SAT_ANTHD Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Mam umowe na Familijny oraz Polsat sport HD , dzisiaj otrzymalem pismo z ktorego wynika ze mam zaznaczyc Polsat Sport HD oraz odeslac do Warszawy , jezeli tego nie zrobie zostanie wylaczony kanal HD .Czy to nie jakis myk ? mam umowe na familijny oraz kanal HD. Sądzę, że ten kanał był nadawany jako bonifikata przez kilka miesięcy za fakt podpisania umowy? W celu dalszego oglądania chyba należy podpisać lojalkę, którą zapewne otrzymałeś ( 6 zł/mc). Druga możliwość jest taka że właśnie skończył się okres lojalki na ten kanał i należy go przedłużyć. Dokładniejszych wyjaśnień pewnie mogą udzielić Ci konsultanci polsatu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Dzieki SAT_ANTHD za ten numer narazie ojczym wysłał listem poleconym pismo o rozwiązanie tej umowy i anulowanie zaległości, zobaczymy co z tego wyniknie. Najlepsze że polsat cały czas był cicho i nic nieinformował o żadnych zaległościach. Pozatym w centrali chyba wiedzą że dekoder mojego ojczyma od ponad 3 lat nielogował się w sieci polsatu, to znaczy że naliczanie opłat było chyba bezpodstawne... List polecony swoją drogą - będziesz czekać ponad miesiąc, o ile w ogóle dostaniesz jakąś wiadomość [zakładając, że w wypowiedzeniu/liście zawarłeś jakieś dane do kontaktu]. Przez telefon nic nie załatwisz. Trzeba wybrać się do APS. Jeżeli jest możliwość - do tego, w którym była podpisana umowa, lub dowolnego innego - różnicy nie ma. Dokumenty: - dowód osobisty [osoby podpisującej umowę !] - numer karty Razem z pełnomocnikiem trzeba będzie sporządzić reklamację: Podaj te 2 przykłady pełnomocnikowi: 1) Reklamacja Grupa: Rozwiązanie umowy pierwotnej / umowy lojalnościowej Typ: tu jest 16 możliwości - należy wybrać jedną lub 2) Reklamacja (ta wydaje się bardziej odpowiednia) Grupa: Zadłużenie klienta Typ: Prośba o umorzenie zadłużenia Trzeba będzie podać dane do kontaktu - najlepiej telefonicznego. Sam proces to kilka dni - można wybrać się później do APS i sprawdzić czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Podczas pisania reklamacji jest możliwość dodania opisu zaistniałej sytuacji - należy ten fakt wykorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Dzięki Xenomorph tak też zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Mam umowe na Familijny oraz Polsat sport HD , dzisiaj otrzymalem pismo z ktorego wynika ze mam zaznaczyc Polsat Sport HD oraz odeslac do Warszawy , jezeli tego nie zrobie zostanie wylaczony kanal HD .Czy to nie jakis myk ? mam umowe na familijny oraz kanal HD. Sądzę, że ten kanał był nadawany jako bonifikata przez kilka miesięcy za fakt podpisania umowy? W celu dalszego oglądania chyba należy podpisać lojalkę, którą zapewne otrzymałeś ( 6 zł/mc). Druga możliwość jest taka że właśnie skończył się okres lojalki na ten kanał i należy go przedłużyć. Dokładniejszych wyjaśnień pewnie mogą udzielić Ci konsultanci polsatu. Pzdr Tak dzisiaj dzwonilem pierwszy raz i ostatni raz !!!............jakis gosciu poinformowal mnie iz musze miec jakis kanal HD oraz dokonywac za niego oplaty bo posiadam dekoder HD !!!!! normalnie mnie oslabil i skonczylem rozmowe . Oczywiscie napisalem do CP o wyjasnienie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Ja mialem cyrki z pakietem relax mix bo cos pomieszali z pakietami, zamist 23.07 wylaczyc pakiet HBO to wylaczyli mi pakiet relax mix . to musialem dzwonic 10 razy do cp i za kazdym razem slyszalem ta sama spiewke ale juz dzisiaj jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Bede wysylam rezygnacje z CP i mam prosbe o pomoc: umowe podpisalem 25.04.2009 na okres podstawowy tj.13 miesiecy ostatni rachunek mam platny do 25.04.2010 czy date konca umowy mam wpisac 25.05.2010 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Tak,25.05.10 umowa przechodzi na czas nie określony.Rezygnację trzeba pisać wcześniej,jak w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvsatuser Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam