Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zapytam jeszcze raz żeby się upewnić, że nie naliczą mi kary umownej. Czy jeżeli w PWU mam wymienione Polsat Futbol, jednak aktywny mam tylko pakiet Extra HD, to czy mogę zerwać umowę?

I drugie pytanie, czy ktoś ma wzór wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony? Mam jeszcze drugi dekoder i muszę się go pozbyć, stąd proszę czy ktoś ma wzór takiego wniosku? Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane 01.06.2012 po południu , 04.06.2012 pismo odebrane w CP , na infolini zostałem właśnie poinformowany że moje pismo zostało zarejestrowanie i przyjęte . Umowa zostaje rozwiązana z dniem 10.06 2012 . Mam 30 dni na odesłanie dekodera do Warszawy . Aż sam jestem zdziwiony tak szybkim załatwieniem i zarejestrowaniem wypowiedzenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja drugi dzień dzwonię do CP, i oprócz tego że się dowiedziałam, ze moje pismo zostało zarejestrowane, nic się nie dowiedziałam. Cały czas trwa aktualizacja danych. Wczoraj i dziś :? . Czy to nie śmieszne? Czekam za ciekawą ofertą z ich strony, a nawet nie wiem czy mam zapłacić za ten miesiąc. A termin płatności mam akurat dziś. Trudno, jak oni nie wiedzą, to sobie ewentualnie poczekają do poniedziałku. Nie ukrywam, że jednak skłonna bym była pozostać z CP, po negocjacjach, ale skoro im ciagle system nawala, to nawet nie wiem jakie warunki mogłabym ewentualnie przyjąć. I to jest największa platforma w Polsce? Żal, jak traktują klienta, który jest z nimi piąty rok i nie płaci wcale tak mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A co powiesz na to, że zadzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu (dowiedzieć się czy dotarło moje wypowiedzenie), a pani konsultantka powiedziała mi, że moja umowa zostanie rozwiązana we wrześniu? Wspomnę, że wypowiedzenie wysłałem w związku z usunięciem z oferty Polsatu Futbol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wielokrotnie dzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu i raz może dwa zdarzyło się, że trafiłem na kompetentną osobą. Regułą są przypadki jak ten powyżej i dlatego na forach panuje bardzo zła opinia o konsultantach Cyfrowego Polsatu. A sam przekonałeś się o tym. :)

Zupełnie inaczej jest, gdy dzwoni dział utrzymania klienta. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypowiedzenie wysłane 4.06 - dzisiaj zarejestrowane i potwierdzone na infolinii:)

 

BTW - Ma ktoś PWU tych nowych promocji na lato w PDF-ie żeby gdzieś wrzucić??? Nie wiem czemu CP tak ukrywa PWU że nawet na stronie nie daja ich... Wstydzą się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wiking zła opinia o kunsultantach CP? To Ty chyba nie wiesz co mówisz, konsultanci CP zostali ogłoszeni najlepszymi spośród wszystkich platform. Wytłumaczę Ci to w krótkich słowach. Większość jest kompetentnych, ale nie zawsze człowiek decyduje o tym co mówi konsultant, bo konsultantowi może wyświetlać się co innego, a co innego może być w rzeczywistości. Podam Ci przykład z siebie dziś: dzwoni klient, pyta jakie ma zadłużenie, wiec wchodze w aplikację i mu mówię, że takie i takie, to ten mnie wyśmiał i mówi, że kłamie, ze jest błąd i mam to sprawdzić. To sprawdzam głębiej i rzeczywiście błąd, jest, środki się źle rozliczają, a ten na mnie najeżdza, to mu mówię spokojnie, aby się uspokoił, bo skąd mam wiedzieć, ze jest jakiś błąd na kontrakcie skoro tego błędu nie widać, dopiero w zgłoszeniach jest to zapisane, a ten mi, ze mam się domyślić, ze jest jakiś błąd, to mu mówie, ze gdybym tak za każdym razem miał robić to rozmowy trwałyby dwa razy dłużej, bo za każdym razem od góry do dołu musiałbym wertować kontrakt czy coś jest nie tak. Reasumując, dopóki technika nie będzie zawodna, to konsultanci mylić się nie będą. Człowiek mówi to co widzi, a nie widać wtedy kiedy jest błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Za przeproszeniem, ale co mnie obchodzą jakieś błędy czy rankingi? Mówię to co słyszę, a słyszę w większości przypadków głupoty, które oczywiście zawsze wynikają z błędów w czymś tam, a nie braku kompetencji konsultantów. :)

Oczywiście pomimo niekompetencji konsultantów staram się być grzeczny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pisz skargi na aplikację itp ita, a nie krzycz na konsultantów, bo tak jak powiedziałem, w większości wypadków, tak jak np w w/w nie jest ich wina, że takie cos się nie wyświetla. Owszem, jest troche osób, którym się nie chce, którzy obłsugują klientów jakby chcieli a nie mogli itp, ale nie można wszystkich generalizować... W końcu siedzi się po to, aby pomagać, bo w końcu za to jest praca i kasa, a przynajmniej ja wyznaję taką sytuację, że to moja praca i staram się jak najbardziej pomagać klientom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez na dzień dobry dostałam informację, ze bez kary nie mogę rzowiazać umowy. Jednak wystarczyło tylko powiedzieć dwa słowa "Polsat futbol", a już mnie przepraszano i przyznano mi rację, że jednak mogę. Jutro będę dalej dzwoniła. Zobaczymy, czy nadal będzie aktualizacja danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wysłałaś wypowiedzenie? To działa w ten sposób, ze wysyłasz wypowiedzenie i od razu nie rozwiązują Ci umowy, np wysyłasz wypowiedzenie, dochodzi 7, Ty masz okres 9 to 9 Ci jeszcze jej nie rozwiążą dopóki Dział Utrzymania Klienta do Ciebie nie zadzwoni, nie przedstawi Ci swoich propozycji i dopiero oni zapiszą Twe wypowiedzenie w systemie niejako oczywiście z datą, której to przysługuje czyli z dniem 9go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takiej sytuacji co? Miałem wypowiedzenie zarejestrowane 6.06, a okres mam od 7 każdego miesiąca. Stwierdzili na infolinii, że umowa zostanie rozwiązana z w/w dniem. I sądząc po Twoich słowach, będę musiał zapłacić jeszcze za czerwiec, bo dział utrzymania klienta nie zadzwonił do mnie i nie zapisał wypowiedzenia? I ciekawe skąd mi się wzięły ceny z kosmosu na ICOK. Abonament miałem 44,90 PLN, a tam wyskoczyła mi informacja, że mam ponad 100zł do zapłaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już Ci tłumaczę, nie będziesz musiał płacić, jeśli nie zgodzisz się na propozycje DUKu. W ICOKu taka kwota wyskoczyła, bo razem z następnym miesiącem plus umowa na czas nieokreślony. Jednym słowem, jeśli zadzweoni DUK i powiesz, ze nie chcesz to umowa się rozwiązuje z czerwcem i już nic nie płacisz i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonić będą jak najszybciej, ale że dużo wysłało wypowiedzenie to poprostu oczekuj, w sobotę też pracują więc może nawet jutro. Pismo dostaniesz w ciągu 14 dni od decyzji, wiec lepiej po decyzji dla DUK, ze nie chcesz dalej miec CP od razu wyślij dekoder i wszystkie akcesoria do CP i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...