wojtek509 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 na moje nazwisko obecnie zarejestrowane są 3 dekodery łaczna kwota zobowiązania to 110pln jestem klientem CP bez przerwy od 2006 roku i nigdy nie zaleagałem z płatnościami nawet przez 1 dzień!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16:9 rulez Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Też mam niestety to samo. Czyli umowę wypowiedziałem (TVN HD+1), sygnału do tej pory nie wyłączyli ale przez pierwsze dni kilka razy dziennie na ekranie komunikaty o zaleganiu z opłatą oraz smsy o tej samej treści, a teraz komunikaty straszące windykacją. Gdybym się uparł to mógłbym wytoczyć sprawę o odszkodowanie za bezprawne nękanie. CP nawet nie potrafi pożegnać się z klasą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradox Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mam to samo co kolega16:9 rulez na dodatek jeszcze w ICOK zaległości. Zupełnie na to nie reaguje. wypowiedzenie zostało wysłane poleconym za potwierdzeniem odbioru. Ta platforma czuje się bezkarna i pewnie dlatego tak traktuje klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 No wlaśnie jak odesłać im dekoder w przeciągu 30 dni jak nie wiadomo czy przyjeli zgłoszenie bo nikt nie oddzwania.Chyba ze mozna poczekać 2 tyg i odesłać im dekoder nie czekajac na kontakt z cp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorr Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Widze że wszyscy mamy to samo Też komunikaty i telefony o zaległościach,ale tu ktoś kiedyś pisał o tym że tak właśnie będzie bo tak mają zaprogramowany system i żeby się tym nie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 niech sobie sms-y wysyłają - na uświadomionych byłych abonentów to wrażenia nie robi ale niech wreszcie prześlą to pismo z informacją o rozwiązaniu umowy i prośbą dostarczenia dekodera do CP.... ile mamy czasu na przesłanie dekodera ( z tego co gdzieś czytałe to 30 dni) ale od dnia otrzymania pisemnej informacji o rozwiązaniu umowy czy w ciągu 30 dni od dnia zakończenia umowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termostat1000 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam ponownie! Moj przypadek jest podobny - pismo w dwoch egzemplarzach wysłałem 2go lutego. Polsat otrzymał je 9go. Jako, ze nic od nich nie slyszalem zadzwonilem 14go i rozmawialem z jakims innym Sławkiem czy Mariuszem i on najpierw wyjechal z 3 miesiącami, a potem z jednym... Koniec końców powiedział mi, że umowa i usluga wygaśnie 27go lutego. Ok wiec i czekam. Pytałem tego typa 3 razy, a on 3 razy potwierdzil termin 27 luty. A tu dzisiaj nkespodzianka-sms od polsatu, ze mam zadluzenie i mam natychmiast uregulowac. Dzwonie. Pani uprzejmie mówi, ze umowa jest nadal aktywna i ze mam zaplacic za miesiac wypowiedzenia do 27go marca. Ja na to, ze nie ma mowy i nic nie zaplace.... Po polgodzinnym sprawdzaniu odnalazla moje pisma w systemie i mowi mi, ze zglosila sprawe dalej. Czekam zeby tylko odeslac ten "dekoder" i nigdy wiecej. Moj blad polegal na tym, ze nie wzialem tamtego typka danych, a on rowniez nie podal mi numeru pod ktorym moje rozwiazanie umowy zostalo zarejestrowane. Tym razem mam wszystko. Zapisujcie wszystkie mozliwe dane. No chyba, ze pamietacie kiedy i o ktorej w zeszlym miesiacu mial miejsce kontakt z bok polsatu. