Skocz do zawartości

TV rachunek - kanał 190


FFan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy szwagier był na nartach podebrałem mu kartę na tydzień (On ma superpremium a ja tylko optimum). W tym czasie pobrało mi jego rachunek na dekoder. Teraz pytanie do Was, czy można jakoś zmienić rachunek na swój? Myślałem, że jak włożę swoją kartę to po jakimś czasie się podmieni, ale nic z tego. Czyżby za luty już tak zostało, a mój prawidłowy rachunek przyszedł dopiero za marzec?

Czy żeby pokazało mi aktualne zadłużenie muszę mieć kartę od tego rachunku w tunerze? Pytam, bo wiem, że szwagier podobno zwlekał kilka dni z wpłatą, a u mnie dalej pokazywało na jego rachunku 0zł w zadłużeniu. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zasadnicze, jak zlikwidować aby wogóle sie nie pokazywał rachunek po uruchomieniu dekodera Sagemcom. Będę miał ochote to sam wybiore kanał 190 i zobaczę. Uszczęsliwianie wszystkich na siłe może przynieść odwrotne efekty, dobre tylko dla tych co opoźniaja się z płatnościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jedyna droga na brak pokazywania info o rachunku na środku TV to składanie reklamacji. Jak będzie ich wystarczająco dużo to zmienią usługę, aby nie przeszkadzała przynajmniej klientom opłacającym zobowiązania terminowo.

 

Korzystając z Cyfry+ wyrażasz zgodę na ich regulamin w którym jest napisane że cyfra zastrzega sobie możliwość wysyłania informacji o płatności na dekoder. Więc teraz chcesz składać reklamacje na coś na co się zgodziłeś??? Bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z Cyfry+ wyrażasz zgodę na ich regulamin w którym jest napisane że cyfra zastrzega sobie możliwość wysyłania informacji o płatności na dekoder. Więc teraz chcesz składać reklamacje na coś na co się zgodziłeś??? Bez sensu.

 

Co z tego, że się zgodziłem na wysyłanie rachunku na dekoder? To nie znaczy, że mają mi przeszkadzać i blokować oglądanie kanałów podczas gdy rachunek jest dawno opłacony. Wysyłanie rachunku na dekoder nie powinno skutkować zmuszaniem klienta do jego oglądania. Życie trzeba ułatwiać, a nie utrudniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że ci przeszkadza nie zmienia faktu że się na to zgodziłeś. Komunikat na ekranie pojawia się ok 15tego, tv rachunek otrzymujesz ok 8 jeśli ci to tak bardzo przeszkadza to płać od razu na następny dzień, w cyfrze pieniądze się księgują ok 4 dni (jeśli są wpłacone w banku, unikasie itp., nie dotyczy to poczty z której pieniądze idą nawet 10 dni) czyli 13tego powinni je mieć , a nie będziesz składał bezsensowne reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się żeby rachunek zniknął wystarczy wejść na kanał 190 i go przeczytać, sorry ale myślałem że po 3 miesiącach wystawianie go to wiecie ;) myślałem że chodzi o komunikat który przypomina o że za 4 itd. mija termin płatności. Czyli Stasio i Jasio zwracam honor, żeby tv rachunek zniknął wystarczy wejść na 190 i go przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro C+ wprowadziła takie wg. mnie utrudnienia oglądania TV przez wyświetlanie rachunku i przypomnieniach o płatnościach - to wyjatkowo "dobrych" ma klientów, widocznie co drugi nie płaci w terminie!

To juz wiem dlaczego nie szanują obecnych abonentów, tylko preferują i szukają nowych, nawet kosztem utraty starego abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem, gdyż nie dostałem jeszcze ani jednego TV Rachunku, gdy wejdę na kanał 190 to pisze : "Żaden TV Rachunek nie został przysłany na twój dekoder" bla bla bla.., zna ktoś może datę, kiedy TV Rachunek jest przysyłany na dekoder ? ( Posiadam dekoder Sagemcom DSI87 HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem, gdyż nie dostałem jeszcze ani jednego TV Rachunku, gdy wejdę na kanał 190 to pisze : "Żaden TV Rachunek nie został przysłany na twój dekoder" bla bla bla.., zna ktoś może datę, kiedy TV Rachunek jest przysyłany na dekoder ? ( Posiadam dekoder Sagemcom DSI87 HD).

Na stronie C+ http://cyfraplus.pl/abonent/tv_rachunek.html jest informacja ze rachunek ukazuje sie na wszystich dekoderach HD i PVR HD z wyjatkiem SagemComa DS187HD.

 

Nie rozumiem o co tu chodzi, ponieważ ja mam tego Sagemcoma i w lutym takie informacje ciagle wyswietlały się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ zibi-s

 

Po prostu informacje na stronie są nieuaktualnione bo cudowni informatycy nie mają czasu :) a TV Rachunek na SagemCom DSI 87 HD PVR Ready jest i działa :)

 

@ Colsman123

 

W Lutym dostałem około 6-stego oficjancie tv rachunek na Sagemcom od Marca br. :D

 

@ cabron600

 

Tak masz rację i to ma swoje plusy Dbasz o ekologię i masz szybki wgląd do płatności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie problem. Rachunek pojawia się tylko raz na miesiąc, wystarczy go tylko przeczytać. Czy musicie na każdą rzecz narzekać ?

Tak, mam problem. Płacę co miesiąc terminowo 100 zł po to aby oglądać telewizję premium, a nie klikać w jakieś rachunki tylko po to, aby nic mi nie wyskakiwało na ekranie. Usługa ma pomagać, a nie przeszkadzać. Jeśli mają problem z niepłacącymi, to niech zrobią przemyślaną usługę, która wyskakuje WYŁĄCZNIE gdy nie płacisz, lub po prostu odcina dostęp do kanałów. A tu ewidentnie poszli na łatwiznę, bo są po prostu słabi. Zarówno od strony IT, jak i prowadzenia projektów czy nawet biznesowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...