mam pytanie otrzymałem umowe do podpisu po przejsciu z prepaid na umowe na moim dekoderze samsung HD Co oznacza 9 cyfrowy nr nad moim adresem? Pytam z ciekawosci, na starej umowie do dekodera sd jest to inny nr Nr karty nie napisali, tylko adres + kod kreskowy z numerem i ten 9 cyfrowy, ale mam nadzieje ze nie przyslali jej dekoder sd w okresie wypowiedzenia Umowę lepiej wyslac poleconym niz w tej załączonej kopercie? Pisać na kopercie jak na załączonej "Dział Obsługi Klienta"? Przyśpieszy to jej rejestracje u nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam jakieś 3 tygodnie temu założyłem CP pakiet Mini Max ale teraz chyba zdecyduję sie podwyższyć go na Familijny i tu moje pytanie czy będę musiał zapłacić jakoś dodatkowo czy tylko różnice w cenie pakietów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 O ile to możliwe, to będzie to wyłącznie różnica w cenie pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Do tvsatuser -to nr identyfikacyjny klienta,który z kolei jest częścią 26 liczb Twojego nr rachunku na który wpłacasz za abonament. Umowę w ich kopercie,po to wysłali,polecony też może być,choć nie wiem czy to przyśpieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvsatuser Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Do tvsatuser -to nr identyfikacyjny klienta,który z kolei jest częścią 26 liczb Twojego nr rachunku na który wpłacasz za abonament.Umowę w ich kopercie,po to wysłali,polecony też może być,choć nie wiem czy to przyśpieszy. Wysłałem jednak w załączonej przez nich kopercie bo opłata jest przez nich pokrywana, tylko na odwrocie dopisałem nadawce Chyba to nie przeszkadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_stian Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Mam pytanie do szanownych kolegów. Niestety różne rzeczy słyszę w punktach CP a na infolinię dodzwonić się graniczy z cudem. Dziś wysłałem wypwoiedzenie umowy z CP. Umowę miałem na czas nieokreślony. Pytanie jest następujące. Sprzęt z kartą zachowuję i prawdopdobnie w przyszłości będę chciał po rozwiązaniu umowy wrócić do CP. W związku z tym czy będę musiał na nwoo kupować lub wypożyczać dekoder z nową kartą? czy będę śmiało mógł podpisać nową umowę i oglądać CP na starym sprzęcie ? W jednym z punktów CP Pani stwierdziła,że muszę wtedy mieć nowy sprzęt koniec kropka. Trochę to bezsensowne, abym miał dwie "puszki" w domu, kiedy wystarczyłoby chyba aktywować moją kartę ponownie... Dziękuję za góry za odpowiedź. Pozdrawiam Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Bedziesz mogl podpisac na stary dekoder umowe, ale oczywiscie w razie awarki sprzetu (co bardzo mozliwe) naprawa na wlasny koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Tym bardziej, że w chwili obecnej przechodząc z FTA można podpisać umowę na każdy pakiet (poza MiniMax). Umowy zawsze 24mc, w tym 2mc wybranego pakietu gratis + 3mc wypowiedzenia. Czyli średnio. Wychodzi taniej wziąć nowy dekoder w promocji (może poza pakietami Mini i MiniMax) //Edit - to co napisałem dotyczy dekoderów pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Bedziesz mogl podpisac na stary dekoder umowe, ale oczywiscie w razie awarki sprzetu (co bardzo mozliwe) naprawa na wlasny koszt. To nie tak do końca. Teraz masz możliwość uszkodzony stary dekoder (jeśli aktualnie jest związany z umową) wymienić za drobną opłatą. Najtaniej 69 złotych - chyba - za dekoder SD. Plus nowa umowa, z tym, że nowy dekoderek zostanie automatycznie objęty dwudziestoczteromiesięczną gwarancją. Wszelkie niewykorzystane nadpłaty ze starego dekodera, za abonament, zostaną uwzględnione przy nowej umowie. A ten uszkodzony dekoder zostanie jako pamiątka. Albo też możesz w miejscu wymiany bezpłatnie go zdać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Najtaniej to 1zł - zależy od pakietu. W przypadku, kiedy nie ma umowy (FTA) na dekoder można podpisać porozumienie