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorr Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 aha jeszcze jedno info - Pani podczas rozmowy z moją partnerką (na nią jest umowa, i to czasami ona prowadzi rozmowy z CP, jeśli mnie akurat nie ma a do niej zadzwonią) powiedziała że moje pismo skoro wpłyneło 10.02 to Polsat ma 30 dni od daty wpłynięcia pisma na rozpatrzenie mojego wniosku i w tym czasie udzieli mi pisemnej odpowiedzi na moje wypowiedzenie czy zostało pozytywnie czy negatywnie rozpatrzone, i jeśli pozytywnie (innej możliwości nie ma) to w tym piśmie ma być zawarta informacja o zwrocie dekodera.Niewiem ile w tym prawdy czy moja partnerka czegoś nie przekręciła bo ona nie zna się aż tak ale wtedy wyszło by na to że max po 9 marca gdy minie 30 dni mogę spodziewać się od nich listu z potwierdzeniem wypowiedzenia i prośbą zwrotu sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz18st Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 u mnie na szczęście nie wyswietla sie komunikat bo mam nadpłatę. Widzę, że dużo osób ma ten sam problem. Ale ja już do nich nie zadzwonie , ich linia jesli mi sie dobrze zdaje jest płatna 35gr/min, a swoje juz na nich wydałem i czasu straciłem. U mnie nadpłata jest na dwa miesiące. Wiem tyle ze od 25 lutego oglądam za darmo, a to że nie wyłaczyli to ja już naprawdę nie bede sie martwił, bo szkoda i czasu i nerwów. Dziwi mnie natomiast podejscie polsatu, bo działają strasznie na swoja niekorzysć, nie dość, że udostępniają sygnał za darmo, nie potrafią odpowiedziec na podstawowe pytania na infolini(wprowadzaja w błąd), to dodatkowo jak to napisał kolega wyżej straszą windykacją i myślę, ze to praktycznie na stałe sprawia ze ludzie nie będą chcieli mieć z nimi nic wspólnego u mnie już 9 dzień sprawdzają czemu mi świeci a nie powinno, mimo że sprawie jak to pani powiedziała nadano pryjorytet, także muszą mieć niezły zator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Mają totalny bałagan ale jak macie rozwiązaną umowę i macie od cp potwierdzenie listowne że prawidłowo rozwiązaliscie to z miesiąc eski o dnich będą, w icok sprawdzajcie następną płatność ma być zerowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ja mam dalej ten problem "komunikaty i telefony o zaległościach" i płatność mam 20.02.2012r - 14,90zł. A rozmawiałem z panem 13.02.2012r o godz 09:55 i zatwierdzał mnie 3 razy, że po upływie 20.02 nic nie mam płacić. Chciałem nawet zapłacić za marzec by jeszcze oglądać, to powiedział mi, że nie ma takiej możliwości bo umowa będzie już rozwiązana. Bałagan to mało powiedziane, cud jest, że w ogóle umią wysłać sygnał na satelitę. Jak z takimi rzeczami sobie nie radzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Mają dużo abonentów i tego są skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 duza ilośc abonentów nie usprawiediwia wadliwie działającego systemu naliczania opłat! skoro kilkanascie dni temu zadzwonił do mnie mało kompetenty konsultant i po długiej rozmowie udało się wytłumaczyćna na jakiej podstawie zostało złożone wypowiedzenie, i wówczas poinformował mnie że nie będę musiał już nic płacić to powinien mieć tam taką opcję w której nr klienta wygasa a potwierdzenie wypowiedzenia drukowane jest automatycznie.... - szkoda gadać....! a tak trzeba czekac na list już 3 tygodnie.... czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie : czy dekoder należy zwrócićdo 30 dni od zakończenia umowy czy do 30 dni od daty dostarczenia pisma potwierdzającego wypowiedzenie? A co jeśli Polsat nie prześle nam w ciągu 30 dni zadnego pisma? co do opłat za minutę połączenia z infolinią CP - proponują zakup startera z komórkowej sieci CP jaki przeznaczony będzie wyłacznie do porozumiewania sie z polsatem wówczas nic nie płacimy przynajmniej za informację wątpiwosci można również wyjasniać kożystając z systemu ICOK ale trzeba uzbroić się w cierpliwość ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Rozdział 4. Dekoder i Karta § 6 11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. W Regulaminie Świadczenia Usług wszystko jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 W moim przypadku kiedys bylo tak, ze placilem 57,80 za pakiet Familijny i Relax Mix. Miałem wtedy dekoder F300. Dzwonili do mnie z propozycją, którą zaakceptowałem, a że to już było po terminie płatności, to mi ją unieważnili i nową płatność miałem 39,90. Po jakimś czasie dzwoniłem o zamówienie pakietów i za każdym razem jak dzwoniłem później to mi mówili że mam zaległość za poprzednią umowę. Za każdym razem musieli sprawdzać i zaznaczać, że rzeczywiście miałem unieważnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lubowski Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Mam pytanie do swoja droga, od jakie go momentu liczyc te 30 dni na wyslanie dekodera,tzn w ktorym momencie wygasa umowa,od momentu wyslania wypowiedzenia czy od momentu gdy ktos zadzwoni z cp w celu potwierdzenia ze umowa jest rozwiazana. A co jesli nikt nie zadzwoni bo wedlug umowy nie musza oddzwaniac,jesli nikt nie oddzwoni do 30 dni nasze wypowiedzenie jest pozytywnie dla nas rozpatrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 @lubowski - Czy Ty k mać masz aż takie problemy w czytaniu ze zrozumieniem Przecież @ swojadroga wystarczająco dokładnie przytoczył właściwy pkt. regulaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Rozdział 10. Zmiana Regulaminu, zawieszenie świadczenia Usług, rozwiązanie lub wygaśnięcie Umowy Abonenckiej § 16 2. Z wyłączeniem Umów Abonenckich zawartych w ramach warunków promocyjnych (Promocyjne Warunki Umowy) i Umów Abonenckich zawartych na czas określony, zarówno Abonent jak i Cyfrowy Polsat uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, przy czym wypowiedzenie rozpoczyna bieg w pierwszym dniu Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym drugiej stronie doręczono oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej. Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro555 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Swoje wypowiedzenie wysłałem 27 lutego, list otrzymali 29 lutego. Czy uznają mi to wypowiedzenie? Zdążyłem? Ile muszę czekać na odpowiedź teraz od CP? Jak dobrze rozumiem okres wypowiedzenia trwa 3 miesiące? ale od momentu dostarczenia wypowiedzenia czy zatwierdzenia go przez CP? 2. Z wyłączeniem Umów Abonenckich zawartych w ramach warunków promocyjnych (Promocyjne Warunki Umowy) i Umów Abonenckich zawartych na czas określony, zarówno Abonent jak i Cyfrowy Polsat uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, przy czym wypowiedzenie rozpoczyna bieg w pierwszym dniu Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym drugiej stronie doręczono oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Abonenckiej powinno zostać złożone w formie pisemnej. Zara moment czyli jak mam na czas określony umowę to mi nie uznają wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidus37 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Kiedy wyłączyli TVN HD + 1 ? Można jeszcze złożyć wypowiedzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 polecam lekturę wątku.... ale TVN HD+1 zakończył emisję dla abonentów CP 31.01.2012 tak więc miałeś 30 dni od tego terminu... ostateczny termin złożenia wypowiedzenia upłynął 1.03.2012r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyra116 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Wyłączyli 1 lutego więc już za późno. Na wysłanie wypowiedzenia masz miesiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidus37 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Muszę śledzić ten wątek i wyczekać okazję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Kolego, kolejna okazja to koniec maja i zakończenie nadawania Polsatu Futbol. Jeżeli w Promocyjnych Warunkach Umowy masz wymieniony ten kanał oraz masz aktywny pakiet Sport HD to cały czerwiec będziesz miał na wysłanie wypowiedzenia i rozwiązanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 W zasadzie wszystko zostało już powiedziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.