Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pobrałeś nowe oprogramowanie? Na starym tak się działo. Teraz na nowym jest u mnie wszystko OK.

 

Moja wersja oprogramowania to : 3.1.94/3.1.1605 , nie mam pojecie czy to nowa czy stara wersja .

 

Masz nową wersję oprogramowania. W takim razie, jeżeli dekoder nie chce się wybudzać, to wymień go w APSie na inny. Tylko sprawdź czy ten nowy ma nową wersję oprogramowania, bo na starej też nie będzie się wybudzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien wymienić, bo problem jest znany chyba we wszystkich APSach. Najlepiej by było abyś im to pokazal na dekoderze. Jeżeli nie chce się wybudzać, to chyba jesteś to w stanie pokazać i powinni wymienić. W końcu to jest ważna funkcja. Oszczędza energię i dysk. Dobrze by było, żeby się wypowiedział ktoś kto pracuje w APSie, np. dziabolek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo ponownej wymiany dekodera i całkowitym opróżnieniu dysku dalej występuje długi init codziennie rano ....dalej też jest problem z nagrywaniem, jeśli np. w niedziele wieczorem ustawie nagrywanie na poniedziałek to w poniedziałek wieczorem po przyjściu do domu nie ma nic nagranego ....albo jest nagrane tylko do połowy....wszystko jest natomiast okey jeśli nagrywanie ustawie w dniu nagrywania (oczywiście po uprzednim wyłączeniu i włączeniu do prądy dekodera z powodu initu)

 

Ma ktoś jakiś pomysł co dalej ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz coś może na temat usunięcia kanałów jakiś albo coś ??

 

Myślałem że rozwiąże umowę z powodu wprowadzenia zakazu nagrywania VOD ...no ale jak widać ktoś z CP zobaczył na forum informację na temat tego że ludzie będą pisać rezygnacje z powodu wprowadzenia zakazu nagrywania VOD ...i szybko ta blokada została wyłączona ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7, skończ już tak zachwalać N-kę. Zachwujesz się jakby to był operator idealny, a tak nie jest. A może ktoś Ci płaci za pisanie pochlebnych opinii o N?. W moim odczuciu każda platforma ma swoje + i -. Tak też jest w przypadku CP, czy N. No, ale @dziabolek7 widzi tylko negatywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jak nie znasz tematu to się nie wypowiadaj !! !Wystarczy przeczytać opinie na temat sagemcom Esi88 i porównać z opiniami na temat dekoderów od N.

 

Oczywiste jest to że Sagemcom jest nic nie wartym zawieszającym się syfem, a problemy turbodekoderów od N skończyły się już dawno ....

 

Bloo411 a co tu poradzić ??? Poradził bardzo dobrze, przejść do N ! Innej opcji nie ma ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz sposób ??? Wyłączasz z prądu i włączasz codziennie do gniazdka ?? Czy coś innego ???

Ja smarkacz w gorącej wodzie kąpany ??? Bo co ?? Bo mówię na głos o tym że CP jest kolejną nic nie wartą firmą która robi z polaków [beep]i ???

 

Pewnie, lepiej być takim polakiem jak Ty, walą Cię bez mydła a Ty nie potrafisz tupnąć nogą i powiedzieć dość ...

 

Dziabolek wiesz kiedy znikną jakieś kanały może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie warte to są twoje wypowiedzi. I dla ścisłości nie wyłączam dekodera z gniazdka. Każda platforma jest nastawiona na to, aby zdzierać kasę z nas polaków. Co do wyboru platformy, to miej pretensje do siebie, bo zanim podpisałeś umowę z CP, to mogłeś prześledzić wątki na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się kopać z koniem, pewnie Bloo411 jest związany z CP a kiedyś był z CP/C+ i tak mu zostało :)

Ze sprzętami CP mam styczność na codzień i w porównaniu do sprzętu N-ki która mam w domu to jak napisał kolega wyżej 'jest nic nie wartym zawieszającym się syfem' :) Takie są realia, a C+ to już daje największy szrot i najwięcej każe sobie płacić, ale kiedyś był taniej i niekótrym oferta pasuje więc mam tez na siebie 2 umowy w C+ (ale to kto inny korzysta).

 

Na temat zniknięcia kanałów nic nie wiem, ale jak już pisałem wcześniej jak cos to dam znać. Każda platforma jest nastawiona na zysk, ale nikt nie 'dyma' tak swoich klientów jak CP, druga sprawa że oni sobie na to pozwalają, bo lecą do pomarańczu jak ćmy do światła o nic nie pytają tylko biorą i dlatego CP może z nimi tak pogrywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7 jest tylko pracownikiem APS-u także o takich rzeczach jak wyłączenie kanału nie ma pojęcia. Ponadto ja nigdzie nie napisałem, że sprzęt CP jest świetny i lepszy od N-ki, więc z koniem, to się raczy ty kopiesz. Poza tym nie napisałem też, że wszystkie decyzję CP mnie cieszą, ale póki co jestem tolerancyjny (do pewnego momentu, bo wszystko ma swoją wytrzymałość).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi 'pojechales', az zrobilo mi sie lepiej ze jestem TYLKO pracownikiem APSu, bo żeby byc wyżej to już trzeba być porobionym i naprawdę wierzyć jaki do cudowny CP jest, albo bardzo dobrze udawać...

 

Wracając do tematu to na dzień dzisiejszy nie ma oficjalnego info na temat Sagemcomów i nikt nie pracuje nad usunięciem usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...