Skocz do zawartości

Kodowanie CAID 1813 przy kanałach z pakietu Cyfry


Satellite
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U ,mnie niestety to samo.Stary Pionek z alternatywnym softem i pomimo wyszukania kanałów lipa.

Czytajcie to:https://satkurier.pl/news/59849/cyfra-dodaje-nagra-ma-do-kanalow.html

Jesli macie "alternatywny" soft to nie będzie działać w tej chwili, chyba że wrócicie do oryginalnego - na nim jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanałach Polsatu z 11159V jest dołączony nowy CAID 1813 (np. Polsat News, Polsat czy TV4).

Jak widać po ich dołączeniu pojawił się problem z dekodowaniem na niektórych urządzeniach, które, mówiąc potocznie, zgłupiały. Rozwiązania są dwa, albo wyłączenie CAID przez nadawcę (lub jakaś modyfikacja po stronie nadawcy), albo nowe oprogramowanie do tunerów. Problem występuje również gdy korzystamy z czytnika Phoenix i np. wtyczki PMCam (po kilkunastu czy kilkudziesięciu sekundach dekodowanie zostaje przerwane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to kombinowanie nie jest ok w stosunku do klientów posiadających inny sprzęt odbiorczy niż C+ , takie bez uprzedzenia i stwarzające problem działanie nie powinno sie odbywać w stosunku do płacących normalny abonament .... Należy to załatwiać grzeczniej ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, bo u mnie CAID 1813 nie pokazuje

(...)

I jak wyjaśnić brak Polsatu Film przez całą noc. Wrócił około 5:30.

Skoro niektóre tunery mają problem z rozkodowaniem to równie dobrze mogą mieć problem z rozpoznaniem i wyświetleniem systemów kodowania. Możliwe, że ciągle "coś" się zmienia w "strumieniu danych", w końcu chyba testy.

 

Wg. mnie to kombinowanie nie jest ok w stosunku do klientów posiadających inny sprzęt odbiorczy niż C+
To nie wina Cyfry, że występują jakieś błędy w oprogramowaniu innych tunerów, oni na oprogramowanie "nie swoich" tunerów nie mają wpływu.

 

 

Odnośnie czytnika Phoenix - przy wtyczce ACAMD (w najnowszej wersji) problem nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość mocno zastanawia mnie jednak fakt, że przecież wiele kanałów posiada już CAID 1813 i jakoś nie ma problemów z ich odbiorem. To co nie tak robią w przypadku częstotliwości 11158V?

 

Poza tym jeśli Cyfra+ oferuje możliwość korzystania z własnego sprzętu, to niech myśli o klientach, którzy z takowego korzystają. Nas też nie obchodzi, że oni coś testują. Dają ofertę, to niech się z tego wywiązują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest zagadka co skopali w przypadku transpondera 11158V, na innych transponderach też problem występuje ale na mniejszą skalę.

 

 

Wydzielam posty i tworzę nowy wątek dotyczący wszystkiego co ma związek z dodaniem CAID 1813, problemami jakie z tego faktu wynikają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym jeśli Cyfra+ oferuje możliwość korzystania z własnego sprzętu, to niech myśli o klientach, którzy z takowego korzystają. Nas też nie obchodzi, że oni coś testują. Dają ofertę, to niech się z tego wywiązują.

A problemy dotyczą też tunerów z licencją SECA? Bo jeśli tylko na tych ze slotem wielosystemowym to pretensje można mieć tylko do ich producentów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to problemy mają także niektórzy posiadacze tunerów Cyfry+. Mój znajomy na problem na Strongu np.

 

Tak, to jest zagadka co skopali w przypadku transpondera 11158V, na innych transponderach też problem występuje ale na mniejszą skalę.

 

No i może to powinni poprawić, albo sprawa tkwi w transmisji danych jaką stosuje CP. Może to CP musi coś poprawić :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to kombinowanie nie jest ok w stosunku do klientów posiadających inny sprzęt odbiorczy niż C+ , takie bez uprzedzenia. Należy to załatwiać grzeczniej ..

Zgadzam się z cytowanym fragmentem, zwłaszcza pogrubionym. Można było o zmianie FEC informować już w marcu br., podczas gdy zmiany weszły w sierpniu. A tu mało, że brak wyprzedzającej informacji to i cisza, zero reakcji. Sam posiadam Fergusona 8900 i jestem pozbawiony sygnału Polsatów, dlatego pozwoliłem sobie na ww. uwagę :)

Zupełnie inna atmosfera panowałaby gdyby od tygodnia w naszym sprzęcie siedział nowy soft, ponieważ Cyfra poinformowała m.in. producentów o nadchodzących zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to problemy mają także niektórzy posiadacze tunerów Cyfry+. Mój znajomy na problem na Strongu np.

 

Witam posiadam Pionka 1530 i również nie oglądam paczki Polsatu i jeszcze kilka innych. Po telefonie do Cyfry Pan starał się wmówić mi że to moja wina, że musiałem przerobić tuner. Zapisałem jego nazwisko i jutro idę do dystrybutora oddać Pionek i rozwiązać umowę :read: . Ponadto zastanawiam się nad założeniem sprawy o posądzenie za piractwo.

Może ktoś ma podobny przypadek lub wie jak go rozwiązać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu żeby mieć dowód w sądzie poprosiłbym o nagranie tej konkretnej rozmowy. W sumie ja tak załatwiłem temat jak mojej siostrze dali HBO za 9.90 a miała płacić 29.90. Bardzo szybko cena została zmieniona na tą z rozmowy z BOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu żeby mieć dowód w sądzie poprosiłbym o nagranie tej konkretnej rozmowy. W sumie ja tak załatwiłem temat jak mojej siostrze dali HBO za 9.90 a miała płacić 29.90. Bardzo szybko cena została zmieniona na tą z rozmowy z BOK.

 

Tzn. mam nadzieje że owe rozmowy są nagrywane i przechowywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...