taiszo Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Sprzedający to może sobie pisać co chce. Gwarancje będziesz posiadał jeżeli otrzymasz od sprzedającego dowód sprzedaży, ale możliwości wymiany nie ma. W przypadku awarii będziesz czekał aż naprawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dokładnie! Najważniejszy jest dowód sprzedaży, bo bez tego to ani rusz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 1. Nie ma żadnych napraw w C+ Jeśli dekoder (na własność) jest uszkodzony dystrybutor wymienia na drugi egzemplarz od ręki i nie ma innych opcji 2. Jeśli dekoder był kupiony legalnie wraz z umową lub aneksem to jest umowa sprzedaży dekodera z numerem abonenta/użytkownika i nie ważne, że dekoder zmienił właściciela, idziesz do punktu C+ z tym numerem i wymieniasz na egzemplarz wolny od wad W systemie jest zawarta data do kiedy jest gwarancja i do tej daty możesz wymienić sprzęt Nie wprowadzajcie Kolegi w błąd :> P.S. Jeśli przychodzi do nas klient bez umowy (bo zgubił, zostawił w domu) to wpisujemy w system nr sprzętu i od razu widać czy jest na gwarancji i do kiedy i na tej podstawie wymieniamy dekoder, klient tylko podpisuje "formularz wymiany sprzętu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nikt tu nikogo w błąd nie wprowadza, ja tylko napisałem, że te dekodery nie są nowe tylko poserwisowe (objęte 12 miesięczną gwarancją) i żeby ta gwarancja była uwzględniona to musi kolega koniecznie posiadać dowód sprzedaży tego dekodera... Gdzie tu jest błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Chodziło mi o to że dekodery nie są naprawiane tylko wymieniane a co do posiadania dowodu sprzedaży jak wyżej w moim P.S. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 @cyfra.tv Mam rozumieć , że jeżeli w dekoderze zepsuje się nawet jakaś mała cześć to od razu jest on wyrzucany do śmieci? W takim razie sorki za pomyłkę, bo myślałem że jakiś serwis istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dekoder jest oddawany na serwis a abonent dostaje dekoder wolny od wad. Nie ma takiej sytuacji, że odnosisz dekoder do dystrybutora na gwarancję i wracasz do domu bez tunera. Zostaje on wymieniony na miejscu, jeśli posiada gwarancję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 taiszo@ Nie, klient dostaje drugi egzemplarz a zwrócony jedzie do serwisu centralnego jest naprawiany (jak się da) i wraca do sieci dystrybucji znowu jako poserwisowy. Dzięki temu klient nie musi czekać na naprawę ani otrzymywać zastępczego Niższe koszty obsługi klienta i prościej od strony dystrybutora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Czyli jak mam uszkodzony pilot i wymienię zestaw na nowy, to ominie mnie kara za pilota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Nie moge sie dostac do ICA. Klikam na pierwsze logowanie, wpisuje Numer abonenta i numer karty abonenckiej (przepisuje dane z wydrukowanej kartki, ktora dostalem podczas podpisywania umowy), wpisuje dwa razy moje haslo i za kazdym razem pisze mi ze numer abonenta albo karty jest niepoprawny. Co zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Sprawdź numer karty na karcie - jest on pod kodem kreskowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ten numer zgadza sie z tym w papierach - dalej nie moge sie dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 numer abonenta to np. 1234567 czyli bez -01lub bez /01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Numer abonenta wpisalem tylko cyfry (dokladnie 9). Numer karty wpisalem bez 2 ostatnich (12 cyfr) - dalej to samo. Wpisalem nr abonenta bez tego 01 - tez nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dziwne. A kiedy umowa została podpisana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dzisiaj ok 8.15. Moze poprostu jeszcze za wczesnie i nie weszlo to do systemu ? Chociaz kobieta ktora mi 'sprzedawala' twierdzila ze od razu moge sie logowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Z pierwszym logowaniem do ICA musisz się wstrzymać prznynajmniej przez kilka dni od podpisania umowy z CYFRĄ+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ja podpisywałam 14.11. i albo tego samego dnia, albo następnego mogłam już się zalogować. Ale z tego co wiem, sporo ludzi ma taki kłopot zaczekaj kilka dni dla pewności i spróbuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dzisiaj ok 8.15. Moze poprostu jeszcze za wczesnie i nie weszlo to do systemu ? Chociaz kobieta ktora mi 'sprzedawala' twierdzila ze od razu moge sie logowac Ale tu już parę osób pisało, że trzeba trochę "odczekać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Umowa w momencie podpisania jest fizycznie już w systemie i jest widoczna, więc powinno od razu zalogować... Już wiem w czym kłopot. Wygląda to tak, że w większości przypadków, można się zalogować, dopiero, gdy w systemie jest już komplet dokumentów przesłanych od dystrybutora. Trwa to od kilku dni do 2tyg(max-rzadko się zdarza, że jest to tak długo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Chyba, że dystrybutor sam ją zwaliduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 To chyba rzadko się zdarza, bo jeszcze nie widziałam czegoś takiego a pracuję sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ja widzę więcej niż połowę zawildowanych przez dystrybutorów nowych umów. Temat zamknięty, bo to nie ten dział. Ewentualnie zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasti1906 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Mam jeszcze jedno pytanie jak kupię Sagema SD na allegro z dowodem zakupu to jak się zepsuje to jest szansa że dostane np Thomsona czy znowu Sagema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 To też zależy od dobrej woli dystrybutora. Teoretycznie jeśli mają na stanie Sagema SD, muszą Ci dać znów Sagema SD, ale jeśli nie mają, to dają Ci inny dekoder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi