Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak, miałem wczoraj klienta, który był jeszcze w okresie promocyjnym i była sprawa realizowana przez DUK i była notatka, prosze o poinformowanie klienta, że w okresie promocyjnym brak jest ofert lojalnościowych, tylko nie wiem czy ktoś tam z DUK dla siebie to odłożył i miał obdzwaniać, czy DUK zostawił ta notatkę dla konsultanta i jak klient będzie dzwonił to ma mu to przekazać, nie dociekałem i przekazałem to klientowi i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było wewnętrznych ustaleń w tym akurat.

 

@LewyZąb - to, że nie było ustaleń akurat o tym, to nie znaczy, że o wewnętrznych procedurach opowiada się gdziekolwiek. I uważaj, bo kierownicy i inne osoby które są nad Tobą wyżej w hierarchii, też to forum czytają, a po Twoich wpisach można domyślić się, z jakiej jesteś lokalizacji - kiedyś przez nieuwagę napiszesz za dużo i będzie wiadomo, kim dokładnie jesteś. I ogólnie - pisząc na tym forum musisz zdać sobie sprawę, że większość jego stałych bywalców ma wiedzę na temat procedur opisanych w regulaminach i spraw technicznych, której Ty kolego raczej nie ogarnąłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane 02.06.

Doszło 06.06.

Okres rozliczeniowy 08.06.

 

Nikt nie dzwonił z DUK, ale dzisiaj dostałem SMSa, że nie odnotowano wpłaty astronomicznej kwoty 1,01 zł i mam ją zapłacić. Więcej informacji miałem znaleźć w ICOK. Po zalogowaniu się do ICOK stwierdziłem, że niczego tam nie ma na ten temat. Skąd ta kwota i dlaczego mam ją uiścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane 02.06.

Doszło 06.06.

Okres rozliczeniowy 08.06.

 

Nikt nie dzwonił z DUK, ale dzisiaj dostałem SMSa, że nie odnotowano wpłaty astronomicznej kwoty 1,01 zł i mam ją zapłacić. Więcej informacji miałem znaleźć w ICOK. Po zalogowaniu się do ICOK stwierdziłem, że niczego tam nie ma na ten temat. Skąd ta kwota i dlaczego mam ją uiścić?

 

Zadzwoń na infolinię i się dowiesz więcej.

 

Też mi rada :crazy: gościu rzekomo wisi im złotówkę z hakiem a jak zadzwoni na party lane to za rozmowę a raczej za słuchanie automatu że jest ... w kolejce do konsultanta operator skasuje go kilka razy więcej za rozmowę.

Spokojnie @TomecekGD - jeśli już przetrawili Twoje wypowiedzenie to jesteś wolny i w sprawie zadłużenia zadzwoni "żywy komornik" CP

( ja tak miałem z ...0,40 zł). :shock: , ale myślę że jednak wcześniej zadzwoni ktoś z DUK z propozycją do Ciebie i przy okazji z nim wyjaśnisz problem

( no chyba że Cię wcześniej zamkną jak za nie płacenie alimentów :wink::mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie w zwiazku z PF dzis dotarlo do CP...

Ciekawi mnie 1 rzecz, kiedy mozna bedzie podpisac nowa umowe? Po tym jak przyjdzie pismo, ze umowa rozwiazana i nalezy odeslac dekodery pod wskazany adres czy dopiero jak te dekodery tam do nich dotra? Bo okres rozliczeniowy konczy mi sie juz za niecaly tydzien bo 18 czerwca, to nie wiem czy 19. bede juz mogl isc do APSu i wziac nowa umowe?

Edit: Dzieki dziabolek7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest tu chociaż jedna osoba, do której dzwonili z nową ofertą po wycofaniu Polsat Futbol?

 

Ja wysłałem do nich wypowiedzenie 6 czerwca, polecony priorytet + za potwierdzeniem odbioru, dziś do mnie dzwonił CP z informacją że wypowiedzenie dotarło, oczywiście namawiali do zostania, gimnastykowali się z różnymi ofertami, po czym pożegnałem się z nimi grzecznie ;) Okres rozliczeniowy mam do 15, czyli jestem z nimi już kwita. Tylko dekoder wyślę i już mogę zapominać o CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zapominaniem to się nie rozpędzaj... Ojciec rozwiązał umowę po likwidacji TVN HD +1, gdy był jeszcze w okresie bezpłatnym, co nie przeszkodziło CP po dwóch miesiącach przysłać poleconego z wezwaniem do zapłaty 2 złotych :) Po telefonicznym OPR wstępnie stanęli na stanowisku, że to ich błąd i ma tego nie płacić, ale "przyjrzą się jeszcze sprawie i będą dzwonić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wypowiedzenie w zwiazku z PF dzis dotarlo do CP...

Ciekawi mnie 1 rzecz, kiedy mozna bedzie podpisac nowa umowe? Po tym jak przyjdzie pismo, ze umowa rozwiazana i nalezy odeslac dekodery pod wskazany adres czy dopiero jak te dekodery tam do nich dotra? Bo okres rozliczeniowy konczy mi sie juz za niecaly tydzien bo 18 czerwca, to nie wiem czy 19. bede juz mogl isc do APSu i wziac nowa umowe?

Edit: Dzieki dziabolek7

Ja bym na twoim miejscu wziął tą drugą umowe na kogoś innego jak możesz, np. żonę. Poczytaj sobie tylko o burde*u jaki mają z płatnościami. Niech się okaże za kilka miesięcy że im jednak wisisz kasę albo że nie rozwiązali umowy do końca albo po prostu jakiś błąd wystąpił dotyczący tej starej umowy którą wypowiedziałeś. Może się okazać ze do czasu wyjaśnienia odetną ci sygnał na tej nowej umowie i co im zrobisz?? Dlatego bezpieczniej występowac na nowej umowie jako inna osoba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj do mie zadzwonili z CP, z DUK. Niestety nie mogłam odebrać teleonu. Dziś sama do nich zadzwoniłam. Ku mojemu zdziwieniu nie dzwonili w sprawie dekodera, na którego napisałam rezygnacje z umowy z powodu PF, tylko w sprawie kończącej się umowy, na innym dekoderze. Okazało się, że mają nielichy bałagan (to delikatne określenie), gdyż pomylili kompletnie dekodery. U siebie w systemie mieli zapisane, że rezygnuję z Echostara E400, który był na zupełnie innej umowie, i w ramach naprawy gwarancyjnej został ponad dwa lata temu wymieniony na HD5000. Usiłowanoi mi wmówić, że nr karty należy do tego dekodera. Co ciekawe okazało się, że umowę juz dawno temu rozwiązałam(!?). W rzeczywistości wypowiedzenie dotyczy dekodera Samsung HD, i to jego nr karty podałam w piśmie. Dopiero teraz, po ponad dwóch latach mają to poprawić. Za parę dni mają do mnie zadzwonić z propozycjami. Ciekawe, czy znowu czegoś nie pomieszaja przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie!!!!

Dziś dzwoniłem do CP, z pytaniem czy mogę zerwać umowę związku ze zmiana programową PF. Konsultant stwierdził, że nie mogę, gdyż umowę podpisałem 14 lutego 2012, a umowa weszła w życie z następnym miesiącem bo mój okres rozliczeniowy mam do 11 każdego miesiąca czyli w marcu. Mają racje, co wy na to????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...