satelitarny_żołnierz Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam, opłaty już się kończą. Lokaty itd. mówie o tym że bedziemy od wszystkiego tylko nie jestesmy przygotowani do tego, PH merytorycznie a własciciele finansowo. No słuchaj stary wposcić kogoś z urzędu gołego i wesołego to płynie tak jak fala na morzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie wiem ile jest prawdy w tej wiadomości, ale wynika z niej, że niektórzy pracujący w APS, albo stracą pracę, albo pracy im przybędzie. Została ona podana na portalu cyfrowypolsat.cba.pl. Oto jej treść: Do końca lipca br planowane jest wprowadzenie sprzedaży usług Plusa do wszystkich APSów CP. Sprzedawane będą tylko nowe aktywacje, przynajmniej początkowo przedłużenia umów będą dostępne tylko w salonach Plusa. Analogicznie do sieci sprzedaży Plusa zostanie wprowadzona oferta telewizyjna CP i też początkowo obejmowała będzie tylko nowe aktywacje. Obie sieci będą niezależnie i pod własnymi markami sprzedawać internet HSPA+ i LTE, chociaż planowane jest ujednolicenie oferty. Nie wiadomo do końca co z telefonią CP, ale prawdopodobnie zostanie zlikwidowana, a jej obecni abonenci przejdą na ofertę Plusa. W dalszej perspektywie planowane jest zlikwidowanie Punktów Sprzedaży znajdujących się w tych samych lokalizacjach (w zależności od wyników sprzedaży pozostanie albo salon Plus albo APS CP) i wprowadzenie pełnej oferty (nowe aktywacje i przedłużenia) do obu sieci sprzedaży. Oryginał wiadomości znaduje sie tutaj: http://cyfrowypolsat.cba.pl/news.php?readmore=805 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitarny_żołnierz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Tak to niestety prawda. A najbardziej przeraża mnie ostatnie zdanie tej informacji. Chciałem dopowiedzieć że ta strona internetowa i reszta tych wiadomośći jest nie potwierdzona przez CP> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemosat Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Może i CP nie potwierdza ale większość się sprawdza, takie są zalety i wady nieoficjalnych info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Niektórzy już portkami trzęsą, a trzeba się rozwijać, osobiście uważam że kierunek rozwoju CP jest błędny, ale nie zmienia to faktu że nie można całe życie telewizji satelitarnej sprzedawać. Zawsze można otworzyć gastronomię albo zakład pogrzebowy, jeść i umierać ludzie będą zawsze aaa i planów nie będzie, więc dla niektórych mniej stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Plany i progi są wszędzie i jest to jakiś sposób motywacji. Nie zapomniajcie też o MP, to dla nas PH myślę spora motywacja i dzięki temu i plany też się zrobi. Co do Plusa, jest to prawda. I moim zdaniem np: na takiej wyspie gdzie jest jedna osoba trochę cieżko może być to ogarnąć. Co innego sklepy gdzie jest więcej ludzi. Tam można podzielić obowiązki. No ale trzeba będzie w jakiś sposób temu sprostać, choć taka rywalizacja może dać i odwrotne (złe) efekty. Ale to czas pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damixsat Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jeżeli chodzi o rozwój CP to moim zdaniem zmierza w dobrym kierunku,internet LTE,coraz więcej kanałów i pakietów HD. Pod tym względem nie można narzekać. Z tym,ze zapominają o długoletnich abonentach,oferując im umowę na czas nieokreślony bez żadnych dodatkowych korzyści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Z kolejnego newsa, wynika, że zmiany zaczna się już w kwietniu. To znaczy niedługo. Jest w tym newsie jedna optymistyczna wiadomość: Zmiany w sprzedaży zajdą w obydwu sieciach. http://spam.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1209:cyfrowy-polsat-i-polkomtel-nawizuj-wspoprac&catid=37:cyfrowy-polsat&Itemid=84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Się okaże w praktyce bo teoretyka brzmi ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitarny_żołnierz Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Zobaczymy jak to bedzie teraz w Plusie bo CP ma bardzo tanią sieć sprzedaży a Plus... jak wójek Solorz przykróci przepływ gotówki. Ogólem bedzie znów bitwa miedzy Sklepami plusa a sklepami cp, a zakończy się pewniejak z ,,M-punktami,, nie wszystko mozna wszystkim wprowadzić do sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Mam nadzieję, że współpraca plusa i Cp będzie się układać i klienci obu platform będą mieli z tego korzyści Ps. mam plusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Myślę że nie będzie wojny wewnętrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitarny_żołnierz Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 ,,wewnętrznej,, masz na myśli tam u góry, to już sobie powiedzieli że każdy robi swoje i nie wchodzą sobie w droge. Do czasu, aż dojdzie do takiego momentu że ktoś powie po co nam 2 punkty w miescie , utrzymawać tylu ludzi. A po co nam 2koordynatorów przecież może jeździć jeden. itd... itp... dalszej hierarchii nie znam. Nasprzedawałeś na wku.....