Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (cennik opcji Canal+, HBO itp.)


Krzychooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfra nachalnie ostatnio wciska HBO za 19.90 w zobowiązaniu na 9 miechów. Włączyłem sobie HBO żeby wykorzystać złote+, a teraz ciągle dzwonią żebym sobie HBO dobrał. Co telefon to coraz bardzie natarczywy konsultant, ostatni niemal wyprowadził mnie z równowagi (a jestem bardzo spokojną osobą): "włączę Panu na próbę i przez miesiąc będzie miał Pan darmowe (rozmowa odbyła się 26'tego marca)", pytam co z kwietniem bo w końcu miesiąc włączenia "darmo", a potem normalnie się płaci i ten z rozbrajającą szczerością: "za kwiecień to Pan cennikowo zapłaci ale dzieki temu może Pan odłączyć z końcem kwietnia HBO". Więc się pytam "gdzie ta promocja?" i jeszcze lepsza odpowiedź: "Dostaje Pan HBO HD w cenie tylko 19.90zł, oszczędza Pan blisko 20'ścia złotych miesięcznie bo standardowa cena HBO to 35,9zł". Grzecznie odpowiedziałem, że nie mam kompletnie czasu na HBO, a ten dalej że włączy, że za darmo etc.

 

Kryzys w Cyfrze nastał i szukają usilnie nowych osób na opcję HBO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra nachalnie ostatnio wciska HBO za 19.90 w zobowiązaniu na 9 miechów. Włączyłem sobie HBO żeby wykorzystać złote+, a teraz ciągle dzwonią żebym sobie HBO dobrał. Co telefon to coraz bardzie natarczywy konsultant, ostatni niemal wyprowadził mnie z równowagi (a jestem bardzo spokojną osobą): "włączę Panu na próbę i przez miesiąc będzie miał Pan darmowe (rozmowa odbyła się 26'tego marca)", pytam co z kwietniem bo w końcu miesiąc włączenia "darmo", a potem normalnie się płaci i ten z rozbrajającą szczerością: "za kwiecień to Pan cennikowo zapłaci ale dzieki temu może Pan odłączyć z końcem kwietnia HBO". Więc się pytam "gdzie ta promocja?" i jeszcze lepsza odpowiedź: "Dostaje Pan HBO HD w cenie tylko 19.90zł, oszczędza Pan blisko 20'ścia złotych miesięcznie bo standardowa cena HBO to 35,9zł". Grzecznie odpowiedziałem, że nie mam kompletnie czasu na HBO, a ten dalej że włączy, że za darmo etc.

 

Kryzys w Cyfrze nastał i szukają usilnie nowych osób na opcję HBO?

Mi zaproponowali to samo tylko było to 4 marca więc na próbę się zgodziłem.

Przez ten prawie miesiąc oglądałem jeden film,także z końcem kwietnia rezygnuje i nie dam się na to więcej namówić

PS dodam że za kwiecień zapłacę 27 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może poczytaj trochę to będziesz wiedział w czym leży problem. HBO w wersji HD są jedynymi kanałami, które nadają napisy w innym standardzie niż obsługiwany jest przez dekoder Pace PVR. To nadawca kanału powinien postarać się aby można było w pełni oglądać kanały na każdym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie co do pakietu HD Optimum. Zamawiając telefonicznie dziś płacę dopiero za maj tak? Bo do końca kwietnia za darmo. I Mogę w maju wyłączyć po czym w czerwcu włączyć i znowu tak się bawić płacąc 5,50 zł za miesiąc zgadza się ?

Widzę pomyliłem dział, więc proszę o przeniesienie pytania od razu. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cidik - tak mają się dostosować. To oni sprzedają produkt. Chyba, że może to ja mam sobie kupić dekoder taki, żeby płacić abonament za HBO i móc odbierać napisy. No pomyśl... Ja już za to płacę i nie powinny mnie w ogóle obchodzić jakieś problemy techniczne, że inny standard nadawania, inna czcionka itp. Co mnie to obchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@manius88, tak włączasz opcję 1 każdego miesiąca pierwszy miesiąc masz za darmo w przypadku opcji Kompakt HD w drugim miesiącu płacisz stawkę 11zł i odłączasz i znowu jeden miesiąc za darmo drugi za 11zł ... w sumie 11zł/2= 5,50zł/mc.

