Qrzysztof Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Nadawanie kilku-kilkunastu minutowych bloków reklamowych na kanałach kodowanych jest lekką przesadą. Nie dość, że płaci się sporo za dostep do wielu kanałów, to jeszcze trzeba oglądać reklamy. Rekordzistą wg. mnie jest paczka AXN. W takim razie lepiej by było gdyby te kanały były niekodowane. Czy to was też nie denerwuje? W takim razie wolę oglądać filmy i seriale na niemieckich kanałach z Astry, niż płacić za oglądanie reklam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Nie wszyscy tak robią. Na przykład w kanałach SPortklub i Sportklub+ prawie wcale nie ma reklam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Tak to jest bardzo denerwujące jeżeli interesujący film przerywają blokiem reklam trwającym dziesięć minut i więcej, na kanałach niemieckich z Astry też jest dużo reklam, ale przynajmniej są one FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 jak próbowałem obejrzeć kilka tygodni temu film na Hallmarku (dziś 13th) to mnie krew zalewała, przerwy co kilkanaście minut. Universal Channel też tak robi, jak zaczęli nadawanie u nas było o wiele lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Reklamy to normalna rzecz. Stacje właśnie z reklam się utrzymują. Jedyne stacje w których nie powinno być przerw reklamowych to stacje premium, za które trzeba dodatkowo płacić. Reklam w polskich stacjach i tak praktycznie nie zauważam. Jedynie AXN w prime time oraz Universal i kanały Discovery doganiają pomału UK w częstości bloków reklamowych (ale za to krótkich a nie jak w np. tvn czy Polsacie gdzie przerwy reklamowe trwają i 15 minut). Do USA jednak jeszcze nam daleko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrzysztof Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Ale płacisz za dostęp do nich, a oni mają z tego zyski. Jeżeli za dostęp do kanału stacja dostaje np. 60gr/mc od abonenta, to miesięcznie zarabiają 3-3,2mln zł., a AXN za trzy kanały nawet 9-10mln zł. To są na tyle duże sumy iż stacja może nie emitować żadnych reklam i zarobi na siebie. PS. Podliczyłem tylko abonentów platform satelitarnych. Do tego dochodzą jeszcze sieci kablowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Dodatkowo zarobią za reklamę czysty zyski wyzysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Ale płacisz za dostęp do nich, a oni mają z tego zyski. Jeżeli za dostęp do kanału stacja dostaje np. 60gr/mc od abonenta, to miesięcznie zarabiają 3-3,2mln zł., a AXN za trzy kanały nawet 9-10mln zł. To są na tyle duże sumy iż stacja może nie emitować żadnych reklam i zarobi na siebie. PS. Podliczyłem tylko abonentów platform satelitarnych. Do tego dochodzą jeszcze sieci kablowe. Akurat tak jest na całym świecie więc nie widzę powodu dlaczego w Polsce miałoby być inaczej. Prawa do emisji jednak groszy nie kosztują to samo wynajem miejsca na satelicie (nawet jakimś egzotycznym). Jak ci reklamy się nie podobają to możesz zawsze nie ich nie oglądać (reklam albo stacji tv je emitujących), ewentualnie zaopatrzyć się w dekoder PVR. Przynajmniej póki na tych dekoderach można przewijać reklamy, bo i chodzą takie słuchy że reklamodawcy chcieliby zablokowania takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrzysztof Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Akurat tak jest na całym świecie To nie znaczy, że u nas nie może być inaczej. Prawa do emisji jednak groszy nie kosztują To teraz patrz: Każda z tych stacji należy do odpowiednich korporacji oraz wytwórni filmowych 13th Street Universal Channel Sci Fi Channel - NBC Universal - Universal Pict. AXN AXN Crime AXN Sci-Fi - Sony - Sony Pictures - Columbia - MGM (seriale) Fox Life - News Corp - 20th Century Comedy Central - Viacom - Paramount Pict. - DreamWorks to samo wynajem miejsca na satelicie (nawet jakimś egzotycznym). Jeżeli operator jest zainteresowany dołączeniem kanału, sam sobie to opłaca. Co innego gdyby to nadawca chciał nadawać z jego transpondera, ale i tak znalazł by lepszego (tańszego) dostawcę. Jak ci reklamy się nie podobają to możesz zawsze nie ich nie oglądać. Łatwo powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Akurat tak jest na całym świecie To nie znaczy, że u nas nie może być inaczej. Widocznie nie znasz praw rynku. Prawa do emisji jednak groszy nie kosztują To teraz patrz: Każda z tych stacji należy do odpowiednich korporacji oraz wytwórni filmowych I jesteś taki naiwny że myślisz iż dostają filmy czy seriale za friko? Poza tym jakbyś się bardziej zagłębił w temat to byś zobaczył że spora część ramówki to zakupy od innych wytwórni. Jak ci reklamy się nie podobają to możesz zawsze nie ich nie oglądać. Łatwo powiedzieć. I jeszcze łatwiej zrobić. Ja już od roku nie widziałem praktycznie żadnej reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 No tak, tylko co to za atrakcja oglądanie telewizji na żywo z nagrań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Na żywo oglądam tylko transmisje sportowe. Seriale i filmy i tak są nagrane, a przynajmniej oglądam je wtedy kiedy mam czas (a nie kiedy telewizja mi karze) i bez reklam. Dzięki temu 40 minutowy serial faktycznie oglądam w 40 minut a nie w godzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.