ś się bo wiecie jacy są klienci a teraz Panu podziękujemy... Jeszcze chciałem dodać na koniec że najlepiej niech każdy robi to co potrafi i wtedy wszyscy bedą zadowoleni CP-dystrybutor-no i klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitarny_żołnierz Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jest jeszcze jeden problem jak zauważyłem z różnych wypowiedzi są aps-y które mają drzwi obok plusa, a to juz dopiero bedzie fajnie. Własnie wdrazają sprzedż plusa do cp i odwrotnie, i nagle koleżanki i koledzy za sciany stana się konkurencją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek32166 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Witam mam pytanie czy ktoś z APS był już na szkoleniu w sprawie nowej usługi jaką chce wprowadzić CP. czy nie wiecie jak wygląda to szkolenie ze sprzedazy usług plusa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 To są wykłady i warsztaty * Oczekiwania klientów * Psychologiczne aspekty procesu zakupu * Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej) * Zarządzanie ” bazą ” klientów; grupy klientów, częstotliwość wizyt * Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji * Cechy, umiejętności i zachowanie profesjonalnego handlowca * Proces sprzedaży produktów i usług (cele plany i strategie wizyt, efektywna rozmowa z klientem, rola pytań w komunikacji biznesowej, rozpoznawanie/ kreowanie potrzeb, proponowanie wartości/ korzyści produktów, usług, współpracy z firmą) * Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta * Techniki Sprzedaży produktów prostych i bardziej wyrafinowanych * Sprzedaż przez telefon ( telesprzedaż ) * Sprzedaż detaliczna * Sukces w negocjacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek32166 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 wiec odpytuja jak w szkole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Tak, uczęszczasz na teorie kilka dni a potem jesteś asystentem w punkcie i masz w prostych sprawach doradzić klientowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek32166 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ale wiesz czy nie robia z ciebie [beep]a na takich szkoleniach,bo ja do szkoly juz dawno chodzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Myślę że nie bo to profesjonalnie się odbywa, muszą dbać o reputacje firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek32166 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Mr expert a byles juz na szkoleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nie moja dziedzina, ale podobne szkolenie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek32166 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a ktos byl juzw polsce na takim szkoleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satelitarny_żołnierz Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 No własnie ktoś już był na tym, też mam jechać na to ale dosyć mam szkoły i odpytywania. Całe życie stres [beep]ć się chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Ehh, ludzie zmieńcie pracę jak was szkolenia stresują. Ja nie lubię szkoleń, ale z innych powodów. Nudno jest, tłuką w kółko to samo, bo zawsze jakiś świeżak się pojawi i jak co głupsi na końcu chcą odgrywać scenki. Ja zawsze dziękuję i wychodzę, bo to te scenki są na poziomie "Pamiętników z wakacji" - czyli nic wspólnego z rzeczywistością nie mają. Grunt to mieć luz, a szkolenia z Plusa będą jednodniowe, co dla betonowych APSiarzy może być ciężkie A wiedzę staram się uzupełniać na bieżąco i być kompetentnym, więc pytania na takich szkoleniach raczej mnie nie stresują. Pracujecie w APSach, wieć dla samych siebie powinniście być na bieżąco z ofertą i procedurami. Ja jak idę do Punktu Obslugi Klienta oczekuję profesjonalizmu, z niedouczonymi nie chce mi się rozmawiać i zdaję sobie sprawę, że tego same klienci oczekują ode mnie w APSie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.