LewyZąb Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Powiem tak, miałem wczoraj klienta, który był jeszcze w okresie promocyjnym i była sprawa realizowana przez DUK i była notatka, prosze o poinformowanie klienta, że w okresie promocyjnym brak jest ofert lojalnościowych, tylko nie wiem czy ktoś tam z DUK dla siebie to odłożył i miał obdzwaniać, czy DUK zostawił ta notatkę dla konsultanta i jak klient będzie dzwonił to ma mu to przekazać, nie dociekałem i przekazałem to klientowi i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JyrkiJuhani Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Nie było wewnętrznych ustaleń w tym akurat. @LewyZąb - to, że nie było ustaleń akurat o tym, to nie znaczy, że o wewnętrznych procedurach opowiada się gdziekolwiek. I uważaj, bo kierownicy i inne osoby które są nad Tobą wyżej w hierarchii, też to forum czytają, a po Twoich wpisach można domyślić się, z jakiej jesteś lokalizacji - kiedyś przez nieuwagę napiszesz za dużo i będzie wiadomo, kim dokładnie jesteś. I ogólnie - pisząc na tym forum musisz zdać sobie sprawę, że większość jego stałych bywalców ma wiedzę na temat procedur opisanych w regulaminach i spraw technicznych, której Ty kolego raczej nie ogarnąłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ale co w tym złego? Przecież mówienie nieprawdy jest niedozwolone, wiec mówienie klientom, ze nie rozwiązała im się umowa, bo jeszcze musi DUk zadzwonić to jest akurat farsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wypowiedzenie wysłane 02.06. Doszło 06.06. Okres rozliczeniowy 08.06. Nikt nie dzwonił z DUK, ale dzisiaj dostałem SMSa, że nie odnotowano wpłaty astronomicznej kwoty 1,01 zł i mam ją zapłacić. Więcej informacji miałem znaleźć w ICOK. Po zalogowaniu się do ICOK stwierdziłem, że niczego tam nie ma na ten temat. Skąd ta kwota i dlaczego mam ją uiścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zadzwoń na infolinię i się dowiesz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja dzisiaj też wysłałem rozwiązanie swojej umowy z powodu likwidacji Polsat Futbol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 A czy jest tu chociaż jedna osoba, do której dzwonili z nową ofertą po wycofaniu Polsat Futbol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Wypowiedzenie wysłane 02.06.Doszło 06.06. Okres rozliczeniowy 08.06. Nikt nie dzwonił z DUK, ale dzisiaj dostałem SMSa, że nie odnotowano wpłaty astronomicznej kwoty 1,01 zł i mam ją zapłacić. Więcej informacji miałem znaleźć w ICOK. Po zalogowaniu się do ICOK stwierdziłem, że niczego tam nie ma na ten temat. Skąd ta kwota i dlaczego mam ją uiścić? Zadzwoń na infolinię i się dowiesz więcej. Też mi rada gościu rzekomo wisi im złotówkę z hakiem a jak zadzwoni na party lane to za rozmowę a raczej za słuchanie automatu że jest ... w kolejce do konsultanta operator skasuje go kilka razy więcej za rozmowę. Spokojnie @TomecekGD - jeśli już przetrawili Twoje wypowiedzenie to jesteś wolny i w sprawie zadłużenia zadzwoni "żywy komornik" CP ( ja tak miałem z ...0,40 zł). , ale myślę że jednak wcześniej zadzwoni ktoś z DUK z propozycją do Ciebie i przy okazji z nim wyjaśnisz problem ( no chyba że Cię wcześniej zamkną jak za nie płacenie alimentów ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Chyba juz mają dosyć natrętnych klientów. Dzwoniłam przed chwilą do CP. Poinformowano mnie uprzejmie, że mam czekać za telefonem z ich strony, z DUK, który przedstwai mi odpowiednie oferty. Czyli jednym słowem nie zawracać im d... na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LooKaZ Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Moje wypowiedzenie w zwiazku z PF dzis dotarlo do CP... Ciekawi mnie 1 rzecz, kiedy mozna bedzie podpisac nowa umowe? Po tym jak przyjdzie pismo, ze umowa rozwiazana i nalezy odeslac dekodery pod wskazany adres czy dopiero jak te dekodery tam do nich dotra? Bo okres rozliczeniowy konczy mi sie juz za niecaly tydzien bo 18 czerwca, to nie wiem czy 19. bede juz mogl isc do APSu i wziac nowa umowe? Edit: Dzieki dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 W każdej chwili możesz podpisać nową umowę, nawet teraz, jeżeli masz już abo w CP możesz mieć na raz 5 umów, jeżeli byłbyś nowy to max 3 możesz na raz podpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barcabarcelona Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja im wysłałem 4.06 i wczoraj dzwoniłem na infolinię. Mówili, że pismo doszło i 16.06 w dniu okresu rozliczeniowego rozwiązujemy. Co ciekawe żadnej oferty nie dostałem. Mam tylko pytanie, czy teraz 16.06 mam jeszcze zapłacić rachunek czy już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jak płaciłeś tak jak trzeba, czyli z góry, w terminie do początku okresu rozliczeniowego