Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam umowe na Familijny oraz Polsat sport HD , dzisiaj otrzymalem pismo z ktorego wynika ze mam zaznaczyc Polsat Sport HD oraz odeslac do Warszawy , jezeli tego nie zrobie zostanie wylaczony kanal HD .Czy to nie jakis myk ? mam umowe na familijny oraz kanal HD.

 

Sądzę, że ten kanał był nadawany jako bonifikata przez kilka miesięcy za fakt podpisania umowy? W celu dalszego oglądania chyba należy podpisać lojalkę, którą zapewne otrzymałeś ( 6 zł/mc). Druga możliwość jest taka że właśnie skończył się okres lojalki na ten kanał i należy go przedłużyć.

 

Dokładniejszych wyjaśnień pewnie mogą udzielić Ci konsultanci polsatu. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki SAT_ANTHD za ten numer narazie ojczym wysłał listem poleconym pismo o rozwiązanie tej umowy i anulowanie zaległości, zobaczymy co z tego wyniknie. Najlepsze że polsat cały czas był cicho i nic nieinformował o żadnych zaległościach. Pozatym w centrali chyba wiedzą że dekoder mojego ojczyma od ponad 3 lat nielogował się w sieci polsatu, to znaczy że naliczanie opłat było chyba bezpodstawne...

 

 

List polecony swoją drogą - będziesz czekać ponad miesiąc, o ile w ogóle dostaniesz jakąś wiadomość [zakładając, że w wypowiedzeniu/liście zawarłeś jakieś dane do kontaktu]. Przez telefon nic nie załatwisz.

 

Trzeba wybrać się do APS. Jeżeli jest możliwość - do tego, w którym była podpisana umowa, lub dowolnego innego - różnicy nie ma.

Dokumenty:

- dowód osobisty [osoby podpisującej umowę !]

- numer karty

 

Razem z pełnomocnikiem trzeba będzie sporządzić reklamację:

Podaj te 2 przykłady pełnomocnikowi:

1) Reklamacja

Grupa: Rozwiązanie umowy pierwotnej / umowy lojalnościowej Typ: tu jest 16 możliwości - należy wybrać jedną

 

lub 2) Reklamacja (ta wydaje się bardziej odpowiednia)

Grupa: Zadłużenie klienta Typ: Prośba o umorzenie zadłużenia

 

Trzeba będzie podać dane do kontaktu - najlepiej telefonicznego. Sam proces to kilka dni - można wybrać się później do APS i sprawdzić czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Podczas pisania reklamacji jest możliwość dodania opisu zaistniałej sytuacji - należy ten fakt wykorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowe na Familijny oraz Polsat sport HD , dzisiaj otrzymalem pismo z ktorego wynika ze mam zaznaczyc Polsat Sport HD oraz odeslac do Warszawy , jezeli tego nie zrobie zostanie wylaczony kanal HD .Czy to nie jakis myk ? mam umowe na familijny oraz kanal HD.

 

Sądzę, że ten kanał był nadawany jako bonifikata przez kilka miesięcy za fakt podpisania umowy? W celu dalszego oglądania chyba należy podpisać lojalkę, którą zapewne otrzymałeś ( 6 zł/mc). Druga możliwość jest taka że właśnie skończył się okres lojalki na ten kanał i należy go przedłużyć.

 

Dokładniejszych wyjaśnień pewnie mogą udzielić Ci konsultanci polsatu. Pzdr

Tak dzisiaj dzwonilem pierwszy raz i ostatni raz !!!............jakis gosciu poinformowal mnie iz musze miec jakis kanal HD oraz dokonywac za niego oplaty bo posiadam dekoder HD !!!!! normalnie mnie oslabil i skonczylem rozmowe . Oczywiscie napisalem do CP o wyjasnienie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja mialem cyrki z pakietem relax mix bo cos pomieszali z pakietami, zamist 23.07 wylaczyc pakiet HBO to wylaczyli mi pakiet relax mix . to musialem dzwonic 10 razy do cp i za kazdym razem slyszalem ta sama spiewke ale juz dzisiaj jest wszystko ok. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam pytanie

 

otrzymałem umowe do podpisu po przejsciu z prepaid na umowe na moim dekoderze samsung HD

 

Co oznacza 9 cyfrowy nr nad moim adresem? Pytam z ciekawosci, na starej umowie do dekodera sd jest to inny nr

 

Nr karty nie napisali, tylko adres + kod kreskowy z numerem i ten 9 cyfrowy, ale mam nadzieje ze nie przyslali jej dekoder sd w okresie wypowiedzenia :)

 

Umowę lepiej wyslac poleconym niz w tej załączonej kopercie?

 

Pisać na kopercie jak na załączonej "Dział Obsługi Klienta"? Przyśpieszy to jej rejestracje u nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tvsatuser -to nr identyfikacyjny klienta,który z kolei jest częścią 26 liczb Twojego nr rachunku na który wpłacasz za abonament.

Umowę w ich kopercie,po to wysłali,polecony też może być,choć nie wiem czy to przyśpieszy.

 

Wysłałem jednak w załączonej przez nich kopercie bo opłata jest przez nich pokrywana, tylko na odwrocie dopisałem nadawce :)

 

Chyba to nie przeszkadza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do szanownych kolegów. Niestety różne rzeczy słyszę w punktach CP a na infolinię dodzwonić się graniczy z cudem. Dziś wysłałem wypwoiedzenie umowy z CP. Umowę miałem na czas nieokreślony. Pytanie jest następujące. Sprzęt z kartą zachowuję i prawdopdobnie w przyszłości będę chciał po rozwiązaniu umowy wrócić do CP. W związku z tym czy będę musiał na nwoo kupować lub wypożyczać dekoder z nową kartą? czy będę śmiało mógł podpisać nową umowę i oglądać CP na starym sprzęcie ?

 

W jednym z punktów CP Pani stwierdziła,że muszę wtedy mieć nowy sprzęt koniec kropka. Trochę to bezsensowne, abym miał dwie "puszki" w domu, kiedy wystarczyłoby chyba aktywować moją kartę ponownie...

 

Dziękuję za góry za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że w chwili obecnej przechodząc z FTA można podpisać umowę na każdy pakiet (poza MiniMax).

Umowy zawsze 24mc, w tym 2mc wybranego pakietu gratis + 3mc wypowiedzenia. Czyli średnio.

Wychodzi taniej wziąć nowy dekoder w promocji :) (może poza pakietami Mini i MiniMax)

 

//Edit - to co napisałem dotyczy dekoderów pre-paid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz mogl podpisac na stary dekoder umowe, ale oczywiscie w razie awarki sprzetu (co bardzo mozliwe) naprawa na wlasny koszt.

To nie tak do końca. Teraz masz możliwość uszkodzony stary dekoder (jeśli aktualnie jest związany z umową) wymienić za drobną opłatą. Najtaniej 69 złotych - chyba - za dekoder SD. Plus nowa umowa, z tym, że nowy dekoderek zostanie automatycznie objęty dwudziestoczteromiesięczną gwarancją. Wszelkie niewykorzystane nadpłaty ze starego dekodera, za abonament, zostaną uwzględnione przy nowej umowie. A ten uszkodzony dekoder zostanie jako pamiątka. Albo też możesz w miejscu wymiany bezpłatnie go zdać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam kilka pytań,mam umowę z CP na 2lata i kończy mi się 23 listopada 2009 Chce rozwiązać z nimi umowe,kiedy muszę wysłać list z rezygnacją ? I jakie mam potem opcje ? Jeszcze jedno pytanie posiadam teraz pakiet Familijny i Relax mix czy po okresie podstawowym mogę np zmienić pakiet na mini i pozostać na umowie na czas nieokreślony lub przejść na Pre-paid z pakietem Mini,czy żeby mieć sam Mini musze podpisać nową umowę na czas określony ?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz rozwiązać z nimi umowę z dniem 23 listopada to wypowiedzenie wyślij jak najszybciej jeśli masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia, jeśli miesięczny to wystarczy wysłać na początku października, a jaki masz okres wypowiedzenia możesz sprawdzić w umowie.

Potem możesz podpisać nową umowę na ten dekoder, który masz; płacić pre-paid, albo odbierać tylko kanały FTA.

 

Jeśli rozwiążesz umowę będziesz mógł odbierać tylko kanały FTA i w takiej sytuacji, aby mieć dostęp do pakietu Mini musisz podpisać porozumienie na czas nieokreślony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia.

 

1) FTA --->> Mini || porozumienie - brak okresu podstawowego || 9,90 zł || 3mc okres wypowiedzenia || Deklaracja nieprzedłużania umowy po upływie okresu podstawowego - brak || Kara za zerwanie umowy - brak || Możliwość Upgradu do poziomu wyższego - możliwa poprzez podpisanie Porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy ( || Możliwość Upgradu w przyszłości - podpisanie porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy

 

Mam nadzieję, że się nie rąbnąłem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie dziś nawet założyłem temat na ten temat. Jestem troche wstrząśniety. Dzwonie dziś do polsatu ay mi wlaczyli HBO HD i DISCOVERY HD a tu sie okazuje , że oni musza sporzadzcic pismo i do mnie wysłać a ja im odesłać. Czy to nie chore? W cyfrze + było tak , że wystarczyło zadzwonić na infolinie i w moim zestawie kanałów NATYCHMIAST pojawiał się dany kanał!!! (np National Geographic HD) czy jest jakieś obejście na to czy niema? I rzeczywiscie trzeba czekać aż przyślą zakichane pisemko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa z CP kończy się 9 listopada 2009, mam 3 m-czny okres wypowiedzenia dlatego też wypowiedzenie umowy już im wysłałem i zostało przez nich zarejestrowane w systemie. Płacę co miesiąc regularnie i nigdy nie miałem nadpłaty, a CP mam opłacony do 9 września, ale w iCOK widnieje następna kwota do zapłaty 42,80 zł zamiast 37,90 zł i nie wiem o co chodzi :woot: . Czy to jakiś błąd czy jak :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...