domokun Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Kiedy szwagier był na nartach podebrałem mu kartę na tydzień (On ma superpremium a ja tylko optimum). W tym czasie pobrało mi jego rachunek na dekoder. Teraz pytanie do Was, czy można jakoś zmienić rachunek na swój? Myślałem, że jak włożę swoją kartę to po jakimś czasie się podmieni, ale nic z tego. Czyżby za luty już tak zostało, a mój prawidłowy rachunek przyszedł dopiero za marzec? Czy żeby pokazało mi aktualne zadłużenie muszę mieć kartę od tego rachunku w tunerze? Pytam, bo wiem, że szwagier podobno zwlekał kilka dni z wpłatą, a u mnie dalej pokazywało na jego rachunku 0zł w zadłużeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Na dekoderze Pace PVR, wystarczy wyczyścić pamięć poprzez menu serwisowe i rachunki znikną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domokun Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Dzięki pamięć wyczyszczona - rachunek zniknął, ale czy teraz pobierze mój za luty? Czy dopiero później za marzec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Pytanie zasadnicze, jak zlikwidować aby wogóle sie nie pokazywał rachunek po uruchomieniu dekodera Sagemcom. Będę miał ochote to sam wybiore kanał 190 i zobaczę. Uszczęsliwianie wszystkich na siłe może przynieść odwrotne efekty, dobre tylko dla tych co opoźniaja się z płatnościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Jedyna droga na brak pokazywania info o rachunku na środku TV to składanie reklamacji. Jak będzie ich wystarczająco dużo to zmienią usługę, aby nie przeszkadzała przynajmniej klientom opłacającym zobowiązania terminowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A mniej/więcej kiedy przychodzi książeczka opłat na TV rachunek ? Marzec 2012 to mój pierwszy miesiąc z TV rachunkiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Dzięki pamięć wyczyszczona - rachunek zniknął, ale czy teraz pobierze mój za luty? Czy dopiero później za marzec? A może wie ktoś jak to zrobic w Sagemcomach HD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Jedyna droga na brak pokazywania info o rachunku na środku TV to składanie reklamacji. Jak będzie ich wystarczająco dużo to zmienią usługę, aby nie przeszkadzała przynajmniej klientom opłacającym zobowiązania terminowo. Korzystając z Cyfry+ wyrażasz zgodę na ich regulamin w którym jest napisane że cyfra zastrzega sobie możliwość wysyłania informacji o płatności na dekoder. Więc teraz chcesz składać reklamacje na coś na co się zgodziłeś??? Bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A mniej/więcej kiedy przychodzi książeczka opłat na TV rachunek ? Marzec 2012 to mój pierwszy miesiąc z TV rachunkiem . U mnie do 12 każdego miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbychu51 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Korzystając z Cyfry+ wyrażasz zgodę na ich regulamin w którym jest napisane że cyfra zastrzega sobie możliwość wysyłania informacji o płatności na dekoder. Więc teraz chcesz składać reklamacje na coś na co się zgodziłeś??? Bez sensu. Co z tego, że się zgodziłem na wysyłanie rachunku na dekoder? To nie znaczy, że mają mi przeszkadzać i blokować oglądanie kanałów podczas gdy rachunek jest dawno opłacony. Wysyłanie rachunku na dekoder nie powinno skutkować zmuszaniem klienta do jego oglądania. Życie trzeba ułatwiać, a nie utrudniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Rozmawiałem z konsultantem w tej sprawie i nie ma mozliwości wyłączyc rachunku, aby sie ponownie nie ukazywał na ekranie nalezy wejść w kanał 190 i juz nie powinien sie ponownie wyświetlać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 To że ci przeszkadza nie zmienia faktu że się na to zgodziłeś. Komunikat na ekranie pojawia się ok 15tego, tv rachunek otrzymujesz ok 8 jeśli ci to tak bardzo przeszkadza to płać od razu na następny dzień, w cyfrze pieniądze się księgują ok 4 dni (jeśli są wpłacone w banku, unikasie itp., nie dotyczy to poczty z której pieniądze idą nawet 10 dni) czyli 13tego powinni je mieć , a nie będziesz składał