za który płacisz, to... to sam się domyśl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barcabarcelona Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 No 16.05 zapłaciłem tylko nie wiem czy oni to liczą w przód czy w tył. Wczoraj akurat mi się pokazał komunikat że termin płatności mija 16.06 i proszą o dokonanie wpłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Jak płaciłeś tak jak trzeba, czyli z góry, w terminie do początku okresu rozliczeniowego za który płacisz, to... to sam się domyśl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybi Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 A czy jest tu chociaż jedna osoba, do której dzwonili z nową ofertą po wycofaniu Polsat Futbol? Ja wysłałem do nich wypowiedzenie 6 czerwca, polecony priorytet + za potwierdzeniem odbioru, dziś do mnie dzwonił CP z informacją że wypowiedzenie dotarło, oczywiście namawiali do zostania, gimnastykowali się z różnymi ofertami, po czym pożegnałem się z nimi grzecznie Okres rozliczeniowy mam do 15, czyli jestem z nimi już kwita. Tylko dekoder wyślę i już mogę zapominać o CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Z tym zapominaniem to się nie rozpędzaj... Ojciec rozwiązał umowę po likwidacji TVN HD +1, gdy był jeszcze w okresie bezpłatnym, co nie przeszkodziło CP po dwóch miesiącach przysłać poleconego z wezwaniem do zapłaty 2 złotych Po telefonicznym OPR wstępnie stanęli na stanowisku, że to ich błąd i ma tego nie płacić, ale "przyjrzą się jeszcze sprawie i będą dzwonić". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Moje wypowiedzenie w zwiazku z PF dzis dotarlo do CP...Ciekawi mnie 1 rzecz, kiedy mozna bedzie podpisac nowa umowe? Po tym jak przyjdzie pismo, ze umowa rozwiazana i nalezy odeslac dekodery pod wskazany adres czy dopiero jak te dekodery tam do nich dotra? Bo okres rozliczeniowy konczy mi sie juz za niecaly tydzien bo 18 czerwca, to nie wiem czy 19. bede juz mogl isc do APSu i wziac nowa umowe? Edit: Dzieki dziabolek7 Ja bym na twoim miejscu wziął tą drugą umowe na kogoś innego jak możesz, np. żonę. Poczytaj sobie tylko o burde*u jaki mają z płatnościami. Niech się okaże za kilka miesięcy że im jednak wisisz kasę albo że nie rozwiązali umowy do końca albo po prostu jakiś błąd wystąpił dotyczący tej starej umowy którą wypowiedziałeś. Może się okazać ze do czasu wyjaśnienia odetną ci sygnał na tej nowej umowie i co im zrobisz?? Dlatego bezpieczniej występowac na nowej umowie jako inna osoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Możesz mieć zaległość na jednym dekoderze, a drugi normalnie opłacać. Nikt na tym drugim nie wyłączy sygnału za to, że masz coś nieopłacone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wczoraj do mie zadzwonili z CP, z DUK. Niestety nie mogłam odebrać teleonu. Dziś sama do nich zadzwoniłam. Ku mojemu zdziwieniu nie dzwonili w sprawie dekodera, na którego napisałam rezygnacje z umowy z powodu PF, tylko w sprawie kończącej się umowy, na innym dekoderze. Okazało się, że mają nielichy bałagan (to delikatne określenie), gdyż pomylili kompletnie dekodery. U siebie w systemie mieli zapisane, że rezygnuję z Echostara E400, który był na zupełnie innej umowie, i w ramach naprawy gwarancyjnej został ponad dwa lata temu wymieniony na HD5000. Usiłowanoi mi wmówić, że nr karty należy do tego dekodera. Co ciekawe okazało się, że umowę juz dawno temu rozwiązałam(!?). W rzeczywistości wypowiedzenie dotyczy dekodera Samsung HD, i to jego nr karty podałam w piśmie. Dopiero teraz, po ponad dwóch latach mają to poprawić. Za parę dni mają do mnie zadzwonić z propozycjami. Ciekawe, czy znowu czegoś nie pomieszaja przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ja mam pytanie do lewy ząb.Co będzie jesli z cp wogóle nikt nie zadzwoni,czy wtedy odesłac im dekoder i poprostu nie płacic więcej abonamentu,czy samemu dzwonic i przypominać o wysłanym wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 @lubowski, Przysla list, ze masz odeslac dekoder w 30 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo80 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Mam pytanie!!!! Dziś dzwoniłem do CP, z pytaniem czy mogę zerwać umowę związku ze zmiana programową PF. Konsultant stwierdził, że nie mogę, gdyż umowę podpisałem 14 lutego 2012, a umowa weszła w życie z następnym miesiącem bo mój okres rozliczeniowy mam do 11 każdego miesiąca czyli w marcu. Mają racje, co wy na to???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Mają rację. Następnym razem proponuję dobrze przemyśleć sprawę zanim podpiszesz umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo80 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 noo to się męczymy dalej........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.