@krzych1921, to ile masz pakiet cyfrę nie obchodzi, ja ci nie powiem ile kosztowało by dołączenie mulitiroomu do tego pakietu, gdyż sam nie wiem ( ktoś inny ci napisze ), natomiast wiem że dodatkowo w cyfrze możesz dokupić dekoder w trakcie trwania umowy jest to koszt np. dekodera Sagemcom HD - 198zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzych1921, Multiroom po standardzie - 20zł.

Dekoder dokupisz tylko jak nie masz już gwarancji na własny (wtedy można dostać jeszcze SD za 99zł), lub HD za 198zł. Gorzej jak masz dekoder w dzierżawie. Wtedy zostaje Ci kombinowanie, albo PVR za 20zł, albo szukanie z drugiej ręki sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie !

 

Jestem nowym użytkownikiem Cyfry+ (jak i forum, także witam :]).

 

Sprawa wygląda następująco - 19 maja zadzwonił do mnie konsultant, gadał bardzo niewyraźnie i szybko, ledwo go zrozumiałem. Pytał czy chciałbym skorzystać z promo dla nowych klientów na HBO. Zgodziłem się, gdyż poinformował mnie iż wraz z końcem maja będzie możliwość rezygnacji z owego pakietu promocyjnego. Podczas czytania oświadczenia (aneksu), omijał najważniejsze kwestie, ale nie to jest sednem, bo reklamację w związku z tym już złożyłem.

 

Moje pytanie brzmi - czy mam możliwość do 10 dni zrezygnować z tego pakietu promocyjnego ? Na infolinii powiedzieli że nie, ale na różnych forach widzę inne informacje. Jeśli jest taka możliwość - proszę o poradę jak to zrobić :)

 

moja oferta to CANAL+ Optimum HD.

Proszę o szybką odpowiedź jeśli jest możliwość do 10 dni na odstąpienie od promocji :)

 

EDIT: Konsultanci oczywiście mówią iż potwierdziłem aneks i aktywowali mi na 9 miechów, pominąłem także sorawencja :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Lecą w kulki w CTA, ja mam nawet kilku klientów dziennie, którym powiedziano, że w każdej chwili można te opcje wyłączyć a potem okazuje się, że się nie da :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Widze ze co niektorzy tez skorzystali z promocji na hbo(do konca maja gratis, pozniej z 9-miesiecznym zobowiazaniem) jak ja i rowniez zlozylem reklamacje ale z innego powodu. Otoz mila pani namawiala mnie na hbo ale zasugerowalem jej ze bardziej bylbym zainteresowany wlaczeniem dodatkowej opcji "optimum HD" w jakiejs promocyjnej cenie na co pani odpowiedziala ok ze wlaczy mi hbo w promocyjnej cenie(19,90) to opcje optimum HD bede mial gratis, zaskoczyla mnie ta propozycja(jak widac bardzo atrakcyjna) wiec sie zgodzilem chociaz troche bylem podejrzliwy co do tej oferty ze tak latwo sie zgodzila ale jak to mowia daja to biore. No i moje podejrzenia byly trafne bo wlaczyli ale tylko HBO wiec dzwonie do CTA opisuje sytuacje i prosze o wylaczenie tej opcji bo jest niezgodna z tym co ustalalem telefonicznie z konsultantem ale niestety nie moga mi wylaczyc bo jest z zobowiazeniem na 9 miesiecy i trzeba czekac do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Wiec teraz czekam na tel. i na wlaczenie dodatkowej opcji HD a jesli nie to niech wylaczaja cale te hbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...