bezsensowne reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Zgadza się żeby rachunek zniknął wystarczy wejść na kanał 190 i go przeczytać, sorry ale myślałem że po 3 miesiącach wystawianie go to wiecie myślałem że chodzi o komunikat który przypomina o że za 4 itd. mija termin płatności. Czyli Stasio i Jasio zwracam honor, żeby tv rachunek zniknął wystarczy wejść na 190 i go przeczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Skoro C+ wprowadziła takie wg. mnie utrudnienia oglądania TV przez wyświetlanie rachunku i przypomnieniach o płatnościach - to wyjatkowo "dobrych" ma klientów, widocznie co drugi nie płaci w terminie! To juz wiem dlaczego nie szanują obecnych abonentów, tylko preferują i szukają nowych, nawet kosztem utraty starego abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Tylko że nowym klientom też się wyświetlają tv rachunki, chyba wszystkie telewizje satelitarne korzystają z takiego rachunku (a przynajmniej n-ka) więc w dzisiejszych czasach jest to normalne. Więc po co tyle szumu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 dobrze, że tym co nie płacą w terminie nie wrzucają co 15 minut obowiązkowych reklam typu "wizyta komornika" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Macie problem. Rachunek pojawia się tylko raz na miesiąc, wystarczy go tylko przeczytać. Czy musicie na każdą rzecz narzekać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja mam problem, gdyż nie dostałem jeszcze ani jednego TV Rachunku, gdy wejdę na kanał 190 to pisze : "Żaden TV Rachunek nie został przysłany na twój dekoder" bla bla bla.., zna ktoś może datę, kiedy TV Rachunek jest przysyłany na dekoder ? ( Posiadam dekoder Sagemcom DSI87 HD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Poczytaj kilka postów wyżej jest dokładnie na ten temat. Ja bym sie bardzo, a to bardzo cieszył że nie robią mi smietnika z dekodera tymi wyskakujacymi ciągle rachunkami i przypomnieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Rachunek możesz już mieć 1-go dnia miesiąca na ICA......ja tak mam i od razu wpłacam, nigdy nie czekam do 18 dnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja mam problem, gdyż nie dostałem jeszcze ani jednego TV Rachunku, gdy wejdę na kanał 190 to pisze : "Żaden TV Rachunek nie został przysłany na twój dekoder" bla bla bla.., zna ktoś może datę, kiedy TV Rachunek jest przysyłany na dekoder ? ( Posiadam dekoder Sagemcom DSI87 HD). Na stronie C+ http://cyfraplus.pl/abonent/tv_rachunek.html jest informacja ze rachunek ukazuje sie na wszystich dekoderach HD i PVR HD z wyjatkiem SagemComa DS187HD. Nie rozumiem o co tu chodzi, ponieważ ja mam tego Sagemcoma i w lutym takie informacje ciagle wyswietlały się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 @ zibi-s Po prostu informacje na stronie są nieuaktualnione bo cudowni informatycy nie mają czasu a TV Rachunek na SagemCom DSI 87 HD PVR Ready jest i działa @ Colsman123 W Lutym dostałem około 6-stego oficjancie tv rachunek na Sagemcom od Marca br. @ cabron600 Tak masz rację i to ma swoje plusy Dbasz o ekologię i masz szybki wgląd do płatności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czyli może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ja jeszcze nie dostałem ani jednego TV Rachunku ? Czy konieczne jest zaznaczenie opcji w ICA e-rachunek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Macie problem. Rachunek pojawia się tylko raz na miesiąc, wystarczy go tylko przeczytać. Czy musicie na każdą rzecz narzekać ? Tak, mam problem. Płacę co miesiąc terminowo 100 zł po to aby oglądać telewizję premium, a nie klikać w jakieś rachunki tylko po to, aby nic mi nie wyskakiwało na ekranie. Usługa ma pomagać, a nie przeszkadzać. Jeśli mają problem z niepłacącymi, to niech zrobią przemyślaną usługę, która wyskakuje WYŁĄCZNIE gdy nie płacisz, lub po prostu odcina dostęp do kanałów. A tu ewidentnie poszli na łatwiznę, bo są po prostu słabi. Zarówno od strony IT, jak i prowadzenia projektów czy nawet biznesowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi