Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem telefonicznie informacje że niemożliwe jest rozwiązanie umowy z związku z wycofaniem TVN HD+1.

Jeżeli fakty które tu przedstawiłeś są prawdziwe to miałes prawo rozwiązać umowę do końca lutego. Jednego nie rozumiem - jak argumentowali rzekomą informację telefoniczną że nie możesz rozwiązać umowy? Czy chcesz powiedzieć że po tym jak ci to powiedzieli nie dopytałeś się CZEMU?? Tylko co im odpowiedziałeś że się godzisz bez pytań na takie postawienie sprawy? Bo jeżeli tak to już dzwoń do BOK-u i pytaj czemu nie uznali Twojego wypowiedzenia. Ale coś mi się nie chce wierzyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Activ, nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 

@eacf1395, wypowiedzenie z powodu wyłączenia Polsatu Futbol będzie można wysyłać dopiero po wyłączeniu tego kanału, czyli po 31 maja 2012r. Oczywiście wypowiadać umowy będą mogli ci, którzy kanał mają zagwarantowany w swojej umowie (czyli abonenci pakietu Sport HD i wyższych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem telefonicznie informacje że niemożliwe jest rozwiązanie umowy z związku z wycofaniem TVN HD+1.

Jeżeli fakty które tu przedstawiłeś są prawdziwe to miałes prawo rozwiązać umowę do końca lutego. Jednego nie rozumiem - jak argumentowali rzekomą informację telefoniczną że nie możesz rozwiązać umowy? Czy chcesz powiedzieć że po tym jak ci to powiedzieli nie dopytałeś się CZEMU?? Tylko co im odpowiedziałeś że się godzisz bez pytań na takie postawienie sprawy? Bo jeżeli tak to już dzwoń do BOK-u i pytaj czemu nie uznali Twojego wypowiedzenia. Ale coś mi się nie chce wierzyć...

Oczywiście że pytałem dlaczego nie mogę rozwiązać tej umowy. Odpowiedź była, że możliwość taką mieli ci którzy zawarli ją przed 13-10-2011 r. Więc mówię że umowę dostałem pocztą do podpisu z promocyjnymi warunkami umowy w których jest kanał TVN HD+1 i zapis do kiedy najpóźniej trzeba ją odesłać a oni swoje. Dzwoniłem już kilka razy i zawsze ta sama odpowiedź. Traktują ludzi po [beep]ku i liczą że w końcu po tych groźbach że będą kary klienci się przestraszą. Nie zamierzam jednak im odpuścić ze względu na takie traktowanie i jak nie pomoże mi UOKiK to przekaże sprawę do sądu.

Znalazłem taką informację:

https://satkurier.pl/news/72151/cp-brak- ... umowy.html

Czy ja czegoś tu może nie rozumiem? A może jest na tym forum pracownik CP i jeśli łaska zechciałby mi to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie ten temat ale zaryzykuję :smile: Otóż z CP jestem w sumie ponad 8 lat. Mam pakiet Familijny HD + Sport HD + Ekstra HD. Będę wypowiadał umowę z powodu usunięcia PF. I tu mam 2 pytania

1) Umowa mi się kończy w kwietniu 2013, czy dam radę wynegocjować do końca umowy pakiet z HBO?

2) Czy mogę do nich zadzwonić np. 1 czerwca, po to by wynegocjować z nimi pakiet HBO czy oni sami się do mnie odezwą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jeszcze dwa telefony, jeden z płatnośći, drugi z "pogróżkami" że będzie kara, a umowa zostanie rozwiązana w maju. Nie zamierzam już więcej z nimi dyskutować bo odpowiedź mają jedną, "..... Ci którzy zawarli umowę przed 13-10-2011 r. " Jestem umówiony z Rzecznikiem UOKiK w celu przedstawienia kompletnej umowy. Na co oni liczą skoro mam czarno na białym? Czyżby nie znali treści umowy:

" "Przyjęcie warunków określonych niniejszą umową jest możliwe pod warunkiem

że:

1. Podpisany jeden egzemplarz Umowy zostanie doręczony do Cyfrowego Polsatu

najpóźniej do 15-11-2011 roku."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Umowę do podpisu dostałem pocztą. Jest to Umowa z datą

wydruku 12-10-2011 r. ...

A czy przypadkiem jako data zawarcia umowy, nie liczy się data wpływu jej podpisanego egzemplarza do CP? Może oni sobie to tak interpretują?

Data wpływu umowy nie ma nic do rzeczy. W umowie mam zapis:

Przyjęcie warunków określonych niniejszą umową jest możliwe pod warunkiem

że:

1. Podpisany jeden egzemplarz Umowy zostanie doręczony do Cyfrowego Polsatu

najpóźniej do 15-11-2011 roku."

Polsat też podał do wiadomości kto może rozwiązać umowę.

Cytuje:

"Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat poinformowała, że w związku z wycofaniem z oferty 1 lutego 2012 roku kanału TVN HD+1 umowę będą mogli rozwiązać tylko ci abonenci, którzy podpisali ją w okresie od 5 maja do 13 października 2011 roku. Są to osoby mające wymieniony kanał TVN HD+1 w Promocyjnych Warunkach Umowy (jest to dodatkowy załącznik, stanowiący integralną część umowy, który klient otrzymuje przy jej podpisaniu, w razie wątpliwości należy go odszukać i sprawdzić, czy jest tam wyszczególniona ta stacja)."

Datę wydruku umowy 12-10-2011 r. podałem dlatego ponieważ ja mam TVN+1 HD w PWU a znajomy który dostał umowę z datą wydruku 13-10-2011 r. już go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@IVIarcin, co z tego, że aktywny, jak Polsat Futbol nie wchodzi już od jakiegoś czasu w skład pakietu Sport HD. Jest tylko dostępny promocyjnie dla abonentów pakietu Sport HD. Jeśli w umowie nie masz zagwarantowanego kanału Polsat Futbol, to nawet jeśli teraz aktywowałeś pakiet Sport HD, nie da ci prawa do bezkarnego rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jedno. W regulaminie CP jest napisane że informują o zmianach kanałów wcześniej za pomocą scrolla, strony cyfrowypolsat.pl lub na programie "Dla abonentów". Czy ktoś gdzieś widział taką informację odnośnie polsat futbol, bo ja nie? A przecież mają obowiązek uprzedzić o tym że będą wyłączać kanał i poinformować o możliwości zerwania umowy! A pozostało jeszcze tylko 29 dni nadawania. Cytat za Regulaminem: "O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pierwsze slysze, nigdy tak jeszcze nie bylo, a bylem dlugoletnim abonentem CP.

Wazne, ze masz kanal w umowie, i na tej podstawie wysylasz wypowiedzenie, a czy o tym informuja, to jeden wal, masz od tego media.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w umowach zawartych pomiędzy 5 maja a 13 października 2011 r jest informacja że kanał TVN HD+1 jest nadawany promocyjnie? Spotkał się może ktoś kolegów z taką argumentacją ze strony CP że kanał miał nadawany promocyjne i nie może rozwiązać umowy?

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=1842

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Activ, nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 

@eacf1395, wypowiedzenie z powodu wyłączenia Polsatu Futbol będzie można wysyłać dopiero po wyłączeniu tego kanału, czyli po 31 maja 2012r. Oczywiście wypowiadać umowy będą mogli ci, którzy kanał mają zagwarantowany w swojej umowie (czyli abonenci pakietu Sport HD i wyższych).

 

i po ilu miesiącach od 31 marca...zostanie rozwiązana umowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...