FTA --->> Familijny, a po 48 godzinach dokonać podmiany SD na SD. Maksymalny rozmiar obrazka to 720 pikseli. Dlatego to tak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitwlkp Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam Mam kilka pytań,mam umowę z CP na 2lata i kończy mi się 23 listopada 2009 Chce rozwiązać z nimi umowe,kiedy muszę wysłać list z rezygnacją ? I jakie mam potem opcje ? Jeszcze jedno pytanie posiadam teraz pakiet Familijny i Relax mix czy po okresie podstawowym mogę np zmienić pakiet na mini i pozostać na umowie na czas nieokreślony lub przejść na Pre-paid z pakietem Mini,czy żeby mieć sam Mini musze podpisać nową umowę na czas określony ? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Jeśli chcesz rozwiązać z nimi umowę z dniem 23 listopada to wypowiedzenie wyślij jak najszybciej jeśli masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia, jeśli miesięczny to wystarczy wysłać na początku października, a jaki masz okres wypowiedzenia możesz sprawdzić w umowie. Potem możesz podpisać nową umowę na ten dekoder, który masz; płacić pre-paid, albo odbierać tylko kanały FTA. Jeśli rozwiążesz umowę będziesz mógł odbierać tylko kanały FTA i w takiej sytuacji, aby mieć dostęp do pakietu Mini musisz podpisać porozumienie na czas nieokreślony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia. 1) FTA --->> Mini || porozumienie - brak okresu podstawowego || 9,90 zł || 3mc okres wypowiedzenia || Deklaracja nieprzedłużania umowy po upływie okresu podstawowego - brak || Kara za zerwanie umowy - brak || Możliwość Upgradu do poziomu wyższego - możliwa poprzez podpisanie Porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy ( || Możliwość Upgradu w przyszłości - podpisanie porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy Mam nadzieję, że się nie rąbnąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitwlkp Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 eMTi dzięki za odpowiedź mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia,bo sprawdzałem na umowie.Mam taki plan by zostawić sobie pakiet mini w CP i do tego wziąść multipakiet canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash5 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Słuchajcie dziś nawet założyłem temat na ten temat. Jestem troche wstrząśniety. Dzwonie dziś do polsatu ay mi wlaczyli HBO HD i DISCOVERY HD a tu sie okazuje , że oni musza sporzadzcic pismo i do mnie wysłać a ja im odesłać. Czy to nie chore? W cyfrze + było tak , że wystarczyło zadzwonić na infolinie i w moim zestawie kanałów NATYCHMIAST pojawiał się dany kanał!!! (np National Geographic HD) czy jest jakieś obejście na to czy niema? I rzeczywiscie trzeba czekać aż przyślą zakichane pisemko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Tak, żeby posiadać te ww. przez Ciebie kanały HD trzeba podpisać i odesłać im aneks do umowy, który Ci przyślą. Nic na to nie poradzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Przy podpisywaniu umowy każdy klient ma mozliwość doboru kanału / ów HD. Cóż skoro PH nie poinformował klienta to teraz trzeba będzie czekać ~ 1 miesiąc na załatwienie sprawy porozumienia na kanał/y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Moja umowa z CP kończy się 9 listopada 2009, mam 3 m-czny okres wypowiedzenia dlatego też wypowiedzenie umowy już im wysłałem i zostało przez nich zarejestrowane w systemie. Płacę co miesiąc regularnie i nigdy nie miałem nadpłaty, a CP mam opłacony do 9 września, ale w iCOK widnieje następna kwota do zapłaty 42,80 zł zamiast 37,90 zł i nie wiem o co chodzi . Czy to jakiś błąd czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Tyle kosztuje pakiet Familijny po okresie podstawowym (gdy nie masz już obowiązującej umowy). Czyli którko mówiąć pre-paid. Jeżeli dalej będziesz chciał korzystać z odbiornika nie podpisując umowy zapłacisz dokładnie 42,80 za w.w pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.