutaj od paru minut zarejestrowana ...na imię mam Krystyna i to mój pierwszy post :D

 

W grudniu 2009 rozwiązałam 2 letnią umowę z CP( pakiet familijny), ponieważ stałam się posiadaczką dekodera ICord (500giga) i używam modułu cyfrowego. Polsat opłaca moja mama i pomyliła numery konta i wpłaciła sumę 55złotych(opłata za familijny i pakiet sportowy ), na wypowiedziane przeze mnie konto . Po rozmowie z infolinią, kazano mi napisać maila z prośbą o przeksięgowanie tej kwoty . Moje pytanie brzmi - ile to trwa z reguły, może już ktoś miał podobny problem i czy cała suma zostanie przeksięgowana, bo automatycznie na nieistniejącym koncie została potrącona opłata za pakiet familiny )?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patryku dziękuję za odpowiedź, ale maila wysłałam we wtorek(2.02.2010), do tej pory żadnego przeksięgowania ...a na koncie wypowiedzianym , kwota automatycznie została zaksięgowana jako opłata za pakiet familijny i wolne środki to różnica pomiedzy (wpłaconą sumą 55 złotych a 37.90...)sprawdziłam przez Internet. W ogóle dlaczego istnieje jeszcze na moim nazwisku (wypowiedziane konto, myślałam...że ulega to automatycznie likwidacji) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo,to jeszcze jedno pytanie ...powiedziano mi w infolini, że aby mieć pakiet kanałówHd( do modułucyfrowego), muszę zawrzeć z nimi umowę na rok czasu ...na pakiet familijny i potem pakietHD (15złotych)...czekam już na taką umową od 10 stycznia, a miała być w ciągu 2 tygodni, czy mam się uzbroić w cierpliwość , a może coś jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...