Skocz do zawartości

HD w Polsat Box


trojan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co ty gadasz Polsat jest tak duża platformą że na BBC już dawno wymusiłby produkcję tego kanału oczywiście za odpowiednią cenę.

 

 

Zobaczymy zadzwonię pod wieczór zobaczymy co powiedzą bo teraz nie mam czasu bo muszę iść

To że są platformą satelitarną mającą na wyłącznośc paczkę BBC - płaci BBC grube siano za swoje kanały i BBC ma jeszcze siano z reklam, a polsat to ok. 3,5 mln potencjalnych abonentów

Czyli, CP ma 3,5 mln to powinien mieć dany kanał w ofercie tylko z tego względu, nawet wymuszając to na nadawcy, fajnie 8) Zaraz piszę do CP, niech włączają Canal+, bo mają wkońcu te 3,5 mln abonentów, to Canal+ powinni mieć w ofercie - zapłacą grube siano, ale co tam :]:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam Wasze wypowiedzi i niestety muszę przyznać, że każdy ma racje...(każdy konsultant mówi swoje i wie swoje bądź udaje lub nie wie nic). Ja mam swojego nazwijmy to "opiekuna" w CP i tylko z nim załatwiam wszystkie sprawy a raczej dzięki niemu. Sam nie raz miałem i czasem (raczej) mam problemy z załatwieniem sprawy jeżeli zadzwonię na tradycyjną infolinię CP. Kierownictwo CallCenter wie jaki poziom prezentują obecnie konsultanci ale nie mogą nagle wszystkich zwolnić bo niby kim zastąpią? Stąd ten cyrk... co do pakietów HD... to po rozmowach wydaje mi się, że wygląda to tak iż na siłę starają się sprzedawać kanały na szt. i trzeba naprawdę czasem się uprzeć aby dało się to załatwić. Kolega wyżej napisał, że ma moduł CAM i nie ma możliwości zamówienia kanału HD. Owszem ... jednego kanały nie... Kanał Polsat Sport HD jest kanałem obowiązkowym za, który trzeba płacić aby mieć inne kanały HD (z wyjątkiem HBO HD - tu trzeba mieć osobny pakiet HBO). Co do zapowiedzi i nowych kanałów... niby będą ... ale pożyjemy i zobaczymy. Osobiście jestem zadowolony ze współpracy miałem prepaid (cam) i nie dało rady nic podpisać po za FTA tu pomocny okazał się redaktor SatKuriera. Z grubsza możecie zapoznać się z moimi przejściami w wątku: Moduł CAM Cyfrowego Polsatu - Wielki Przekręt!. Po interwencji SK dostałem maila od CP a moje problemy się skończyły. Mówię (piszę) co chcę i jeżeli jest w ofercie to dostaję rozsądną propozycje i każdy jest zadowolony. Umowy (porozumienia) są dostarczane w przeciągu 7 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzcie co znalazłem w regulaminie:

http://www.cyfrowypolsat.pl/obrazki/roz ... 1-2009.pdf

 

Pakiet HD, umowa na czas określony: 20zł

Oni to liczą z HBO HD, czy podmienili cennik z datą wcześniejszą?

Wydawało mi się, że powinno być 15zł/mies

 

Tak było od wprowadzenia tego regulaminu, nikt nie wie dlaczego skoro w ofercie jest pakiet za 15 zł, choć jest on tylko dla nowych abonentów. Formalnie stali abonenci nie mają możliwości kupienia na razie wszystkich kanałów HD w jednym pakiecie, tylko pojedynczo po 6 zł na czas nieokreślony. Chociaż nie powiem że taka sytuacja mnie martwi, bo zamawiałem dwukrotnie ten pakiet HD, gdyż nie było na stronie napisane że jest on tylko dla nowych. W odpowiedzi otrzymałem mail, że oferta dla stałych abonentów jest w przygotowaniu, ale do tego czasu otrzymam uprawnienia do pakietu HD gratis. No i jak do tej pory oglądam od prawie 4 tygodni a oferty jeszcze nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo mi swego czasu przedstawiono ofertę dla stałych abonentów i wynosiła ona właśnie 20zł za chyba 4 kanały, na pewno Polsat Sport HD, MTVN HD, Eurosporty HD i chyba tyle. Ciekawe co będzie w tym pakiecie dla stałych abonentów co teraz fabrykują i za ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem mają niezły bajzel w CP. I to nie tylko z HD. Gdzie palca nie włoży tam dezinformacja i niekompetencja. Mają za dużo klientów i nie wyrabiają. My im chcemy płacić a oni nie chcą naszych pieniędzy. Widać mają ich za dużo. Mam wrażenie że jak to w końcu ogarną to może być za późno i z kilkaset tysięcy klientów odpłynie do konkurencji.

Sprawa z pakietem HD to czysta kpina. Mnie w grudniu skończyła się umowa i podpisałem nową już z pakietem HD. W reklamówce stało jak byk że Discovery HD wchodzi w skład pakietu ale na umowie już to się nie wydrukowało. Kazałem pracownikowi APS dzwonić przy mnie do CP w celu wyjaśnienia. I dostałem zapewnienie że na 100% Discovery jest w pakiecie, a w umowie wyskakuje błąd. Z tego co tu widzę dalej ta sprawa nie została wyjaśniona.

Oby tak dalej CP, to ani żona, ani córka (miłośniczki paczki BBC) nie zmuszą mnie do podpisania nowej umowy za już niecałe 11 miesięcy. Konkurencja nie śpi (choć i u niej nie jest tak różowo)

 

Pozdrowienia.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Nat Geo Wild HD nadaje to co w sd i czy wart zakupienia i oglądania?

 

NG Wild HD - nie zawaham się tego powiedzieć - to jeden z najbardziej wartościowych programów w całej paczce CP.

Jeżeli kanał ostatecznie nie wejdzie w skład słynnego pakietu HD to nie kupię całego pakietu ale ten kanał i tak wykupię - naprawdę warto, brak komercyjnych reklam, doskonała jakość, wspaniałe programy przyrodnicze. Miałem okazję też oglądać Animal Planet HD i uważam że w konfrontacji wygrywa jednak Nat Geo Wild HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...