Skocz do zawartości

Dekoder HD5000


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mmick: ICOK na znikające kanały przesał mnie następującą instrukcję:

 

Uprzejmie informuję, że w przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart

>> dekodera, tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i

>> ponowne podłączenie oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a

>> następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

>>

>> Menu-> Ustawienia-> Kod Pin 0000-> Przywracanie ustawień fabrycznych-> Po

>> restarcie dekodera nad ustawieniami pojawiają się dwa paski

>>

>> Moc sygnału: *************** (połączenie dekodera z anteną)

>> Jakość sygnału: *********** (ustawienie anteny)

>>

>> Obydwa paski powinny mieś przynajmniej 65%.

>>

>> Język menu: Polski

>> Strefa czasowa: Automatycznie

>> Satelita: Hotbird 6/7A/8

>> Tryb DISEqC: Brak

>>

>> Naciskamy [OK] i kanały zaczynają się instalować.

>> Po zakończeniu instalacji naciskamy [OK]. Następnie ustawiamy dekoder na

>> kanale Polsat HD – pozycja 100 i odczekać 15 min.

>>

U mnie pomogło. Od tygodnia dekoder działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam maly proble u mnie ten dekoder nie chce sie wlaczyc. Poprsotu jak go podlacze do sieci to zapali sie czerwona kropka po 5 sec zniknie i pojawi sie czarny obraz na tv. Co z tym zrobic??

 

Jeśli ci się nie załącza tzn nie zapala się zielona dioda to pewnie jest uszkodzony. Jeśli dioda świeci to sprawdź podłączenie do TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie identyczne problemy co u was (hd5000 + Samsung LE37A551), najbardziej :censored: mnie, że po wyłaczeniu tv i dekodera w stan czuwania przy ponownym włączeniu (kolejność nieważna) pojawia się ostatnio ogladany kanał z informacją brak sygnału, sprawdź połączenie... o dziwo w ustawieniach anteny nie wykazuje ani siły ani jakości sygnału - ratuje go jedynie restarcik (wtyczka). Ileż tak można??? Próbowałem wymiany konwertera, kabla hdmi, koncentryka nawet zasialacz z n-ki zarzuciłem i nic, aż wkońcu zabrałem go w komplecie do znajomego. Tam podłączyliśmy sprzęcik i hula - jedyna różnica to nowszy model tv (z tego roku) ale też Samsung! Wymieniłem więc w piątek cały sprzęt w autoryzowanym punkcie Polsatu. Zgadniejcie - żadnych zmian - te same objawy. Dzwonie do serwisu S... może jakiś soft na tv, Pani twierdzi, że nic z tych rzeczy. No to działam dalej podpinam pod hdmi3 - to samo, (uwaga: dekoder cały czas podpięty był pod hdmi1 - zresztą 2 wcześniejsze dekodery Polsatu również), pod hdmi2 mam dvd. Pełen rezygnacji chwytam sie wczoraj ostatniej wiadomej mi szansy i zamieniam wejściami dekoder z dvd i SURPRISE - wsio ok :brawo: ! Dzisiaj wstałem rano pełen obaw czy aby znowu nie powróci koszmar ale nic z tych rzeczy. Zaskoczył od pierwszego strzału. Powiem szczerze że sam zgłupiałem i juz nie wiem o co chodzi ale i wam może cos pomoże taki zabieg. Na koniec jedno małe ale - obraz od wczoraj jakby troche stracił na ostrości i ta czerń jakby troche bladsza, mam nadzieję że pomoże zabawa ustawieniami. Powodzenia!

Ps. Co do nowego softu "rzekomego" z 17 września chyba nic nie było bo wersja oprogramowania jest nadal taka sama 1.4.1.1., co zresztą potwierdził tel. konsultant CP, choć z drugiej strony musze przyznać, że od jakiś dwóch tygodni uspokoiło się przerzucanie na 1001 kanał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...